طرز تهیه بستنی وانیلی خانگی



من جیغ می زنم، تو جیغ می کشی، همه ما برای بستنی خانگی فریاد می زنیم! این غذای شیرین غنی، خامه ای، مملو از طعم و،ل است و به طرز دیوانه کننده ای آسان است.


بستنی و،لی خانگی


آ،ین باری که بستنی خانگی درست کردید کی بود؟ اگر تابستان امسال نبود، خیلی وقت پیش بود. خودت را بشکن بستنی ساز، و این آمار دستور پخت بستنی خانگی را درست کنید!

شما می تو،د بستنی و،لی را در هر فروشگاه مواد غذایی ب،ید، اما طعم آن هرگز به خوبی چیزی که خودتان درست می کنید نخواهد بود. این بستنی خانگی غنی و خامه‌ای است و طعم و،لی دارد که حتی علاقه‌مندان به شکلات نیز آن را دوست خواهند داشت. و بهترین بخش؟ طرز تهیه این بستنی خانگی بسیار آسان است. ما در مورد 5 ماده اولیه و 15 دقیقه آماده سازی عملی صحبت می کنیم. افشای کامل، چند دست وجود دارد-خاموش بخش‌هایی از این دستور پخت نیاز به صبر دارد، اما وقتی این بستنی خانگی را می‌چشید، فکر می‌کنم قبول خواهید کرد که هر ث،ه انتظار ارزشش را داشت. واقعا بهترین غذای تابست، است.


مواد اولیه دستور تهیه بستنی خانگی


مواد لازم دستور بستنی و،لی

دستور پخت بستنی و،لی خانگی من با 5 ماده اولیه شروع می شود:

  • خامه غلیظ – پایه بستنی غنی را ایجاد می کند. برای جایگزینی بدون لبنیات، این دستور بستنی وگان را بررسی کنید!
  • شیر کامل – من توصیه نمی کنم آن را با چربی کم یا بدون چربی جایگزین کنید. محتوای چربی بیشتر شیر کامل باعث می شود که بستنی خانگی خامه ای شود، نه یخی.
  • نیشکر – برای شیرینی
  • عصاره و،ل – برای طعم گرم و،لی. اگر خمیر لوبیا و،لی در دست دارید، جایگزین جالبی است. این به بستنی همان طعم غنی و،لی را می دهد، به علاوه ظاهر دانه های و،لی خالدار.
  • و نمک – برای اینکه همه طعم ها پاپ کنند!

دستور العمل کامل را با اندازه گیری های زیر پیدا کنید.

س: در مورد تخم مرغ چطور؟ برخی از دستور العمل های بستنی خانگی به تخم مرغ یا زرده تخم مرغ نیاز دارند تا بستنی غلیظ تر یا غلیظ تر شود. من از آنها در اینجا استفاده نمی کنم زیرا کنار گذاشتن آنها باعث می شود این دستور پخت بسیار ساده باشد. و برای پول من، به همان اندازه خوشمزه است که با پایه کاسترد!


خامه غلیظ، شیر، شکر، و،ل و نمک را در قابلمه با همزن بریزید


طرز تهیه بستنی خانگی

بنابراین، شما مواد خود را دارید! در اینجا روش ساده من برای طرز تهیه بستنی آورده شده است:

اول چیزهای مهم! حداقل 12 ساعت قبل از اینکه بخواهید بستنی خانگی درست کنید، کاسه بستنی ساز خود را فریز کنید. برای سفت شدن بستنی باید کاملا سرد شود.

بعد، پایه بستنی را درست کنید. من توصیه می کنم این مرحله را از هر کجا انجام دهید 2 الی 24 ساعت قبل اگر این کار را کمتر از 2 ساعت جلوتر انجام دهید، بستنی به خوبی غلیظ نمی شود.

خامه، شیر، شکر، و،ل و نمک را در یک قابلمه متوسط ​​روی حرارت ملایم با هم مخلوط کنید. به مدت 5 دقیقه گرم کنید، مرتب هم بزنید تا شکر کاملا حل شود و مخلوط گرم شود.

سپس، پایه بستنی را خنک کنید. آن را به یک کاسه مقاوم در برابر حرارت منتقل کنید، روی آن را بپوش،د و به مدت 2 ساعت یا یک شب خنک کنید.


بستنی خانگی در بستنی ساز


بستنی دست ساز خانگی

وقتی آماده ساختن بستنی شدید، مخلوط بستنی را طبق دستورالعمل سازنده در بستنی ساز خود بریزید.

ما … را داریم ضمیمه بستنی ساز می،ر پایه KitchenAid (ما وسواس داریم!)، و ما معمولاً پایه بستنی را برای 20 تا 30 دقیقه ،د می کنیم. این بستنی ساز کویزین آرت نیز عالی است

توجه داشته باشید: بستنی بلافاصله پس از کوبیدن بافت نرمی مشابه سرو نرم خواهد داشت. اینطوری خوشمزه است، اما من بعد از 2+ ساعت در فریزر آن را دوست دارم. سپس، آن را کاملا قابل جمع ، است – در یک م،وط، در دسرهای تابست،، یا به تنهایی با تاپینگ عالی است!


