پای کدو تنبل وگان – کیتی با پوشش شکلاتی



این هست بهترین دستور تهیه پای کدو تنبل وگان که تا به حال امتحان کرده اید. برای روز شکرگزاری یا تعطیلات بسیار سریع و آسان در خانه درست می شود و طعم و بافت خامه ای آن کاملاً خوشمزه است!

پای کدو تنبل وگان

بهترین پای کدو تنبل سالم وگان

می تو،د آن را بدون توفو، بدون بادام هندی و بدون تخم مرغ یا لبنیات درست کنید.

این دستور غذای ک،یک پای کدو تنبل گیاهی، هر چیزی است که می تو،د در یک دسر وگان بخواهید. فیلینگ غلیظ کدو تنبل آنقدر صاف و خامه ای است که همه مهمانان شما آن را ،م می دهند باید باشد پر از خامه چرب و غلیظ!

این براونی های سیاه لوبیا را نیز امتحان کنید

دستور تهیه پای کدو حلوایی بدون تخم مرغ بدون لبنیات

اگر برای روز شکرگزاری امسال وظیفه تهیه یک دسر گیاهی را دارید، حتما این دستور العمل ساده کدو تنبل را نشانه گذاری کنید.

هر بار نقدهای تحسین برانگیز از وگان ها و غیر گیاهخواران دریافت می کند.

و از آنجایی که طعم پرکننده خامه‌ای با دارچین درست مانند پای کدو حلوایی خانگی سنتی است، هیچ‌، نمی‌تواند باور کند که وگان است!

کدو تنبل مانده؟ مافین کدو حلوایی بدون روغن درست کنید

برش های کامل پای کدو تنبل

ایده های رویه پای بدون لبنیات

بستنی شیر بادام

بستنی شیر نارگیل (دستور پخت مورد علاقه خواننده)

خامه فرم گرفته نارگیل

کرک مارشمالو وگان

توجه داشته باشید: اگر یک چیزکیک کدو تنبل وگان را ترجیح می دهید، به سادگی از دستور من برای چیزکیک وگان (یا این چیزکیک بدون کربوهیدرات و بدون شکر کتو) استفاده کنید، ماست را با پوره کدو تنبل جایگزین کنید و ادویه پای کدو تنبل و دارچین را اضافه کنید.

مواد تشکیل دهنده پای کدو تنبل کنسرو شده وگان شیر نارگیل

مواد تشکیل دهنده پای کدو تنبل وگان

این دستور غذا شامل مواد اولیه از جمله آرد، شکر، دارچین، ادویه کدو تنبل و کدو تنبل بو داده یا کنسرو شده است.

برای شیر انتخابی، با شیر مورد علاقه خود همراه شوید. من عاشق بافت صاف و خامه ای پای تهیه شده با شیر نارگیل هستم. شیر بادام، شیر سویا، شیر جو دوسر یا سایر شیرهای غیر لبنی نیز می توانند استفاده شوند.

مواد تشکیل دهنده را امیدواریم در فروشگاه هایی مانند W،le Foods، Wegmans، Sprouts یا در فروشگاه های مواد غذایی معمولی پیدا کنید.

اگر می خواهید به جای استفاده از نشاسته ذرت، از یک جایگزین تخم مرغ برای ،باندن فیلینگ استفاده کنید، من موفق شده ام دو قاشق غذاخوری جایگزین تخم مرغ انرژی زا (ساخته شده از نشاسته سیب زمینی و آرد تاپیوکا) را به جای نشاسته ذرت جایگزین کنم. یا پای کدو تنبل سالم ذکر شده در جعبه دستور غذا را امتحان کنید که در آن از تخم کتان استفاده شده است.

شکر می تواند شکر سفید یا قهوه ای، شکر نارگیل، شکر ،ما یا اریتریتول دانه بندی شده یا زایلیتول برای یک پای کدو تنبل بدون شکر باشد.

من سعی نکردم شیر را کم کنم یا نشاسته ذرت را زیاد کنم و از شیرین کننده مایع بدون شکر تصفیه شده مانند شربت افرا خالص یا آ، استفاده کنم. اگر آزمایش می کنید، حتماً نتایج را گزارش دهید.

برش پای کدو تنبل وگان با بستنی

کدو تنبل کنسرو شده یا تازه

برندهای معروف پوره کدو تنبل کنسرو شده عبارتند از Libby’s، Trader Joe’s، W،le Foods، Walmart، Good and Gather (Target) یا Farmer’s Market Organic.

حتما از پوره کدو تنبل به جای فیلینگ کنسرو شده پای کدو تنبل یا مخلوط پای کدو تنبل که از قبل تند و شیرین شده اند استفاده کنید. تنها ماده تشکیل دهنده پوره کدو تنبل پخته یا کنسرو شده باید کدو تنبل باشد.

اگر نمی تو،د کدو حلوایی کنسرو شده پیدا کنید، می تو،د سیب زمینی شیرین یا کدو حلوایی زیر بو داده یا کنسرو شده را پیدا کنید. یا پوره کدو حلوایی خانگی خود را با تفت دادن و سپس مخلوط ، گوشت کدو حلوایی درست کنید.

