بهترین غذاهای ایرانی از نگاه سرآشپز آمریکایی ️ کارناوال


علاوه بر این، خوردن این ماده غذایی را می‌توانید به افرادی که احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی در آن‌ها بالاست توصیه کنید. قورمه سبزی یکی از محبوب ترین و خوش مزه ترین خورشت های ایرانی است که از لوبیا, سبزی مخصوص, لیمو عمانی و گوشت بره تهیه می شود. در اکالا بلاگ علاوه بر غذاهای ذکر شده، طرز تهیه غذاهای خوشمزه و خاص دیگر به همراه انواع دسر، ترشیجات و شیرینی‌ها در قسمت آشپزی ببینید. برای ادامه طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی با قارچ و سیب زمینی اینجا کلیک کنید. سیب زمینی و پنیر یکی از غذاهای سریع و خوشمزه است که طرز تهیه آن بسیار ساده است.

  • رب گوجه فرنگی و زعفران را به گوشت اضافه کنید و داخل خورشت آب بریزید.
  • خورشت بامیه یکی از غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر از خطه‌ی جنوب ایران است.
  • ممکن است در نگاه اول فکر کنید این غذا همان قیمه خودمان است و فرقی با آن ندارد.
  • پخت انواع غذاهای ایرانی، مخصوصا غذاهای محلی اصلا سخت نیست.

خورشت زرشک آلو یک غذای خوشمزه و ملس شمالی است که برای ناهار گزینه خوبی است. برای مشاهده‌ی ادامه طرز تهیه کوکو مرغ و سیب زمینی سوخاری اینجا کلیک کنید. در برنج این غذا باقالی و شوید می‌ریزیم و همین طعم برنج را عالی خواهد کرد.

طرز تهیه شکر پلو شیرازی

باقالی پلو از جمله اصیل‌ترین غذاهای ایران است که روش‌های طبخ متنوعی دارد. در برخی از استان‌ها این غذا را با مرغ تهیه کرده و در برخی مناطق با گوشت گوساله و گوسفند؛ انتخاب نوع گوشت باقالی پلو به سلیقه شخصی خود شما بستگی دارد. دیزی یکی از شناخته‌ترین غذاهای ایرانی است که از گذشته تا به امروز محبوبیت زیادی بین مردم ایران داشته است. این غذا مختص به استان خاصی نیست و معمولا در تمامی استان‌های ایران شناخته شده است. در میان انبوهی از غذاهای ایرانی، انتخاب بهترین غذاها با توجه به اینکه هر فرد دارای ذائقه خاصی است، می‌تواند کاری مشکل باشد. با این حال بدون تردید برخی از آن ها دارای محبوبیت بالاتری بین تمام افراد بوده و می توانیم آن ها را به عنوان بهترین غذاهای ایرانی معرفی کنیم.

پلو پاکستانی که هویج و نخود فرنگی و گل کلم جز مواد اصلی این غذا محسوب میشود. اگر میخواهید آشپزی را از پایه شروع کنید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید پیشنهاد میکنیم آشپزی سنتی آموزشگاه اریا تهران را از دست ندهید. در این فرصت تا مرغ‌ها مزه‌دار شوند، باید آلبالوها را بشویید و هسته آن‌ها را با یکی از روش‌های هسته‌گیری آلبالو با سیخ چوبی یا نی شیشه‌ای خارج کنید. به عنوان یک غذای ساده نونی و بدون گوشت، بسیار ساده است و حتی می‌توان از آن به عنوان پیش‌غذا هم استفاده کرد.

به دنبال خرید یا فروش ملک در ترکیه هستید؟

زرشک پلو مانند غذاهای مثل کباب کوبیده ، جوجه کباب و … به عنوان یک غذای مجلسی محسوب می شود که برای پذیرایی در مراسم های مهم استفاده می شود. این غذا ها در لیست غذاهای پرطرفدار ایرانی نیز قرار میگیرند و شما میتوانید از این لیست برای پخت غذاها برای مجالس خود استفاده کنید. در این لیست غذاهایی نام برده می شوند که در واقع در فرهنگ ما بیشتر به نام لیست غذاهای بدون برنج شناخته می شوند. انواع جوجه کباب که میتوان گفت جز غذاهای مجلسی ایرانی محسوب میشود و در عروسی ها و مجالس این غذا معمولا سرو میشود. مرغ یکی از گوشت های مورد علاقه و بسیار پر کاربرد در غذاهای ایرانی است، که از آن چه با برنج و چه بدون برنج بسیار زیاد استفاده می شود.

غذای ایرانی مقوی چی بپزم؟

البته می‌توانید به جای گوشت چرخ کرده از سینه مرغ استفاده کنید. در ابتدای کار برنج را شسته و در مقدار مناسبی آب آن را خیس می‌کنیم. ۳ عدد پیاز را به صورت نگینی خرد می‌کنیم و تفت می‌دهیم تا کمی سرخ و طلایی شود. بعد از اینکه پیاز مقداری سرخ شد، گوشت چرخ کرده را به آن اضافه می‌کنیم. گوشت را به صورت مداوم با سر قاشق هم می‌زنیم تا گوشت هنگام سرخ شدن ار هم باز شود.

«کشک کدو» یکی از غذاهای محلی کرمان است که علی‌رغم خوشمزگی و مقوی بودنش، طرز تهیه بسیار آسانی دارد. این غذا با کشک در اصل با استفاده از کدو سبز تهیه می‌شود. اما شما می‌توانید کشک کدو را به روشی دیگر و به سبک مازندرانی نیز تهیه کنید. در این کشک کدو از کدو حلوایی به جای کدو سبز استفاده می‌شود. کافیست تا نگاهی به نقشه و جغرافیای وسیع کشور ایران بیاندازید، در خواهید یافت که منشأ این تنوع بی نظیر از کجاست!