بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان


یکی از پرحاشیه‌ترین و البته محبو‌ترین رستوران‌های واقع در تهران، رستوران هانی نام دارد که در منطقه بازار و میدان قیام واقع گردید. افراد از گوشه گوشه تهران، برای صرف غذای لذیذ به رستوران هانی مراجعه می‌کنند. رستوران هانی در حال حاضر به یکی از برند‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید غذاهای نیمه آماده تبدیل شد. غذاهای بسته‌بندی رستوران هانی به خارج از کشور نیز صادر می‌شوند. شهرت و کیفیت غذا، قیمت منوی رستوران هانی مقرون به‌صرفه‌تر از هر مکان دیگری است.

از همان لحظه‌ی اول با دیدن فضا و دکوراسیون خودتان را در زاویه‌ی جدیدی از تهران پیدا می‌کنید و زمانی که منو را جلوی شما می‌گذارند، حیرت شما تکمیل می‌شود. از فهرست بلند بالایی که پیش روی شماست، همه و همه شما را در تاریخ تهران به یک سفر خوش‌طعم میهمان می‌کنند. نزدیک ۱۵۰ سال از زمانی‌که رستوران نایب ساعی تاسیس شد می‌گذرد و به‌گفته‌ی آن‌ها، خانواده نایب چلوکباب را به شکل امروزی ابداع کرده‌اند و اولین چلوکبابی هم همین نام را بر خود دارد. رستوران باغ بهشت فشم هم خیلی عالیه.حتما اونجا رو هم معرفی کنید . و یا در رابطه با غذاهایی مثل زرشک پلو با مرغ ، باید بگم اون زرشک پلو با مرغ هایی که من توی تالار شفیعی خوردم ، همیشه برام یه حس و حال دیگه ای داشته . بنده بهرام رمضانی هستم و خواهشی که دارم تمام کامنت های بنده را از سایت حذف کنید .

رستوران‌های سنتی تهران را می‌توان در جنوب تهران بیابد و از غذا خوردن در آن‌ها لذت ببرید. دره فرحزاد نیز در شمال تهران قرار دارد فرحزاد نیز مانند درکه یک محل تفریحی هست که در خود رستوران و کافه های متنوع و زیادی را جای داده است. منو غذایی در رستوران‌ها به‌قدری متنوع است که شما با هر سلیقه غذایی که دارید حتماً می‌توانید یک غذا را سفارش دهید در رستوران‌های غذاهایی از قبیل انواع کباب، انواع خورشت، انواع ماهی، شیشلیک، کوفته و انواع سوپ و دسر و… سفره خانه سنتی باربد با فضای بسیار زیبا و دلنشینی که ایجاد کرده به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران شناخته می‌شود. در این رستوران می‌توانید علاوه‌بر لذت بردن از حضور در فضایی با طراحی اصیل، از خوردن غذاهای ایرانی نیز لذت ببرید.

  • اگه به آمل رفتی و خواستی رستوران حاج محسن رو امتحان کنی حتما فیله ترش و اکبر جوجه , کباب کوبیده و کوبیده زعفرونی و بورانی بادمجانش رو امتحان کنی که طعم بسیار عالی داره و تا چند روز مزه این غذاها زیر زبونت می مونه .
  • اما یکی از هیجان انگیز ترین انتخاب ها به طور قطع، رستوران گردان یا 360 برج میلاد می باشد.
  • در قسمتی از این باغ نمایشگاه هایی از آثار هنری شیراز برگزار میشه که می تونی از اون ها هم دیدن کنی.
  • رستوران‌ روحی یکی از آن رستوران‌های سنتی است که تعهد خودش را به «سنتی» حسابی حفظ کرده است و بجز غذاهای مامان‌پز و انواع ترشی‌ها و پیش‌غذاهای خوشمزه، ظرف‌های چدنی سنتی هم دارد و محیطش هم آدم را یاد تهران قدیم می‌اندازد.
  • اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاًرستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب بیاید.
  • همان‌طور که از نام این رستوران‌ مشخص است یک رستوران لوکس بوده که در لیست مطرح‌ترین و قدیمی‌‌ترین رستوران‌های تهران قرار گرفت.

