دستور پخت فلفل قرمز برشته – عشق و لیمو



آموزش تفت دادن فلفل قرمز! فلفل قرمز برشته خانگی که در سالاد، ساندویچ و موارد دیگر خوشمزه است، شیرین، ابریشمی و بسیار آسان درست می شود.


فلفل قرمز کبابی


من در تمام طول سال از فلفل قرمز تفت داده شده در آشپزی استفاده می کنم. در زمستان، وقتی می‌خواهم طعم شیرین و غنی فلفل قرمز بوداده را به ماکارونی، دیپ یا سوپ اضافه کنم، شیشه‌ای را که از فروشگاه ،یداری می‌کنم، باز می‌کنم. اما در تابستان، فصل فلفل دلمه ای، من ترجیح می دهم خودم درست کنم.

فلفل قرمز برشته خانگی شیرین تر و دودی تر از فلفل های ،یداری شده در فروشگاه است و همچنین خیلی شور یا شور نیستند. درست ، آن‌ها بسیار آسان است و یک هفته یا بیشتر در یخچال نگه‌داری می‌شوند – برای طعم دادن به هر چیزی که می‌پزید عالی است.

من 2 روش برای طرز تفت دادن فلفل قرمز را در زیر به اشتراک می گذارم: روی اجاق گاز و در فر. دفعه بعد که یک دسته فلفل دلمه ای در دست دارید، یکی را امتحان کنید! شما عاشق استفاده از فلفل های شیرین و لطیف در سالاد، ساندویچ و موارد دیگر خواهید بود.


طرز تفت دادن فلفل قرمز روی اجاق گاز


طرز تفت دادن فلفل قرمز روی اجاق گاز

روش مورد علاقه من برای تفت دادن فلفل قرمز روی اجاق گاز است. شما می تو،د این کار را به سه روش انجام دهید:

  1. روی تابه گریل
  2. در یک تابه چدنی خشک
  3. مستقیما روی شعله گاز

یک شعله گازی روشن کنید، یا یک تابه گریل یا تابه خشک را از قبل گرم کنید تا زم، که آن را اضافه می کنید، یک قطره آب جوش بیاید. یک فلفل دلمه‌ای قرمز کامل را روی شعله یا در تابه قرار دهید و بپزید تا فلفل سیاه شود و از هر طرف تاول بزند. وقتی همه جا ذغالی و نرم شد آماده است. اگر در ماهیتابه جا دارید، می تو،د همزمان بیش از یک فلفل بپزید.

توجه: فلفل را قبل از پخت با روغن نمالید. دود می کند و می سوزد!


فلفل قرمز تفت داده شده در یک کاسه


وقتی فلفل ها ذغالی شدند و همه جا تاول زدند، بگذارید بخارپز شوند. آنها را در یک کاسه بزرگ قرار دهید و روی کاسه را با حوله آشپزخانه یا پ،تیک بپوش،د. 10 دقیقه کنار بگذارید تا فلفل ها نرم شوند.


کاسه ای که با حوله آشپزخانه راه راه پوشانده شده است


وقتی فلفل ها به اندازه کافی سرد شدند پوست شل را جدا کنید. اگر نمی تو،د از آ،ین ذره آن خلاص شوید، اشکالی ندارد! من در واقع دوست دارم کمی از پوست سیاه شده را برای طعم خوش ذغالی بگذارم.

در نهایت ساقه، غشاها و دانه ها را جدا کنید. فلفل قرمز تفت داده شده را فوراً میل کنید یا آن را به مدت یک تا دو هفته در یخچال نگهداری کنید.

طرز تفت دادن فلفل قرمز در فر

فلفل قرمز تفت داده شده را نیز می تو،د در فر بپزید. من از این روش برای تفت دادن فلفل دلمه ای زم، که در حال پختن یک دسته بزرگ هستم استفاده می کنم، زیرا کارآمدتر از زغال ، هر فلفل جداگانه روی شعله گاز است.

