کوکی های کدو تنبل سالم – کیتی با پوشش شکلاتی



نرم، جویدنی و خوشمزه، این کوکی های کدو تنبل سالم با دارچین، جو دوسر و چیپس شکلات بسته بندی شده اند. فقط سعی کنید روی یکی بایستید… آنها خیلی خوب هستند، غیرممکن است!

کوکی‌های شکلاتی کدو تنبل جو دوسر آسان

بهترین شیرینی کدو تنبل سالم

این کوکی‌های شکلاتی کدو تنبل سالم با بلغور جو دوسر و دارچین شیرین، راهی عالی برای شارژ مجدد هستند.

افزودن کدو تنبل نه تنها محتوای چربی و کا،ی را کاهش می دهد، بلکه طعم پاییزی مقاومت ناپذیری به کوکی های شکلاتی چیپسی سنتی می دهد.

این کوکی های کدو تنبل سالم می توانند کاملاً بدون لبنیات، بدون تخم مرغ، وگان، بدون گلوتن، بدون شکر تصفیه شده و بدون روغن باشند.

اینها را هم امتحان کنید کوکی های شکلاتی وگان

کوکی های شکلاتی کدو تنبل جویدنی

بلغور جو دوسر

کدو تنبل

و،ل

دارچین

چیپس شکلاتی

با کدو تنبل، بلغور جو دوسر و شکلات که همه در یک کلوچه حماسی پر شده اند، چگونه ممکن است در اولین لقمه عشق نباشد؟

مواد تشکیل دهنده کوکی

مواد تشکیل دهنده کوکی کدو تنبل سالم

کدو تنبل: این می تواند پوره کدو تنبل کنسرو شده یا کدو تنبل تازه بو داده باشد. همچنین جایگزین ، مقدار مساوی پوره سیب زمینی شیرین کنسرو شده یا پخته شده اشکالی ندارد.

بلغور جو دوسر: جو دوسر سریع یا جو دوسر رول شده، مانند پرک های کینوآ یا اسپل فلیک موثر است. من توصیه نمی کنم سعی کنید جو دوسر فولادی را در اینجا جایگزین کنید.

شکلات چیپسی: از اندازه معمولی یا مینی چیپس شکلات مورد علاقه خود استفاده کنید. من چیپس های شکلات تلخ را دوست دارم، اما شکلات چیپسی های نیمه شیرین یا حتی سفید خوب هستند.

عصاره و،ل: حتما عصاره و،ل خالص ب،ید، نه طعم بدیعی یا و،لی. اگر ترجیح می دهید از خمیر لوبیا و،ل استفاده کنید، خوب است.

منبع چربی: کره بادام یا کره بادام هندی ترجیحات شخصی من برای این کوکی های سالم است. کره معمولی (از جمله مارک های گیاهی) نیز کار می کند.

آرد جو دو سر: ا،ر خواربارفروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی سالم باید آرد جو دوسر بسته بندی شده را حمل کنند. یا خودتان با هم زدن جو دو سر در مخلوط کن درست کنید تا آرد شود.

شیرین کننده: من شکر نیشکر خام یا شکر نارگیل را دوست دارم. شکر ،ما، شکر سفید یا شکر قهوه ای نیز موثر هستند. از اریتریتول گرانول برای شیرینی کدو حلوایی بدون شکر استفاده کنید.

بهترین کوکی های کدو حلوایی شکلاتی

طرز تهیه کوکی های بلغور جو دوسر کدو تنبل گیاهی

اگر می خواهید شیرینی ها را بپزید، فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

تمام مواد خشک را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید و خوب هم بزنید.

کره آجیل را نرم کنید تا به راحتی هم بزنید، سپس تمام مواد باقیمانده را به کاسه همزن اضافه کنید و هم بزنید تا خمیر شیرینی شکل بگیرد.

خمیر کوکی را با دست یا اسکوپ بیسکویت به شکل توپ در آورید. برای اینکه کلوچه کدو حلوایی نپزید، به سادگی آن را در یخچال بگذارید تا سفت شود. یا برای کوکی های پخته به خواندن ادامه دهید.

روی سینی فر بچینید و با قاشق به شکل کوکی در بیاورید. در طبقه وسط فر به مدت ده دقیقه بپزید. قبل از دست زدن از فر خارج کنید و بگذارید ده دقیقه دیگر خنک شود و در این مدت کوکی ها سفت شوند.

کلوچه های کدو حلوایی باقیمانده را به دلیل مواد فاسد شدنی در ظرف درب دار در یخچال نگهداری کنید.

گزینه های جایگزین شامل درست ، خمیر کوکی از شب قبل یا یخ زدن توپ های خمیر کوکی برای یک روز بار، است.

در بالا، ویدیوی دستور پخت کوکی کدو تنبل سالم را تماشا کنید

من این کوکی های جو دوسر کدو تنبل را حداقل ده ها بار درست کرده ام. اخیراً، من یک دسته دوتایی به یک مهم، هالووین آوردم.

