هزینه تهیه غذا چقدر است؟



آیا اخیراً به فروشگاه مواد غذایی رفته اید؟ آیا می تو،د باور کنید که قیمت ها در سال جاری چگونه افزایش یافته است؟

به طور جدی، در مدت زم، که من برای نوشتن این مقاله صرف می کنم، می ترسم هزینه های مواد غذایی دوباره بالا رفته باشد!

همه ما می د،م که غذا خوردن در خارج از خانه می تواند به حساب بانکی ما ضربه بزند، اما با توجه به تورم که ما را هدایت می کند هزینه های روزانه مواد غذایی افزایش یافته است، غذاهای خانگی به همان اندازه گران می شوند.

اما آنها نباید باشند.

من قصد دارم اسرار ،ید هوشمندانه و تهیه غذا را به شما نشان دهم که به شما کمک می کند غذای راحت و سالم را باز کنید – و در پول شما صرفه جویی کنید.

در زیر به این سوالات پاسخ خواهیم داد:

  • تهیه غذای هفتگی چقدر صرفه جویی می کند؟
  • هزینه سرویس آماده سازی غذا چقدر است؟

بنابراین، اگر آماده‌اید تا تغییراتی در آشپزخانه ایجاد کنید، اما نمی‌خواهید در این فرآیند هزینه‌ها را ،اب کنید، گزینه‌ها و نکات زیر را در نظر بگیرید تا غذای سالم را در بودجه و برنامه‌تان بگنج،د.

هزینه تهیه غذای هفتگی چقدر است؟

اول از همه، تهیه غذا چیست؟

آماده ، غذا صرفاً آماده ، غذا قبل از برنامه است.

تو می تو،:

  • برای ساختن وعده غذایی آسان در طول هفته مواد جداگانه ای را آماده کنید
  • یک دستور غذا یا غذای کامل را آماده کنید
  • یک وعده غذایی کامل را آماده کنید و غذا را در ظروف جداگانه بریزید

چه یک ماده را آماده کنید یا یک وعده غذایی کامل را انجام دهید، همه این گزینه ها برای آماده سازی غذا در نظر گرفته می شوند. یک وعده غذایی آماده را می توان در طول آن هفته در یخچال یا برای نگهداری طول، مدت در فریزر نگهداری کرد.

و چرا مردم غذا را آماده می کنند؟

فواید زیادی برای تهیه غذا وجود دارد. برخی از افراد از آماده سازی وعده های غذایی برای هدف قرار دادن فواید سلامتی آن استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر به دنبال راحتی یک وعده غذایی آماده در طول شب های هفته هستند. و بله، برخی حتی به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند!

اگر می‌پرسید که آیا آماده‌سازی غذا برای شما من، است، می‌تو،د در اینجا درباره اینکه چگونه تهیه غذا می‌تواند به شما کمک کند بیشتر بیاموزید:

  • صرفه جویی در زمان و پول
  • کاهش ضایعات مواد غذایی و
  • سلامتی خود را بهبود بخشید

هزینه تهیه غذا چقدر است؟

از آنجایی که همه ما ترجیحات غذایی و تیپ های بدنی متفاوتی داریم، برای تهیه همه وعده های غذایی هزینه مشخصی وجود ندارد. اما زم، که یک برنامه غذایی تهیه می کنید و غذای خود را از قبل آماده و ذخیره می کنید، با رعایت نکات ساده زیر، هزینه های فروشگاه های مواد غذایی خود را کاهش خواهید داد.

و اگر در حال حاضر زیاد بیرون غذا می خورید یا سفارش می دهید، وقتی غذاها را از قبل آماده می کنید، صرفه جویی بیشتری در بودجه غذایی خود خواهید دید!

در اینجا پنج راه برای استفاده از تهیه غذا برای صرفه جویی در هزینه آورده شده است:

1. ،ید عمده.

گزینه های با اندازه بزرگتر در فروشگاه تقریباً همیشه برای هر واحد ارزان تر هستند. ممکن است تنها چند سنت پس انداز باشد، اما این تفاوت با گذشت زمان افزایش می یابد. وقتی یک ماده یا یک غذای کامل را به صورت دسته‌ای پخت می‌کنید، می‌تو،د آن را به صورت عمده ب،ید و آن پول اضافی را به جیب بزنید. اگر در نزدیکی یک خواربار فروشی مانند Costco زندگی می کنید، می تو،د حتی بیشتر در ،یدهای عمده خود پس انداز کنید.

