دستور کواس طلایی | اقتصاددان خانه سالم



دستور العمل سنتی کواس با استفاده از چغندر طلایی برای طعم شیرین تر و کمتر خاکی. مملو از پروبیوتیک‌ها، مواد معدنی و آنزیم‌ها، مقوی سلامتی من،ی است که برای اولین بار در صبح می‌نوشید.

زنی که شیشه کواس چغندر طلایی با زمینه طبیعی در دست دارد

یکی از اولین دستور العمل های نوشیدنی ،ر شده که در این وبلاگ منتشر شد (در سال 2010!) دستور پخت کواس چغندر قرمز بود.

من بیش از دو دهه است که این تونیک سنتی روسی را به ،وان نوشیدنی صبحگاهی عالی برای نوشیدن، لذت بردن و انرژی بخشی در صبح به جای یک فنجان قهوه درست کرده ام.

اولین بار در سال 2002 با آن آشنا شدم سنت های تغذیه کننده. این کتاب آشپزی برای افرادی که اصول اولیه غذاهای سنتی را یاد می گیرند، ضروری است.

کواس چغندر به ،وان یک نوشیدنی پرورشی به قدری مغذی است که یک جایگزین طبیعی و بسیار مفید برای مارک های مولتی ویتامین معمولی و ارگ،ک است که معمولاً حاوی (حداقل چند) مواد مغذی مصنوعی است.

با وجود فواید سلامتی آن، برخی از مردم از طعم کواس چغندر لذت نمی برند.

بنابراین، فکر کردم یک نسخه جایگزین ساخته شده با چغندر طلایی، پسرعموی شیرین تر و کمتر خاکی کواس چغندر قرمز را به اشتراک بگذارم.

من آن را “کواس طلایی” می نامم. اولین بار زم، که مزرعه شهری محلی من محصول شگفت انگیزی از چغندر طلایی را برداشت کرد، شروع به ساخت آن کردم.

طعم کواس چغندر طلایی مطابق با جوانه های ذائقه من یک ،یب طعم خوشایند است. اگر چغندر طلایی را در بازار کشاورزتان یا فروشگاه مواد غذایی سالم که به طور مستقل در اختیار شماست، می بینید، آن را امتحان کنید.

Azure Standard چغندر طلایی ارگ،ک نیز دارد، اگر عضو این تعاونی هستید و می خواهید آنها را به سفارش بعدی خود اضافه کنید!

اگر به آب پنیر حساس هستید، یکی از این روش ها را جایگزین ،ر بدون لبنیات کنید. احتمالاً ساده ترین روش استفاده از پیش غذای سبزیجات (منبع ترجیحی من) است.

کواس طلایی

دستور العمل سنتی کواس با استفاده از چغندر طلایی برای طعم شیرین تر و کمتر خاکی. مملو از پروبیوتیک‌ها، مواد معدنی و آنزیم‌ها، مقوی سلامتی من،ی است که برای اولین بار در صبح می‌نوشید.

زمان کل 2 روزها 10 دقایق

دستورالعمل ها

  1. چغندرهای طلایی را بشویید، پوست بگیرید و به تکه های کوچکتر از 1/2 اینچ ،د کنید. پوست کندن و درشت ،د ، احتمال ایجاد حباب های مخمر کهم روی ،ر را کاهش می دهد.

  2. تکه های چغندر طلایی را در یک شیشه تمیز و یک لیتری مزون قرار دهید. آب پنیر، نمک دریا و آب فیلتر شده را به اندازه کافی اضافه کنید تا تمام شیشه به جز 1 اینچ از بالای شیشه پر شود.

  3. هم بزنید و خوب مخلوط کنید. استفاده از a وزن ،ر شیشه برای جلوگیری از کپک زدن، تکه های چغندر را کاملاً در مایع غوطه ور نگه دارید.

  4. درب آن را پیچ کنید و بگذارید 1-2 روز روی پیشخوان آشپزخانه بماند.

  5. به میزان دلخواه بنوشید و پس از اتمام دوره ،ر در یخچال قرار دهید. یک لیوان 4 اونس صبح و عصر توصیه می شود.

  6. وقتی یک اینچ مایع کواس طلایی در شیشه باقی ماند، آن را با آب فیلتر شده بیشتری پر کنید. درب آن را هم بزنید و پیچ کنید و به مدت 2 روز روی پیشخوان بگذارید. دسته تازه کواس چغندر را در یخچال بگذارید و به دلخواه بنوشید.

  7. وقتی تمام مایع دسته دوم تمام شد، چغندرها را دور بریزید یا کمپوست کنید و دوباره فرآیند را شروع کنید.

ارزش غذایی

کواس طلایی

مقدار در هر وعده (2 اونس)

کا،ی 10

٪ ارزش روزانه*

سدیم 300 میلی گرم13%

پتاسیم 60 میلی گرم2%

کربوهیدرات ها 2 گرم1%

شکر 1 گرم1%

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کا،ی است.

شیشه مزون کواس چغندر طلایی پرورشی با زمینه پاسیو


منبع: https://www.thehealthy،meeconomist.com/golden-beet-kv،-recipe/