پای بری تریپل – کافه آشپزخانه مل



این پای توت سه گانه کاملاً باورن،ی است! پوسته پای پوسته پوسته با پر ، کاملاً غلیظ شده از انواع توت های شیرین و ترش پر شده است.

پای توت سه گانه دستور پایی است که هرگز نمی دانستید به آن نیاز دارید! این پای عالی برای تمجید از یک دسر از کیک ها یا دسرهای غنی تر و سنگین تر است.

به طرز طراوت آوری شیرین و ترش است و می توان آن را با انواع توت های تازه یا یخ زده درست کرد!

قطعه از پای توت سه گانه در بشقاب پای شیشه ای برداشته شد.

فیلینگ پای توت سه گانه

مشکل‌ترین ،مت پای خانگی این است که وقتی پای بریده و سرو می‌شود، فیلینگ غلیظ شود، بدون اینکه ، شود!

این فیلینگ پای توت سه گانه در حین پخت به زیبایی غلیظ می شود بدون اینکه نیازی به از قبل پختن فیلینگ باشد!

فیلینگ پای توت سه گانه:

  • 5 1/2 فنجان توت مخلوط تازه یا منجمد (من از مخلوط توت سه گانه یخ زده با تمشک، شاه توت و زغال اخته استفاده می کنم)
  • شکر گرانول 1 فنجان
  • 1/4 فنجان نشاسته ذرت*
  • 1 قاشق غذاخوری آب لیمو

*با این مقدار نشاسته ذرت، فیلینگ پای کاملا غلیظ می شود اگر پای کاملا خنک شود! اگر قصد دارید پای را کمی گرم سرو کنید، نشاسته ذرت را به 5 قاشق غذاخوری افزایش دهید. اما مطمئن شوید که پای را به اندازه کافی طول، بپزید (بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید!) در غیر این صورت فیلینگ طعم نشاسته ای خواهد داشت و ممکن است آبکی باشد.

تمشک منجمد، زغال اخته و شاه توت مخلوط با شکر و نشاسته ذرت.

چگونه یک تاپ توری برای پای درست کنیم

روی این پای توت سه گانه، رویه مشبک بسیار زیبا است. شما می تو،د یک پوسته رویی کاملا پوشیده را انتخاب کنید – فقط مطمئن شوید که چند دریچه را در پوسته برش دهید.

برای پوسته بالای مشبک:

  1. خمیر پای را باز کرده و نوارهای 1/4 تا 1/2 اینچی را برش دهید
  2. نوارها را به صورت عمودی در سراسر پای بچینید و بین آن فاصله بگذارید.
  3. هر نوار دیگر را تا کنید و یک نوار دیگر از پوسته پای را عمود بر هم قرار دهید.
  4. نوارها را تا کنید.
  5. تمام نوارها را بلند کنید در زیر نوار عمود بر آن قرار دهید و یک نوار دیگر را عمود بر آن قرار دهید.
  6. نوارها را تا کنید.
  7. آن الگو را تکرار کنید تا ،مت بالای مشبک کامل شود.

نکته Lattice Crust Pro: بزرگترین نکته برای یک صفحه مشبک عالی این است که همیشه نوارها را بلند کرده و تا کنید در زیر نوار عمود بر

تصاویر گام به گام استفاده از نوارهای پوسته پای برای تشکیل یک رویه پای مشبک روی پای توت سه گانه.

لبه های پای را به اندازه 1/2 اینچ کوتاه کنید و پوسته پایینی را روی نوارها تا کنید و به آرامی دور تا دور پای را فشار دهید.

تا ، روی لبه پوسته پای با رویه مشبک.

لبه ها را فلوت کنید.

عقب بایست.

و پای نپخته زیبای خود را تحسین کنید. خدای من! 😍

در این مرحله، می‌تو،د روی آن را با یک تخم‌مرغ بشویید تا پوسته رویه‌ای براق‌تر و طلایی‌تر شود.

پای توت سه گانه پخته نشده با لبه های فلوت.

پختن این پای به اندازه کافی طول، بسیار مهم است

من نمی توانم این را به اندازه کافی قوی بیان کنم: بسیار مهم است که این پای توت سه گانه را به اندازه کافی طول، بپزید!

در واقع، فقط برای پختن آن بیشتر از آنچه فکر می کنید برنامه ریزی کنید.

بعد از 45-60 دقیقه پای را بررسی کنید. اگر لبه‌ها و/یا بالای آن خیلی سریع قهوه‌ای می‌شوند، با فویل چادر بزنید یا از محافظ پوسته پای برای محافظت از پوسته در حین پختن آن استفاده کنید.

