دوره آموزش طراحی سایت صفر تا صد + پروژه محور رشدانا | eircas


دوره آموزش طراحی سایت صفر تا صد + پروژه محور رشدانا | eircas

اگر می خواهید یک برنامه بلند مدت و کار آمد برای آینده خود داشته باشید به راحتی می توانید از نظرات کارشناسی متخصصان ما استفاده نمائید. همچنین سایت باید به سادگی در اینترنت یافت شود و درصورت امکان در بالای لیست‌های جستجو قرار گیرد، اگرچه همواره اینگونه نباشد لااقل در موتورهای جستجوی اصلی چنین شود. اما از طرفی نیز عدم امکان ایجاد تغییرات توسط افراد عادی سبب می‌شود تا امکان بروز رسانی سایت توسط صاحبان و مدیران سایت صلب شود. ۲- از مشاوره های تخصصی ما در زمینه اجرای پروژه های کاری و واقعی تان استفاده کنید. شرکت کنندگان مذکور با همراهی و انجام تمرینات مناسب و پیگیر، به نتایج بسیار عالی و کاملا رضایت بخش دست یافته اند.

  • و نکته دیگر اینکه در محتوا رایگان است مدرس هیچ تعهدی به شما ندارد و اگر در طی آموزش برای شما سوالی پیش بیاید پاسخگوی سوال شما نیست.
  • پس از اینکه Web Design 1 را با موفقیت به پایان رساندید حالا می‌توانید به سراغ دوره‌ی بعد‌ی بروید.
  • کلاس طراحی سایت کاملا عملی و پروژه محور است و از ابتدا بر روی پروژه های واقعی کار می شود و تمام پروژه ها ، پروژه های واقعی و معروف داخلی و خارجی می باشد.
  • برای کسانی که در نظر سنجی ویدئویی شرکت کنند بعد از دوره پشتیبانی وجود خواهد داشت.
  • در این بخش سازکاری برای طراحی دکمه ها پیاده میشود و همچنین بخش بنر سایت نوشته میشود.

در‌این بازار رقابتی برای توجه کاربران، ‌این پلتفرم به شما آزادی خلاقیت می‌دهد. بدتر از آن، یک سایت ناامن مشتریان شما را در معرض تهدیدهای امنیتی آنلاین قرار می‌دهد. هکرها اغلب از بدافزار برای سرقت داده‌ها، هویت، اطلاعات پرداخت و سایر داده‌های حساس مشتری شما استفاده می‌کنند. همچنین، هکرها می‌توانند مشتریان شما را به یک وب سایت ساختگی هدایت کنند که در آن داده‌های حساس آن‌ها برای بهره برداری آماده است. اگر رویکرد مشتری اول را برای تجارت دارید، امنیت وب سایت باید در اولویت باشد. با کمال افتخار خرسندیم که شرکت‌های معتبر پس از بررسی جامع خود، به مهارت‌آموزان این دوره‌ها اعتماد و آن‌ها را برای هم‌تیمی شدن آموزش طراحی سایت در تبریز انتخاب کردند.

پروژه های کاربردی توسط CSS3 و جی کوئری

طبیعتا طراحی سایت پیشنیاز ورود به دنیای برنامه نویس است چون که امروزه همه برنامه های تحت وب تولید می شود و حتی برنامه های موبایلی مثل اینستاگرام که همان وب است و با HTML,CSS و جاوا اسکریپت ساخته شده است .حتی با یک سرچ می توانید مجموعه سایت های که با React ساخته شده است را مشاهده نمایید. آکادمی‌آمانج بسته آموزش طراحی سایت غیر حضوری ۱۱۵ ساعته را برای ‌این دسته از عزیزان زیر نظر اساتید مجرب و با تجربه که سابقه برگزاری ۱۸ دوره آموزش طراحی سایت به صورت حضوری و ساعت‌ها آموزش ویدئویی و آنلاین را دارند تعریف می‌نماید . فرض کنید می‌خواهید سایتی طراحی کنید که کاربر پسند باشد، اما نمی‌خواهید راه‌اندازی ‌این سایت چندین ماه طول بکشد یا آنقدر فنی باشد که برای هر نسخه به‌روزرسانی به یک توسعه‌دهنده نیاز داشته باشید. در‌این شرایط بهترین گزینه برای شما طراحی سایت با وردپرس است. یک دوره طراحی سایت پروژه محور باعث می شود تا دانشجو بتواند مفاهیم و مطالب را به صورت عملی روی پروژه‌ای واقعی انجام دهد.

آموزش HTML

در این دوره بطور کامل با ماژول FLEXBOX آشنا خواهیم شد بطور کامل مشکلاتی که با تراز کردن المانها و جانمایی آنها در صفحات وب رو داشتیم به دست فراموشی خواهیم سپرد. پس از ورود به دوره امكان پرسش و پاسخ و رفع اشكال براى شما فراهم است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز سوالات خود را مطرح کنید و اساتید یا منتورهای دوره در سريع‌ترين زمان ممكن به شما پاسخ خواهند داد. حضور در این فضای تعاملی و همراهی با دیگران می‌تواند در ارتقای مهارت‌های نرم دانشجویان و ایجاد یک رقابت سالم نقش موثری داشته باشد.

در طراحی سایت با ورد‌پرس و یا بخش Front End برنامه‌نویسی، دانستن زبان‌ها‌ی HTML، ،CSS JavaScript ( در Front End) و یا مفاهیمی از PHP (در WordPress) کافی است. طراحی یک موضوع بسیار ذهنی است و طراحی سایت، از این موضوع مستثنا نیست. شما باید در کار خود خلاقیت نشان دهید و نمونه کار های منحصربفردی را ارائه دهید. در ادامه شما باید نمونه کار داشته باشید، اما در حال حاضر، شما تمرکز تان را روی طراحی سایت خودتان بگذارید، تا حضوری آنلاین در دنیای وب داشته باشید و هنگامی که مهارت های خود را بهبود بخشیدید، چیزهای جذاب تری خلق کنید و به راحتی مشتری بگیرید.