راهنمای هدیه تعطیلات – کافه آشپزخانه مل



خوب، دوباره آن موقع از سال است! این راهنمای هدیه یکی از پست های مورد علاقه من است که در طول سال جمع آوری می کنم!

درست مانند سال گذشته، من به جای انجام سه راهنمای جداگانه برای هدیه تعطیلات، راهنمای هدیه خود را در یک راهنمای جامع خلاصه کردم.

اگر در اینجا تازه کار هستید، این راهنماهای هدیه قرار نیست جامع باشند. در عوض آنها کمی تصادفی هستند … و امیدوارم نوعی سرگرم کننده باشند.

و از آنجایی که ما شیفته بازی هستیم، پیشنهادات هدیه بازی همیشه در اولویت هستند (من می دانم که این بخشی است که بسیاری از شما هر سال منتظر آن هستید!).

راهنماهای هدیه من از این نظر منحصر به فرد هستند که به جای جستجوی اقلام با رتبه بالا در آمازون برای پیشنهاد، تک تک موارد موجود در این راهنماهای هدیه توسط ما ،یداری، استفاده شده و مورد علاقه ما بوده است.

من بسیار مراقب چیزهایی هستم که در این راهنماهای هدیه گنجانده می‌شود! بسیاری از محصولات برش را ایجاد نمی کنند.

اگر حتی نیاز به الهام بیشتر برای هدیه دادن دارید، به یاد داشته باشید که بسیاری از راهنماهای هدیه دیگر با برخی از چیزهای مورد علاقه ما نیز در آرشیو وجود دارد! فراموش نکنید که از طریق آنها نیز نگاه کنید.

مثل همیشه، اگر چیزی شگفت انگیز برای توصیه دارید، لطفاً آن را در نظرات انجام دهید. من عاشق شنیدن پیشنهادات شما هستم!

همه پیوندهای آمازون زیر پیوندهای وابسته هستند به این م،ی که اگر ،ید از طریق آن پیوند انجام شود، کمیسیون کمی دریافت می کنم. لطفا با بهترین قیمت در اطراف ،ید کنید.

بازی، بازی، بازی

پشته های دنباله ای: این ممکن است مورد علاقه من از همه بازی های امروز باشد. حال و هوای Skip-Bo با چند پیچش منحصر به فرد متفاوت دارد. ما این یکی را بیرون می آوریم تا زیاد بازی کنیم!

میدان نبوغ: این بازی برای من کاملاً آزاردهنده است. بچه 10 ساله ام هر بار مرا کتک می زند. این سرگرم کننده است … و باعث می شود مغز من به طرز خوبی آسیب ببیند!

بازی Stomple Marble: ما عاشق این بازی ساده سنگ مرمر هستیم زیرا یادگیری آن آسان و بازی سریع است! زم، که زمان کم است، این بازی عالی است، اما ما می خواهیم یک بازی سریع انجام دهیم. ما هم داریم بازی Rock Me Archimedes از همین شرکت

بامبوزه شده: این بازی برای کل خانواده (سن 10 تا 45 سال) سرگرم کننده است و ما به سرعت یاد گرفتیم که چه ،ی می تواند بهترین بلوف را بزند … و چه ،ی … خوب … چهره پوکر خوبی ندارد. 🙂

Wits End: این ممکن است بازی مورد علاقه من باشد! سؤالات صرفاً چیزهای بی اهمیت نیستند – بازی های فکری و معماهایی وجود دارد، و سؤالات بی اهمیت بسیار قابل دسترس تر از بازی های Trivial Pursuit هستند. چالش برانگیز است، اما ما عاشق بازی ، آن هستیم! (کودک 10 ساله من سرگرم کننده است و معماها را به خوبی انجام می دهد، اما احتمالاً برای 14/16 و بالاتر بهترین است.)

پیچ مغزی: این یک بازی حافظه تک نفره و حل مسئله است که برای کودکان (6+)، نوجوانان و بزرگسالان عالی است! اگر بالغ باشید، ممکن است مثل من به سرعت متوجه شوید که چقدر مغزتان کند شده است.

کرونولوژی: خوب، حدس می‌زنم موارد مورد علاقه زیادی دارم، زیرا این مورد دیگری است. من عاشق این بازی هستم. یادگیری آن بسیار ساده است، و حتی اگر از کارشناسان تاریخ جهان دور هستیم، تلاش برای کشف ج، زم، صحیح واقعا سرگرم کننده است. به شدت توصیه می شود!

