چگونه بریدگی های کاغذی و شقاق پوستی را درمان کنیم



فهرست مطالب[Hide][S،w]

چگونه بریدگی های کاغذی دردناک و شقاق انگشتان را به سرعت درمان کنیم و از ، خوردن پوست در طول، مدت جلوگیری کنیم.

زنی با ، های پوستی و شکاف در انگشتانش

با ورود به ماه‌های خنک‌تر که پوست خشک‌تر و مستعد ،‌خوردگی می‌شود، فکر کردم مفید است که در مورد چگونگی بهبود سریع بریدگی‌ها و شکاف‌های روی انگشتان و دست‌ها بحث کنیم.

با وجود اندازه کوچکشان، این ش،تگی های کوچک در پوست بسیار دردناک هستند!

هفته نامه رایگان + گزارش اسرار ایمنی قوی

همچنین به نظر می رسد آنها برای بهبودی FOREVER مصرف می کنند زیرا حداقل چند بار در طول روز از حمام ، / شستن دست خیس می شوند.

اگر برنامه روزانه ما شامل پخت و پز یا تمیز ، باشد، حتی بیشتر در معرض آب قرار می گیریم.

به نظر می رسد روند بهبودی به طور چشمگیری کند می شود حتی اگر دست ها پس از خیس شدن به سرعت خشک شوند.

چرا برخی افراد مستعد ، پوست هستند؟

من در کودکی متوجه شدم که ،‌ها و ،‌های پوستی چقدر دردناک و دیر التیام می‌شوند.

مادرم به دلیل شستن پوشک بچه و ظروف ،یف (آن موقع ماشین ظرفشویی نداشتیم) بسیار مستعد آنها بود. و به نظر می رسد که دست های او دائماً با آنها پر شده است که باعث ناراحتی او می شود.

وقتی بالغ شدم، متوجه شدم که در برابر آنها نیز مستعد هستم.

احتمالاً می‌تو،د خودتان را با این شناسایی کنید یا افراد دیگری را در خانواده‌تان بشناسید که ممکن است در قایق مشابهی باشند.

راه حل پیشگیرانه بلند مدت

وقتی در اواسط دهه 1990 شروع به خوردن سالم‌تر کردم، متوجه شدم که ،‌خوردگی پوستم بسیار بهبود یافته است. اما، بیشترین پیشرفت زم، رخ داد که من چربی های مغذی را به منو معرفی کردم.

هنگامی که شروع به خوردن کره، لبنیات خام، تخم مرغ و سایر غذاهای سنتی کردم و در عین حال لیپیدهای کارخانه ای فرآوری شده (و غذاهای حاوی آنها) را از رژیم غذایی خود حذف کردم، متوجه شدم که پوستم بسیار بادوام تر شده است.

بریدگی کاغذ، شکاف و خشکی به طرز جادویی برطرف شد! من به ندرت آنها را دریافت می کنم، با وجود قرار گرفتن در معرض آب زیاد ناشی از پخت و پز، ظرفشویی و باغب، (من ترجیح می دهم برای اه، زمینی بدون دستکش باغب، کنم).

بنابراین، اگر شما هم مانند من هستید و از نظر ژنتیکی مستعد شقاق انگشت و دست، بریدگی کاغذ و به طور کلی ، خوردن هستید، به میزان مصرف چربی در رژیم غذایی خود نگاهی بیندازید.

این مقاله در مورد بهترین چربی‌ها برای استفاده در خانه، جزئیاتی را در مورد آنچه برای اتصالات سلولی به سلول برای قوی‌ترین و انعطاف‌پذیرترین پوست ممکن ،یب کنیم، ارائه می‌کند.

یک امتیاز بزرگ از خوردن چربی‌های خوب این است که مصرف قند و کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد، زیرا به دلیل سطح قند خون ثابت و سالم، دیگر آن‌ها را زیاد نمی‌خواهید. این همچنین به سلامت پوست کمک زیادی می کند.

از اینکه چقدر تغییر رژیم غذایی برای تقویت پوست برای مقاوم ، پوست در برابر هجوم قرار گرفتن مکرر در معرض آب و هوای سرد موثر است، خوشحال خواهید شد!

ضدعفونی کننده دست میکروبیوم پوست را از بین می برد

اگر مکاتبات من با مش،ان نشانه‌ای باشد، از سال 2019 میزان شکاف پوست روی دست‌ها و انگشتان به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

ممم، من تعجب می کنم که چرا ممکن است؟

به نظر من، دلیل آن ساده است… افزایش نجومی استفاده از ضدعفونی‌کننده‌های الکلی دست. برخی از مردم اکنون به طور اجباری از این محصولات استفاده می کنند. به نظر می رسد هنوز به طور برجسته ورودی ا،ر مشاغل را تزئین می کنند.

بدترین جنبه این محصولات این است که پوست را از پروبیوتیک های طبیعی که از آنها محافظت می کند پاک می کنند.