2. ضایعات مواد غذایی را کاهش دهید.

هر چند وقت یک بار غذاهایی را که نیاز ندارید ،یداری می کنید؟ چند بار تا به حال مواد یا باقیمانده هایی را که ،اب شده اند به دلیل اینکه به اندازه کافی سریع به آنها نرسیده اید، دور ریخته اید؟ حدود 40 درصد از کل مواد غذایی در آمریکا هدر می رود. آخ! ،ن میزان پولی که در طول سال ها از طریق ضایعات مواد غذایی دور ریخته اید دشوار است، اما به راحتی می توان گفت که این پولی است که ترجیح می دهید در جیب خود داشته باشید. وقتی غذا را آماده می‌کنید، نه تنها در مورد موادی که می‌،ید عمدی‌تر هستید، بلکه با آماده‌سازی و ذخیره فوری آنها، از ضرر قابل توجهی در غذا جلوگیری می‌کنید. چا-چینگ! این پول در بانک است!

3. ،ید فروش.

مانند ،ید عمده، تهیه غذا به شما این امکان را می دهد که مقادیر بیشتری غذای تخفیف دار ،یداری کنید، زیرا فوراً از همه آن استفاده خواهید کرد. چه مراقب فروش باشید یا یک کوپن گیر باهوش باشید، ،ید و پختن چند بسته اضافی از چیزی با قیمت های پایین راهی است که می تو،د انجام دهید. برنامه‌ها و سایت‌های مشابه را بررسی کنید MyGroceryDeals برای شکار معامله به یاد داشته باشید که فروشگاهی که در آن ،ید می کنید هنگام شکار با بهترین قیمت اهمیت دارد، بنابراین ممکن است بخواهید در اطراف ،ید کنید.

4. از پرخوری خودداری کنید.

وقتی به وعده‌های غذایی مغذی فکر می‌کنیم، به فواید سلامتی و کاهش وزن آماده‌سازی وعده‌های غذایی فکر می‌کنیم. اما وعده‌های غذایی از پیش تعیین شده نیز می‌تواند در مدیریت هزینه‌های غذای شما نقش بسزایی داشته باشد. پرخوری می تواند هزینه های غذایی روزانه ما را دو یا گاهی سه برابر مقدار لازم افزایش دهد. وقتی روی ایجاد وعده‌های غذایی خوشمزه، سالم و پر تمرکز می‌کنیم، می‌تو،م از خوردن اندازه من، و کاهش مقدار کلی غذایی که در طول هفته مصرف می‌کنیم، احساس رضایت بیشتری داشته باشیم.

5. از غذا خوردن در بیرون پر، کنید.

اگر بودجه بندی مواد غذایی را انجام داده اید، می د،د که غذا خوردن در خارج از منزل در مقابل آشپزی می تواند تفاوت زیادی در صورتحساب کارت اعتباری شما ایجاد کند. اگر هدف شما کاهش بودجه غذایی است، با هدف قرار دادن روزهای غذاخوری خود شروع کنید. چه به سراغ فست فود بروید، زیرا سریع و آسان است یا به این دلیل که پختن غذای اصلی شما نیست، آماده ، غذا می تواند به شما کمک کند از برنامه خود جلوتر باشید و در آشپزخانه خود راحت تر باشید. با پختن دسته ای یک وعده غذایی در آ، هفته و فریز ، ،مت های بعدی برای بعد، می تو،د از روزهای آزاد خود برای آماده شدن برای روزهای پرمشغله با غذاهایی که از قبل می د،د چگونه طبخ کنید، استفاده کنید. مق، با عادت غذاهای فست فود برای صرفه جویی آسان در هزینه های غذایی شما عالی است.

اگر آماده هستید که با تهیه غذا در هزینه خود صرفه جویی کنید، با یک کیسه مرغ فله و این مراحل ساده برای تهیه غذا مرغ شروع کنید.