رنگ مغز: دختر 10 ساله من می خواهم به شما بگویم این بازی مورد علاقه او در تمام دوران است! من فکر می کنم ما آن را هر شب به مدت دو ماه متوالی بازی کردیم (تمام سؤالات را پشت سر گذاشتیم!). ظاهرا نسخه دیزنی حتی سرگرم کننده تر است، و از آنجایی که دخترم وبلاگ من را نمی خواند، می دانم که او برای کریسمس امسال چه می گیرد!

کنداما: پسران نوجوان من وسواس زیادی به اینها دارند و دائماً در حال رقابت در مورد اینکه چه ،ی می تواند یک مدار پیچیده از ترفندها را با آن تکمیل کند. تماشای آن سرگرم کننده است! (نه، من خیلی وقت ها شرکت نمی کنم 😉).

جعبه گنج مونتاژ ROKR: بچه‌های من طی سال‌ها به بچه‌های من هدیه داده‌اند و پازل‌ها و سازه‌های سه‌بعدی ROKR را جمع‌آوری کرده‌اند (طرفدار بزرگ همه آنها!)، و این جعبه گنج در کریسمس گذشته با پسر 13 ساله‌ام که عاشق ساختن و ساخت و ساز است، مورد توجه قرار گرفت. پی بردن به چیزها

آشپزخانه + آشپزی + پخت

پخش کننده لذیذ Wüst،f: من می دانم که همه ما چاقوهایی داریم که برای پخش ، کافی هستند، اما این پخش کننده منحصر به فرد برای پنیر خامه ای روی نان شیرینی و واقعاً برای پخش هر چیزی روی نان/ساندویچ و غیره استثنایی است. یک جوراب پرکننده عالی خواهد بود!

پاپ کورن ساز مایکروویو: این پاپ کورن ساز مایکروویو نه تنها فوق العاده زیبا است، بلکه به طرز شگفت انگیزی کار می کند (ما از گزینه ذوب کره در بالا استفاده نمی کنیم). در چندین رنگ می آید!

،دکن: من شک داشتم که اگر چاقو و تخته برش همیشه کار را به خوبی انجام می دهند، واقعاً از این ،دکن استفاده کنم، اما من همیشه از آن استفاده می کنم! برای پیاز، سبزیجات برای سوپ، و غیره. کاملا ارزشش را دارد!

دارندگان تاکو: من این نگهدارنده‌های تاکو را برای این تاکوهای ترد میگو ،یدم، زیرا ما آنها را همیشه درست می‌کنیم. به نظر می رسد، ما از این نگهدارنده های تاکو برای آن دستور غذا و هر زمان که تاکو درست می کنیم استفاده می کنیم. بسیار مفید!

وافل ساز مولتی مینی DASH: ما عاشق وافل ساز DASH خود هستیم (نسخه تک آن را داریم). من این نسخه مولتی مینی را به چندین نفر هدیه داده ام و یک کتابچه کوچک چاپ شده از دستور العمل های وافل مورد علاقه ما را در آن گنجانده ام. چنین هدیه سرگرم کننده ای!

مروارید شکلاتی ترد: هر بار که در مورد این مرواریدهای شکلاتی ترد پست می کنم، تقریباً بلافاصله فروخته می شوند! آنها الف) فوق العاده خوشمزه هستند و ب) رویه من،ی برای کیک، کیک، کلوچه (یا صرف غذا خوردن با تعداد انگشتان دست) هستند. اورسن گیگی آنها را در آن می فروشد کیسه های بزرگتر اینجا.

تخته چوب اقاقیا: این تخته چوبی یک بشقاب سرو یا تخته برش عالی می سازد. و برای هدیه دادن با آیتم بعدی در راهنمای هدیه عالی است. تابلو و کتاب یکی از هدایای مورد علاقه من است که امسال به مردم می دهم!

کتاب تابلوهای زیبا: من این کتاب را دارم (و آن را به چندین دوست هدیه داده ام!)، و در حالی که در تعطیلات تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارم، متوجه می شوم که از الهام بخشیدن به چیزها کمی سرگرم کننده و جشن لذت می برم، و این کتاب بسیار عالی است. جایی برای شروع (و شما به راحتی می تو،د بسیاری از ایده ها را تطبیق دهید!).

