کوکی های بلغور جو دوسر بلوبری شکلات سفید



در اینجا مقدمه زیادی برای شروع وجود ندارد، به جز اینکه بگویم اینها کوکی های مورد علاقه شوهر من هستند. من امروز آنها را دوباره به اشتراک می‌گذارم زیرا در تابستان امسال همه چیز زغال اخته را جشن می‌گیریم.

حقیقت این است که من احتمالاً 50 نوع کوکی مختلف برای تونی در طول سال‌ها درست کرده‌ام و با این حال او همچنان به درخواست آنها ادامه می‌دهد. آنها برای یک شب قرار ملاقات در خانه یا هر زم، که می خواهید واقعاً ،ی را با مهارت های خود در پخت تحت تأثیر قرار دهید عالی هستند – زیرا اجازه دهید به شما بگویم: این کوکی ها به سادگی غیرقابل مقاومت هستند.

اما سوال واقعی: چه چیزی را در مورد جویدن دوست ندارید کوکی بلغور جو دوسر بلوبری پر از زغال اخته آبدار در بین لایه های نارگیل و تکه های شکلات سفید شیرین؟ NOMS.

شخصاً، من فکر می کنم که این کوکی ها طعم یک کلوچه بلوبری به سبک نانوایی را تجسم می دهند (مانند این دستور پخت معروف). بله، درست خواندید، کوکی هایی که طعمی مانند کلوچه بلوبری دارند! واقعاً آسم، است. اما نگران نباشید، این کوکی ها هنوز هم لبه های ترد و وسط نرم و جویدنی دارند (مانند هر کوکی واقعی.)

به سری تابست، AK خوش آمدید

برای بقیه تابستان، ما هر هفته را به انتخاب محصولات تابست، اختصاص خواهیم داد! هفته 1 همه چیز زغال اخته را جشن می گیریم و با این کوکی های زیبا ادامه می دهیم. با وبلاگ و در ادامه همراه باشید اینستاگرام برای تولید برجسته هر هفته، ویدیوهای سرگرم کننده و موارد دیگر.

راهنمای نهایی رایگان برای پخت کوکی

در زیر ثبت نام کنید و یک کتاب الکترونیکی قابل چاپ رایگان با بهترین نکات و ترفندهای من برای پختن کوکی های عالی هر بار دریافت کنید!

کوکی های بلغور جو دوسر نارگیلی بلوبری شکلاتی سفید روی توری سیمی

مواد تشکیل دهنده این کوکی های بلغور جو دوسر

چند ماده وجود دارد که واقعاً به این کوکی‌های بلوبری کمک می‌کند تا ظاهر شوند و طعم آن مانند مافین بلوبری (اما به شکل دسر) باشد. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • روغن نارگیل: من عاشق استفاده هستم روغن نارگیل در کوکی ها، زیرا آنها را فوق العاده جویدنی نگه می دارد، با این حال هنوز در امتداد لبه ها کمی ترد می شوند. به علاوه طعم شگفت انگیز است.
  • شکر قهوه ای تیره: آیا می دانستی که شکر قهوه ای تیره کمی طعم م، بیشتری دارد؟ عشق. شکر قهوه ای روشن هم کار می کند!
  • تخم مرغ: برای کمک به پخت درست کوکی ها به یکی نیاز دارید.
  • عصاره و،ل + بادام: چون همه می دانند بادام + زغال اخته کبریت ساخته شده در بهشت ​​است. و و،ل هم! طرز تهیه عصاره و،ل خود را در اینجا بیاموزید.
  • آرد همه منظوره: ما از معمولی استفاده می کنیم آرد همه منظوره در این دستور برای بهترین بافت.
  • جو دوسر نورد شده: من ترجیح می دهم از مد قدیمی استفاده کنم جو دوسر نورد شده اما جو سریع نیز موثر خواهد بود.
  • منگنه های پخت: شما به جوش شیرین و نمک نیاز دارید که برای پخت من، ضروری هستند.
  • نارگیل رنده شده: شما می تو،د استفاده کنید شیرین شده یا شیرین نشده نارگیل ،د شده برای این کوکی ها، من دوست دارم از نوع شیرین شده استفاده کنم، اما بستگی به شما دارد! فقط مطمئن شوید که از نارگیل ،د شده استفاده می کنید نه از تکه های نارگیل.
  • شکلات سفید: شما می تو،د استفاده کنید تکه های شکلات سفید یا چیپس شکلات سفید هر دو به زیبایی کار خواهند کرد.
  • زغال اخته منجمد: کار با زغال اخته یخ زده بسیار ساده تر از زغال اخته تازه است، بنابراین توصیه می کنم ابتدا توت ها را فریز کنید. در هر پیمانه خمیر کوکی که می‌پیچید، حدود 3 بلوبری منجمد می‌ریزید.