در فر من، کیک به 75-80 دقیقه نیاز دارد تا کاملا بپزد بنابراین فیلینگ غلیظ و شربتی است. اگر مایه حباب دار است اما هنوز نازک و روان است، به زمان بیشتری در فر نیاز دارد.

بسته به فر شما، ممکن است به زمان کمتر یا بیشتری نیاز داشته باشید. با دقت تماشا کنید و مرتباً چک کنید (ترجیحاً از پنجره فر تا گرما با هر بازرسی در باز نشود).

پای توت سه گانه مشبک در بشقاب پای شیشه ای.

خنک شدن یا خنک نشدن

من می دانم که پای توت و سیب گرم در بین دوستداران پای در سراسر جهان بسیار ارزشمند است. من آن را دریافت می کنم. پای گرم هم دوست دارم

اما این پای از خنک شدن کامل سود زیادی می برد تا فیلینگ به خوبی و به درستی غلیظ شود. اگر می خواهید حال و هوای پای گرم داشته باشید، می تو،د تکه های پای را برای چند ث،ه در مایکروویو گرم کنید.

اگر نمی تو،د در مقابل سرو پای کمی گرم مقاومت کنید، حتما مقدار نشاسته ذرت را در یادداشت های دستور تنظیم کنید.

اگر فیل پای شما در هنگام سرو پای آبکی است، به احتمال زیاد به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای پخت، زمان بیشتر برای خنک شدن یا کمی نشاسته ذرت بیشتر در فیلینگ است.

تک تکه پای توت سه گانه روی بشقاب دلمه ای سفید با چنگال.

یک پای کامل

این پای توت سه گانه عالی است.

نه تنها درست ، آن بسیار ساده است (بدون پوسته پای قبل از پخت یا سوهان پای قبل از پخت!)، بلکه خیره کننده است. هم از نظر ظاهر و هم از نظر سلیقه.

(برای همه شما هاکلبری ها، من اغلب فقط یک مشت کوچک از هاکلبری های گرانبها را به همراه سایر انواع توت ها می ریزم تا کمی عامل شگفت انگیز باشد!)

پخت پای مبارک! امیدوارم این یکی را دوست داشته باشید. 💗

لقمه از تکه پای توت سه گانه در بشقاب سفید با قاشق بستنی و،لی برداشته می شود.

یک سال پیش: نان دهق، آسان بدون ورز
دو سال پیش: راهنمای یک دختر تنبل برای خمیر ترش
سه سال پیش: سیب کاراملی خانگی کامل
چهار سال پیش: رول دارچین دسته ای کامل
پنج سال پیش: نان فرانسوی خانگی آسان
شش سال پیش: Harvest Pasta Sauce { Trader Joe’s Copycat}
هفت سال پیش: چیزکیک فنج، کره بادام زمینی با پوسته کوکی شکلاتی
هشت سال پیش: نودل تخم مرغی خانگی آسان
نه سال پیش: ماهیتابه انچیلادا با لوبیا سیاه و بلغوره
ده سال قبل: کوکی های شکلاتی با کره بادام زمینی بلغور جو دوسر

پای توت سه گانه در ظرف پای شیشه ای با حذف یک تکه.

پای توت سه گانه

بازده: 8 وعده های غذایی

زمان آماده سازی: 45 دقیقه

زمان پخت: 1 ساعت 15 دقیقه

زمان خنک شدن: 3 ساعت

زمان کل: 5 ساعت

  • 2 پوسته پای پخته نشده (به یادداشت مراجعه کنید)
  • 5 ½ فنجان ها (780 g) مخلوط توت سه گانه تازه یا منجمد (تمشک، تمشک، زغال اخته)
  • 1 فنجان (212 g) شکر دانه ریز
  • 4 قاشق غذاخوری (37 g) نشاسته ذرت (به یادداشت مراجعه کنید!)
  • 1 قاشق سوپخوری آب لیمو
  • کمی نمک
  • 1 بزرگ تخم مرغ، برای شستشوی تخم مرغ (اختیاری)
  • فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • پوسته پای پایینی را باز کنید و در قالب پای قرار دهید، بدون کشش، پوسته پای را در لبه های بشقاب پای نرم کنید. لبه را کوتاه کنید و یک برآمدگی 1/2 اینچی باقی بگذارید.