  • مرغ گوشتی فر را از قبل گرم کنید.
  • فلفل های کامل را روی یک ورقه پخت با فویل قرار دهید. فلفل ها باید خشک باشند – اینجا روغن لازم نیست!
  • فلفل ها را تفت دهید تا زم، که تاول زده و سیاه شوند و در صورت ،وم آنها را برگرد،د. جوجه های گوشتی در تنور بسیار متفاوت هستند، بنابراین زمان دقیق به جوجه گوشتی شما بستگی دارد.
  • فلفل های تفت داده شده را در یک کاسه بزرگ بریزید و روی آن را با حوله آشپزخانه یا پ،تیک بپوش،د.
  • قبل از جدا ، پوست شل، ساقه، غشاء و دانه های فلفل، اجازه دهید 10 دقیقه بخار شود.

خودشه!


دست هایی که پوست شل را از فلفل قرمز بوداده جدا می کنند


ذخیره سازی

اگر فوراً از تمام فلفل قرمز بوداده خود استفاده نمی کنید، آنها را به شیشه ای با درب محکم یا ظرف دربسته دیگری منتقل کنید. مقداری روغن زیتون بریزید تا فلفل ها زیر آب بروند و آنها را به مدت 1-2 هفته در یخچال نگهداری کنید.

برای نگهداری طول، تر، می تو،د فلفل قرمز بوداده را فریز کنید. فلفل ها را به هر اندازه و شکلی که دوست دارید برش دهید و سپس آن ها را به صورت یک لایه روی تابه ای که با کاغذ روغنی پوشانده اید پهن کنید. قبل از انتقال به ظرف در بسته به مدت 2 ساعت در تابه را فریز کنید. آنها تا 3 ماه به خوبی در فریزر نگهداری می شوند. آنها را در مایکروویو قرار دهید تا آب شوند یا آنها را به یخچال منتقل کنید تا یک شب یخ ​​زدایی شوند.


فلفل قرمز تفت داده شده در بشقاب


موارد استفاده از فلفل قرمز سرخ شده

فلفل قرمز تفت داده شده انواع غذاها را تقویت می کند – سالاد، پاستا، ساندویچ و غیره! از آزمایش روش های مختلف برای استفاده از آنها لذت ببرید. اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع شما موجود است:

دوست دارید با فلفل قرمز تفت داده شده چه کار کنید؟ در نظرات به من اطلاع دهید!


دو شیشه فلفل قرمز تفت داده شده


اصول اولیه سبزیجات بیشتر

اگر دوست داشتید طرز تفت دادن فلفل قرمز را بیاموزید، یکی از این دستور العمل های اساسی سبزیجات را امتحان کنید:

فلفل قرمز کبابی

زمان آماده سازی: 10 دقایق

زمان پخت: 10 دقایق

زمان کل: 20 دقایق

یاد بگیرید چگونه فلفل قرمز را در فر یا روی اجاق گاز بریان کنید! شیرین و ابریشمی، این فلفل قرمز برشته شده آسان، افزودنی عالی برای سس، پاستا، پیتزا و غیره است.

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • برای درست ، فلفل قرمز برشته روی اجاق گاز، تابه گریل یا تابه چدنی را از قبل روی حرارت متوسط ​​گرم کنید یا شعله گاز را روشن کنید. فلفل دلمه ای قرمز را مستقیماً روی شعله یا در تابه داغ قرار دهید، در حالی که سیاه می شود و تاول می زند. بپزید تا از همه طرف ذغال شوند.

  • برای درست ، فلفل قرمز تفت داده شده در فر، فر مرغ گوشتی را از قبل گرم کنید. فلفل ها را روی یک سینی فر پوشیده شده با فویل قرار دهید و تفت دهید تا سیاه و تاول بزنند و در صورت ،وم بچرخ،د.

  • برای هر دو روش، فلفل ها را از روی حرارت بردارید، در یک کاسه بزرگ بریزید و با یک حوله یا پ،تیک بپوش،د. به مدت 10 دقیقه کنار بگذارید تا دم بکشد و نرم شود.

  • درپوش را باز کنید و از دستان خود برای جدا ، پوست شل استفاده کنید.

  • ساقه ها، دانه ها و غشاها را جدا کنید. فلفل ها را کامل یا به صورت نواری ،د کنید. با نمک دریا مزه دار کنید.

  • برای نگهداری فلفل‌ها، آن‌ها را به شیشه منتقل کنید و در روغن زیتون بریزید تا ببندد. با یک درب محکم بپوش،د و به مدت 1 تا 2 هفته در یخچال نگهداری کنید.


منبع: https://www.loveandlemons.com/roasted-red-peppers/