معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور جاذبه ها


رستوران سنتی شرف‌الاسلامی از جمله بهترین رستوران های تهران است که خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی را طبخ و سرو می‌کند‌. نزدیک به ۸۰ سال از فعالیت این رستوران می‌گذرد و همچنان در صدر بهترین رستوران‌های پایتخت وجود دارد. رستوران نایب در تهران شعبه‌های مختلفی دارد که شعبه‌ی اصلی آن نایب وزرا است. این رستوران یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران های تهران است که انواع مختلف غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

اینجا یک رستوران خوب با فضای بزرگ در دو طبقه س که منوی غذای ایتالیایی و بخصوص پیتزاهای خیلی خوبی دارن. پیتزاها رو با ارد سبوس دار میزنن و پیتزاهاشون هم بجای دایره؛ مثلثیه 😁 پیشنهاد میشه پیتزای سیر و استیک و مرغ آلفردو رو تست کنید که خیلی خوبه. همچنین برگرهای خوبی هم دارن خصوصا اون برگر ایتالیایی رو پیشنهاد میکنم گوشت خوشمزه و قارچ و پنیر زیاد داشت. خیلی شلوغ و پر سر و صداست و اصلا هم فرقی نمی‌کند کی به این رستوران بروید.

  • این رستوران یک بخش مخصوص به کافه نیز دارد که انواع نوشیدنی در آن سرو می شود.
  • اگر قصد دارید مراسم خاصی را در رستوران برگزار کنید یا جلسه کاری مهمی دارید، بهترین گزینه برای شما رستوران مانسون لانژ خواهد بود.
  • در حال حاضر کبابی شمرون پنج شعبه دارد ولی معروف‌ترینش همان رستوران ضلع شمال شرقی تجریش است.
  • در این منو این رستوران تنوع غذایی بسیار بالا است و شامل سبک غذایی ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود می‌شود.
  • غذاها از قیمت های قابل توجهی برخوردار هستند اما بخاطر کیفیت بالا، سرویس دهی مطلوب و همچنین موسیقی زنده، ارزشش هزینه کردن را دارد.

اگر از طریق خیابان ملاصدرا می خواهید وارد خیابان شیخ بهائی جنوبی شوید، زمانی که به خروجی اتوبان همت می رسید وارد یک کنار گذر می شوید و همانجا در سمت راست رستوران تاج محل را مشاهده خواهید کرد. مسیر دیگر هم از طریق بلوار اردکان در منطقه امیرآباد تهران است و در این بلوار زمانی که به سمت شمال می روید، وارد خیابان شیخ بهائی خواهید شد و با عبور از پل همت، وارد اولین دوربرگردان شوید تا به رستوران تاج محل برسید. زمانی که وارد می شوید، از شما به خوبی استقبال می شود هرچند بیشتر حواستان به دکوراسیون و تزئینات دوست داشتنی و پرزرق و برق محیط است. غرب نشینان برای دسترسی به شعبه غربی رستوران روحی کافیست در شهرک غرب قبل از اینکه به میدان صنعت برسند وارد ایوانک و خیابان سیمای ایران شوند تا نزدیک به خیابان فلامک، رستوران عمو روحی را مشاهده کنند. همچنین در تمام طول روز انواع دسرهای خوشمزه را به مشتریان خود ارائه می دهد.

سایر رستوران های پیشنهادی در غرب تهران

در طول سال‌ها فعالیت، این رستوران هنوز مشتریان خاص خود را دارد. رستوران هتل پارسا فضایی با معماری زیبا دارد که آن را با نام رستوران کشتی سند باد می‌شناسند. میزها چوبی هستند و دیوارها با فانوس و وسایل کشتی تزیین شده‌اند. گارسون‌های این رستوران نیز با لباس پرسنل دریانوردی از شما پذیرایی می‌کنند.

بهترین رستورانهای تهران

رستوران هتل پارسیان استقلال ، جزو بهترین رستوران های شمال تهران شناخته می شود و به خاطر قرار گرفتن در محیطی دنج، عالی ترین مکان برای صرف غذا با آرامش خاطر خواهد بود. از مزیت های این رستوران باید به سرو فست فود اشاره کنیم همچنین عموم مردم قادر خواهند بود از خدمات این محل به صورت آزاد استفاده کنند. همچنین علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای بین المللی را نیز در منوی خود دارا می باشد. رستوران بخارا یک رستوران با غذای ایرانی است که سبکی متفاوت دارد. غذاهای این رستوران از مواد غذایی ایرانی و محبوب تشکیل شده اما طعمی جدید دارند.

” قاشق نقره ای” یکی از بهترین رستوران های اصفهان با دکوراسیون متفاوت و فوق العاده شیکه. در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دیده میشه و با وجود تنوع زیادی که داره، اما قیمتهاش خیلی مناسب و به‌ صرفست. یکی از رستوران‌های خوب اهواز رستوران امپراطوره که در طبقه ۸ ساختمان IT قرار داره. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، بین‌المللی، و دریاییه.

از نظر قیمت هم اینا ارزونن، یعنی آلبالو پلو با بوقلمونی که باید حداقل شصت هفتاد تومن باشه تو این لوکیشن، پنجاه تومنه 😁 و‌ بخاطر همین حتما پیشنهاد میشه که اینجا رو امتحان کنید. همونطور که میبینید غذاها خیلی قشنگ و هوس انگیز بودن و از این بین قیمه نثار ، کباب تابه ای و کباب همایونی خیلی توصیه میشه. این بار که تصمیم گرفتید به سفر بروید فراموش نکنید که می‌توانید برای اجاره اقامتگاه به وب سایت پینورست سر بزنید. در این سایت انواع اقامتگاه با بهترین کیفیت و قیمت گلچین شده است. در حال حاضر کبابی شمرون پنج شعبه دارد ولی معروف‌ترینش همان رستوران ضلع شمال شرقی تجریش است.