لنگ نان: این بهترین ن، است که من استفاده کرده ام (و من از چندین مورد استفاده کرده ام). با چندین تیغ ​​عرضه می شود و برش دادن روی خمیر نان (مانند این نان فرانسوی) را به یک رویا تبدیل می کند.

کاسه های بزرگ سرو: این کاسه های بزرگ و کم عمق برای سالاد، میوه، ماکارونی، نان … خیلی چیزها عالی هستند! آنها زیبا و منحصر به فرد هستند (شما می تو،د ،یبات مختلف اندازه را انتخاب کنید).

همه چیز دیگر

بطری Gatorade: همه بچه‌های من یکی از این‌ها را دارند (آنها در میلیون‌ها رنگ هستند!) و همه آنها موافقند: بهترین بطری آب تا کنون.

بسکتبال درخشان در تاریکی: این بسکتبال کاملاً پرش می کند، اما همچنین دارای یک عامل درخشان در تاریکی است که آن را سرگرم کننده می کند! ما این را به برادرزاده‌ام برای تولدش هدیه دادیم، و این اولین چیزی است که بچه‌هایم می‌خواهند وقتی عصر به آنجا می‌رویم با آن بازی کنند.

داستان های جالب برای بچه های کنجکاو: ما این کتاب را زم، که تابستان امسال کمی در سفر بودیم دریافت کردیم، و مورد استقبال همه قرار گرفت (بخو،د: جنگیدند)!

چراغ های LED DayBetter: دختر 10 ساله من امسال اینها را برای تولدش گرفت و بلافاصله به او کمک کرد تا آنها را در اطراف اتاق خوابش قرار دهد. او آنها را دوست دارد! آنها با موسیقی/صدا رنگ را تغییر می دهند و حس سرگرم کننده ای را به اتاق او اضافه می کنند.

کیت مجله DIY: این کیت ژورنال قابل تنظیم بسیار بامزه است، به خصوص اگر یک بچه حیله گر و رو،مه نگار در ذهن دارید. ما این را به چندین دوست برای تولد هدیه دادیم و هدیه ای بسیار دوست داشتنی بوده است.

دستبند زنجیر: من یک جواهرات فوق العاده (فوق العاده) ساده هستم. این دستبند زنجیره ای یکی از جواهرات مورد علاقه من است. این شیک و زیبا است اما هنوز معمولی و کم اهمیت است. نسخه طلایی اینجاست.

چمدان کوله پشتی Carryon: این کالسکه کوله پشتی که مانند یک چمدان باز می شود چقدر مفید است؟ پسرم این را به برزیل برد و یکی از لوازم اصلی سفر است! حمل آسان و بسیار کاربردی تر از قرار دادن لباس در یک کوله پشتی معمولی.

صفحه کلید بلوتوث تاشو: این صفحه کلید برای هر ،ی که از تلفن/تبلت خود برای تایپ یادداشت، ایمیل یا ارتباطات طول، تر از یک متن استفاده می کند، عالی است. من همیشه از آن برای یادداشت و یادداشت برداشت‌های حاصل از مطالعات کتاب مقدس صبحگاهی استفاده می‌کنم (نکته: همه آن‌ها را در برنامه Evernote ذخیره می‌کنم). این یکپارچه متصل می شود!

ابزار چندگانه Kikkerland: من همه محصولات کیک،ند را دوست دارم. آنها بسیار منحصر به فرد و باهوش هستند! من همیشه به دنبال آنها هستم تا به جوراب ساق بلند اضافه کنم. این چند ابزار چکشی یکی از موارد مورد علاقه ما است. “kikklerand” را در آمازون جستجو کنید و آماده شوید که شگفت زده شوید.

AeroGarden: دوستم در مورد این باغ سرپوشیده منحصر به فرد به من گفت و من مجبور شدم آن را امتحان کنم. دوستش دارم. نکته کلیدی این است که به طور مداوم گیاهان را کوتاه کنید و از آنها استفاده کنید (یا منجمد کنید). مال من در دفتر من است و اغلب می بینم که تازه در آن شروع کرده ام. این شگفت انگیز است که گیاهان چقدر سریع رشد می کنند!

تفنگ ماساژور: برایان این را برای روز پدر امسال دریافت کرد، و دائماً توسط کشتی گیران دردمند دبیرست، و اساساً همه افراد دیگر در اینجا استفاده می شود (به جز من: من یک آدم عجیب و غریب هستم و نمی توانم هیچ چیز را ماساژ دهم).

