طرز تهیه غذای مرغ به دو روش



تغذیه سالم نباید گران باشد و قطعاً نیازی به فدا ، طعم ندارد. اما حتی وقتی می‌خواهیم غذاهای سالم بخوریم، غذاهای فرآوری‌شده از پیش بسته‌بندی شده و فست‌فودها اینطور به نظر می‌رسند… راحت.

وقتی وقت شام فرا می رسد، و شما گرسنه هستید، آن وقت است آسان برای تسلیم شدن به آن هوس های ناسالم به دلیل اینکه چقدر سریع می توانند گرسنگی شما را برطرف کنند.

اما اگر وعده های غذایی سالم خودش را درست می کرد چه؟ چه می شد اگر غذا خوردن سالم به همان سرعت و آس، ، های از پیش بسته بندی شده بود؟

اگر در این صفحه هستید، دقیقاً می‌د،د که چگونه می‌خواهیم این اتفاق بیفتد… آماده‌سازی غذا!

هنگامی که پروتئین خود را آماده کردید و آماده استفاده هستید، بقیه مواد در یک مرحله با هم ،یب می شوند و… BOOM! با مرغ پخته شده در یخچال نگهداری می شود، غذای سالم شما نیازی به تلاش کمی دارد.

اگر تهیه غذای مرغ ،ره آور به نظر می رسد، نگران نباشید. در زیر به جزئیات می پردازم که چقدر ساده و تغییر زندگی می تواند مرغ را زودتر از موعد آماده کند.

دو رویکرد اصلی برای طعم دادن به مرغ برای آماده سازی غذا وجود دارد. بنابراین بخو،د و برای یک هفته کامل از گزینه های غذایی خوشمزه، سالم و آسان «آماده شوید».

طرز تهیه مرغ برای تهیه غذا – روش 1

می تو،د مرغ را برای دستور العمل های خاصی بپزید.

در این روش، شما دستور العمل ها را با استفاده از چاشنی یا ماریناد و روش پخت آن دستور العمل ها دنبال می کنید، اما فقط مرغ را چند روز قبل از تهیه بقیه درست می کنید. بعد از اینکه سینه یا ران مرغ خود را مرینید یا مزه دار کردید، این روند را با روش پخت آسان انتخابی خود ساده نگه دارید.

اگر شما یک برنامه ریز غذا هستید، این رویکرد درست است.

مزایای این روش این است که طعم‌های متنوعی را دریافت می‌کنید و سوالاتی را که در طول هفته در مورد آنچه باید درست کنید حذف می‌کنید. شما زمان ایده آلی را برای آشپزی انتخاب می کنید. ممکن است آ، هفته ها زمان بهتری برای پخت و پز نسبت به شب های هفته باشد، بنابراین با انتقال بخش عمده ای از غذای آماده سازی خود به زمان من، تری، تغذیه سالم را راحت تر کرده اید.

برای شروع، دستور العمل های آسان مرغ را که از آن لذت می برید پیدا کنید. اگر به ایده هایی نیاز دارید، باید امتحان کنید. روزی از هفته را انتخاب کنید که زمان بیشتری برای حضور در آشپزخانه داشته باشید – دوباره، معمولاً آ، هفته. سپس بعد از آماده شدن مرغ دستور پخت را متوقف کنید و بعد از یک هفته که آماده خوردن هستید، دستور غذا را تمام کنید.

حتی اگر همان مراحلی را که می‌توانستید در طول هفته انجام دهید، انجام می‌دهید، از اینکه چگونه این کار کل زمان شما را در آشپزخانه کاهش می‌دهد شگفت‌زده می‌شوید و زم، که می‌خواهید انتخاب‌های سالم‌تری داشته باشید، قدرت بیشتری خواهید داشت. مرغ سریع در دست داشته باشید! در زمان آماده سازی، پخت و پز و تمیز ، زم، که چندین وعده غذایی را به طور همزمان حذف می کنید، صرفه جویی کنید.

نکته FMC: هر دستور غذا را دو برابر کنید و نیمی از آن را برای استفاده در آینده فریز کنید!

طرز تهیه مرغ برای تهیه غذا – روش ۲

برای پخت فله مرغ می تو،د از چاشنی و روش طبخ خنثی استفاده کنید.

