مشاهده تخفیف های رستوران های تهران در نت برگ


جالب است بدانید که برخی از غذاهای این رستوران در ظروف چدن طبخ و سرو می گردد. سرزمین فست‌ فودها عنوانی است که برای رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ انتخاب شده و طرفداران زیادی نیز دارند. رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ نیز به دلیل شرایط خاص و امکانات ویژه در زمره بهترین رستوران‌های تهران جای گرفته‌اند. مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ، دارای بیش از ۱۰ شعبه در تهران هستند و انواع و اقسام فست فودها را برای مهمانان خود سرو می‌کنند.

رستوران ارکیده در شهر تهران سه شعبه در آرژانتین، سعادت آباد و اقدسیه دارد. تمامی شعبات جزء لوکس ترین رستوران های تهران هستند و در کنار محیطی جذاب و دوست داشتنی، موسیقی زنده هم برگزار می شود. رستوران های ارکیده تنوعی از غذاهای ایرانی را برای مشتریان سرو می کنند و شعبات مازندران هم غذاهای محلی را در منوی خود قرار داده اند. تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و کیفیت در این رستوران حرف اول را میزند. در این رستوران قرار است هزینه به مراتب بالایی را نسبت به اکثر رستوران های تهران پرداخت کنید اما این هزینه صرف کیفیت بالای غذاها شده و از نظر کیفیت و طعم غذاها، تمامی مشتریان رستوران ارکیده همیشه رضایت کاملی داشته اند. منوی غذاهای عالی قاپو شامل انواع کباب های ایرانی، ماهیچه، پلو و چلو با کیفیت بسیار بالا است.

  • این رستوران موسیقی زنده دارد و درحال حاضر در کنار رستوران یک پارکینگ برای مشتریان در نظر گرفته شده است.
  • غذاهاشون خیلی خوب بود و ما که حسابی لذت بردیم😊 اینجا چند تا نکته جالب هم داره.
  • در منوی رستوران دیبا از انواع کباب‌ها مانند سلطانی، برگ، کوبیده و شیشلیک گرفته تا باقالی پلو و ماهی و انواع اردور و پیش غذاهای ایرانی مانند میرزا قاسمی، آش رشته و سوپ جو به چشم می‌خورند.
  • دکوراسیون داخلی رستوران حوض خونه کاملا سنتی است و حوضی زیبا با ماهی‌های رنگارنگ در آن قرار دارد که با فواره‌ای کوچک در وسطش صدای جریان آب را در فضا پخش می‌کند.
  • در تالار آئینه رستوران باربرد این امکان برای شما فراهم شده است تا از سرویس قلیان و انواع نوشیدنی‌ها، چای و دمنوش استفاده کنید.
  • انواع نوشیدنی‌ها و عرقیجات سنتی مانند شربت‌های خاکشیر، سکنجبین و زعفران نیز در این رستوران سرو می‌شوند.

شعبات مختلف رستوران نایب در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مسافران و افراد ساکن در تهران هستند. پرسنل این رستوران با برخورد خوب خود سبب جذب مسافران زیادی به این رستوران شده‌اند. رستوران بیستانگو از مجلل‌ترین هتل رستوران های شهر تهران است که گرچه با عنوان رستوران فرانسوی در تهران شهرت دارد، منویی گسترده از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و گیاهی را به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر علاقه‌مند به گذراندن شبی متفاوت در رستورانی مدرن هستید می‌توانید به این رستوران سری بزنید. شیشلیک رستوران بیستانگو از پر طرفدارترین غذاهای این رستوران است.

رستوران چلچراغ شهرکرد یه رستوران سنتی شیک و قشنگ با پرسنل مودب و متشخصه. این مکان در اوایل دوره قاجار با کاربری حمام در راسته غربی (راسته بازار پایین) بازار سنتی زنجان ساخته شده. جاذبه معماری این مجموعه فوق العاده، بیشتر از غذای اونجاس، اما خوردن غذاهای سنتی استان زنجان در همچین مکانی واقعا لذت بخشه. این مجموعه رستوران، به چلوکباب هایی که طبخ می کند معرف شده البته به این معنی نیست که فقط کباب می پزند بلکه انواع خوراک ها و سایر غذاهای ایرانی نیز در این رستوران موجود است. رستوران باغ گیلاس نیز از بهترین رستوران های خوب تهران می باشد و در بکرترین منطقه ولنجک واقع شده و چشم انداز بسیار زیبایی دارد.

رستوران بامبو اکسپرس

با اینکه جزو رستوران های ارزان قیمت تهران بوده و دکوراسیون شیک و امروزی ندارد اما مشتری ها برای دریافت غذای این مکان در صف می ایستند. این رستوران در یک ساختمان اصیل و قدیمی که ۱۲۰ سال عمر دارد واقع شده است. خوراک گردن این رستوران از محبوب ترین غذاهای آن است و اگر به شاندیز رفتید، حتما چلو گردن آن را امتحان کنید. البته که باقی غذاهای این منو هم کیفیت بسیار بالایی دارند و معمولا روزهای تعطیل خیلی شلوغ است.

