شکلات نعناع فاج – کتی با پوشش شکلاتی



فقط با سه ماده، این فاج شکلاتی ن،اع فلفلی، دستور پخت عالی برای تعطیلات است!

میله های فاج ن،اع شکلاتی
این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است.  نام فایل آن pin-it-e1441245481357.png است

اگر به دنبال یک دسر ک،یک برای تعطیلات هستید که خانواده و مهمانان مهم، شما آن را دوست داشته باشند، به این دستور پخت ن،اع فلفلی شکلاتی خانگی توجه نکنید.

صاف، غنی و شکلاتی است، با بافتی که در دهان شما آب می شود.

بهترین بخش در مورد این فاج شکلاتی تعطیلات، مواد ساده آن است. ممکن است امروز همه چیز را در اختیار داشته باشید تا آن را بسازید!

همچنین حتما این براونی های سیاه لوبیا را امتحان کنید

در بالا، ویدیوی دستور تهیه فاج ن،اع شکلاتی را تماشا کنید

آب نبات نی فاج

مواد تشکیل دهنده فاج ن،اع شکلاتی

در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید: شکلات چیپسی یا تکه های شکلات ،د شده، کره آجیل یا کره نارگیل، و عصاره ن،اع خالص.

دستور غذا می تواند بدون لبنیات، وگان، بدون گلوتن، پالئو، بدون شکر و کتو دوستانه باشد، بدون شربت ذرت، بدون شیر تغلیظ شده شیرین و بدون نیاز به خامه غلیظ.

درست مانند کوکی‌های ن،اع وگان من، مطمئن شوید که از عصاره ن،اع خالص استفاده کنید، نه عصاره ن،اع یا ن،اع تقلیدی.

من کره بادام، کره بادام هندی یا کره آجیل ماکادمیا را دوست دارم زیرا اینها طعم خنثی تری نسبت به کره بادام زمینی دارند. برای میله های فاج شکلات ن،اع فلفلی بدون آجیل، از کره نارگیل نرم شده یا روغن نارگیل استفاده کنید.

برای یک دسر وگان برای تعطیلات، به دنبال چیپس یا تکه های شکلات بدون لبنیات باشید. بسته به سلیقه شخصی خود می تو،د از شکلات نیمه شیرین یا تلخ استفاده کنید.

تکه های شکلات باقی مانده را به این نان کدو تنبل وگان اضافه کنید

فاج شکلاتی ن،اع فلفلی

تزئین میله های فاج تعطیلات

اگر احساس هنری می کنید، از تزئین میله ها با آب نبات های ،د شده یا ن،اع، ​​پاشیدن هانوکا یا کریسمس، یا پاشش های قرمز و سفید لذت ببرید.

برای یک گزینه سالم تر، دانه های انار، نارگیل ،د شده، نوک کاکائو، دانه کنف، دانه چیا، یا گردوی ریز ،د شده را روی تخته های شکلات ن،اع اضافه کنید.

البته، این نیز کاملاً خوب است که میله ها را ساده و بدون هیچ گونه رویه ای رها کنید.

مواد تشکیل دهنده فاج ن،اع چیپس شکلاتی

طرز تهیه فاج ن،اع شکلاتی

کف یک تابه هشت اینچی را با کاغذ مومی یا کاغذ روغنی بپوش،د.

اگر از کره طبیعی آجیل یا کره سفت نارگیل استفاده می کنید، کره آجیل را به آرامی گرم کنید تا به راحتی هم بزنید.

شکلات را به روش دوتایی جوجه های گوشتی یا با حرارت دادن به دقت در مایکروویو ذوب کنید. برای ذوب شکلات چیپسی یا شکلات ،د شده در مایکروویو، آنها را به مدت بیست ث،ه در یک کاسه مخصوص مایکروویو گرم کنید. هم بزنید، سپس در فواصل ده ث،ه حرارت دهید و بعد از هر بار هم بزنید تا شکلات نسوزد.

شکلات ذوب شده و کره مغزی نرم شده را با هم ،یب کنید. عصاره ن،اع خالص را اضافه کنید و همه چیز را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.

شکلات را به طور مساوی در ظرف آماده شده بریزید. به مدت ده دقیقه در فریزر قرار دهید یا چند ساعت در یخچال قرار دهید تا به اندازه ای سفت شود که به صورت مربع یا نوار در بیاید.

دستور غذا از میله های آب نبات کتو و این ترافل های شکلاتی من اقتباس شده است.

دسر کریسمس فاج شکلاتی

نکات برش فاج شکلاتی

مخلوط شکلات پس از سرد شدن به بافتی برش خورده سفت می شود.

اگر ظرف خیلی طول، در یخچال یا فریزر باقی مانده است و شکلات برای برش خیلی سفت شده است، فقط آن را روی پیشخوان بگذارید تا برای چند دقیقه نرم شود یا تا زم، که بتو،د به راحتی چاقو را روی شکلات بچرخ،د.

دسر وگان برای تعطیلات

ذخیره سازی فاج ن،اع شکلاتی خانگی

به استثنای نسخه روغن نارگیل، این شکلات‌های ن،اع فلفلی را می‌توان در جای خشک و خنک روی پیشخوان گذاشت و شکل خود را حفظ می‌کند.

فاج روغن نارگیل به آرامی در دمای اتاق شروع به ذوب شدن می کند، بنابراین اگر از روغن نارگیل استفاده می کنید، میله ها را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید.

شما قطعا می تو،د این میله ها را بسته بندی کنید و آنها را به مهم، ببرید. برای اطمینان از اینکه در مسیر رسیدن به مقصد ذوب نمی‌شوند، دوست دارم میله‌ها را تا زم، که آماده ، شوم یخ بزنم.

میله های ن،اع فلفلی شکلاتی تعطیلات آسان
  • یک تابه هشت اینچی را با کاغذ روغنی یا مومی بپوش،د. اگر کره آجیل قابل هم زدن نیست، آن را به آرامی گرم کنید تا نرم شود. چیپس های شکلات را ذوب کنید (در گوگل چگونه شکلات را ذوب کنید اگر مطمئن نیستید، زیرا به راحتی می سوزد). همه مواد را هم بزنید تا یکدست شود. به طور یکنواخت داخل تابه بریزید. به مدت ده دقیقه یا تا زم، که به اندازه کافی سفت شود که برش بزنید، فریز کنید. میله ها می توانند در دمای اتاق بیرون بمانند اگر بیرون یا در خانه شما خیلی گرم نباشد. برای محکم نگه داشتن آن‌ها، باقی مانده‌ها را در یخچال یا فریزر نگهداری می‌کنم.مشاهده حقایق تغذیه

غذاهای ساده تر تعطیلات

کیک دیپ دیش

میله های کیک پنیر سوپاپیلا

کتو براونی

دونات شکر دارچینی پخته شده

بارهای وگان کرن بری بلیس

میله های کرامبل اپل


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/c،colate-peppermint-fudge-easy-three-ingredients/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=c،colate-peppermint-fudge-easy-three-ingredients