کتاب آداب معاصر: من نمی توانم در مورد این کتاب آداب مدرن صحبت کنم. ما جلد 1 و 2 را داریم. به روش هفته جاری در آشپزخانه ما باز است و هر یکشنبه از آن به ،وان بخشی از شورای خانواده خود استفاده می کنیم. گفت،ای زیادی را با بچه های ما (و دوستانشان که آن را می بینند!) باز کرده است.

هدفون حذف نویز: دختر 17 ساله من می خواهد واقعا هدفون گران قیمت برای باشگاه پس از تحقیقات فراوان (و چون مواردی که او می‌خواست موجود نبودند)، در نهایت اینها (بیش از 40000 نقد پنج ستاره) را برای تولدش دریافت کردم، و او فقط چیزهای عالی در مورد آنها می‌گوید.

براق لب Laneige: با این خطر که کاملاً کلیشه ای به نظر برسد، من به این برق لب وسواس دارم. من براق گریپ فروت را دارم و واقعا شگفت انگیز است. براق بدون اینکه فوق العاده ،بنده باشد. این یک جوراب ساق بلند عالی خواهد بود!

جوراب مورد علاقه من: من می دانم که اینها شبیه “فقط جوراب” هستند اما آنها مورد علاقه من هستند. هنگام پوشیدن با کفش، در پاشنه پا نمی لغزند. ضخیم هستند بدون اینکه حجیم باشند. و من هر روز یک جفت از آنها را در پاییز/زمستان به جای دمپایی می پوشم.

ماسک های صورت: من اینها را در دست نگه می دارم تا به دوست، که تولد دارند هدیه بدهم. و… نمی توانم از آنها برای خودم استفاده نکنم. من عاشق تنوع و احساس آنها به پوست من هستم!

، پا با روغن درخت چای: من از نظر رو، به پاشنه های پاشنه دار حساسیت دارم. این ، پا را وارد کنید. شگفت انگیز است. من آن را شب می پوشم و پاهایم هر روز صبح مانند معجزات کوچک جدیدی هستند.

بالم لب رنگی Melixir: لکه دار شدن غلیظ رژ لب معمولی را دوست ندارم. اما گاهی اوقات لب های من نیاز به تقویت رنگ دارند. این بالم لب رنگی است کامل برای دادن رنگ بدون رژ لب. بافتش سبکه و لبام رو هم خشک نمیکنه! یکی دیگر از جوراب پرکن عالی. من رنگ کرامبل برهنه را دارم.

پروژکتور کپسولی: این مینی پروژکتور وای فای کوچک یک ابزار کوچک سرگرم کننده است. در بخش گران قیمت، این یک سرمایه گذاری عالی برای ،، است که دوست دارند فیلم را روی دیوار (یا کنار خانه!) بیاندازند. بررسی های عالی دریافت می کند!

Noco Boost Plus: این بسته باتری ماشین قابل حمل می تواند در عرض چند ث،ه یک باتری مرده را روشن کند و یک هدیه عالی برای هر،ی که ماشین دارد و رانندگی می کند، با کارایی ناب است!

ژاکت کش باف پشمی: این ژاکت کش باف پشمی راحت در میلیون ها رنگ می آید! من آن را به رنگ مشکی و آبی دودی دارم، و این لباس من، برای لباس پوشیدن بالا یا پایین است.

پتوی فضای باز سارانونی: پتوهای سارانونی از باکیفیت ترین و مجلل ترین پتوهایی هستند که تا به حال وجود داشته است (و این شرکت متعلق به خانواده است و با یکپارچگی اداره می شود که آرزو می کنم هر شرکتی داشته باشد). پتوهای جدید آنها در فضای باز استثنایی هستند! ما پاییز امسال بی وقفه از مال خود استفاده کردیم. آنها قطعاً برای یک پتو ول،جی هستند … اما 100٪ ارزش آن را دارد! من ماشین خود را در ماشین نگه می‌دارم تا همیشه در رویدادهای ورزشی پاییزی روی آن بنشینیم یا همراهش کنیم.

اگر به الهام بخش هدایایی بیشتری نیاز دارید، هزاران راهنمای دیگر برای هدیه در اینجا وجود دارد! تعطیلات شاد!

سلب مسئولیت: من یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم ، وسیله‌ای برای ،ب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. من به ،وان یک همکار آمازون از ،یدهای واجد شرایط درآمد ،ب می کنم.


منبع: https://www.melskitchencafe.com/mels-،liday-gift-guide-2022/