اضافه ، زغال اخته به خمیر کوکی بلغور جو دوسر نارگیل

تعویض مواد اختیاری

چند جایگزین وجود دارد که می‌تو،د در این دستور کوکی درست کنید که فکر می‌کنم هنوز هم خوب خواهد شد! در اینجا چیزی است که من می توانم پیشنهاد کنم:

  • برای روغن نارگیل: به راحتی می تو،د از کره ذوب شده یا برای حفظ آنها بدون لبنیات، کره گیاهی ذوب شده استفاده کنید.
  • برای جو دوسر: در صورت تمایل می تو،د به جای جوی قدیمی از جو دوسر سریع استفاده کنید.
  • برای می،‌ها: این کوکی ها با تکه ها یا چیپس های شکلات تلخ نیز خوشمزه خواهند بود! همچنین می تو،د تا ، را در تمشک یخ زده یا توت فرنگی یخ زده ،د شده امتحان کنید.

آیا می توانم آنها را وگان یا بدون گلوتن درست کنم؟

من این کوکی‌های بلغور جو دوسر بلوبری را با جایگزین‌های گیاهی یا بدون گلوتن آزمایش نکرده‌ام، اما فکر می‌کنم یک تخم کتان باید جایگزین تخم‌مرغ معمولی شود، و آرد جو دوسر بدون گلوتن باید به جای آرد همه منظوره به خوبی عمل کند. طرز تهیه آرد جو دوسر را اینجا بیاموزید!

کوکی های بلغور جو دوسر نارگیلی بلوبری شکلات سفید در یک پشته

طرز تهیه بهترین کوکی های بلغور جو دوسر

  1. مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید. با هم زدن روغن نارگیل ذوب شده و شکر قهوه ای در کاسه همزن برقی شروع کنید. سپس تخم مرغ و عصاره را اضافه کرده و مخلوط کنید تا یکدست شود.
  2. مواد خشک را هم بزنید. در یک کاسه بزرگ جداگانه، همه مواد خشک را با هم مخلوط کنید.
  3. خمیر را درست کنید. مواد خشک را کم کم به مواد خیس اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. نارگیل و شکلات سفید را داخل آن بریزید.
  4. کوکی ها را شکل دهید. خمیر را با یک قاشق کوکی متوسط ​​گرفته، آن را در دست پهن کنید و با احتیاط 2 تا 3 زغال اخته یخ زده بغلت،د. هر گلوله خمیر شیرینی را روی یک ورقه پخت که با کاغذ روغنی پوشانده اید قرار دهید.
  5. پخت، خنک و بلعید. کوکی ها را تا زم، که لبه های آن به رنگ قهوه ای طلایی درآیند بپزید، سپس بگذارید قبل از شیرجه زدن خنک شوند!

کوکی بلغور جو دوسر نارگیلی بلوبری شکلاتی سفید با لقمه گرفته شده

،مت مورد علاقه من در مورد این کوکی ها زغال اخته هایی هستند که هنگام لقمه در دهان شما می ،ند. این ،یب با شیرینی شکلات سفید و جویدن نارگیل و جو یکی از بهترین ،یباتی است که تا به حال چشیده ام. امیدوارم دوستشان داشته باشید.

کوکی های فریزر دوست: 2 روش مختلف

می‌تو،د خمیر کوکی یا کوکی‌های از قبل پخته شده را فریز کنید تا بعداً از خوراکی‌ها لذت ببرید! برای یادگیری نحوه فریز ، این کوکی ها، این پست را بررسی کنید.