اگر بیشتر یک فرد پرهیاهو هستید و برنامه ریزی برای وعده های غذایی هدف شما نیست، منعطف نگه داشتن زندگی با این رویکرد راهی است که می تو،د انجام دهید. بدون محبوس ، خود در دستور العمل ها، آماده ، یک طعم خنثی از مرغ می تواند گزینه های زیادی را در طول هفته به شما بدهد.

اگر در آماده سازی مبتدی هستید از این روش برای شروع استفاده کنید. یا اگر یک آماده کننده با تجربه هستید، این یک روش عالی برای دسته های بزرگ آماده سازی غذا است.

اگر به دنبال جایگزین ، مرغ آماده شده خود با دستور العمل های مختلف هستید، خوب است چند مورد را در نظر داشته باشید که می د،د گزینه های عالی هستند – به این ترتیب، بدون هیچ ایده و آن چیزهای ناخواسته در وسط هفته گیر نمی کنید. غذا به شما زنگ می زند! وارسی این گزینه ها برای ایده های بیشتر

،یب ادویه مورد علاقه خود را بگیرید – چیزی که می تواند دستور العمل های مورد علاقه شما را تحسین کند یا به تنهایی خوب باشد. برای ایده های ادویه، ما را امتحان کنید هر روز ،یب به ،وان یک شروع و آزمایش کنید تا زم، که بهترین چیز را برای سلیقه خود پیدا کنید. اگر قصد دارید مرغ را همراه با سبزیجات یا کربوهیدرات پیچیده بخورید، دیگر گزینه‌های عالی برای طعم دادن عبارتند از: مرغ کاجون، مرغ bbq، فلفل لیمو یا فقط کمی روغن زیتون و مقداری فلفل سیاه آسیاب شده و دریا. نمک.

به یاد داشته باشید که هدف از تهیه غذا این است زندگی را برای شما آسان تر کنید.

همه چیز را از یک هفته به هفته دیگر مخلوط کنید تا زم، که بفهمید چه چیزی در برنامه و سبک شما قرار می گیرد.

نکته FMC: اگر به دنبال یک وعده غذایی کم کربوهیدرات در روزهای هفته هستید، مرغ و سبزیجات می توانند در کمتر از ده دقیقه در آن شب های شلوغ با تهیه غذای مرغ به میز غذا بخورند.

چه در حال آماده‌سازی برای یک دستور پخت خاص باشید و چه چاشنی خود را خنثی نگه دارید، پختن مرغ و در یخچال بسیار ساده است – هر ،ی می‌تواند این کار را انجام دهد! – با این شش مرحله آسان…

نحوه پخت مرغ برای تهیه غذا در 6 مرحله آسان:

  1. چه مرغ را در یک پروفایل طعم مزه دار کنید یا چند طعم را همزمان آماده کنید، ادامه دهید و مرغ خود را مرینید یا مزه دار کنید. نمک و فلفل را فراموش نکنید.
  2. روش آشپزی دلخواه خود را انتخاب کنید یا دستور العمل های خود را دنبال کنید. باز هم، این همه در مورد ایجاد یک روال است که من، شما باشد. بنابراین، اگر دیگ فوری را بیرون بیاورید، از سرخ کن با هوا استفاده کنید، یا آن ورقه های پخت را برای پخت مرغ آماده کنید، همه و همه روش های پخت کارساز هستند.
  3. سینه مرغ بدون پوست یا ران مرغ بدون استخوان را طبق دستورالعمل های پخت استاندارد برای روش پخت خود بپزید. به خاطر داشته باشید که دمای داخلی 165 درجه فارنهایت را بزنید تا از مرغ خام جلوگیری کنید.
  4. پس از پخت حدود 10 دقیقه به مرغ استراحت دهید تا آب آن ببندد، سپس ادامه دهید و به صورت مکعبی یا ریز ،د کنید.
  5. مرغ خود را در یک ظرف دربسته بسته بندی کنید. ظروف را برای استفاده در اوا، همان هفته در یخچال قرار دهید یا برای نگهداری طول، مدت در فریزر قرار دهید.
  6. برای یک شام مرغ فوق العاده سریع و آسان، مرغ را دوباره گرم کنید!

نکته FMC: اگر می خواهید بد،د که چگونه مرغ را بدون خشک شدن غذا درست کنید، راز این است که تکه های مرغ را کامل بپزید. هنگامی که مرغ را قبل از پختن به صورت مکعبی ،د می کنید، مقدار زیادی آب در این فرآیند از دست می دهید. بنابراین قطعات را کامل تا زمان پخت و استراحت نگه دارید، سپس ،د کنید!

