بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا


هر کدام از غذاها را که به چشم شما بهتر بیاید، می‌توانید سفارش دهید. مسیر را تا انتها می‌روید، سینی غذای خود را به پذیرش ارائه می‌دهید و هزینه آن را می‌پردازید. در حقیقت داخل این رستوران از مجموعه بهترین رستوران های تهران، دیگر لازم نیست که با نگاه‌کردن و رصد‌کردن میزهای دیگر متوجه کیفیت غذا شوید. نام «شاندیز» برای همه کسانی که اهل رستوران‌گردی هستند، نام آشنایی است. شاندیز همواره نماد غذاهای سنتی خوشمزه و فضایی لوکس و زیباست و همین‌طور نیز خواهد بود.

  • کیفیت غذا هم در این کافه‌رستوران‌ها بالاست و با برخورد خوب کادر این مجموعه، شما کاملا راضی رستوران را ترک خواهید کرد.
  • یکی از نکات جالب در مورد رستوران موبی‌دیک محلی است که در آن قرار گرفته و بخشی از تهران معاصر را شامل می‌شود؛ خیابان کریمخان که برای بسیاری از تهرانی‌ها یک محلۀ مهم و نوستالژیک، سرشار از احساسات خوب به‌حساب می‌آید.
  • نکته‌ی مهم درباره‌ی مستر دیزی این است که ساعت سفارش آنلاین این رستوران محدود به 2 ساعت است.
  • بازار بزرگ تهران علاوه بر صدها مغازه ای که دارد، دارای امکانات و خدمات مختلفی هم می باشد که شامل بانک ها، صرافی ها، ویتامینه ها و رستوران های است.
  • رستوران بیستانگو از مجلل‌ترین هتل رستوران های شهر تهران است که گرچه با عنوان رستوران فرانسوی در تهران شهرت دارد، منویی گسترده از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و گیاهی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

شاید منو تنوع خاصی نداشته باشد ولی شعار این رستوران این است که تنوع را کم کند و عوضش روی کیفیت تمرکز کند. خلاصه بعد از یک گردش طولانی توی بازار قدیمی تهران و دیدن مغازه‌های فرش فروشی و میدان‌چه‌های قدیمی و جذاب می‌توانید به مسلم بروید و دلی از عزا در بیاورید. غذاها هم اینقدر پر و پیمان هستند که قول می‌دهیم سیر شوید و اضافه هم بیاورید.

رستوران روحی فضایی مناسب برای کسانی بوده که به دنبال یک رستوران نوستالژیک همراه با غذاهای اصیل کشورمان هستند. رستوران راه چوبی نیز در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار داشته که از وسعت زیادی نیز یزخوردار است. انواع غذاها، از قبیل کباب‌ها و غذاهای محلی گیلانی، پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌ رستوران‌های راه چوبی سرو می‌شوند. فضای دلپذیر این رستوران، با طراحی خاص و منحصربه‌فرد مکان مناسبی را برای گذراندن وقت و صرف غذا در کنار خانواده و دوستان فراهم نمود.

آدرس رستوران و کافه‌های ارکیده شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین – ابتدای خیابان الوند

در‌حقیقت، می‌توان ادعا کرد که این رستوران اولین رستوران امروزی در سبک سنتی به‌شمار می‌آید. دکوراسیون رستوران شاندیز جردن شیک و مجلل است و برای برگزاری یک مهمانی عالی هیچ‌چیز کم ندارد. شاید به‌همین دلیل است که می‌گویند بهترین زمان سر زدن به این رستوران، ظهرها بین ساعت ۱۲ تا یک است. اگر دوست دارید تا با سر زدن به یک رستوران حال و هوای تهران قدیم را تجربه کنید، بهتر است نام رستوران شرف الاسلامی را حتما به خاطر داشته باشید.

طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی را می‌توانید در رستوران رفتاری بام لند تجربه کنید. این رستوران با انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی یکی از بهترین رستوران های تهران است که می‌توانید آن را در لیست رستوران‌های محبوب خود قرار دهید. فضای رستوران بسیار شیک و دلچسب است و با چشم‌انداز جذاب دریاچه چیتگر، این زیبایی چند برابر می‌شود.

۲۳- رستوران دمپختک

یکی از رستوران های بین المللی که دارای منوی کاملی از انواع فست فودها، غذاهای آسیایی و مکزیکی است، به همین دلیل طیف گسترده‌ای از مشتریان خود را در بر می‌گیرد. رستوران تماشا دارای معماری مدرن و مجلل است که آن را تبدیل به یک رستوران تماشایی کرده است. این رستوران لوکس و خاص در غرب تهران قرار گرفته و شباهت زیادی به رستوران های اروپایی داردو یک رستوران لاکچری تهران است.

رستوران گیلانه

به محض ورود به راسته بازار تهران متوجه یه صف شلوغ و طولانی خواهید شد که صف رستوران مسلم است. این رستوران در قلب بازار تهران واقع شده و انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. باید گفت که از میان تمام غذاهای سرو شده در مسلم، ته‌چین آن بسیار معروف است. بنابراین، اگر راهی بازار شدید، حتما به مسلم سر بزنید و خوشمزه‌هایش را امتحان کنید.

روی غذا تزیینات زیبا و هنرمندانه‌ای به چشم می‌خورد که اشتهای افراد را برای نوش‌جان کردن غذا دو چندان می‌کند. غذاهای معروف این شعبه رستوران مرشد شامل کباب برگ و خوراک گردن است. توصیه می‌گردد حتماً غذاهای معروف این رستوران را امتحان نمایید. غیر از غذاهای ایتالیایی، شما می‌توانید غذاهای دریایی، رژیمی و گیاهی منوی این رستوران را میل کنید. این در حالی است که قهوه، بستنی و شیک، نوشیدنی‌های مختلف و…، از جمله دیگر مواردی است که در منوی این رستوران وجود دارند. محبوبیت رستوران جنارو به‌گونه‌ای است که چند شعبه هم دارد و در نقاط مختلف، خدماتش را ارائه می‌کند.

جدا از این مورد، برخورد خوب پرسنل، نکته مثبت دیگری است که می‌توانیم درباره این رستوران عنوان کنیم. در مجموع، تمامی این نکات، نارنجستان را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل کرده است. رستوران البرز، هم از رستوران های قدیمی تهران است و هم جزو بهترین رستوران های تهران قرار می‌گیرد. این رستوران فعالیتش را از سال 1346 شروع کرده و همچنان سعی بر آن دارد که خدماتش را مطابق با استانداردهای روز و کیفیت مناسب ارائه کند. با اینکه رستوران البرز، از قدیمی‌های تهران است، اما فضا و محیطش کاملاً به‌روز شده است. رستوران شرف الاسلامی نیز در بازار تهران قرار دارد و از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود.