فوری آغاز اولین فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ تحویل ۹۰ روزه اقتصاد آنلاین | kamapress


فوری آغاز اولین فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ تحویل ۹۰ روزه اقتصاد آنلاین | kamapress

مهم‌ترین مزیت روش فروش اقساطی ایران خودرو در شرکت آرشا خودرو، تحویل فوری خودرو https://kamapress.com/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%82%d8%b3%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/ به خریدار است. علاوه بر این، قرارداد بین خریدار و شرکت به صورت کاملا شفاف و بر اساس عرف بازار تنظیم می‌شود. آرشا خودرو تلاش ‌کرده که قیمت واقعی خودرو را در قرارداد ذکر کرده و قیمت بر اساس حباب قیمتی موجود در بازار محاسبه نشود.

  • موتور تیبا، نسخه تقویت شده پراید است که از این نظر مشابه یکدیگر هستند.
  • در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.
  • واردات خودروها می‌تواند باعث افزایش رقابت در بازار شود و قیمت خودرو ها را کاهش دهد.
  • یا مثلا به موازات عرضه تیگو 8 پرو، می‌تواند تیگو 8 معمولی را هم بفروشد.

۴ – امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد. ۱ – محدودیت کد ملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می‌باشد). لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

معایب تحویل خودرو به‌صورت قرعه کشی چیست؟

در بخش قبل، شرایط مورد نیاز برای شرکت در طرح فروش اقساطی شرکت ایران خودرو را به صورت کامل برای تان توضیح دادیم. البته همان طور که گفتیم، هنوز این طرح به مرحله اجرا در نیامده و شرایط دقیق آن هم مشخص نشده اند. اما به احتمال زیاد ایران خودرو مانند طرح های فروش قبلی، این موارد را برای طرح فروش قسطی هم مد نظر قرار خواهد داد. موضوع مهم دیگر برای متقاضیان، آگاهی از روش ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو است. به عبارت دیگر، علاقه مندان می خواهند بدانند که روش ثبت سفارش خرید در این طرح به چه صورت خواهد بود.

شرایط فروش ایران خودرو

تصویر زیر لیست قیمت محصولات ایران خودرو اقساطی توسط یکی از این شرکت های غیر رسمی در اردیبهشت ۱۴۰۳ را نمایش می دهد که تفاوت قابل توجهی به قیمت کارخانه دارد. بنابراین هر کجا دیدید که مجموعه‌ای باسابقه مانند سایا خودرو اقدام به فروش اقساطی ایران خودرو کرده است، فرصت را از دست ندهید، زیرا بهترین بستر برای ماشین‌دار شدن شما با بهترین شرایط فراهم شده است. مهلت پرداخت اقساط خرید خودرو بسته به شرکتی که شما انتخاب می­کنید، متغیر است.

با توجه به تعداد زیاد این شرکت ها، توجه به اعتبارشان اهمیت زیادی دارد. پس در صورتی که قصد خرید قسطی محصولات ایران خودرو از شرکت های غیر رسمی فعال در این حوزه را دارید، ابتدا باید بررسی های لازم را انجام دهید. ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۳ این شرکت ها با روش های مختلفی از جمله آنلاین و حضوری انجام می گیرد. پس قبل از این که مبلغ تعیین شده به عنوان پیش پرداخت را به حساب تعیین شده واریز کنید، ابتدا باید از اعتبار شرکت مطمئن شده و قیمت های اعلامی را با نرخ فروش محصولات در بازار مقایسه کنید. این تفاوت به خصوص اکنون که هنوز طرح فروش قسطی ایران خودرو اجرا نشده بسیار چشم گیر بوده و در برخی موارد تا دو برابر هم می رسد.