کاسه برنج سبز وگان با انبه و لوبیا سیاه



اگر این روزها مانند من شیفته همه محصولات تازه تابست، هستید، دستور پخت امروز واقعا برای شما ساخته شده است. چند سال پیش پس از کامل ، دستور پخت برنج سبز خانگی خود، متوجه شدم که آن را با میوه ها و سبزیجات تازه ،یب می کنم تا بهترین را ایجاد کنم. کاسه برنج سبز وگان سرشار از پروتئین گیاهی طعم دهنده

آیا می تو،م یک دقیقه وقت بگذاریم و به آن رنگ های زرق و برق دار نگاه کنیم؟

این کاسه‌های بوریتوی برنج سبز ترد، کمی شیرین، کمی تند و بسیار راضی کننده هستند. برای همه نکات من در مورد افزودن پروتئین ها، سس ها و موارد دیگر، پست کامل را بخو،د.

به دنبال غذاهای گیاهی بیشتری هستید؟

من تو را با من پوشانده ام سری ایمیل رایگان: 5 روز غذای گیاهی! در این مجموعه من بهترین دستور العمل های گیاهی و گیاهی خود را با شما به اشتراک می گذارم تا از هر وعده غذایی روزانه لذت ببرید – شامل میان وعده ها و دسرها!

کاسه برنج سبز با انبه، آووکادو، ذرت، فلفل دلمه ای و لوبیا سیاه

همه چیزهایی که برای درست ، این کاسه‌های برنج سبز وگان نیاز دارید

ما در رنگین کم، از میوه‌ها و سبزیجات لذیذ بسته‌بندی می‌کنیم تا این کاسه‌های برنج سبز را فوق‌العاده روشن و خوش طعم کنیم. به علاوه، آنها بیش از 10 گرم پروتئین گیاهی بسته بندی می کنند! در اینجا چیزی است که برای ساخت آنها نیاز دارید

  • برنج سبز: پایه این کاسه های بوریتو با برنج سبز خانگی من شروع می شود. YUM.
  • تولید ،: اینجا جایی است که جادوی رنگین کمان اتفاق می افتد. شما به انبه، آووکادو، فلفل دلمه ای قرمز، ذرت، گشنیز، پیاز قرمز و هالاپینو نیاز دارید تا این کاسه ها را پر کنید و آنها را کاملا خوشمزه کنید.
  • لوبیا سیاه: این کاسه برنج سبز به لطف یک قوطی از پروتئین گیاهی بسته بندی می شود لوبیا سیاه!
  • پانسمان های اختیاری: کاسه ها همان طور که هستند خوشمزه هستند، اما می تو،د یکی از سس های فوق العاده لیست شده در زیر را برای طعم بیشتر اضافه کنید.

مواد لازم برای کاسه بوریتو برنج سبز در یک تخته برش

آنها را لباس بپوشان

آیا به دنبال اضافه ، طعم اضافی به این کاسه های برنج سبز هستید؟ یکی از این پانسمان های خانگی را امتحان کنید تا آنها را به سطح بعدی ببرید:

دو کاسه برنج سبز وگان با سبزیجات و آووکادو

این کاسه های بوریتو برنج سبز را خودتان درست کنید

از آنجایی که این کاسه‌های برنج سبز وگان با بافت‌ها و طعم‌های مختلف پر شده‌اند، در واقع برای سفارشی ، سلیقه شما عالی هستند. در اینجا چیزی است که ما می تو،م توصیه کنیم:

  • پروتئین دیگری اضافه کنید. اگر گیاهی نیستید، سعی کنید ران مرغ کبابی Sazon، میگو کبابی، یا حتی بوقلمون آسیاب شده در چاشنی تاکوی خانگی آسان من را اضافه کنید. برای وگان نگه داشتن این کاسه ها می تو،د مقداری توفوی کبابی، یک قوطی اضافی لوبیا سیاه یا یک قوطی نخود اضافه کنید!
  • محصولات خود را عوض کنید با خیال راحت از میوه ها و سبزیجات مورد علاقه خود در اینجا استفاده کنید! من فکر می کنم آناناس در این کاسه ها خوشمزه خواهد بود، همچنین گوجه فرنگی و پیاز سبز.
  • کمی پنیری شوید. پنیر فتا یا کوتیجا یک ،صر نمکی دوست داشتنی را به این کاسه های برنج سبز اضافه می کند.
  • کمی کرانچ اضافه کنید. با چیپس های تورتیلای مورد علاقه خود جفت کنید یا روی این کاسه ها را با نوارهای تورتیلای خوشمزه بپوش،د!