دستور العمل های بیشتر زغال اخته که دوست خواهید داشت

تمام دستور العمل های توت من را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این کوکی‌های بلغور نارگیلی شکلاتی سفید را دوست داشته باشید! اگر آنها را درست کردید، لطفاً نظر و امتیاز دهید تا به من اطلاع دهید که چگونه آنها را دوست دارید. من واقعا از آن قدرد، می کنم – xo!

کوکی های بلغور جو دوسر نارگیلی بلوبری شکلات سفید

کوکی های بلغور جو دوسر نارگیلی بلوبری شکلاتی سفید روی توری سیمی

زمان آماده سازی 10 دقایق

زمان پخت 10 دقایق

زمان کل 20 دقایق

خدمت18 بیسکویت ها

خوشمزه ترین و جویدنی ترین کوکی های بلغور جو دوسر بلوبری با شکلات سفید شیرین و نارگیل در هر لقمه. این کوکی‌های بلغور جو دوسر آسان با روغن نارگیل درست می‌شوند تا طعم نارگیل را دو برابر کنند و به طور جدی طعم مافین بلوبری تازه را داشته باشند. آنها شیرینی مورد علاقه شوهر من هستند!

،اصر

  • 1/2 فنجان روغن نارگیل بکر، ذوب شده و خنک شده تا دمای اتاق (اما هنوز مایع)
  • 3/4 فنجان شکر قهوه ای تیره بسته بندی شده
  • 1 قاشق چایخوری و،ل
  • 1/4 قاشق چایخوری عصاره بادام
  • 1 تخم مرغ، در دمای اتاق
  • 1 فنجان آرد همه منظوره
  • 1 فنجان جو دوسر نورد قدیمی
  • 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1/2 فنجان تکه های نارگیل شیرین شده ،د شده
  • 2 اونس شکلات سفید با کیفیت خوب، درشت ،د شده (حدود 1/2 فنجان تکه یا چیپس شکلات سفید)
  • زغال اخته ارگ،ک یخ زده (شما به 2-3 زغال اخته برای هر کوکی نیاز دارید، بنابراین حدود 40-50 زغال اخته)

دستورالعمل ها

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوش،د و کنار بگذارید.

  • در کاسه همزن برقی روغن نارگیل ذوب شده و شکر قهوه ای را با هم بزنید تا یکدست شود. تخم مرغ، و،ل و عصاره بادام را اضافه کنید. دوباره با سرعت متوسط ​​بزنید تا یکدست و ، رنگ شود.

  • در یک کاسه بزرگ آرد، جو، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید. مواد خشک را به مواد مرطوب اضافه کنید. دوباره با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا خوب ،یب شوند. به آرامی تکه‌ها/تراشه‌های نارگیل و شکلات سفید ،د شده را بریزید.

  • از یک قاشق کوکی متوسط ​​برای جمع آوری یک قاشق غذاخوری خمیر گرد استفاده کنید. خمیر را کف دست صاف کنید و دو یا سه زغال اخته یخ زده را روی آن بیفزایید، خمیر را دوباره به شکل توپ درآورید و روی ورقه بیسکویت قرار دهید. با هر توپ خمیر این کار را تکرار کنید.

  • به مدت 10-13 دقیقه یا تا زم، که لبه های کوکی شروع به قهوه ای شدن طلایی کنند بپزید.

  • از فر خارج کنید و چند دقیقه روی سینی فر خنک کنید تا کوکی ها کمی سفت شوند، حدود 5 دقیقه. به توری سیمی منتقل کنید تا کوکی ها کاملا خنک شوند. حدود 16-18 کوکی درست می کند

یادداشت های دستور غذا

من همیشه ابتدا یک کوکی آزمایشی می پزم تا ببینم آنطور که دوست دارم در می آید یا نه. اگر کلوچه خیلی ضخیم است، می تو،د قبل از پخت، روی خمیر را با کف دست صاف کنید. اگر روغن نارگیل ندارید از کره آب شده استفاده کنید. برای تهیه بدون گلوتن: من فکر می کنم استفاده از آرد جو دوسر بدون گلوتن به جای آرد معمولی خوب کار می کند!

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد

این دستور غذا در ابتدا در 14 ژوئن 2014 منتشر شد، در 27 ژانویه 2020 به روز شد و در 11 ژوئیه 2023 دوباره منتشر شد.


[ad_2]
منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/white-c،colate-blueberry-coconut-oatmeal-cookies/