بهترین غذای ایرانی و معرفی بهترین غذاهای سازمانی و شرکتی- مقالات کترینگ دنا-کترینگ سازمانی و ریلی


لوبیا پلو از جمله محبوب‌ترین پلوهای ایرانی است كه همواره در طول تاریخ نه تنها از محبوبیتش كم نشده كه با طرز پخت‌های متنوع، لذیذتر و محبوب‌تر هم شده است. از دیگر مواد اولیه ای که برای غذاها و پلوهای ترش ایرانی استفاده می‌شود، می‌توان به آلو سبز، ریواس، به، پرتقال ترش، لیمو ترش، لیمو عمانی، تمبر هندی، آلبالو، سماق و انار اشاره کرد. اگر ظرفی از باقالی پلو پیش روی تان بگذارند، رنگ سبزش پیش از هر چیزی خودنمایی می کند.

  • علاوه بر این، توصیه ما این است که در زمان سرو این غذا، در کنار سبزی خوردن از هویج، فلفل دلمه‌ای رنگی و… نیز استفاده کنید تا میزان جذب آهن در بدن خود را افزایش دهید.
  • در طرز تهیه خورش گیجاواش شمالی از یک سبزی محلی به اسم گیجاواش به همراه تخم مرغ و سیر استفاده می‌شود.
  • میتوانید برای دریافت منو غذا سازمانی با کترینگ دنا در ارتباط باشید .
  • راز خوشمزه بودن قورمه سبزی به پخت آن و زمانی که شما به آن اختصاص می دهید برمی‌گردد.

در ادامه، به خوشمزه ترین لیست غذاهای ایرانی که در هرکدام از دسته های طبقه بندی شده بالا قرار می گیرند، اشاره می کنیم. بسیار خوشمزه و زیباست که ظاهری بسیار شیک و مجلسی دارد.جالب است بدانید که خارجی ها ته چین را به خاطر ظاهر زیبایش کیک ایرانی هم می نامند. ته چین را به صورت ساده و همراه با مرغ، گوشت، بادمجان و … درست می کنند؛ اما ته چین مرغ شهرت بیشتری دارد. طعم عالی و متفاوت خورش فسنجان نیز یکی دیگر از انواع محبوب غذاهای ایرانی می باشد.

خرید آنلاین

به طور کلی لیست غذاهای ایرانی با برنج را میتوان در لیست زیر خلاصه کرد. البته تعداد انواع غذاهای ایرانی که برنج مصرف میشوند زیاد میباشد و ما تعداد محدودی از آن ها را در لیست زیر قرار داده ایم. لیست انواع غذاهای ایرانی با برنج بسیار متنوع و قابل تغییر است زیرا خاصیت غذای ایرانی این است که دست آشپز در هنگام پخت آن کاملا باز است. خورشت فسنجان اصیل و گران که به عنوان غذاهای مجلسی شناخته شده است و در لیست انواع غذاهای ایرانی با برنج به عنوان غذا های گران شناخته میشود. تا اینجای مقاله به طور کلی با غذاهای خوشمزه ایرانی آشنایی پیدا کردید اما قصد ما از نوشتن این مقاله به طور کلی معرفی پرطرفدارترین غذاهای ایرانی به شما بود. در این قسمت میخواهیم لیست پرطرفدارترین غذاهای ایرانی را به شما ارائه دهیم تا اگر برای مجالس مهم خود به دنبال غذاهایی هستید که با ذائقه بیشتر ایرانیان همخوانی داشته باشد.

این غذا بر حسب نوع آن با مرغ، گوشت، بادمجان و… نیز همراه می‌شود. علاوه بر این معمولاً در لابلای برنج زعفرانی از مقداری زرشک هم استفاده می‌شود. جدا از مواد اولیه و اصلی که گفته شد، ممکن است مواد غذایی دیگری هم به این غذا اضافه شود تا آن را با دیگر مدل‌های ته‌چین متفاوت کند. در واقع ما با انواع نسبتاً گسترده‌ای از ته‌چین‌ها رو‌به‌رو هستیم. در نتیجه شاید انتخاب خوشمزه‌ترین آن‌ها برایمان سخت باشد. ته چین یکی از خوشمزه ترین و زیباترین غذاهای ایرانی است که ظاهری شیک و جذاب دارد.

طرز تهیه کوکوی مرغ و لوبیا سفید

یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی با برنج که اصالت کردی دارد، «سیب پلو کرمانشاهی» است. در طرز تهیه سیب پلو از سیب زمینی، گوشت یا مرغ استفاده می‌شود. اگر اهل مهمانی و دورهمی‌های رسمی باشید، می‌دانید که «زرشک پلو با مرغ» یکی از بهترین انتخاب‌های غذا با مرغ در بین انواع غذاهای ایرانی است. اگر در طرز تهیه زرشک پلو با مرغ نکات کلیدی گرفتن بوی زهم مرغ را رعایت کنید، یک غذای ایرانی عالی مجلسی برای مهمانی‌ها خواهد بود. در تهیه این خورشت از رب انار، گردوی چرخ شده، شکر و گوشت چرخ کرده یا گوشت مرغ استفاده می شود.

۲۶- خورش بامیه

در واقع بهتر است که خورش را با کمترین حرارت و در مدت زمان طولانی پخت. این کار موجب می ‌شود که خورش قرمه ‌سبزی به اصطلاح جا افتاده تر بوده و طعمی بسیار لذیذ‌تر داشته باشد. معمولاً قورمه سبزی را با برنج زعفرانی یا برنج ساده مصرف می‌ کند. جالب است بدانید که توریست ها نیز از قرمه سبزی به عنوان یکی از محبوب ترین غذاهای خود نام می‌برند.