بهترین رستوران های تهران از کبابی تا ایتالیایی را اینجا پیدا کنید! جاباما


در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود؛ اما بهتر است حتماً طعم کباب لقمه مخصوص و ماهی کبابی آن را بچشید؛ چراکه جای دیگری در میان بهترین رستوران های تهران چنان طعم بی‌نظیری را پیدا نمی‌کنید. در کنار رستوران نارنجستان، رستوران تهران بین را نیز باید یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران دانست که در محدوده سعادت آباد قرار دارد. این رستوران غذاهای خود را به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد و محیطی بسیار لوکس و زیبا دارد. از همه این مزایا که بگذریم، باید به ویوی بی‌نظیری اشاره کنیم که به مشتریان خود از طبقه نهم و پنت هاوس برج عرفان هدیه می‌دهد. در طول شب می‌توانید از مشاهده منظره پایتخت چراغانی‌شده لذت ببرید و یک شب فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

  • نکتۀ مهم در مورد این مجموعه آن است که منوی بسیار متنوعی دارد.
  • برای وعده صبحانه، کافه رستوران دارای بوفه سلف سرویس است و مبلغی به ازای هر نفر پرداخت می کنید و هرچقدر که میخواهید از بوفه صبحانه می توانید استفاده کنید اما وعده صبحانه فقط در روز های پنج شنبه و جمعه سرو می شود.
  • رستوران سنتی مرشد با ۴ شعبه در شهر تهران و همچنین ۱ شعبه در شمال ایران طرفداران بسیاری دارد.
  • از جذابیت های رستوران رویال استار دیزاین داخلی سالن و کیفیت غذاهای بی نظیرشه که توی منوی این رستوران میتونی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای دریایی رو ببینی .

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. تهران پارک‌های جذاب زیادی هم دارد، حالا که به خطوط آخر مطلب رسیدیم، می‌توانید نگاهی هم به پارک های تهران بیندازید و یک جای دنج و خوب برای گردش پیدا کنید. میخوش از آن دست رستوران‌هایی است که می‌توانید به‌صورت خانوادگی به آن سر بزنید. در تمام طول روز نیز می توانید به این رستوران سر بزنید و دسر یا میان وعده سفارش بدهید. ضمن اینکه در تالارهای مختلف این مجموعه امکان برگزاری مراسم و مهمانی‌ها نیز وجود دارد و برخی از این تالارها امکان ارائه‌ی سرویس چای و قلیان را هم دارند.

تخفیف های نت برگ برای رستوران های تهران

رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، اوقات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند. همه تزییناتی که در جای‌جای این رستوران مشاهده می‌کنیم، سنتی هستند و تماشای آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. با حضور در این رستوران، قطعاً حس و حالی از طهران قدیم به شما دست می‌دهد. فراموش نکنید که به‌دلیل مشتریان فراوان، ممکن است این رستوران آخر هفته‌ها شلوغ باشد و کمی بیرون رستوران معطل شوید. با این حال، کارکنان سنسو سعی‌شان را می‌کنند که زمان این انتظار را کوتاه کنند و با سرعت مشتریان را به داخل رستوران راهنمایی کنند.

آدرس رستوران و کافه ارکیده شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰

اولین شعبه رستوران کنزو که همان شعبه ونک می باشد، در خیابان خدامی قرار دارد. اگر مبدأ را میدان ونک در نظر بگیریم، مابین خیابان های ولیعصر و ملاصدرا، خیابان ونک را مشاهده می کنید. رستوران شایسته دو طبقه دارد و اگر قرار است چند روز یا حتی چند هفته قبل برنامه بچینید تا طعم لذیذ غذا های رستوران را بچشید، می توانید از قبل میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا نیازی نباشد منتظر بمانید. رستوران به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند اما بهتر از برای اینکه غذا ها سرد به دستتان نرسد، در صورتیکه نزدیک به رستوران هستید سفارش دهید.

این شعبه همانطور که از نامش مشخصی است در میدان آرژانتین قرار دارد و برای دسترسی به رستوران کافیست به ضلع شمالی میدان آرژانتین و ابتدای خیابان الوند مراجعه کنید. یکی از جاذبه های ارزشمند و دیدنی دزفول، مجموعه رستورانی و گردشگری موزه آب دزفول است که یه مکان رویایی برای سرو غذا هم محسوب میشه. هروقت دلت یه غذای دریایی و خوشمزه خواست حتما به رستوران بالیق سری بزن و غیر از غذا از دکور و رعد و برق و صدای دریا و نورپردازی و آکواریومش لذت ببر و حس کن کنار دریا هستی!!

آدرس رستوران سنتی مرشد

رستورانی محبوب برای کسانی که دوست دارند غذای خود را در فضایی شیک و سنتی و با کیفیت عالی میل کنند. رستوران عالی قاپو ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی مثل کباب، زرشک‌پلو، شیرین‌پلو و همچنین دسرهای سنتی است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت رستوران عالی قاپو تهران، موسیقی زنده آن است که اجراهای عالی آن، لذت غذا خوردن در این رستوران را برای‌تان دوچندان می‌کنند. اگر تمایل داشتید برای صرف غذا و لذت‌بردن از موسیقی زنده رستوران عالی قاپو به اینجا بروید، فراموش نکنید حتما از قبل میز خود را رزرو کنید. بخصوص آخر هفته‌ها و ایام تعطیل که این رستوران بسیار شلوغ است.