بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند


حتی در این رستوران کباب‌های مخصوص بر روی شمشیر‌های تزئینی سرخ شده و به همین شکل سرو می‌شوند! این رستوران دارای بخش کافه نیز هست که می‌توانید بعد از سرو غذا سری به آن بزنید و طعم دمنوش‌های عالی آنجا را بچشید. فقط به یاد داشته باشید که قیمت منوی این رستوران بسیار گران است و برای جلسات و مراسم خاص مناسب خواهد بود.

  • امروزه در جهان از تغذیه با عنوان علم یاد می‌شود و ابزار و تجهیزات پخت غذا با اجاق‌ها، دیگ‌ها و قابلمه‌های قدیمی تفاوت بسیاری دارند.
  • شهر تهران در سال‌های اخیر شاهد گشایش رستورن‌های لاکچری بسیاری بوده است.
  • شما کدام رستوران سنتی تهران را بیشتر دوست دارید؟ امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.
  • مثلاً آلبالو پلو با مرغ سفارش بدهید، کوفته تبریزی بخورید یا کله‌جوش را امتحان کنید.
  • بنابراین افراد می تواند از این رستوران به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهند.

رستوران عالی قاپو علاوه بر فضایی بسیار دلنشین و آرامش‌بخش و غذایی خوشمزه، اجرای زنده بسیار هیجان‌انگیزی نیز دارد. پیتزا آرستو و پیتزا پنجره‌ای، پیتزا پارتی هیجان‌انگیز و سرآشپزآنلاین خلاقانه تنها نمونه‌های کوچکی از خلاقیت‌های فوق‌العاده‌ی مدرن‌ترین فست فود ایران هستند. پرپروک از معدود برندهای غذایی ایران است که از همان سال‌های اول تاسیس تا الان جایگاه خود را بین بهترین رستوران‌های تهران و مدرن‌ترین و خلاق‌ترین برندها حفظ کرده است. منوی جذاب پرپروک شامل پنج قسمت اصلی پیتزا، ساندویچ، سوخاری، پیش‌غذا، نوشیدنی و انواع دسر تقسیم‌بندی می‌شود. پیتزا آرستو و پیتزا پلاس از بهترین‌های پرپروک هستند و پیتزا پنجره‌ای همان پیتزای همیشگی خودمان است که اولین بار پرپروک آن را به صورت مربع ارائه داد. در سایت پرپروک قسمتی به نام سرآشپزآنلاین وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی مدل و محتویات و سس‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و پیتزای اختصاصی خود را درست کرده و سفارش دهید.

این رستوران در یک نیم‌طبقه است و دکوراسیون ساده‌ای هم دارد، اما کیفیت و طعم غذا به اندازه‌ای مطلوب است که با وجود دکوراسیون نه چندان لوکس، مملو از مشتری است. رعایت چند نکته می‌تواند شما را با این رستوران بهتر آشنا کند، اینکه رستوران چهار شعبه دارد و در هر شعبه، امکان استفاده از فضای باز هست. غیر از این مورد باید بدانید که در رستوران کوبابا، پیش غذای پنج مزه سرد هم طرفداران بسیاری دارد که پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید. در کنار کیفیت خوب غذا، دکوراسیون زیبا، رفتار مطلوب پرسنل و مواردی از این دست هم بر جذابیت‌های این رستوران افزوده‌اند.

مسجد آبی، اولین مسجد امپراطوری بعد از ۴۰ سال

رستوران سرو دیگر رستوران مجموعه هتل پارسیان آزادی است که در فضای باز قرار دارد و به همین دلیل تنها در ۶ ماه ابتدایی سال فعالیت دارد. در این رستوران نیز می‌توانید انواع کباب‌های ایرانی و غذاهای لذیذ و متنوع را سفارش دهید. این رستوران از عصر تا شب از مشتریان خود پذیرایی می‌کند و در حدود ۷۰ نفر ظرفیت دارد. اگر از طرفداران غذاهای رستورانی هستید و دوست دارید تجربه‌های جدید داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه شوید. در این مقاله ما رستوران های تهران را از هتل رستوران های معروف گرفته تا لاکچری‌ترین آن‌ها و همین طور سفره خانه‌های سنتی و رستوران‌های قدیمی بررسی و اطلاعات آن‌ها را عنوان کرده‌ایم.

در وهله اول باید خیال شما را از این بابت راحت کنیم که در این مقاله هیچ اسپانسری وجود ندارد و تنها معیار انتخاب بهترین رستوران های تهران از نقطه نظر ره بال آسمان، رأی و نظر مشتریان عزیزی است که در این رستوران‌ها حضور داشته‌اند. از طرف دیگر همه ما می‌دانیم که رستوران‌های مختلفی در تهران وجود دارند. برخی رستوران‌ها سنتی، برخی دیگر مدرن، یک رستوران لوکس و دیگری اقتصادی است.

در ادامه قصد داریم 10 رستوران خوب تهران را با تمام ویژگی های آن ها به شما معرفی کنیم. رستوران روحی نیز در لیست برترین‌های شهر تهران قرار دارد که در محدوده شهرک غرب واقع شد. انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در این رستوران در ظروف «رویی» که به نام «روحی» شناخته می‌شوند، برای مهمانان سرو می‌گردند.

رستوران زیبای موزه آب دزفول

پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. جهان نما یه رستوران فوق العاده خوب و با کیفیت با فضای سنتی و قدیمیِ که با فاصله ی خیلی کمی از دیدنی های گردشگری شهر سنندج قرار گرفته. یعنی بعد از بازدید از جاذبه های سنندج می تونی برای صرف یه وعده خوشمزه به این رستوران مراجعه کنی و دلی از عزا در بیاری.

در این مقاله بهترین رستوران ها از نظر مردم و سابقه و انواع غذاهای این رستوران های بنام آورده شده است. کبابخانه دوزلی؛ بهترین کبابی تهرانپارسبه دلیل ازدحام جمعیت، مشتریان می‌توانند قبل از حضور در رستوران، غذای خود را به صورت تلفنی سفارش دهند و سپس به صورت حضوری برای تحویل آن به رستوران مراجعه کنند. دلیل اصلی معروفیت و محبوبیت رستوران دوزلی، طعم عالی کباب‌ها با قیمت‌های بسیار مناسب و به‌صرفه است. شاید به جرات بتوان در لیست بهترین رستوران های تهرانپارس حس خوب(سنسومی) را در صدر لیست قرار داد. از آنجا که این رستوران دارای متنوع‌ترین منو در این منطقه است، همیشه شلوغ و پرازدحام است. این روزها کلمه لاکچری همراه کلمات دیگر از قبیل رستوران لاکچری، خانه لاکچری و…