هنگام تهیه پوره کدو تنبل، به دنبال کدو تنبل کوچک یا کدو تنبل پایی باشید. اینها معمولاً پوره ای با بافت بهتر نسبت به کدو تنبل های حکاکی شده بزرگ که اغلب گوشت رشته ای دارند تولید می کنند. همچنین می تو،د از پوره بلوط بو داده یا کدو حلوایی استفاده کنید.

پای کدو تنبل کامل وگان

طرز تهیه پای کدو تنبل وگان

فقط در صورت استفاده از کتان، با هم زدن پوره کدو تنبل، شیر غیر لبنی، کتان آسیاب شده و عصاره و،ل خالص با هم شروع کنید. بگذارید حداقل ده دقیقه بماند یا یک شب در یخچال بگذارید.

کراست خود را با استفاده از دستور پخت کراست وگان من یا با استفاده از پوسته پای کدو تنبل 9 اینچی خانگی یا فروشگاهی مورد علاقه خود تهیه کنید.

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. همه مواد فیلینگ پای کدو تنبل را با هم ،یب کرده و مخلوط را در پوسته پای آماده شده بریزید.

قالب فر را در طبقه وسط فر قرار دهید و به مدت 28 دقیقه بپزید. وقتی آن را بیرون می آورید، رویه پای باید زیر و رو شده به نظر برسد.

اجازه دهید پای خنک شود، سپس حداقل پنج ساعت یا یک شب بدون پوشش در یخچال بگذارید. در این مدت محکم می شود. برش بزنید و لذت ببرید، روی آن را با خامه فرم گرفته وگان یا بستنی بدون لبنیات، گردو و کرن بری شیرین شده، مینی مارشمالو بدون ژلاتین، یا هر رویه ای که دوست دارید با پای کدو تنبل سرو کنید، میل کنید.

پوسته پای

دستور تهیه کراست پای وگان

با خیال راحت از کراست ،ید شده از فروشگاه مورد علاقه خود، کراست پای خانگی، کراست کراکر گراهام یا دستور پخت کراست پای گیاهی زیر استفاده کنید.

اگر یک نسخه بدون پوسته می خواهید، من همچنین گزینه ای را در جعبه دستور زیر برای یک پای کدو حلوایی بدون لبنیات بدون پوسته قرار داده ام.

دستور پخت کراست پای: 1 1/2 فنجان آرد شیرینی کامل گندم یا آرد همه منظوره، 1 قاشق چایخوری نمک، 1/3 فنجان شکر دانه ریز یا زایلیتول و 1/2 فنجان کانولا یا روغن نباتی را با هم ،یب کنید. هم بزنید تا خمیر شکل بگیرد، در صورت نیاز به آرامی چند قاشق غذاخوری آب اضافه کنید فقط تا زم، که به هم ب،بد اما لثه نشود. در یک قالب پخت 9 اینچی فشار دهید.

یا از کراست صرف نظر کنید و این کدو تنبل را درست کنید

در بالا، پای کدو تنبل وگان را تماشا کنید ویدیوی دستور پخت

دستور تهیه پای کدو تنبل گیاهی
  • 15 اونس پوره کدو تنبل
  • 12 اونس شیر انتخابی (کنسرو شیر نارگیل یا خامه بدون لبنیات غلیظ ترین و خامه ای ترین نتیجه را دارد)
  • 1 قاشق غذاخوری عصاره و،ل خالص
  • 1/2 فنجان شکر، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • 4 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت (یا این پای کدو تنبل سالم بدون نشاسته ذرت)
  • 2 قاشق چایخوری دارچین
  • 1 قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 9 اینچ کراست پای آماده کرده یا از دستور پخت کراستی که در بالا نوشته ام استفاده کنید
  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. همه مواد پای را با همزن بزنید تا یکدست شود. این فیلینگ را داخل پوسته پای بریزید و به طور یکنواخت صاف کنید. 28 دقیقه بپزید. وقتی کیک کدو تنبل وگان را بیرون می‌آورید، باید کم‌پشت به نظر برسد. بگذارید خنک شود، سپس حداقل پنج ساعت بدون درب یخچال بگذارید و در این مدت سفت شود. مشاهده حقایق تغذیه

دسرهای تعطیلات گیاهی بیشتر

نان کدو تنبل سالم وگان

نان کدو تنبل وگان

دستور تهیه موس شکلات تلخ وگان آسان

موس شکلاتی وگان

ترافل های شکلاتی که در پودر کاکائو غلتیده شده اند، گاز می گیرند

ترافل شکلاتی

بهترین رول های دارچینی خانگی نرم

رول دارچین وگان

بدون پخت چیزکیک

بهترین شیرینی های شکر وگان

شیرینی های شکر وگان

پای اسپند سالم

پای اسپند وگان

پای سیب سالم

پای سیب سالم


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/vegan-pumpkin-pie/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=vegan-pumpkin-pie