بهترین سس بوقلمون خانگی



روز شکرگزاری بدون عالی ترین سس بوقلمون برای جفت شدن با بوقلمون و پوره سیب زمینی خامه ای ی،ان نیست، درست می گویم؟!

هر سال من این بوقلمون باورن،ی را با شربت افرا خالص و کره گیاهی درست می کنم و به شما می گویم که چکه های آن تفاوت را ایجاد کرده است. این مانند یک سس نمک کامل با کمی سبزی و افرا است. خیلی خوب!

من هم شهرت خود را خواهم ساخت سس بوقلمون دستور پخت امسال و امیدوارم شما هم همین کار را انجام دهید، بسیار ساده است – تنها چیزی که نیاز دارید چکه های بوقلمون یا مرغ است. پس اجازه بدهید به این کار برسیم…

راهنمای رایگان نهایی شکرگزاری (+ چک لیست قابل چاپ!)

این که آیا میزبان هستید یا فقط شرکت می کنید، این راهنمای نهایی شکرگزاری سری ایمیل برای همه است. ایمیل خود را در زیر وارد کنید تا بهترین دستور العمل ها، نکات و یک چک لیست قابل چاپ رایگان برای همه نیازهای روز شکرگزاری خود را دریافت کنید.

سس بوقلمون خانگی در قابلمه با قاشق چوبی

مواد لازم در سس بوقلمون خانگی

شما فقط به چهار ماده ساده برای تهیه این دستور غذای ساده سس بوقلمون نیاز دارید. به سرعت جمع می شود و در سفره شکرگزاری شما مورد علاقه خواهد بود! در اینجا چیزی است که برای ساخت آن نیاز دارید:

  • کره: شما مقداری کره به یک ماهیتابه اضافه می‌کنید تا با آرد به‌،وان پایه‌ی سس بوقلمون، مخلوطی ایجاد کنید.
  • آرد همه منظوره: یک ذره از آرد همه منظوره به غلیظ شدن سس به قوام من، کمک می کند. نشاسته ذرت لازم نیست! در صورت تمایل می تو،د از گندم کامل یا آرد بدون گلوتن همه منظوره استفاده کنید.
  • چکه های بوقلمون: کلید یک سس مرغوب بوقلمون این است که از چکه های تابه بوقلمونی که پخته اید استفاده کنید. به این ترتیب، بدون نیاز به افزودن مواد اضافی مانند خامه غلیظ، بسیار غنی و خوش طعم است. بهترین دستور پخت بوقلمون را از اینجا دریافت کنید!
  • نمک و فلفل: برای طعم دار ، سس بوقلمون.
  • موارد اضافی: به راحتی می تو،د برخی از گیاهان تازه مانند رزماری، جعفری و آویشن را اضافه کنید.

هم زدن دستور سس بوقلمون در یک تابه

طرز تهیه سس بوقلمون (4 مرحله ساده!)

با بوقلمون برشته شده با کره گیاهی شگفت انگیز من شروع کنید و از آنجا بروید! طرز تهیه آبگوشت از چکه های بوقلمون به این صورت است:

  1. چکه ها را اندازه گیری کنید. ابتدا مطمئن شوید که به اندازه کافی چکه و آب بوقلمون به اندازه 4 فنجان باشد. اگر به اندازه کافی چکه بوقلمون از ماهیتابه خود ندارید، همیشه می تو،د با اضافه ، آب مرغ به 4 فنجان، تفاوت را جبران کنید.
  2. یک روکش درست کنید، سپس چکه ها را اضافه کنید. در مرحله بعد، شما اساساً با اضافه ، کره به یک پودر یا دوغاب درست می کنید ماهیتابه بزرگ یا قابلمه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. کره را ذوب کنید، سپس کمی آرد را با همزن بزنید و سپس به آرامی چکه ها/ماده را به تدریج به آن اضافه کنید، به طور متناوب با آرد و به شدت هم زدن هر توده ای. برای شروع حدود 3-3 ½ فنجان مایع اضافه می کنم، سپس ببینم آیا باید مقدار بیشتری اضافه کنم تا سس به قوام کامل برسد.
  3. بجوش،د و غلیظ کنید. حرارت ملایم را کم کنید، مخلوط را به جوش بیاورید (نه بجوشد) و اجازه دهید چند دقیقه غلیظ شود. هر از گاهی با قاشق چوبی هم بزنید و در صورت ،وم مایه بیشتری اضافه کنید تا رقیق شود.
  4. مزه و تنظیم کنید بچشید و در صورت نیاز نمک و فلفل تازه آسیاب شده اضافه کنید. گاهی دوست دارم یک یا دو قاشق چای خوری سبزی ،د شده مانند رزماری یا آویشن اضافه کنم تا طعم بیشتری به آن اضافه شود، این بستگی به این دارد که چه نوع سس را دوست دارید! سرویس 4-6. اگر می خواهید بیشتر خدمت کنید، دو برابر کنید.

