بهترین رستوران های سنتی تهران با فضای قدیمی و جذاب مزه گردی


این موضوع را بجز کیفیت غذایش به دکوراسیون و مبلمان و فضایش مدیون است که آدم را به یاد رستوران‌های لوکس فرانسوی می‌اندازد. تا مدت‌ها این رستوران فقط غذاهای ایرانی سرو می‌کرد ولی الان منوی خود را گسترش داده و استیک‌های خوشمزه و انواع سوپ‌ها و نودل‌ها را هم به منویش اضافه کرده است. در تالار آئینه رستوران باربرد این امکان برای شما فراهم شده است تا از سرویس قلیان و انواع نوشیدنی‌ها، چای و دمنوش استفاده کنید. در منوی این رستوران شما می توانید انواع کباب‌های ایرانی، انواع چلو و پلوهای ایرانی، آبگوشت را با کیفیتی باورنکردنی سفارش دهید. میز اردور رستوران سنتی باربد شامل سالادها، ترشی، شور و سوپ روزانه است که به راحتی با هر ذائقه‌ای می‌توانید از آن لذت ببرید. رستوران رترو یکی از رستوران های خاص تهران با سبک قدیمی است که در شهرک غرب فعالیت می‌کند.

  • بهترین رستوران های تهران همیشه قرار نیست غذا های ایرانی سرو کنند.
  • سرزمین فست‌ فودها عنوانی است که برای رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ انتخاب شده و طرفداران زیادی نیز دارند.
  • همچنین در بین پیش غذاهای آن پنج مزه سرد بسیار محبوب می باشد اما حمص، سالاد، فلافل، پلوی افغانی، سمبوسه نیز چند نوع دیگر از خوشمزه ترین پیش غذای این رستوران می باشد.
  • غذا ها از نظر کیفیت حرف ندارند حتی برخی از مشتریان می گویند شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در خصوص کباب ها محسوب می شود.
  • رستوران نون و نمک فخرالملوک یکی دیگر از آن رستوران‌هایی است که صرف غذا در آن می‌تواند با بازدید از یک بنای تاریخی فوق‌العاده همراه باشد.

قیمت‌ها کمی بالاست ولی کیفیت غذاها هم به همان نسبت بالاست و راضی‌تان می‌کند. اگر چشم‌هایتان را ببندید فکر می‌کنید واقعاً دارید دست‌پخت مادرتان را می‌خورید. اما بهترین غذاهایی که می‌توانید اینجا بخورید غذاهای خانگی‌اش هستند. مثلاً آلبالو پلو با مرغ سفارش بدهید، کوفته تبریزی بخورید یا کله‌جوش را امتحان کنید.

۱. رستوران سوته دلان تهران

رستوران باغ فردوس دو فضای داخلی و بیرونی دارد و در بازه‌های زمانی خاص، موسیقی زنده نیز در فضای داخلی برگزار می‌شود. ظاهر رستوران سنتی باغ فردوس به‌خوبی یادآور روزهای خوب گذشته است؛ زیرا با اشیاء عتیقه آن را تزئین کرده‌اند؛ بنابراین با یکی از نفیس‌ترین و بهترین رستوران های تهران روبه‌رو هستیم. فضای زیبا و دلباز رستوران سایمان در کنار ارائه غذاهای سنتی ایرانی با کیفیتی عالی، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران تبدیل کرده است. مشتریان در این رستوران می‌توانند انواع غذاهای اصیل ایرانی مثل انواع کباب و خوراک و همچنین انواع غذاهای ایتالیایی مثل پیتزا و پاستا را سفارش دهند و از طعم و کیفیت مطلوب آن بهرمند شوند. همچنین فضای زیبای رستوران سایمان آن را به گزینه‌ای عالی برای برگزاری مراسم مختلف، مثل جشن تولد و سالگرد ازدواج تبدیل کرده است.

رستوران ایتالیایی ژوانی تهران

در نزدیکی پل طبیعت رستورانی با نام کافه رستوران ملل قرار دارد و به همین خاطر بسیاری از مشتریان صبحانه آن کسانی هستند که این منطقه را برای پیاده‌روی صبح جمعه خود انتخاب کرده‌اند. کافه رستوران ملل یکی از رستوران‌های معروف و لوکس تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک قرار دارد. این رستوران صبح روزهای جمعه را به منوی صبحانه اختصاص می‌دهد و صبحانه‌ای جانانه را برای مشتریان خود تدارک می‌بیند؛ پس با بهترین رستوران تهران برای صرف صبحانه‌های بی‌نظیر و خوشمزه آشنا شدیم. بنای زیبا، سنتی و ایرانی رستوران، به‌همراه موسیقی زنده که شب‌ها در این محل اجرا می‌شود، همه و همه فضایی را ایجاد کرده است که شما را به ریشه‌هایتان نزدیک‌تر می‌سازد.