چه مدت می تو،د نگه دارید مرغ برای تهیه غذا داخل یخچال؟

بر اساس USDA، شما نباید اجازه دهید مرغ شما بیش از 3-4 روز در یخچال بماند. پس از آن، خودتان تصمیم می گیرید که آیا مرغ هنوز برای خوردن بی خطر است یا خیر. اما به یاد داشته باشید که همه ،ابی ها به شما هشدارهای واضحی نمی دهد که بتو،د آن را ببینید یا بو کنید، بنابراین وقتی شک دارید بهتر است آن را بیرون بیندازید!

اگر در طول هفته متوجه تغییراتی در بو، طعم یا ظاهر شدید، این تغییرات به ویژه هشدارهای خوبی هستند مبنی بر اینکه مرغ شما ممکن است نیاز به پرتاب شدن داشته باشد. مرغ ،ج یا هر نشانه ای از کپک زدن به این م،ی است که مرغ بد شده است و نباید خورده شود.

نکته FMC: بسیاری از تهیه کنندگان غذا، آماده سازی هفتگی خود را به دو روز (اغلب یکشنبه ها و چهارشنبه ها) ت،یم می کنند تا مطمئن شوند که غذایشان تازه می ماند. همچنین می‌تو،د زمان آماده‌سازی غذا را با ریختن مقداری مرغ در فریزر طول،‌تر کنید. مرغ در صورت نگهداری صحیح می تواند تا سه ماه در فریزر بماند. اگر به دنبال یک ظرف آماده غذای عالی هستید، ما را بررسی کنید جعبه ناهار استیل ضد زنگ.

نحوه گرم ، مجدد غذای مرغ

ا،ر مردم راحتی مایکروویو را برای گرم ، مجدد ترجیح می دهند. می‌خواهید مرغ را به مدت 1 دقیقه روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. اگر متوجه شدید که مرغ شما در حین گرم ، مجدد کمی خشک می شود، اضافه ، یک قطره روغن زیتون به مرغ قبل از مایکروویو می تواند به حفظ رطوبت و طعم آن کمک کند.

همچنین می تو،د در سرخ کن بادی، روی اجاق گاز یا در فر گرم کنید.

نکته FMC: اگر به دنبال پر، از روغن زیتون اضافی هستید، اما همچنان می‌خواهید بد،د که چگونه مرغ را بدون خشک شدن غذا آماده کنید، پوشاندن کمی روی مرغ با استفاده از درب مخصوص مایکروویو نیز می‌تواند به مرطوب نگه داشتن مرغ در طول گرم ، مجدد کمک کند. اطمینان حاصل کنید که درب کاملاً بسته نشده باشد، بنابراین راهی برای ،وج بخار وجود دارد.

آیا می تو،د مرغ سرد پخته شده بخورید؟

آره! اگر به مایکروویو دسترسی ندارید یا حوصله گرم ، فر را ندارید، می تو،د از سردی مرغ خود نیز لذت ببرید.

نکته: سالاد مرغ یک گزینه عالی برای استفاده از مرغ پخته شده باقی مانده در زم، است که راه آس، برای گرم ، مجدد ندارید.

بیا شروع کنیم!

تهیه غذا برای هر چیزی عالی است، از وعده های غذایی ساده مانند مرغ و برنج گرفته تا غذاهای پیچیده تر که در آن مرغ آماده شده خود را با دستور غذای دیگری جایگزین می کنید.

چه به سراغ یک کاسه بوریتو، چه مرغ تریاکی یا یک تاکوی مرغ بروید، امیدوارم متقاعد شده باشید که تهیه یک وعده غذایی ساده، انعطاف پذیر و خوشمزه در سفر شما به سمت تغذیه سالم چقدر می تواند باشد.

اکنون که می‌د،د چگونه طعم مرغ آماده‌ی غذا را خوب کنید، بیایید شروع کنیم!

اگر به یک دستور غذایی جدید برای آماده ، غذا نیاز دارید، در اینجا چند مورد وجود دارد که باید دهان شما را آب کند و شما را تشویق کند که آماده سازی را امتحان کنید:




منبع: https://fitmencook.com/،w-to-meal-prep-chicken/