معرفی بهترین رستوران های تهران منوغذاها +آدرس 1401 اسنپ روم


رستوران حس توران یکی از بهترین رستوران‌های تهران در فود کورت خیابان فرشته است. فضا، سرویس‌دهی و کیفیت غذا، همگی موجب قرارگیری این رستوران در لیست رستوران‌های لوکس و درجه یک تهران شده‌اند. رستوران حس توران از منحصر به فردترین رستوران‌های پایتخت با انواع غذاهای ایرانی از نقاط مختلف کشور است. این رستوران نیز زیر مجموعه گروه رستوران‌های توران است و از غذاهای متنوع شمال ایران گرفته تا غذاهای مطلوب جنوب کشور را می‌توانید در آن سفارش دهید و از عطر و طعم غذاهای اصیل ایرانی بهره‌مند شوید.

  • رستوران بین المللی خاقان در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده سرویس دهی به شما می‌باشد.
  • در وهله اول باید خیال شما را از این بابت راحت کنیم که در این مقاله هیچ اسپانسری وجود ندارد و تنها معیار انتخاب بهترین رستوران های تهران از نقطه نظر ره بال آسمان، رأی و نظر مشتریان عزیزی است که در این رستوران‌ها حضور داشته‌اند.
  • کلبه‌ای چوبی با پنجره‌های آبی رنگ به‌همراه گلدان‌های زیبا و قالی کف رستوران، همگی در زمان ورود حس وارد شدن به خانه‌ای امن را تداعی می‌کنند.
  • غذاهای بسته‌بندی رستوران هانی به خارج از کشور نیز صادر می‌شوند.
  • تقریباً همه جور رستورانی در اینجا پیدام می شود هرچند اکثر آن ها باغ رستوران ها و سفره خانه های کنار رودخانه در تهران محسوب می شوند.

رستوران شمشیری، یکی از بهترین رستوران های تهران، متعلق به حاج محمدحسن شمشیری است. وی کمک های مالی بسیاری به دکتر مصدق کرد و در ملی شدن صنعت نفت نقشی مهم داشت. غذا خوردن در رستورانی مانند کمالی لواسان تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای تمام سنین بوده که به خاطره‌ای زیبا برای سال‌ها تبدیل می‌شود و در ذهن باقی می‌ماند.

فضای رستوران بهشت فشم به‌خوبی دیزاین شده است و آرامشی بی‌نظیر از جنس طبیعت بکر کوهستانی شمیرانات را به شما هدیه می‌دهد. اگر از طرفداران رستوران‌های سلف‌سرویس هستید، موبی‌دیک همان‌جایی است که باید حتما امتحان کنید! رستورانی که به شما اجازه می‌دهد منوی طولانی از غذاهای ایرانی، انواع کباب‌ها و غذاهای بین‌المللی را سفارش بدهید. کاخ رستوران لیدوما از جمله رستوران‌های لاکچری و بسیار شیک پایتخت است که می‌توانید آن را برای قرارهای مهم کاری، مهمانی‌های رسمی یا دیدارهای دو نفره انتخاب کنید.

آدرس سفره خانه سایمان

رستوران باربدرستوران باربد با فضایی بسیار دلنشین، طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم نظیر و مثال زدنی واقع شده است که شما را به دوران قاجار می‌برد! رستوران باربد یک سفره خانه سنتی محسوب می‌شود که در محدوده ونک واقع شده است و طرفداران پر و پا قرص و منحصر به فرد خود را دارد! فضای این رستوران بسیار آرام و دلنشین است و در زمان‌های تعیین شده، گروه موسیقی سنتی، مشغول به نواختن می‌شوند تا فضا را بیش از پیش، لذت بخش و پر هیاهو کنند.

رستوران نارنجستان؛ طعم واقعی غذا در یک رستوران لوکس

همچنین از دیگر وسایلی که در دکوراسیون قدیمی ایرانی به وفور به چشم می خورد مانند سماورهای بزرگ، شیشه های رنگی و پنجره های چوبی نیز استفاده شده است. در چنین فضایی، صرف غذا به همراه موسیقی سنتی زنده حس خوب و آرام بخشی را القا می کند. در میان رستوران گردی های خود، خوب است که رستوران های سنتی تهران را نیز بشناسید رستوران سنتی ترمه که در هتل فردوسی قرار دارد و محیطی دنج و دوستانه و خودمانی دارد. پارسیان استقلال به عنوان یکی از شعبات مجموعه رستوران های پارسیان می باشد که غذاهای محلی را به صورت فصلی سرو می کند. هتل پارسیان استقلال را به عنوان رستوران ترکیه ای می شناسند شما می توانید معروفترین غذاهای ترکیه ای را با کیفیت عالی در این رستوران تناول کنید.

این مجموعه انواع سوشی را در منوی خود جای داده و در پک های متفاوتی سرو می کند. سوشی خونه سه شعبه در پایتخت دارد که در منطقه های قیطریه، شهرک غرب و دولت قرار دارند. این رستوران همچنین انواع شربت های گیاهی را در طول روز آماده سازی می کند که می توانید در کنار غذای خود آن را سفارش دهید. نکتۀ مهم دیگر در مورد این رستوران آن است که اگر به این رستوران نزدیک هستید می توانید از آن به صورت آنلاین نیز سفارش ثبت کنید و در کمتر از یک ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

در این مقاله سعی کردیم معروف‌ترین رستوران های شهر تهران را به شما معرفی کنیم. با توجه به وسعت و ظرفیت‌های گردشگری شهر تهران، مجموعه ارائه شده تنها بخش کوچکی از رستوران‌های تهران هستند. اگر تجربه خوردن غذا در رستورانی خاص و خاطره‌انگیز یا در مورد رستوران‌های عنوان شده نظری دارید، با ما و دیگر کاربران کجارو در میان بگذارید. رستوران ایرانشهر از قدیمی‌ترین دیزی سراها در شهر تهران است که آب گوشت سنتی ایرانی تنها غذای موجود در آن به شمار می‌رود و همه کسانی که به این رستوران می‌روند از مشتریان پر و پا قرص دیزی‌های ایرانشهر هستند.