کاسه های برنج سبز گیاهی با سبزیجات و انبه

طرز تهیه ذرت

به راحتی می تو،د دانه های ذرت را به صورت خام از لپه در این کاسه های برنج سبز بوریتو اضافه کنید، در غیر این صورت، می تو،د ذرت خود را کبابی یا تفت دهید. دستورالعمل های چاشنی و کباب ، ذرت خیاب، من را در این دستور غذا امتحان کنید.

ریختن سس روی کاسه بوریتو برنج سبز

این کاسه های برنج سبز را از قبل آماده کنید

این کاسه های بوریتوی برنج سبز وگان بهترین غذای آماده ناهار یا شام را تشکیل می دهند. برای اینکه آنها را زودتر درست کنید، کافی است برنج را درست کنید، تمام محصولات خود را ،د کنید و همه چیز را در آن ذخیره کنید ظروف بدون هوا در یخچال تا زم، که برای جمع ، کاسه ها آماده شوید.

کاسه برنج سبز وگان با آووکادو، انبه و لوبیا سیاه

نکات ذخیره سازی

باقی مانده کاسه های بوریتو را در آن نگهداری کنید ظروف بدون هوا در یخچال تا 3-4 روز. سپس به سادگی از آنها مستقیماً از یخچال لذت ببرید!

کاسه برنج سبز سالم با آووکادو و انبه

ناهار و شام وگان بیشتر برای امتحان ،

تمام دستور العمل های وگان خوشمزه ما را اینجا ببینید!

امیدوارم این کاسه های برنج سبز وگان را دوست داشته باشید! اگر آنها را درست کردید، حتماً یک نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آنها را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

کاسه بوریتو برنج سبز انبه انبه سیاه

کاسه های بوریتو برنج سبز وگان در کنار آووکادو

زمان آماده سازی 15 دقایق

زمان پخت 45 دقایق

زمان کل 1 ساعت

خدمت4 وعده های غذایی

کاسه های برنج سبز وگان زیبا که با برنج سبز خانگی، لوبیا سیاه و رنگین کم، از میوه ها و سبزیجات درست شده است. این کاسه های بوریتوی برنج سبز پر جنب و جوش به تنهایی خوشمزه هستند یا با مرغ یا ماهی کبابی سرو می شوند. واقعاً بهترین غذای آماده برای ناهار یا شام!

دستورالعمل ها

  • ابتدا برنج خود را طبق دستور پخت بپزید. در حالی که برنج شما پخته می شود، می تو،د تمام سبزیجات و میوه های خود را برای کاسه ها ،د کنید.

  • وقتی کارتان تمام شد، برنج را بین چهار کاسه ت،یم کنید، سپس لوبیا سیاه، انبه، آووکادو، فلفل دلمه ای قرمز، ذرت، گشنیز، پیاز قرمز و برش های هالاپینو را به طور مساوی بین کاسه ها ت،یم کنید. حفاری کن! سرو 4. در صورت تمایل با تکه های لیموترش سرو کنید.

تغذیه

خدمت: 1خدمت (بر اساس 4)کا،ی: 455کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 87.5gپروتئین: 13.1gچربی: 8.1gچربی های اشباع شده: 1.1gفیبر: 11gقند: 18.2g

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 15 جولای 2021 منتشر شد و در 9 جولای 2023 مجدداً منتشر شد.


[ad_2]
منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/vegan-green-rice-bowls/