  • در یک کاسه بزرگ، توت ها را اضافه کنید. اگر یخ زده اند، بگذارید 5 تا 10 دقیقه در دمای اتاق بمانند تا کمی شروع به آب شدن کنند (این کمک می کند شکر و نشاسته ذرت با توت ها بهتر ،یب شوند تا در حین پخت به خوبی غلیظ شوند).

  • شکر، نشاسته ذرت، آب لیمو و نمک را به توت ها اضافه کنید و به آرامی هم بزنید (تا توت ها له نشوند) تا زم، که توت ها به طور یکنواخت پوشش داده شوند و هیچ محفظه ای از مواد خشک و شل نباشد.

  • فیلینگ را داخل بشقاب پای بکشید و به طور یکنواخت پخش کنید.

  • پوسته بالایی را باز کرده و برای ،مت بالای مشبک به صورت نوار برش دهید. نوارها را به صورت عمودی در سراسر پای بچینید و بین آن فاصله بگذارید. هر نوار دیگر را تا کنید و یک نوار دیگر از پوسته پای را عمود بر هم قرار دهید. نوارها را تا کنید. تمام نوارها را بلند کنید در زیر نوار عمود بر آن قرار دهید و یک نوار دیگر را عمود بر آن قرار دهید. نوارها را تا کنید. آن الگو را تکرار کنید تا ،مت بالای مشبک کامل شود (تصاویر را در پست ببینید).

  • نوارها را حتی با پوسته پای پایین برش دهید. پوسته پایینی را تا کنید و روی نوارهای اطراف لبه پای فشار دهید. لبه را فلوت کنید.

  • پای را روی یک ورقه پخت با فویل قرار دهید و به مدت 75 تا 90 دقیقه بپزید تا زم، که پای در تمام مدت حباب بزند. حدود 60 تا 65 دقیقه پای را بررسی کنید و اگر خیلی سریع قهوه‌ای می‌شود، روی آن را خیلی شل با فویل بپوش،د. بسیار مهم است که پای را به اندازه کافی طول، بپزید وگرنه فیلینگ به درستی غلیظ نمی شود. حباب های پرکننده ای که زیر پوسته مشبک می بینید باید غلیظ و شربتی باشد نه نازک و روان.

  • پای را از فر خارج کنید و بگذارید خنک شود حداقل 2-3 ساعت. برای اطمینان از پر شدن بیشتر، اجازه دهید پای کاملا خنک شود. (برش های پای را می توان فقط برای چند ث،ه در مایکروویو گرم کرد.)

دستور پخت کراست پای: من به طور متناوب بین این پوسته پای پوسته پوسته و این پوسته پای خامه ترش. هر دو دستور العمل های فوق العاده ای هستند و می توان از آنها در این دستور غذا استفاده کرد (یا از دستور پخت خانگی مورد علاقه خود استفاده کنید یا از کراست های پای ،یداری شده در فروشگاه استفاده کنید).
نشاسته ذرت: من ترجیح می دهم از 4 قاشق غذاخوری (1/4 فنجان) نشاسته ذرت برای این دستور استفاده کنم. اگر پای کاملا خنک شود، فیلینگ کاملاً آماده می شود. اگر قصد دارید پای را کمی گرم سرو کنید، از 5 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت استفاده کنید، اما مطمئن شوید که پای را به اندازه کافی طول، بپزید! در غیر این صورت، فیلینگ پای طعم نشاسته ای و نپخته ای خواهد داشت و فیلینگ همچنان روان خواهد بود. آرد تاپیوکا (1/3 فنجان) را می توان برای نشاسته ذرت زیر بستر قرار داد.
پر ، روان: اگر فیل پای شما در هنگام سرو پای آبکی است، به احتمال زیاد به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای پخت، زمان بیشتر برای خنک شدن یا کمی نشاسته ذرت بیشتر در فیلینگ است.

خدمت: 1 تکه پای، کا،ی: 364کیلو کا،ی، کربوهیدرات ها: 64g، پروتئین: 3g، چربی: 12g، چربی های اشباع شده: 3g، سدیم: 175میلی گرم، فیبر: 4g، قند: 35g

دنبال ، @MelsKitchenCafe در اینستاگرام و با استفاده از هشتگ دستور العمل هایی را که از وبلاگ من درست می کنید به من نشان دهید #ملسکی کافه. من عاشق دیدن همه خوبی هایی هستم که شما در آشپزخانه های خود به دست می آورید!

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.




منبع: https://www.melskitchencafe.com/triple-berry-pie/