سوپ جو قارچ – غذای راحت و سالم!



این دستور پخت سوپ جو قارچ گیاهی دل،ب، سیرکننده و سالم، گزینه سالمی عالی برای یک روز سرد زمست، است. و درست ، آن در خانه واقعاً ساده است.

سوپ قارچ سالم

سوپ جو قارچ سالم

من می‌خواستم این دستور سوپ جو قارچ فوق‌العاده راحت را برای همه ،، که به دنبال ایده‌های مغذی برای ناهار یا شام هستند به اشتراک بگذارم.

این اساساً پاسخ من به پاک‌سازی‌های سم‌زدایی محبوب است که تنها چیزی که مجاز به مصرف آن هستید آب سبز یا آب عسل با فلفل کاین است.

اگر به پا،ازی ها علاقه دارید، اجازه ندهید که شما را متوقف کنم. من فقط ترجیح می دهم با آن احساس تنبلی که در تعطیلات خورده ام، با وعده های غذایی متعادلی مانند این سوپ جو قارچ سالم و مقوی مبارزه کنم.

همچنین دستور العمل ایده آلی برای روزها و شب های هوای سرد است، زم، که می خواهید پتوها را بالا بکشید و در رختخواب بم،د یا در کنار یک شومینه گرم قرار دهید.

اگر باید در سرما به بیرون بروید، می تواند خوب باشد که بد،د یک کاسه سوپ داغ خانگی در هنگام بازگشت در انتظار شما است.

این 5 ماده کاری نارگیل را نیز امتحان کنید

ویدئوی سوپ جو قارچ را در بالا تماشا کنید

قارچ سوپ جو

سوپ قارچ خانگی آسان

این یکی از دستور العمل های سوپ مورد علاقه من است و سال ها است که آن را درست می کنم.

گاهی اوقات لوبیا سیاه یا سفید یا عدس را برای پروتئین، اسفناج یا کلم پیچ برای تغذیه اضافه می‌کنم. یا برنج را جایگزین جو می کنم.

فشار اولیه برای ایجاد دستور پخت سوپ جو قارچ پس از آن بود که دیگر نتوانستم نسخه بسته بندی شده ای را که در کالج دوست داشتم، از رستوران گیاهی معروف Moosewood در ایتاکا، نیویورک ب،م.

سوپ جو قارچ گیاهی آنها زم، که بدون دسترسی به اجاق یا اجاق در خوابگاه زندگی می کردم یک غذای اصلی برای من بود. من اغلب آن را در کمد کوچک خود در یک اتاق خوابگاه، در کنار هر نوع رول یا ن، که آن روز می توانستم از سالن غذاخوری تهیه کنم، می خوردم.

در حالی که این شام گیاهی به هیچ وجه لذیذ نبود، دنج، آرامش بخش و فوق العاده خوشمزه بود. و برای دختری که برای اولین بار به تنهایی زندگی می‌کرد و یک غذای سالم و خانگی را از دست داد، عالی بود.

خوانندگان نیز این دستور غذای گیاهی رامن را دوست دارند

سوپ جو

مواد تشکیل دهنده سوپ جو قارچ گیاهی

در این دستور غذا باید آب سبزیجات، سیر، قارچ ورقه شده، پیاز، هویج، کرفس اختیاری، جو مروارید، نمک، آویشن خشک و رزماری استفاده شود.

من معمولا از قارچ دکمه ای سفید استفاده می کنم. به راحتی می تو،د با قارچ پورسینی، قارچ پورتابلا، قارچ مایتاکه و قارچ صدفی یا شاه ترومپت مخلوط و مطابقت دهید.

همانطور که در دستور پخت نخود فلفلی بوفالو نوشتم، زم، که دستور پخت پیاز، کرفس و هویج ،د شده نیاز دارد، دوست دارم از ،یب سبزیجات Trader Joes mirepoix استفاده کنم. به این ترتیب شما با یک تن کرفس اضافی باقی نمی‌م،د و چشمانتان از ،د ، پیاز صدمه نمی‌بیند.

