بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۳


«خونه» برای هر کسی معنی متفاوتی دارد ولی برای خیلی از ایرانی‌ها «خونه» یعنی جایی که فرش شده و غذایش هم ته‌دیگ دارد و بر پنجره‌هایش هم گلدان شعمدانی دارد. شاید از فضای ساده و شلوغ رستوران کمی توی ذوقتان بخورد ولی تراس رستوران جای خوبی برای نشستن است. در ضمن اگر می‌خواهید گیر شلوغی نیفتید می‌توانید قبل از رسیدن به رستوران سفارش خودتان را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا وقتی به رستوران رسیدید منتظر نمانید. این رستوران در کنار امکانات و رعایت استانداردهای روز دنیا توانسته یکی از پربازدیدترین مکان‌های تهران به حساب آید.

  • در کنار همه این موارد، جاباما تخفیف‌های ویژه‌ای برای اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در نظر گرفته است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید هتل، ویلا یا اقامتگاه موردنظر خود را با بهترین قیمت در شهر موردنظرتان رزرو کنید.
  • گفتنی است که مواد اولیه این رستوران همیشه تازه و به‌روز هستند و از این بابت هم باید خیالتان راحت باشد.
  • بخاطر شلوغی کم نظیر رستوران، میخوش تصمیم گرفت تا در نقاط مختلف شهر شعبات مختلفی را افتتاح کند.
  • رستوران آشپزخانه برادران از دیگر رستوران های خوب تهران است که می‌توانید در آن ترکیبات غذایی مختلفی را از غذاهای ایرانی و غیرایرانی بخورید.

برای وعده صبحانه هم بخش سلف سرویس وجو دارد و هم منویی از انواع صبحانه های مختلف. تمامی غذاهای رستوران برج میلاد باکیفیت و خوشمزه هستند اما بخاطر ماهیت رستوران گردان برج میلاد، خود را برای پرداخت هزینه های قابل توجه در این رستوران آماده کنید. بسیاری از مشتریان رستوران با اینکه از کیفیت و حجم غذاها راضی بودند اما از قیمت بالای غذاها شکایت داشتند. “رستوران سنتی مهتاب” یکی از رستوران های خوب لاهیجانه و همونطور که از اسمش پیداست،یه رستوران سنتیه و انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشه.

این رستوران یک بخش غذاهای ایرانی دارد که شامل انواع غذاهای ایرانی از جمله خورشت و کباب های ایرانی می شود. رستوران سوته دلان که یکی از بهترین رستوران‌های تهران است، هم منوی کافی‌شاپ دارد و هم سرویس قلیان میوه ای و هم اجرای زندۀ موسیقی سنتی. سطح قیمت رستوران سوته دلان در آن منطقه بالا محسوب می‌شود و امکاناتی مانند وای‌فای رایگان و پارکینگ اختصاصی دارد. رستوران البرز یا چلوکبابی البرز دارای چند محیط است که شامل کافی شاپ، سالن عادی و سالن وی آی پی می باشد و در بخش کافی شاپ، انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای متنوع و لذیذ سرو می شود.

رستوران رفتاری بام لند

فضای داخل رستوران تداعی کننده‌ی معماری در گیلان است و حس فوق‌العاده‌‌ای ایجاد می‌کند. دیزی سرای ایرانشهراگر می خواهید یکی از اصیل ترین غذاهای ایرانی را نوش جان کنید. یکی از غذاهای اصیل است که قدمت آن به هزاران سال پیش می رسد و از غذاهای عشایر بوده است. در دیزی سرای ایرانشهر دیزی به صورت قدیمی و در ظرف های سنگی در کنار نان سنگک، ترشی و سبزی خوردن سرو می شود. چلوکبابی شمشیرییکی از معروف ترین چلوکبابی های تهران چلوکبابی شمشیری است.

محیط این رستوران بسیار شیک، آرام و لوکس است و شب‌ها می‌توانید در آرامش کامل از منظره پایتخت لذت ببرید. با وجود آنکه این رستوران در مقایسه با سایر نام‌های موجود در فهرست بهترین رستوران های تهران قیمت بیشتری دارد؛ اما قطعاً با چشیدن طعم غذاهای باکیفیت آن، قیمت را فراموش خواهید کرد. آوازه رستوران نایب حتی به خارج از ایران نیز رسیده و در برخی کشورهای خارجی نیز شعبه دارد و اصلاً نیازی نیست که درباره بهترین‌بودن رستوران نایب صحبت کنیم.