بنابراین، هزینه آماده سازی غذا چقدر است؟

  • کمتر از بیرون غذا خوردن
  • کمتر از بیرون بردن.
  • کمتر از آماده ، وعده های غذایی هر شب.

پاسخ: تهیه غذا ارزانتر از … هر کار دیگری است که انجام می دهید!

اگر می‌خواهید غذا را آماده کنید اما از هزینه‌های ،ید مقدار زیادی غذا از قبل احساس ترس می‌کنید، به یاد داشته باشید که این هزینه‌های اولیه در طول زمان ارزان‌تر از سفرهای متعدد به فروشگاه‌های مواد غذایی برای وعده‌های کوچک‌تر است.

هزینه سرویس کیت غذا چقدر است؟

اگر آماده نیستید که سرآشپز خانه بعدی شوید، اما با غذاهای خانگی فروخته می‌شوید، تحویل غذا ممکن است برای شما من، باشد.

اکنون، می‌دانم که ما فقط در مورد هزینه‌های رستوران و گزینه‌های بیرون‌فروشی صحبت کردیم. با این حال، یک شرکت آماده سازی غذا می تواند نرخ بسیار ارزان تری را برای هر وعده غذایی نسبت به رستوران معمولی شما ارائه دهد – و اغلب به طور قابل توجهی سالم تر هستند!

بیایید نگاهی به خدمات تحویل آماده‌سازی غذا و تحویل کیت غذا بیندازیم تا ببینیم آیا این می‌تواند برای رژیم غذایی، راحتی و نیازهای بودجه شما من، باشد.

سرویس تحویل غذا چیست؟

یک شرکت تحویل غذا معمولاً به شما این امکان را می دهد که اندازه وعده، تعداد وعده های غذایی و نوع وعده های غذایی را که می خواهید هر هفته در خانه شما تحویل داده شود، انتخاب کنید. این کیت‌های غذایی یا حاوی غذاهای کاملاً پخته هستند یا مواد و دستورالعمل‌هایی برای تهیه این غذا.

مزایای سرویس تحویل غذا چیست؟

شما می تو،د از بسیاری از مزایای مشابه تهیه غذا از طریق خدمات تحویل وعده غذایی، مانند صرفه جویی در زمان، کاهش ضایعات غذا، یا یک وعده غذایی سالم که به راحتی آماده است، بهره مند شوید. اما یکی از امتیازات اصلی خدمات تحویل این است که بسیاری از کارها برای شما انجام می شود. انتخاب یک وعده غذایی از منو می تواند استرس برنامه ریزی وعده های غذایی را از بین ببرد. و بسته های آموزشی به شما کمک می کند اعتماد به نفس و مهارت در آشپزخانه ایجاد کنید.

عالی به نظر می رسد، درست است؟ بنابراین، سوال بزرگ…

هزینه خدمات آماده سازی غذا چقدر است؟

اگر به شرکت های تحویل غذا نگاهی بیندازید، کیت غذای متوسط ​​برای شما حدود 10 دلار برای هر وعده هزینه خواهد داشت. در حالی که ،یداران مقتصد مطمئناً می توانند وعده های غذایی خود را ارزان تر از این ب،ند و آماده کنند، اگر سبک زندگی فعلی شما شامل غذا خوردن زیاد در بیرون از خانه است، یک وعده غذایی سالم با قیمت 10 دلار می تواند صرفه جویی زیادی در هزینه ها داشته باشد. و همانطور که از طریق این سرویس با مواد و مهارت‌های جدید آشنا می‌شوید، می‌تو،د در آینده از آن‌ها برای صرفه‌جویی بیشتر با تهیه غذای خود استفاده کنید.

نگاهی به تهیه غذای خود یا استخدام خدمات به یک شرکت تحویل بیندازید. هر کدام می تواند به م،ای وعده های غذایی سالم تر و ارزان تر برای شما باشد! امروز از مزایای بیرون کشیدن یک وعده غذایی کاملاً آماده از یخچال لذت ببرید. هنگامی که شروع می کنید، بازگشت به برنامه ریزی برای شام هر شب دشوار است. شما از سهولت، صرفه جویی در زمان و هزینه و مزایای سلامتی آماده سازی غذا لذت خواهید برد!




منبع: https://fitmencook.com/،w-much-does-meal-prep-cost/