فرارو بهترین رستوران های خارجی و بین المللی تهران


روش پخت دیزی نیز در این رستوران با سایر رستوران‌ها تفاوت دارد و این غذا را در ظرف‌های سفالی برای مشتری می‌آورند. از غذاهای رستورانی و کباب و غذاهای بین‌المللی نیز در این رستوران خبری نیست. در واقع هدف از راه‌اندازی این رستوران ارائه غذاهای خانگی و با کیفیت به علاقه‌مندان آن‌ها است که به‌دلیل مشغله امکان صرف غذا در خانه را ندارند. می‌توانید برای اطلاع از منوی هر روز با رستوران خونه تماس بگیرید و از غذاهای روز باخبر شوید. رستوران مطبخ در روزهای پنجشنبه و جمعه و همین طور روزهای تعطیل، بوفه صبحانه دارد که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای علاقه‌مندان به صرف این وعده غذایی در رستوران باشد. ظرفیت سالن‌های رستوران مطبخ ۱۵۰ نفر است و کادر رستوران از حرفه‌ای‌ترین‌ها در پایتخت هستند.

در منطقه سعادت آباد می بایست به چهارراه خیابان های سرو و بلوار شهرداری مراجعه کنید و در ضلع شمال شرقی چهارراه، رستوران بین المللی نارنجستان را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید این منطقه بخاطر نزدیکی به بازار بسیار شلوغ و پرترافیک بوده و پیدا کردن جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران بسیار دشوار خواهد بود. طبق گفته مشتریان رستوران روحی، غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجم مناسب هستند اما از نظر قیمتی با اینکه از اکثر رستوران های تهران بیشتر می باشد اما ارزش هزینه کردن را دارد. رستوران روحی یکی از معروف ترین رستوراه های خاص و جذاب در تهران است و رستوران گردها علاقه زیادی به این رستوران دارند و رستوران بخاطر استفاده از ظرف های رویی معروف به روحی، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. شعبه بلوار فردوس میخوش به قدری موفق بود که همیشه مشتریان زمان زیادی را در بیرون از رستوران منتظر میماندند تا میزی در رستوران خالی شود و این کار باعث شد میخوش تغییر مکان داده و در همان نزدیکی شعبه اول، فضایی بزرگتر داشته باشد. فضای رستوران میخوش از دکوراسیونی زیبا و دیدنی برخوردار است که دارای دو طبقه می باشد.

  • اگر تصمیم گرفتید جاهای دیدنی تهران را با مترو بگردید، می‌توانید مسلم را برای وعده غذایی‌تان در نظر بگیرید.
  • فضای رستوران باربد بسیار دلنشین بوده و این امر به دلیل طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم‌نظیر و مثال‌زدنی آن است‌.
  • رستوران سوته دلان که یکی از بهترین رستوران‌های تهران است، هم منوی کافی‌شاپ دارد و هم سرویس قلیان میوه ای و هم اجرای زندۀ موسیقی سنتی.
  • هانی در حال حاضر جزء بهترین برندهای زنجیره‌ای در ایران محسوب می‌شود که حتی غذاهای نیمه‌آماده خود را به خارج از ایران نیز صادر می‌کند.
  • در کاخ لیدوما حتما بشقاب سوخاری را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر و تازه آن لذت ببرید.

با توجه به قیمت بالای رستوران های لاکچری تهران، ممکن است غذا خوردن در آن‌ها برای برنامه هفتگی و منظم مقدور نباشد؛ اما این رستوران‌ها بهترین گزینه‌ها برای قرارهای خاص و رمانتیک و مراسم خاطره‌انگیز خانوادگی و دوستانه هستند. در این بخش ما بهترین و معروف‌ترین رستوران های لاکچری تهران را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران مطبخ در بخش مرکزی هتل پارسیان تهران قرار دارد و منوی گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بخشی از شهرت این رستوران به‌دلیل غذاهای معروف ترکیه‌ای آن است که باعث شناخته شدن این رستوران با نام رستوران ترکیه‌ای می‌شود. سالن‌های داخلی این رستوران نیز در دو بخش کلاسیک و ترکیبی برای پذیرایی از میزبانان مهیا است. هتل اسپیناس پالاس، واقع در سعادت‌آباد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران و ایران محسوب می‌شود.

سایر رستوران های پیشنهادی در شمال تهران

آشپزخانه مرشد توانست با پشتکار فراوان و اولویت قرار دادن نظر مشتریان خود به رستوران مرشد تبدیل شود. افزایش مساحت رستوران، سبب گردید تا رستوران مرشد به مکانی بزرگتر با گنجایش بیشتر تغییر یابد. افتتاح دو شعبه دیگر این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک نیز حاصل حمایت و استقبال مردم بوده است.

رستوران مرشد (نیاوران)؛ طعم خوب نوستالژی

رستوران دیوان منویی بسیار کامل از انواع غذاهای خوشمزه سنتی را ارائه می‌دهد و شبی سلطنتی را برای شما رقم می‌زند. آینه‌کاری‌های رؤیایی، میز و صندلی‌های چشم‌نواز، کارکنانی آموزش‌دیده و مؤدب و خلاصه هر آنچه برای رقم‌زدن یک شب رؤیایی انتظار دارید را در این رستوران خواهید یافت. ترکیب کلمه «حس» در کنار «توران» ناخودآگاه به شما حس ایرانی‌بودن را منتقل می‌کند. رستوران حس توران رستورانی فوق لوکس، بسیار شیک و زیباست که در لیست بهترین رستوران های تهران که در منطقه یک قرار دارند، حاضر است. این رستوران به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می‌شود و فضاسازی بی‌نظیری دارد. همه چیز در این رستوران رنگ و بوی لوکس‌بودن می‌دهد و چه جایی بهتر از اینجا برای برگزاری مراسمی خاص و به‌یادماندنی که برای همیشه در خاطر شما بماند.

رستوران پیور دکوراسیونی بسیار زیبا با میز و صندلی‌های سفید دارد که می‌تواند در زمان ورود به رستوران توجه شما را جلب کند. در منوی این رستوران نیز برای گیاه‌خواران وگان و نیز سایر علاقه‌مندان به غذاهای گیاهی غذاهای متنوعی وجود دارند. برای پیش‌غذا می‌توانید یکی از بشقاب‌های ترکی، فرانسوی، عربی، ایتالیایی یا اورینتال را سفارش دهید. همان طور که از نام این رستوران پیدا است، محیط داخلی و دکوراسیون رستوران خونه کاملا سنتی و خانوادگی است.

رستوران نایب سعادت آباد

در رستوران سنتی روحی تنوع فراوان غذاهای ایرانی به چشم می‌خورد و انواع کباب با نان تازه، کله جوش، غذاهای اصیل ایرانی مانند قیمه نثار، عدس‌پلو، ته‌چین و …… سرو می‌شود. از هر چه بگذریم برای یک ایرانی خوردن غذایی اصیل و سنتی طعمی دیگر دارد. شما هم اگر هوس خوردن غذای سنتی در یک فضای قدیمی و جذاب را کرده باشید، بهتر است به رستوران‌های سنتی تهران سری بزنید. انتخاب بهترین رستوران های سنتی تهران بسیار مشکل است اما در این متن ما تلاش کردیم بهترین رستوران‌های سنتی تهران را با فضای قدیمی و جذاب به شما معرفی می‌کنیم.