آدرس دیزی سرای ایرانشهر

اگر دو نفره هستید، یک بخش رستوران فقط میز های دو نفره دارد و یک نفر روی صندلی و دیگری روی مبل می نشیند. اگر تعدادتان زیاد است، یک بخش رستوران فقط به تعداد نفرات بالا اختصاص داده شده و میز های بالای 10 نفره کمتر هم قرار دارند هرچند برای این امر باید از قبل رزرو کنید. اگر هم تعدادتان بیش از دو نفر و تا 6 نفر می باشد هم بخش دیگر رستوران جایی ایده آل خواهد بود.

در فهرست بهترین رستوران های تهران، رستوران کوبابا نیز قرار دارد. شما می توانید در کنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای لبنانی و افغانی را سفارش دهید. در کوبابا صبحانه سرو می شود و پیش غذاهای پرطرفداری مانند حمص، سمبوسه، تبوله، فلافل و سالاد فتوش دارد. وجه تمایز این رستوران داشتن غذاهایی مثل موساکای بادمجان، ‌اسکندر افندی و پلوی افغانی است که در صورت علاقه مندی می توانید امتحان کنید. رستوران شرف‌الاسلامی می‌تواند تجربه‌ای خوب در کنار بازارگردی برای افراد به حساب آید.

کلیه غذاهای این رستوران از بهترین مواد غذایی و گوشت تهیه می شن. اگه میخوای تجربه یه میزبانی باشکوه رو توی محیطی زیبا و دلنشین داشته باشی، میتونی به رستوران مرتضوی سری بزنی و انواع غذاهای اصیل و متفاوت سنتی و ایرانی رو تجربه کنی. یکی از رستورانای خوب شهر یزد که هم غذاهای ایرانی سرو می کنه، هم غذای فرنگی و فست فودی، رستوران سیمرغ است که میتونی یه روز خوشی رو در این محیط برای خودت رقم بزنی. یکی از رستوران های مدرن و شیک توی کرمانشاه است که در طبقه آخر یه مرکز خریدی به همون اسم ارگ قرار داره. هم گشتی توی مرکز خرید داشته باشی و هم غذایی با کیفیت در بهترین رستوران کرمانشاه نوش جان کنی. راستی خورشت خلال یکی از غذاهای محلی کرمانشاهه که میتونی امتحانش کنی.

تهران بیشتر از اینکه شهر گشت‌ و گذارهای تاریخی باشد، شهر مزه‌ها و رستوران‌ها و کافه‌هاست. شگم‌گردی در تهران سنت جدیدی‌ست که هر گردشگری را پایبند خود می‌کند. فرقی ندارد ساکن تهران باشید یا مسافر، به‌هرحال زمانی می‌رسد که باید از دریای بی‌کران رستوران‌های تهران یکی را انتخاب کنید. در این مطلب پشت انتخاب هر رستوران دلیل محکمه‌پسندی وجود دارد که باعث شده لیست بهترین رستوران‌های تهران برای هر سلیقه و مزاجی قابل استفاده باشد.

قلم ابزاری است برای فرار از واقعیت، واقعیت تلخ زندگی روزمره که هر ثانیه با آن درگیر هستیم. عمر آدمی اجازه نمی‌دهد تا به همه جا سفر کند، اما می‌توان بر بال قلم نشست و بر فراز آسمان خیال پرواز کرد. شعبه‌های برگر زغالی در تمام سطح شهر پراکنده هستند و این به شما اجازه می‌دهد تا در تمام شهر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگه مایل هستی رزومه‌ت رو برای سفرزون ایمیل کن تا تیم محتوا بررسی کنند و اگه تایید شد باهات تماس بگیرن. سلام رستوران گالریا شاندیز ولنجک هم بنظرم باید به این لیست اضافه شود. خانم شما به جای دغدغه رستوران وخوردنی و…دنبال کار وتولید در رشته تخصصی خودتون باشید..