در حالی که استفاده گهگاهی از ضدعفونی کننده دست آسیب چند، نمی زند، استفاده از آنها باید برای محافظت از میکروبیوم پوست به حداقل برسد.

راستش را بخواهید، یادم نمی آید آ،ین باری که روی دستم زدم کی بود!

هرچه بیشتر از ضدعفونی کننده دست استفاده کنید، پوست شما بیشتر در معرض شقاق، بریدگی و ، خواهد بود، به خصوص در هوای سرد و خشک.

رفع کوتاه مدت بریدگی ها و شکاف های کاغذ شفابخش

حتی با تغییر رژیم غذایی و حذف استفاده از ضدعفونی کننده دست، ممکن است باز هم گاهی بریدگی کاغذ یا شقاق دردناک را تجربه کنید.

در تجربه من، این معمولاً بعد از یک وعده غذایی در رستوران رخ می دهد که در آن شما یک غذای ساخته شده با چربی های ناسالم را می خورید. حتی اگر در رستوران هایی که ادعا می کنند از روغن زیتون استفاده می کنند، غذا می خورید، ممکن است رخ دهد.

متأسفانه، درجه حرفه ای “روغن زیتون” اغلب ،یبی از روغن زیتون (25/75) با روغن کانولا GMO است.

فقط دقیق ترین سرآشپزها و رستوران داران تحصیل کرده از روغن زیتون 100 درصد خالص استفاده می کنند.

قرار گرفتن در معرض چربی های ناسالم هنگام صرف غذا در بیرون به تمایل به شکاف در پوست منجر می شود. این امر به ویژه در هنگام سفر صادق است، زیرا برای مدت طول، از برنامه غذایی عادی و سالم خود دور هستید.

در این موارد، قطعا ترفندی برای بهبود سریع آنها وجود دارد!

باند مایع

ترفندی که در خانه برای بهبود سریع شکاف های پوستی استفاده می کنیم، بانداژ مایع است.

آنها ، پوستی را می‌بندند و محل را به طور موقت ضد آب می‌کنند.

برندهای متعارف

اما مراقب مارک های بانداژ مایع معمولی باشید. (1)

آنها بسیار سمی هستند، بنابراین از آنها استفاده نکنید، به خصوص برای کودکان! (2، 3)

تجربه ما این است که آنها پس از استفاده نیز برای چند ث،ه به شدت نیش می زنند.

شکی نیست که مواد شیمیایی موجود در باندهای مایع وارد خون می شوند. این به این دلیل است که پوست از قبل با دسترسی آسان به رگ های خونی آسیب دیده است.

نسخه های طبیعی

در عوض از چه چیزی استفاده کنیم؟

این باند مایع طبیعی چیزی است که ما در خانه خود استفاده می کنیم. این ماده دارای یک ماده فعال بی خطر است که توسط گروه کاری محیط زیست رتبه بندی شده است. (4، 5)

تنها ،صر دیگر آب تصفیه شده است!

در حالی که به اندازه مارک های بانداژ مایع سمی معمولی مقاوم و ضد آب نیست، استفاده از یک باند مایع طبیعی باعث بهبود سریع می شود.

نحوه استفاده

من استفاده از بانداژ مایع (فقط طبیعی!) را درست قبل از خواب به ،وان موثرترین زمان پیشنهاد می کنم. 15 دقیقه خوب به آن فرصت دهید تا خشک شود. این باعث می شود که روی ملحفه های تخت شما نرود.

علاوه بر این، قبل از هر دوره‌ای در طول روز که دست‌هایتان خیس نمی‌شود، استفاده کنید.

اگر دست‌هایتان در طول روز زیاد خیس می‌شوند، بهتر است از بانداژ مایع طبیعی فقط قبل از خواب استفاده کنید.

بعد از تنها یک شب، بریدگی یا ، معمولاً راهی طول، برای بهبودی صبح روز بعد است! یک شب دوم یا سوم تقریباً همیشه فرآیند ترمیم را حتی برای شکاف های عمیق تر کامل می کند.

استراتژی سه جانبه مداخله رژیم غذایی لیپیدی، اجتناب از ضدعفونی کننده دست، و استفاده از باندهای مایع طبیعی (اجتناب از مارک های معمولی) می تواند عذاب ناشی از شقاق پوستی دیر التیام، بریدگی کاغذ و ، پوست در هوای سرد و مرطوب را برای همیشه از بین ببرد!

شکاف های پوستی انگشتان دست راست زن

منابع

(1) باند مایع (والگرین)

(2) بنزتونیم ک،ید

(3) دیکلونین هیدروک،اید

(4) باند مایع طبیعی

(5) پلی اکریلات کراس پلیمر


منبع: https://www.thehealthy،meeconomist.com/،w-to-heal-paper-cuts-skin-fissures/