لیست بهترین رستوران های تهران در سال 1400 همراه منو + عکس و آدرس سفرزون


این رستوران به خاطر کباب های خوشمزه و نیم متری و گران بودنش معروف است. از دیگر غذاهای رستوران البرز می توان انواع کباب ها، استیک، چلو کباب، شنیتسل و تعدادی غذای دریایی را نام برد. این شعار حس‌توران است، از لاکچری‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران که هم فضا و دکوراسیون داخلی‌اش شما را یاد گیلان می اندازد و هم نحوه‌ی متفاوت و شیک سرو غذا در این کافه رستوران لوکس هر سلیقه‌ای را عاشق خود می‌کند. با اینکه حس‌توران از رستوران‌های گران‌قیمت و رده بالای تهران است اما کیفیت غذا و احساس نابی که در فضای بی‌نظیر آن وجود دارد هر انسان با ذوقی را جذب خود می‌کند. یک مورد جالب از نحوه‌ی سرو غذا در حس‌توران این است که کباب‌های این رستوران بر شمشیر سرو می شود و د‌ر‌واقع شما به‌جای یک سیخ کباب، شمشیری زیبا را روی میز خود خواهید دید.

  • دیدن کاشی‌کاری‌های زیبایی که بر روی دیوارها به چشم می‌خورند، طاق زیبای بنا و اشیای قدیمی که اینجا و آنجا برای تزئین فضا مورد استفاده قرار گرفته‌اند، به خودی خودی می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.
  • معمولاً مردم قدیمی این محل از مشتریان پر‌و‌پا‌قرص این رستوران هستند.
  • تمامی شعبات ارکیده مدیریت و نظارت سفت و سختی دارند و تمامی شعبات از دکوراسیون لوکس و جذابی برخوردارند.

در طول سالیان اخیر با توجه به فعالیت گسترده علاقه‌مندان محیط زیست به حفظ زندگی بر زمین، فرهنگ سازی مناسب در جهت بهبود تغذیه در حال انجام است. تعداد رستوران‌های گیاهی در تهران نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته‌اند. ما در این قسمت به معرفی چند تا از معروف‌ترین رستوران های گیاهی تهران می‌پردازیم. رستوران تیلیت از محبوب‌ترین رستوران‌ها برای طرفداران انواع دیزی و آب گوشت است. فضای داخلی این رستوران را با بازسازی کامل به شکلی مدرن و امروزی در آورده‌اند؛ اما سنتی‌ترین غذای ایرانی را با بالاترین تنوع سرو می‌کنند.

به نظر شما رستورانی که حدودأ روزی بین ۱/۵ تا دومیلیون غذا که البتّه بعضی مواقع به سه میلیون هم میرسه بفروشه کیفیتش میتونه بالا باشه مطمنأ نه . از خواندن مقاله زیبایتان در خصوص معرفی رستوران های لوکس و لاکچری تهران لذت بردم. رستوران های معرفی شده فقط و فقط به درد پول دارها میخوره اگه به کبابی محمد خیابان دولت سه راه نشاط سری بزنید کباب ها و جوجه کبابهای فوق العاده ارزان و خوشمزه دارد منو دعا می کنید. اگر آش دوست دارید اقسام اش های و سوپ های متنوع سری به آشکده خیابان دولت جنب مسجد یزدی ها بزنید در کنار آن از غذا های دیگرش انواع کباب و خورش و …..لذت ببرید. کیفیت و حجم غذا در این رستوران بسیار بالاست و معمولا یک غذا برای دو نفر کافیست. در کاخ لیدوما حتما بشقاب سوخاری را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر و تازه آن لذت ببرید.

بخشِ اصلی منوی این رستوران را کباب‌های خوشمزه و متنوع آن تشکیل می‌دهد. اگر طرفدار سرسخت کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه و مجلل هستید، حتماً غذاهای خوشمزه‌ی نایب را امتحان کنید. رستوران نارنجستانرستوران بین المللی نارنجستان فعالیتش را از سال 1385 شروع کرده است. رستوران نارنجستان در چند سالی که کار خود را شروع کرده است مفتخر به دریافت تندیس ماهی طلایی و لوح تقدیر و کسب عنوان رستوران نمونه را در کشور شده است. در این رستوران علاوه بر غذاهای متنوع ایرانی منوی کامل فرنگی هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

آدرس سفره خانه سنتی باربد

این حضور می‌تواند مانند یک بازدید از بنایی تاریخی باشد، به هر سو که سر بچرخانید آثاری جالب از دو قرن گذشته خواهید دید. دیدن کاشی‌کاری‌های زیبایی که بر روی دیوارها به چشم می‌خورند، طاق زیبای بنا و اشیای قدیمی که اینجا و آنجا برای تزئین فضا مورد استفاده قرار گرفته‌اند، به خودی خودی می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. منو رستوران سنتی خیام شامل انواع خوراک و کباب و همچنین نوشیدنی‌های سنتی ایرانی می‌شود که با کیفیتی بسیار خوب به مشتریان ارائه خواهد شد. یکی دیگر از بهترین رستوران‌های تهران که اتفاقاً عنوان جذاب‌ترین مکان برای شکم‌گردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی از آن خود نموده، رستوران لیدوما است. بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها با سطح کیفی بالا در رستوران لیدوما طبخ و سرو می‌شوند.

رستوران خونه، برآورد درست از موقعیت جغرافیایی!

بر خلاف رستوران های معمولی که ممکن است دکوراسیون فوق العاده و چشمگیری نداشته باشند رستوران بلامونیکا دارای دکوراسیونی مدرن و بسیار چشم نواز می باشد. فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

رستوران ریحان زاهدان یه رستوران ساده و زیبا

فست فود کندیک تهرانفست فود کندیک، یکی از بهترین فست‌فودی‌های تهران و همچنین شلوغ‌ترین آن‌هاست. بدون شک فست فود کندیک تهران در زمرۀ بهترین رستوران‌های تهران قرار می‌گیرد که در حال حاضر دو شعبۀ فعال دارد. همانطور که گفتیم، رستوران کوهپایه برخلاف بسیاری از رستوران های دربند برای مشتریان خود غذا های فرنگی هم ارائه می دهد. غذا های فرنگی بیشتر استیک های مرغ و گوشت و استراگانف های مرغ و گوشت هستند اما در کنار آن ها، فیله، میگو پفکی، شنیسل مرغ، جوجه چینی و غیره هم مشاهده می شود. غذا های رستوران کوهپایه معرکه هستند اما از قیمت های بالایی هم برخوردارند.

تاکید می کنم که با کباب تابه ای و لازانیا خیلی ارتباط عمیقی برقرار کردم. اینجا محیط مناسبی برای قرارهای دوستانه س و محیط دلبازی هم داره و سرتاسر ویوی شهر رو داره. خصوصا اون سمتی که به طرف امامزاده صالح هست برای من یادآور خاطرات قشنگ گذشته بود. ضمنا پارکینگ اختصاصی هم دارن که توی اون منطقه فوق العاده بکار میاد. غذای ایتالیایی اینقدر بین ایرانی‌ها طرفدار دارد که حتی بعضی غذاهای ایتالیایی وارد سفره ایرانی‌ها شده‌اند و همتای ایرانی خودشان را پیدا کرده‌اند.