فضای داخلی رستوران رترو با توجه به سبکی قدیمی طراحی شده و از میز و صندلی گرفته تا ظرف های مسی سرو غذا همگی حالتی سنتی دارند؛ البته در کنار این ابزار سنتی می‌توان دکوراسیون داخلی این رستوران را تلفیقی از فضای قدیمی و جدید دانست. محیط باز این رستوران، پیاده‌روی اختصاصی مقابل آن است و سنگ‌فرش مقابل آن را با میز و صندلی پر کرده‌اند و در روزهای گرم با اسپری آب و در روزهای سرد با بخاری‌های بالای سر گرما تاب، محیط آن را دلپذیرتر می‌کنند. رستوران های سنتی و سفره خانه های تهران از گزینه‌های پرطرفدار در شهر تهران هستند که دکوراسیونی سنتی دارند و پذیرایی از مشتریان در بیشتر آن‌ها روی تخت انجام می‌شود.

مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده با بیش از ۶۴ سال سابقه، دارای هفت شعبه در استان تهران، البرز و مازندران است. رستوران و کافه‌های ارکیده دارای آشپزان ماهر و تیم مهمان‌داران حرفه‌ای بوده که انتظارات مهمانان را در برگزاری مراسمات سازمان، تولد و عقد و مناسبت‌های خانوادگی و … مهمانان در شعبات مختلف این رستوران‌ها امکان تجربه میل نمودن غذا در دل طبیعت، در بالاترین نقطه یک برج، ساحل اختصاصی و رستوران گردان را دارند. دیزی سرای ایرانشهر که از سال 1386 مشغول به فعالیت است، با دیزی های فوق العاده ای که دارد، نزد تهرانی ها محبوبیت زیادی کسب کرده است. با وجود قیمت بالای دیزی در این رستوران ( هر پرس با مخلفات حدود 45 هزار تومان)، مواد غذایی تازه و باکیفیتی که در طبخ آن ها استفاده می شود، شما را مجاب می کند که با رضایت کامل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید. فضای داخلی این رستوران کاملا شبیه به یک خانه بوده و حس امنیت خوبی را به مشتریان القا می کند به طوری که بر روی زمین فرش پهن شده، پنجره ها رنگارنگ بوده و غذاها در بشقاب های گل سرخی سرو می گردد.

از آن زمان که نایب بزرگ چلوکباب را در بازار ابداع کرد 120 سال می‌گذرد و هنوز مردم به چلو کباب نایب اعتماد دارند. ولی فرزندانش و به خصوص نوه ایشان رستوران ها را به صورت مدرن و اروپایی با دیزاین مدرن تاسیس کردند. از جمله شعبه های آن در تهران می توان به نایب وزرا که شعبه اصلی آن است، سهروردی، زعفرانیه، پاسداران، ولیعصر، ساعی و سعادت آباد اشاره کرد.

مهمانان می‌توانند علاوه بر غذاهای خوشمزه، از آلاچیق‌های زیبا و محیط باصفای رستوران نیز لذت ببرند. کیفیت بالا و طعم‌ خوب پیتزا، ساندویچ‌، پاستا، برگر، سوخاری و به‌طور کلی تمامی غذاهایی که در این رستوران‌ها سرو می‌شوند باعث شده تا عده زیادی به سمت آن جذب گردند. رستوران باروژ دارای شعبه‌های زنجیره‌ای در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، بام لند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار است.

تهرانِ امروز، ترکیبی از بافت قدیمی و کهن و بافت جدید و مدرن است. به‌ همین دلیل، اگر تصمیم بگیرید تا به دنبال بهترین رستوران های تهران بگردید، برای شما گزینه های زیادی روی میز وجود دارد؛ از رستوران‌های سنتی و غذاهای خاص ایرانی گرفته تا رستوران‌های مدرن اروپایی و غذاهای بین‌المللی. باماهاس برای رقابت با بهترین مزه‌ها در فست فودهای مختلف آماده است.