اگر در ویدیوی دستور پخت بالا متوجه شدید که وقتی پیاز را اضافه می کنم چند تکه کرفس ظاهر می شود، به همین دلیل است!

قارچ باقی مانده؟ سس قارچ خانگی درست کنید

سوپ قارچ

طرز تهیه دستور پخت

برای طعم بیشتر در صورت تمایل، با تفت دادن پیاز و سیر ،د شده در کره یا روغن شروع کنید. به مدت پنج دقیقه یا تا زم، که پیاز شروع به قهوه ای شدن کند بپزید.

تمام مواد سوپ را در یک قابلمه با هم ،یب کنید. روی حرارت متوسط ​​به جوش بیاورید. پس از جوش آمدن، در قابلمه را ببندید. روی حرارت ملایم بگذارید و به مدت یک ساعت یا تا زم، که هویج نرم شود بپزید.

بلافاصله سرو کنید، یا قبل از ت،یم در ظروف دربسته و باقی مانده در یخچال بگذارید خنک شود. این سوپ روز بعد طعم بهتری دارد.

*در صورت تمایل می تو،د به جای پختن سوپ روی اجاق گاز از آرام پز، زودپز یا قابلمه فوری برای تهیه سوپ استفاده کنید.

طرز تهیه سوپ جو قارچ وگان
  • 4 فنجان ها آب سبزیجات
  • 1 قاشق غذاخوری سیر ریز ریز شده
  • 12 اونس قارچ ورقه شده
  • 1 فنجان پیاز ،د شده
  • 1 1/2 فنجان ها هویج ،د شده
  • 1 فنجان کرفس ،د شده، یا هویج یا پیاز اضافی
  • 1/2 فنجان جو مروارید (برنج هم موثر است)
  • 2 قاشق غذاخوری کره، روغن یا تاهینی، اختیاری برای طعم غنی تر
  • 3/4 قاشق چایخوری آویشن خشک
  • 1 قاشق چایخوری رزماری خشک شده
  • 2 قاشق چایخوری نمک
  • در صورت تمایل، ابتدا پیاز و سیر را در کره یا روغن تفت دهید، 5 دقیقه یا تا زم، که پیاز شروع به قهوه ای شدن کند. (این کار طعم بیشتری را اضافه می کند، اما می تو،د این مرحله را رها کنید و در صورت تمایل به سادگی همه مواد را به طور همزمان با هم ،یب کنید.) همه مواد را در یک قابلمه متوسط ​​،یب کنید و به جوش بیاورید. پس از جوش آمدن، در قابلمه را بپوش،د و بگذارید به مدت 1 ساعت بجوشد. یا در صورت تمایل می تو،د از آرام پز استفاده کنید. طعم سوپ روز بعد از تهیه آن بسیار خوش طعم تر است. باقی مانده ها را نیز می توان منجمد کرد.نسخه قابلمه فوری: ابتدا جو را بپزید (چه در قابلمه یا روی اجاق گاز)، سپس همه چیز را به قابلمه فوری خود اضافه کنید و 3 دقیقه بپزید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های بیشتر وگان خوشمزه

بهترین دستور العمل آلفردو وگان

سس آلفردو وگان

طرز تهیه سالاد کتو آووکادوی تابست،

سالاد آواکادو

کتو گل کلم کاسرول کم کربوهیدرات

خوراک کلم

دستور تهیه سالاد سیب زمینی شیرین بو داده

سالاد سیب زمینی شیرین

بال های گل کلم بوفالو گیاهی با دیپ و کرفس

بال های گل کلم بوفالو

دستور العمل آسان وگان توفو اسکرامبل

توفو اسکرامبل

پنیر وگان کرافت مک

وگان مک و پنیر


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/mushroom-barley-soup-recipe/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=mushroom-barley-soup-recipe