کاپ کیک سیب زمینی شیرین – با مارشمالو فراستینگ



پر از دارچین تند و طعم سیب زمینی شیرین، این کاپ کیک های سیب زمینی شیرین مات شده با گل ختمی مانند دسر شکرگزاری در یک کیک کوچک هستند!

کاپ کیک سیب زمینی شیرین

نرم، مرطوب، کرکی و کاملاً لذت بخش، واقعاً نمی تو،د با این کاپ کیک های سیب زمینی شیرین مات خانگی اشتباه کنید.

آنها همچنین یک گزینه عالی برای شام دوستان هستند، زیرا کیک های کوچک حمل و نقل آسان هستند، و مهمانان کاملا آنها را دوست دارند!

اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید و بعد از پخت، کاپ کیک ها را با کرک مارشمالو یا ژله کرن بری پر کنید، حتما ادامه دهید.

خوانندگان نیز این پای کدو تنبل بدون پوسته را دوست دارند

در بالا، ویدیوی دستور پخت کیک سیب زمینی شیرین را تماشا کنید

کاپ کیک سیب زمینی شیرین مارشمالو فراستینگ

مواد تشکیل دهنده کیک سیب زمینی شیرین

این دستور شامل سیب زمینی شیرین، دارچین، عصاره و،ل خالص، شیر دلخواه یا آب، آرد، روغن، سرکه، شکر، نمک، جوش شیرین، بیکینگ پودر و زنجبیل آسیاب شده است.

برای کاپ کیک های بدون روغن، روغن موجود در دستور غذا را با مقدار مساوی پوره سیب زمینی شیرین، ماست یون، یا شیر دلخواه جایگزین کنید.

کاپ کیک ها با آرد اسپل شده یا آرد سفید کم اندازه گیری شده یا آرد همه منظوره بدون گلوتن کار می کنند. من استفاده از آرد بادام، آرد نارگیل، آرد برنج یا آرد گندم کامل را در اینجا امتحان نکرده ام و نمی توانم آنها را توصیه کنم.

سرکه و جوش شیرین باعث بالا آمدن کاپ کیک می شوند، دقیقاً مانند آزمایش علمی محبوب آتشفشان. بنابراین نیازی به تخم مرغ نیست. برای کاپ کیک های سیب زمینی شیرین وگان، به سادگی از آب یا شیر گیاهی مورد علاقه خود استفاده کنید.

اگر به دنبال کاپ کیک های بدون آرد هستید، این کیک های شکلاتی کتو را امتحان کنید.

کاپ کیک شکرگزاری

چه نوع سیب زمینی شیرین؟

این دستور تقریباً با هر نوع سیب زمینی شیرین یا سیب زمینی شیرین مانند نگین، گارنت، بنفش، سفید و سیب زمینی شیرین ژاپنی کار می کند.

می تو،د از پوره سیب زمینی شیرین بو داده (در اینجا نحوه پخت سیب زمینی شیرین) یا پوره سیب زمینی شیرین کنسرو شده استفاده کنید، که باید در نزدیکی کدو تنبل در بسیاری از خواربارفروشی های معمولی و فروشگاه های مواد غذایی سالم موجود باشد.

و اگر می خواهید پوره کدو حلوایی کنسرو شده یا کدو حلوایی را جایگزین کنید، این نیز خوب است. البته دیگر کاپ کیک سیب زمینی شیرین نخواهند بود!

کاپ کیک با آیسینگ سفید

طرز تهیه کاپ کیک سیب زمینی شیرین

با هم زدن پوره سیب زمینی شیرین، آب، عصاره و،ل، سرکه و روغن اختیاری در یک کاسه بزرگ شروع کنید.

بگذارید ده دقیقه بماند، در حالی که فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و قالب کاپ کیک را با 9 آستر بپوش،د.

تمام مواد باقیمانده را در یک کاسه بزرگ هم بزنید تا یک خمیر کاپ کیک تشکیل شود. خمیر را داخل آسترهای آماده شده بریزید، حدود دو سوم راه را بالا بروید.

به مدت هجده دقیقه در طبقه وسط فر بپزید. سپس اجازه دهید قبل از فراستینگ خنک شود. اگر می تو،د صبر کنید، من دوست دارم کاپ کیک های سیب زمینی شیرین سالم را یک شبه در یخچال بگذارم، با پوشش بسیار شل. روز بعد آسترها به راحتی جدا می شوند و هیچ خطری برای ذوب شدن یخ در هنگام برخورد با یک کیک کوچک وجود ندارد.

می تو،د کیک های کوچک سیب زمینی شیرین را در دلخواه درست کنید. زمان پخت را به 9 دقیقه کاهش دهید و کاپ کیک ها را در قالب های مینی مافین قرار داده شده بپزید.

دستور غذا از کیک های کدو تنبلی و مافین های کدو تنبل من اقتباس شده است

دستور پخت کیک سیب زمینی شیرین وگان

مارشمالو فراستینگ

با خیال راحت کاپ کیک ها را به هر شکلی که دلتان می خواهد، یخ بزنید.

فراستینگ پنیر خامه ای، کره بادام نرم شده، کره نارگیل، فراستینگ شکلاتی یا و،لی یا پودر قند ساده را امتحان کنید.

روی کاپ کیک ها را با مارشمالو خانگی زیر خامه زدم:

با استفاده از همزن یا همزن، مواد زیر را با همزن بزنید تا به ، کره ای غلیظ تبدیل شود: 1 فنجان کره یا کره گیاهی، 3 فنجان پودر قند یا اریتریتول، 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص و 1/8 قاشق چایخوری عصاره گل ختمی.

دستور پخت کیک سیب زمینی شیرین خانگی
  • 1/2 فنجان پوره سیب زمینی شیرین
  • 1/2 فنجان آب یا شیر دلخواه
  • 2 1/2 قاشق چایخوری عصاره و،ل خالص
  • 1 قاشق غذاخوری سرکه سفید یا سرکه
  • 3 قاشق غذاخوری روغن، یا پوره سیب زمینی شیرین اضافی
  • 1 فنجان آرد اسپلت، سفید یا gf همه منظوره
  • 1/2 فنجان شکر، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • 1 قاشق چایخوری دارچین
  • 1/2 قاشق چایخوری هر کدام: نمک، جوش شیرین و بکینگ پودر
  • اختیاری 1/2 قاشق چایخوری زنجبیل آسیاب شده
  • فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. قالب کاپ کیک را بپوش،د. 5 ماده اول را با همزن بزنید و بگذارید حداقل 10 دقیقه بماند. می‌تو،د در مدتی که صبر می‌کنید بقیه مواد را در ظرفی جداگانه الک کنید یا بعد از اتمام زمان آن‌ها را به ظرف اول اضافه کنید، سپس هم بزنید تا خمیری به‌دست آید. داخل آسترها، حدود 2/3 از راه به سمت بالا. 18 دقیقه بپزید، سپس بگذارید خنک شود. روز بعد اینها طعم بهتری دارند و لاینرها به راحتی بعد از یک روز پوسته می شوند.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های محبوب کیک کوچک

بهترین کیک های شکلاتی وگان

کاپ کیک شکلاتی وگان

کیک هویج بدون گلوتن کاپ کیک

اوریو کیک

طرز تهیه کیک پنیر

کیک پنیر کاپ کیک

کیک لیمویی وگان


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/sweet-،ato-cupcakes-marshmallow-frosting/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=sweet-،ato-cupcakes-marshmallow-frosting