بسیاری از اجلاس‌های مهم و مراسم رسمی در این هتل برگزار می‌شوند و بوفه‌های ناهار و شام در رستوران این هتل طرفداران بسیاری به‌خصوص برای میزبانان مراسم مختلف دارند. برگر زغالی نیز از همان رستوران های فست فودی به‌حساب می‌آید که در شعبه‌های مختلف آماده خدمت‌رسانی به شما است. از بین فست‌فودها یکی از جاهایی که باید حتما امتحان کنید، شیک شک است. جایی که سلیقه شما را در مورد غذای فوری تغییر می‌دهد و باعث می‌شود تا مشتری همیشگی این رستوران شوید. رستوران میخوش را هم می‌توان در دسته رستوران های ایتالیایی تقسیم‌بندی کرد اما با وجود این‌که در آن غذاهای ایتالیایی را پیدا می‌کنید، اما چندان هم حال و هوای کلاسیک ایتالیایی ندارد.

بهترین رستوران های سنتی تهران کدام ها هستند؟

غذا در این رستوران هم‌معنی نامش تعریف‌شده و همه‌چیز به اصل خود نزدیک است و هرچند که مثل هر محل پرطرفدار دیگر عموما شلوغ است اما ارزش این را دارد که کمی صبر کنید تا میزی برای شما و همراهانتان خالی شود. بگذارید در توضیح درباره‌ی چیدمان اینطور بگوییم که دکوراسیون و حتی ظروف هم همین حس را در شما برمی‌انگیزند و حتی ظروف گل‌سرخی در این رستوران شما را به یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها می‌اندازد. یکی از نکات جالب در مورد رستوران موبی‌دیک محلی است که در آن قرار گرفته و بخشی از تهران معاصر را شامل می‌شود؛ خیابان کریمخان که برای بسیاری از تهرانی‌ها یک محلۀ مهم و نوستالژیک، سرشار از احساسات خوب به‌حساب می‌آید. رستوران نارنجستان هم از رستوران‌هایی است که از چندین سال تجربه دارد و از سال ۱۳۸۵ فعال است. آن‌ها را می‌توان در جای‌جای شهر پیدا کرد و در ساعات مختلف روز به آن‌ها سر زد اما رفتن به این نوع رستوران‌ها در طول شب‌ و برای صرف وعده‌ی شام رایج‌تر است. همین که در این بازار از کسبه و مغازه‌داران بپرسید که «رستوران مسلم کجاست»، آن‌ها مسیر دقیق را به شما نشان می‌دهند.

همچنین درکنار منوی متنوع رستوران سریاس که شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌شود می‌توانید از سرویس چای و قلیان آن نیز استفاده کنید. این رستوران شاید از دنج ترین رستوران های شرق تهران باشد که طراحی دکوراسیون زیبا و خلاقانۀ گرم و صمیمانه‌ای دارد. در این خیابان بعد از پارک شهر به چهارراه ابوسعید و خیابان 15 خرداد می رسید اما می بایست قبل از چهارراه وارد کنار گذر شوید تا چند متر پایین تر در سمت راست، رستوران وحدت را ببینید. رستوران گردان برج میلاد دارای چشم انداز 360 درجه از شهر تهران است و هر بخشی از رستوران که بنشینید، چشم انداز بسیار جذابی از تهران را مشاهده خواهید کرد.

استفاده از سماور و ظرف های قدیمی، پنجره های رنگی و دیوارهای کاهگلی شما را به گذشته می برد. از غذاهای مشهور و معروف مرشد کباب سلطانی، کوبیده مخصوص، کباب برگ، میرزا قاسمی و خورشت قیمه آن است. در رستوران مرشد نوشابه سرو نمی‌شود و از نوشیدنی‌های سنتی در این رستوران به جای نوشابه سرو می شود. رستوران های زنجیره ایی ارکیده یکی از رستوران هایی است که اصالت یک رستوران ایرانی ولی به سبکی مدرن و امروزی را برای میهمانان خود فراهم کرده است تا در محیطی آرام و زیبا با لذت به صرف غذای سالم و ایرانی بپردازند.

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جز یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران با بیش از ۶۴ سال سابقه است. آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای این مجموعه رستوران ها، انتظارات شما را در برگزاری مراسم های سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم های خانوادگی و دوستانه برآورده می‌کنند. رستوران عالی قاپورستوران عالی قاپو با معماری کاملاً اصیل ایرانی و سنتی در میدان ونک به سمت گاندی واقع شده است. مدیر این رستوران آقای محمد رشیدی طرقی است و به خاطر علاقه فراوانش به قدمت ایران و فرهنگ و هنر ایرانی چیدمان سنتی و اصیل ایرانی را برای رستوران انتخاب کرده است.