هر سال، من به پختن هالووین، رویاپردازی لباس های خلاقانه … و البته خوردن آب نبات هالووین (برای من همیشه آب نبات شکلاتی) وارد می شوم.

لباس‌های سال‌های گذشته شامل یک جادوگر شنی، یک ،ه کتی، دوست دختر هیولای کوکی، عروس فرانکنشتاین، یک زرافه 5’3 و یک سرآشپز هیولا بود.

یا زم، بود که دو روز قبل از هالووین یک هدبند ببر پنج دلاری در شهر پارتی پیدا کردم و به جناس های ببر فکر کردم. موارد مورد علاقه من Tiger Woodstock (گوش ببر با لباس هیپی) و Jungle Gym (گوش ببر به اضافه لباس های بدنسازی) بود. در پایان با ورزشگاه جنگل رفتم. بهترین ،مت پوشیدن کفش های کت، در تمام شب بود.

لباس تعطیلات سال گذشته حتی ساده‌تر بود: یک هدبند برای گربه در Target ب،ید، لباس سیاه بپوشید، یک دوربین به همراه داشته باشید و هر آنچه دیگران می‌گویند تکرار کنید. فتوکپی گربه.

گربه فتوکپی کتی با روکش شکلاتی

پارسال هم میله های کیک پنیر کدو تنبل و کدو حلوایی درست کردم.

شیرینی پخته شده یا بدون پخت

امسال، پس از اینکه کشف کردم که یک قوطی کدو تنبل لیبی که در کابینت آشپزخانه ام گذاشته بودم، به نحوی به شش قوطی تبدیل شده است، تصمیم گرفتم از مقداری از آن کدو تنبل استفاده کنم و به جای آن، دستور پخت شیرینی شکلاتی خود را به کلوچه های بدون پخت کدو تنبل تبدیل کنم. .

برنامه اولیه من پختن کلوچه کدو حلوایی بود. اما بدیهی است که باید خمیر را مزه مزه می کردم، و معلوم شد که این کلوچه های کدو حلوایی به همان اندازه پخته نشده هستند. بنابراین اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید یا به سادگی نمی خواهید فر خود را روشن کنید، از مرحله پخت و پز صرفنظر کنید!

کوکی های جو دوسر با چیپس کدو حلوایی

کلوچه های کدو تنبل سالم در مهم، بسیار محبوب بودند، و از آن زمان تا به حال آنها را سه بار دیگر برای خودم درست کرده ام.

بله – اکنون فقط چهار قوطی کدو تنبل باید مصرف کنید!

احتمالاً باید برید یک کدو تنبل کنسرو شده ب،ید…

کوکی کدو حلوایی سالم خانگی
  • 3/4 فنجان جو زود پز (برای بدون دانه، این کوکی‌های کتو را امتحان کنید)
  • 1/2 فنجان آرد جو دو سر
  • 1/4 فنجان قند، در صورت تمایل تصفیه نشده یا اریتریتول
  • 3-5 قاشق غذاخوری مینی چیپس شکلاتی
  • 1/4 قاشق چایخوری دارچین
  • 1/4 قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل، یا دارچین اضافی
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1/4 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1/3 فنجان کدو تنبل کنسرو شده، یا پوره سیب زمینی شیرین
  • 1/3 فنجان کره بادام، یا کره معمولی پخش شده
  • 1/2 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • *کوکی ها را می توان پخت یا بدون پخت – این انتخاب شماست!در صورت پخت، فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. همه مواد خشک را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. مواد مرطوب را اضافه کنید (در صورت نیاز ابتدا کره آجیل را نرم کنید تا به قوام هم زدنی برسد) و هم بزنید تا خمیر شکل بگیرد. (اگر شما هم مثل من آدم بصری هستید، ویدیوی گام به گام بالا را تماشا کنید.) توپ ها را شکل دهید، سپس روی سینی شیرینی بگذارید و کمی صاف کنید. یا در یخچال بگذارید تا سفت شود، یا 10 دقیقه بپزید، سپس 10 دقیقه دیگر بگذارید خنک شود و در این مدت سفت شوند. همچنین می تو،د گلوله های خمیر را زودتر درست کنید و آنها را برای یک روز بار، فریز کنید!مشاهده حقایق تغذیه

گزینه های کوکی سالم بیشتر

بیسکویت چیپس شکلاتی سالم

بهترین شیرینی های شکر وگان

شیرینی های شکر وگان

کوکی تاهینی چیپسی شکلاتی

کلوچه ی کنجدی

کوکی های شکلاتی آرد نارگیل

کوکی های آرد نارگیل

کوکی های شکلاتی مایکروویو

کوکی های مایکروویو

شیرینی روگلاخ خانگی بدون تخم مرغ

کوکی های سالم – 100 دستور پخت کوکی سالم


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/healthy-pumpkin-cookies/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=healthy-pumpkin-cookies