لیست بهترین رستوران های تهران در شرق با قیمت مناسب و باغ رستوران های خاص و شیک و سنتی


دسترسی بسیار آسان این شعبه که در خیابان گلبرگ واقع شده، آن را بسیار محبوب کرده است. رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امکان سرو غذا در فضای باز، استقبال از این فست فود را در دوران کرونا به طور قابل توجهی افزایش داده است. در منوی روف لانژ انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی و استیک طبخ می‌شود و با کیفیت بالا و طعم خوب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین وجود پیتزا، پاستا، اسموتی و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، روف لانژ را به یکی از شلوغ‌ترین رستوران های تهرانپارس تبدیل کرده است. این مجموعه نیز از پرطرفدارترین رستوران های هندی پایتخت محسوب می شود.

  • در اصل این مکان قهوه خانه بود که حاج حسن در سال 1320 این قهوه‌خانه به چلو کبابی تبدیل کرد.
  • با وجود شلوغی همیشگی، اما معمولا به‌راحتی می‌توان جایی برای نشستن بر سکوهای اطراف مغازه یا نیمکت‌های پارک و حتی پارک کردن ماشین در همان اطراف پیدا کرد.
  • 160 میهمان می توانند به طور همزمان در این مکان غذا میل کنند؛ طبقه اول 60 نفر ظرفیت دارد.
  • بزرگترین رستوران گردان جهاندرراس بلندترین برج ایرانقرار دارد.

رستوران گشت در جردن، بین گلشهر و ناهید شرقی، کوچه گلفام، مجتمع تجاری امیر واقع شده است. رستوران خونه در چهارراه جهان کودک، سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی،‌ بن بست کمان قرار گرفته است. رستوران لئون در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خود بوده و محل مناسبی برای افرادی است که قصد دارند اوقات خوشی را در یک رستوران بگذرانند. رستوران موبی دیک برای کسانی که اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی هستند، پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

رستوران سنتی شاهکار نیشابور جزو بهترین رستوران های ایران

انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی در شعبات رستوران جنارو مشتریان این رستوران را به وجد می‌آورند. غذاهای بی نظیر و لذیذ ایتالیایی را می توانید با طعم خاصی در رستوران ایتالیایی ژوانی میل کنید. غذایی که در رستوران مسلم سرو می‌گردد ته چین (مرغ یا گوشت) بوده که کلمه‌ «ته‌چین ویژه» در سردر این رستوران نشان‌دهنده همین امر است. چنان‌چه قصد رفتن به این رستوران را دارید، توصیه می‌شود حتماً ته‌چین آن امتحان را امتحان کنید. قیمت غذاهای مختلف رستوران مسلم نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول در نظر گرفته شد.

رستوران الحریرا

منو رستوران چهل ستون تهرانپارس بیشتر شامل انواع کباب ایرانی است، اما در کنار آن تعداد محدودی غذای دیگر مانند پیتزا و برگر نیز به چشم می‌خورد. با توجه به معیارهای مختلف، انتخاب های زیادی برای بهترین و خوشمزه ترین رستوران های شهر تهران دارید. با توجه به توضیحات بیان شده این خود شما هستید که می توانید انتخاب خوشمزه ای داشته باشید. در لیست رستوران های تهران، می توان به رستوران خونه اشاره کرد. رستوران خونه مثل خانه ای واقعی ساخته شده است و همین امر در شما احساس راحتی ایجاد می کند و فضای گرم رستوران خونه را احساس می کنید. جالب است بدانید دستور پخت غذاهای رستوران خونه را بدری جون و مامان شهین می دهند.

رستوران ایتالیایی ژینورا (شهرک غرب-خاص و دوستانه)

لازم است بدانید قیمت غذاهای این رستوران زیاد است، اما حجم آنها در سینی غذا اصلا کم نیست یعنی شما می توانید یک غذا را برای دو نفر سفارش دهید. در ورودی چوبی و کف سیمانی رستوران با استفاده از کاشی‌های اصیل ایرانی پوشیده شده و ظروف مسی به سبک قدیمی در همه جای آن به چشم می‌خورند. یک نانوایی کوچک در قسمت ورودی رستوران قرار داشته که به شیوه‌ قدیمی نان برای مهمانان پخت می‌کند. رستوران مستوران به افرادی که تمایل دارند یک فضای سنتی و قدیمی را با غذاهای باکیفیت تجربه کنند بسیار توصیه می‌شود. رستوران شاندیز جردن توانسته در سال‌های اخیر به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران تبدیل شود و مهمانان خود را از سراسر کشور جذب ‌کند. رستوران شاندیز جردن محل صرف غذای افراد معروف زیادی است که آن را به همه توصیه می‌کنند.

از جذابیت‌های رستوران مس توران منوی آن است که با عناوین بسیار جذاب تهیه شده است. به عنوان مثال پلو پرده‌ای کلم شیرزای به سبک طهرونی و عنوان‌هایی که با مسینه شروع می‌شوند مسینه بره چوپان و .. که هر کدام توضیحات جذابی دارند که به شما نشان می‌دهد از چه غذای اصیلی و با چه محتوایی میل می‌کنید. همان طور که می‌بینید اسم غذاها هم از نا‌م‌های سنتی و اصیل ایرانی است. اگر برای اولین بار می‌خواهید به این رستوران سر بزنید بهتر است، با توجه به فضای کوچک و شلوغی رستوران مرشد حتماً از قبل میزی رزرو کنید. منوی غذایی رستوران مرشد قیمت بالایی دارد اما با توجه به کیفیت و حجم غذاها می‌توان گفت که مناسب است.