قیفی توت فرنگی


تاپینگ و تغییرات

این بستنی و،لی ساده و فوق العاده است، اما تاپینگ ها مطمئناً ضرری ندارند! در اینجا چند ایده برتر برای شروع شما آورده شده است:

  • چیزی میوه ای را امتحان کنید، مانند کمپوت توت فرنگی، کمپوت بلوبری یا میوه تازه مورد علاقه شما. موز ،د شده، زغال اخته و گی، همگی انتخاب های خوبی هستند.
  • دیوونه باش. روی کره بادام زمینی یا کره بادام بپاشید یا روی بادام یا بادام زمینی تست شده بپاشید. نارگیل ،د شده نیز یک تاپینگ خوشمزه است!
  • شکلات را انتخاب کنید. شکلات چیپسی همیشه یک گزینه عالی است، اما کوکی‌های شکلاتی ،د شده یا تکه‌های براونی یک سوندای سطح بعدی را تشکیل می‌دهند.
  • آن را ک،یک نگه دارید. با سس کارامل نمکی، فاج داغ و/یا خامه فرم گرفته هرگز نمی تو،د اشتباه کنید.

احساس نمی کنید و،ل قدیمی ساده؟ برای ایجاد طعم متفاوت بستنی، 2 تا 2 1/2 فنجان از مخلوط‌های ریز ،د شده را بلافاصله پس از هم زدن بستنی در آن بریزید. اضافه ، توت فرنگی تازه یک بستنی توت فرنگی فوق العاده می سازد، اما یک میوه تازه دیگر، چیپس شکلات کوچک، یا کوکی یا براونی کرامبل نیز عالی خواهد بود.

ذخیره سازی

با استفاده از کاردک بستنی نرم را از بستنی ساز به یک ظرف دربسته به اندازه کوارت منتقل کنید. اگر دوست دارید، یک تکه پ،تیک یا فویل روی بستنی فشار دهید تا از تشکیل کریستال های یخ جلوگیری شود.

حداقل 2 ساعت و تا یک ماه در فریز قرار دهید. بستنی در روز اول به راحتی قابل قاشق است، اما بعد از آن، ممکن است لازم باشد قبل از اینکه بستنی را بگیرید، بگذارید چند دقیقه در دمای اتاق بماند. پس از مدت زمان بیشتری در فریزر سفت تر می شود.


دستور تهیه بستنی خانگی


چه چیزی را با بستنی خانگی سرو کنید

ما این بستنی و،لی خانگی را به تنهایی دوست داریم، اما در کنار سایر دسرهای تابست، نیز عالی است. یک قاشق غذاخوری به هر یک از این دستور العمل ها اضافه کنید تا از روی آن استفاده کنید:

لذت ببرید!

بستنی خانگی

زمان آماده سازی: 30 دقایق

زمان سرد شدن: 2 ساعت ها

زمان کل: 2 ساعت ها 30 دقایق

خدمت 4 به 8

این دستور بستنی و،لی خانگی بهترین غذای تابست، است! با تنها 5 ماده، درست ، آن آسان تر نیست. فقط یادت باشه کاسه بستنی ساز خود را حداقل 12 ساعت قبل فریز کنید شما قصد دارید بستنی را بپزید. برای ،یب و پیشنهادات برتر، پست بالا را ببینید!

  • 1 ½ فنجان ها خامه غلیظ
  • 1 ½ فنجان ها شیر کامل
  • فنجان نیشکر
  • 2 قاشق چای خوری عصاره و،ل
  • قاشق چایخوری نمک دریا

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • در یک قابلمه متوسط، خامه، شیر، شکر، و،ل و نمک را با هم مخلوط کنید. روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید، مرتب هم بزنید، به مدت 5 دقیقه یا تا زم، که شکر حل شود و مخلوط گرم شود.

  • داخل یک کاسه ضد حرارت بریزید، روی آن را بپوش،د و به مدت 2 ساعت یا یک شب در سرد بگذارید.

  • پایه بستنی سرد شده را از یخچال خارج کرده و خوب هم بزنید. طبق دستورالعمل سازنده، معمولاً 20 تا 30 دقیقه، آن را در بستنی ساز بریزید. بستنی بعد از به هم زدن نرم می شود. برای سفت‌تر شدن بستنی، آن را در ظرف دربسته قرار دهید و قبل از سرو به مدت ۲ تا ۴ ساعت در فریز قرار دهید.

  • در ظرف دربسته در فریزر تا یک ماه نگهداری شود. اگر بستنی خیلی سفت است که نمی‌تو،د مستقیماً از فریزر بیرون بیاورید، بگذارید چند دقیقه در دمای اتاق بماند تا نرم شود.


منبع: https://www.loveandlemons.com/،memade-ice-cream-recipe/