لیست بهترین رستوران های شهر تهران + آدرس و تلفن نقشه و مسیریاب بلد


رستوران سنتی ترمه که در هتل فردوسی تهران قرار دارد، یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین رستوران های سنتی تهران به حساب می آید. یک رستوران سنتی با فضایی دنج که تنوع و کیفیت غذای آن زبانزد است و با موسیقی زنده از میهمانان خود پذیرایی می کند. غذاها در رستوران گشت به دو صورت کبابی یا در ظرف های چدنی تهیه می شوند. همچنین، می توانید در رستوران گشت هم غذا سنتی میل کنید و هم انواع فست فود را سفارش دهید. رستوران اسفندیار جزء قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران به حساب می‌آید که در خیابان ولیعصر بنا شده است.

  • برای رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری بهتر است مترو یا بی‌آر‌تی را انتخاب کنید.
  • در این رستوران امکان برگزاری جشن و مراسم‌ هم هست و می‌توانید برای انجام این کار، با شماره‌های مربوط به رستوران تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.
  • در ابتدای معرفی هر رستوران به مهم‌ترین ویژگی‌ها مانند رده قیمت و امکانات خاص هر رستوران اشاره شده است که می‌تواند در انتخاب آن رستوران برای صرف یک وعده به شما کمک کند.
  • این رستوران به صورت زنجیره ای است و در سه منطقه در تهران و هفت شهر شعبه دارد.
  • اگر می‌خواهید در یک مکان مناسب و ایده‌آل غذایی دلچسبی را میل کنید، می‌توانید به یکی از رستوران‌های ذکر شده بروید.

سبک معماری رستوران سنتی ایرانی – اسلامی می باشد و طرفداران خاص خود را هم دارد. در نظر داشته باشید رستوران دارای محیط های اختصاصی VIP هم هست. رستوران بین المللی 133 تهرانپارس جزء لوکس ترین رستوران های شرق تهران به حساب می آید و شرق نشین ها به خوبی این رستوران را میشناسند.

رستوران ارکیده فضای دل‌نشینی دارد و برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است. همچنین باید بدانید که این رستوران، یک بخش دیگر هم دارد که مربوط به کافه است و می‌توانید از منوی جداگانه‌اش استفاده کنید. اگر به این رستوران رفتید، نگران جای پارک نباشید، چون مشتریان این رستوران، می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ آن پارک کنند. سنسو از بهترین رستوران های تهران است که در گروه رستوران‌های ایتالیایی قرار می‌گیرد و شهرت بسیار زیادی را بین رستوران های ایتالیایی تهران با مشتریان فراوانش دارد. اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاًرستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب بیاید. غذاهای دیگر رستوران شاندیز جردن، همگی در سطح بالا و با کیفیتی مطلوب و عالی طبخ می‌شوند.

رستوران باکلاس و زیبای خوان گستر اصفهان

در منو رستوران رزفر انواع کباب، خوراک‌های ایرانی، خورشت‌های ایرانی از جمله قیمه یزدی و همچنین دسرهای معروف از شهر یزد و دسرهای سنتی از سایر شهرهای ایران وجود دارد. جدا از ارائه غذاهای سنتی و اصیل منحصربه‌فرد و باکیفیت، یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت رستوران رزفر قیمت‌های مناسب آن است. در کنار تمام این‌ها، فضای خود رستوران نیز بسیار زیبا و هنرمندانه طراحی شده است. در این فضا می‌توانید بسیاری از المان‌های شهر یزد که مرتبط با تاریخ، فرهنگ و هنر این شهر است را هم مشاهده کنید. بنابراین اگر دوست داشتید غذاها و دسرهای سنتی شهر یزد را در فضایی با حال‌و‌هوای آن شهر میل کنید، حتما سری به رستوران رزفر بزنید. اولین نشانه سنتی این رستوران سماور بزرگی است که هنگام پایین رفتن از پله ها با آن روبرو می شوید.