آسان سوخاری بوقلمون خانگی در ظرف سرو

طرز تهیه سس بوقلمون بدون چکه

اگر یک بوقلمون از قبل پخته شده دارید (یا کلاً از بوقلمون صرف نظر می کنید) می تو،د از آب بوقلمون یا مرغ برای تهیه سس استفاده کنید. با این حال، من واقعاً توصیه می کنم از چکه های واقعی یا حتی کمی گریس بیکن استفاده کنید زیرا طعم آن یک تغییر دهنده GAME است. آسان!

آن را برای بعد ذخیره کنید

این سس بوقلمون خانگی ساده را در ظرف در بسته در یخچال به مدت 3 تا 4 روز نگهداری کنید. به سادگی سس را روی اجاق گاز یا مایکروویو قبل از سرو گرم کنید.

این یک راه عالی برای تهیه سس قبل از زمان و ذخیره آن تا زم، است که آماده سرو آن در روز شکرگزاری شوید.

سس بوقلمون را روی یک بشقاب پوره سیب زمینی بریزید

آیا می تو،د سس بوقلمون را منجمد کنید؟

آره! قبل از انتقال آن به ظرف، کیسه یا حتی سینی یخ، اجازه دهید سس کاملا خنک شود. هنگامی که آماده استفاده از آن هستید، قبل از گرم ، مجدد آن در مایکروویو یا روی اجاق، سس را در یخچال آب کنید.

سس بوقلمون روی پوره سیب زمینی در بشقاب

با سس بوقلمون خانگی چه چیزی سرو کنیم

تمام دستور العمل های روز شکرگزاری من را در اینجا بررسی کنید، به علاوه چند پیشنهاد برای اینکه با چه چیزی سرو کنید (و این سس را روی آن بریزید):

و به یاد داشته باشید، دقیقاً یاد بگیرید که چگونه روز شکرگزاری را در اینجا میزب، کنید!

امیدوارم که این دستور پخت آسان آبگوشت بوقلمون را دوست داشته باشید! اگر آن را درست کردید، حتماً نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

سس بوقلمون خانگی در یک بشقاب پوره سیب زمینی

سس بوقلمون خانگی خوشمزه که فقط با چهار ماده ساده درست شده است! این دستور العمل ساده و شگفت انگیز آبگوشت بوقلمون به راحتی درست می شود و پر از طعم است. ایده آل برای افزودن به غذاهای اصلی و جانبی مورد علاقه خود در روز شکرگزاری!

،اصر

  • 2
    قاشق غذاخوری
    کره
  • ¼
    فنجان
    آرد همه منظوره (یا از گندم کامل یا آرد بدون گلوتن همه منظوره استفاده کنید)
  • 3-4
    فنجان ها
    چکه های بوقلمون (به علاوه آب مرغ اضافی در صورت ،وم)
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده، به مزه
  • در صورت تمایل سبزی اضافی (رزماری + آویشن).

دستورالعمل ها

  1. ابتدا اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی چکه بوقلمون + آب به اندازه 4 فنجان دارید. اگر چکه های بوقلمون کافی ندارید، همیشه می تو،د تفاوت را با اضافه ، آب مرغ به 4 فنجان جبران کنید.

  2. کره را به یک تابه بزرگ اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. هنگامی که کره ذوب شد، کمی آرد را با همزن بزنید و سپس به آرامی چکه ها/ماده را به تدریج به آن اضافه کنید، به طور متناوب با آرد و به شدت هم زدن هر گونه گلوله. من حدود 3-3 ½ فنجان را برای شروع اضافه می کنم، سپس ببینم آیا باید بیشتر اضافه کنم تا سس به قوام کامل برسد.

  3. سس را به جوش بیاورید (نه به جوش بیاید) و بگذارید یک یا دو دقیقه غلیظ شود و گاهی هم بزنید. در صورت ،وم مایه بیشتری را اضافه کنید تا نازک شود. بچشید و در صورت نیاز نمک و فلفل تازه آسیاب شده اضافه کنید. گاهی اوقات دوست دارم یک یا دو قاشق چایخوری سبزی ،د شده مانند رزماری یا آویشن اضافه کنم تا طعم بیشتری به آن اضافه شود، فقط بستگی دارد که شما چه نوع سس را دوست دارید! سرویس 4-6. اگر می خواهید بیشتر خدمت کنید، دو برابر کنید.

یادداشت های دستور غذا

برای ذخیره سازی: این سس بوقلمون را به مدت 3-4 روز در یخچال نگهداری کنید. به سادگی سس را روی اجاق گاز یا مایکروویو قبل از سرو گرم کنید.

یخ زدن: قبل از انتقال آن به ظرف، کیسه یا حتی سینی یخ، سس بوقلمون را کاملا خنک کنید. هنگامی که آماده استفاده از آن هستید، قبل از گرم ، مجدد آن در مایکروویو یا روی اجاق، سس را در یخچال آب کنید.

دستور تهیه توسط: Monique Volz // Ambicious Kitchen | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/،memade-turkey-gravy/