بهترین جاهای دیدنی استانبول را بشناسید

یکی از بهترین رستوران های ایران با کارکنان مسلط به زبان پارسی،انگلیسی و عربی است. این رستوران را دیگر غیر تهرانی‌ها هم به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران می‌شناسند. رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران، واقع در خیابان ۱۵ خرداد است. بهترین راه برای رسیدن به این رستوران، ایستگاه متروی ۱۵ خرداد است که تا رستوران بین ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. صف طولانی سر ظهر رستوران گواهی بر محبوبیت و کیفیت غذای رستوران مسلم است. ظرف‌های غذا در رستوران مسلم حسابی پر و پیمان‌اند و هر پرس غذا تقریبا برای دو نفر کافی است.

منوی رستوران البرز، بیشتر غذاهای ایرانی دارد و به‌مرور زمان هم توسعه یافته است. رستوران البرز دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این رستوران را بیشتر برای کباب‌هایش می‌پسندند، این مورد را نیز فراموش نکنید که رستوران البرز، قیمت‌های نسبتاً بالایی دارد. رستوران شرف‌الاسلامی از رستوران‌ های قدیمی در بازار تهران محسوب می‌شود، اما همچنان کیفیت خود را حفظ کرده و از بهترین رستوران های تهران است.

محبوب‌ترین غذای این رستوران، کباب‌ها و باقالی‌پلو با ماهیچه آن است که طرفداران زیادی دارد. رستوران بابا قدرت تهران شعبه‌ای از رستورانی معروف به همین نام در شهر مشهد است که به‌دلیل استقبال زیاد مخاطبان آن، شعبه‌ای در تهران نیز تاسیس کرده‌اند. این رستوران سفره‌خانه‌ای سنتی با متنوع‌ترین غذاهای ایرانی دارد و گواهینامه جهانی از کشور انگلستان برای استانداردهای بالای کیفی دریافت کرده است. یکی از دغدغه‌های زندگی امروز توانایی اقتصادی خانواده‌ها برای بهره بردن از تفریح‌های مختلف است که غذا خوردن در رستوران‌ها نیز بخشی از آن به شمار می‌رود. خاقان رستورانی مدیترانه‌ای با غذاهای بین‌المللی است که انواع پیش‌غذا، سالاد، غذاهای بین‌المللی و دسر را به مشتریان عرضه می‌کند. این رستوران فضایی باز با آب‌نماها و حوض‌های زیبا دارد و برای علاقه‌مندان به رستوران‌های لوکس پایتخت از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

از دیگر غذا های پر طرفدار این رستوران چلو کباب و باقالا پلو است. حجم غذاهای مسلم خیلی زیاد است و یک پرس غذا برای دو نفر کافی است. رستوران مسلم یک رستوران سنتی با غذاهای سنتی ایرانی است .به جز خورشت، انواع وعده های غذایی مانند ناهار، شام و میان وعده در این رستوران سرو می شود. اگر می‌خواهید حضوری به این رستوران پرطرفدار بروید باید به سبزه میدان در جنوب تهران بروید. به علت محدودیت ترافیکی در بازار تهران بهترین راه رفتن به آن با مترو است.

این رستوران در سال ۱۳۵۰ افتتاح شده و در تمام این سال‌ها پاتوق کسانی بوده است که دوست داشته‌اند غذای اصیل ایرانی را در فضایی اصیل و سنتی با رنگ و لعاب ایرانی میل کنند. رستوران دالون دراز در وعده‌های ناهار و شام انواع غذاهای ایرانی مثل کباب و خوراک ماهیچه و گردن و همچنین برخی غذاهای فرنگی مثل استیک را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. گروه موسیقی سنتی رستوران دالون دراز نیز با آهنگ‌های خود شما را به دهه ۵۰ و ۶۰ می‌برد و احتمالا حال و خاطرات خوش آن روزها را برایتان زنده می‌کند.

پس در صورت تمایل می‌توانید غذای خود را داخل تراس یا بخش مسقف میل کنید. داخل سالن موسیقی زنده پخش می‌شود و امکان سیگار کشیدن در بخش تراس نیز وجود دارد. همچنین اینجا یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران محسوب می‌شود. رستوران اردک آبی یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های سلف سرویس تهران محسوب می‌شود. این رستوران که در ضلع شمالی میدان تجریش و داخل پاساژ تندیس قرار دارد، انواع غذاهای خوشمزه و بین المللی را به‌صورت کاملاً تخصصی ارائه می‌دهد. بوفه این رستوران دارای بخش‌های مختلفی است و در هر بخش می‌توانید غذای مدنظر خود را بیابید.