سوشی‌های این رستوران نیز طرفداران بسیاری دارند و علاقه‌مندان را به این رستوران می‌کشانند. هتل فردوسی از بزرگ‌ترین و مرکزی‌ترین هتل‌های پایتخت است که به‌دلیل دسترسی مناسب به دیدنی‌ های شهر تهران، از بهترین گزینه‌های مورد توجه گردشگران به شمار می‌رود. اگر برای بازدید از موزه‌های آبگینه و جواهرات یا کاخ گلستان و سایر دیدنی های تهران به مرکز شهر می‌روید، می‌توانید غذا را در یکی از رستوران‌های مجلل هتل فردوسی میل کنید. در ابتدای معرفی هر رستوران به مهم‌ترین ویژگی‌ها مانند رده قیمت و امکانات خاص هر رستوران اشاره شده است که می‌تواند در انتخاب آن رستوران برای صرف یک وعده به شما کمک کند.

آدرس رستوران اس پی یو

فقط شاید کباب‌های رستوران به خوبی غذاهای دیگرش نباشد و پیشنهاد می‌کنیم همان غذاهای مامان‌پز را امتحان کنید و اگر معده‌تان اجازه می‌دهد حتما هم همراه غذایتان ترشی سفارش بدهید. همانطور که می‌دانید در این محدوده و خیابان ولی‌عصر رستوران‌های زیادی وجود دارند. رستوران‌هایی که خیلی وقت‌ها عمرشان به یک سال بیشتر نمی‌کشد و خیلی زود هم فراموش می‌شوند. ولی رستوران یاس از آن رستوران‌هایی است که سال‌هاست بر جا مانده است و جای خودش را در ذهن تهرانی‌ها به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران ثبت کرده است. تقریباً هر غذایی که از یک رستوران سنتی ایرانی انتظار دارید اینجا سرو می‌شود. یعنی انواع کباب‌ها، خورش قیمه و قورمه و خورش بادمجان و البته پلو گوشت.

یک رستوران سنتی معتبر در تهران محسوب می‌شود که در محدوده شمال تهران (ونک) واقع گردید. موسیقی زنده با همکاری یک گروه حرفه‌ای، کیفیت بسیار بالای غذاها و پرسنل مجرب از امتیازات رستوران عالی قاپو به حساب می‌آیند که موجب محبوبیت بالای این رستوران شده‌اند. موسیقی سنتی ایرانی، علاوه بر جسم، روح آدمی را نیز جلا می‌دهد. معماری داخلی رستوران شبیه به یک موزه قدیمی بوده که محیطی لذت‌بخش و مفرح را برای مهمانان فراهم می‌آورد. رستوران عالی قاپو تهرانبا فضایی خاص و زیبا پذیرای شهروندان تهرانی می باشد.

آدرس سفره خانه سایمان

طعم لذیذ دیگر غذاهای این رستوران، آن را به محلی جذاب برای صرف یک وعده غذا تبدیل کرده‌ است. اگر قصد دارید که برای ظهر و صرف ناهار به آنجا بروید، حتما پیش از رفتن، میز رزرو کنید، چرا که در هنگام ظهر، رستوران معمولا شلوغ است. همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید. پاستا پاتوقاز بهترین پاستاهای پایتخت می باشد پاستا پاتوق که در منطقه ستارخان ها واقع شده است یکی از شلوغ‌ترین پاستا فروشی های تهران است. در پیاده رو چهارپایه گذاشته شده و می توانید آنجا بنشینید و غذای خود را میل کنید.

رستوران با موسیقی زنده کجا بریم؟ بهترین…

بهترین غذاهای شورکولی از دید مشتریانش ماهی اوزن برون، کباب ترش، شامی رودباری، گمج کباب و میزرا قاسمی است. اگه دلت میخواد توی یه فضای گرم و دوستانه و در عین حال شیک و زیبا غذا بخوری، میتونی به رستوران بادگیران بری. سفارش غذا توی این رستوران خیلی سریع آماده میشه و طرفداران زیادی داره. میتونی غذاهای دریایی‌ای مثل قلیه‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی‌شیر و بشقاب دریایی‌اش رو امتحان کنی، اگر هم اهل غذاهای دریایی نیستی ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌ها انتخاب های دیگری هستن. رستوران دارای بهداشت کامل است و غذاها با مواد غذایی درجه یک طبخ می شود. در این رستوران هم فضای رو باز و هم بسته برای نشستن وجود دارد و موسیقی زنده به همراه سرو غذا اجرا می شود.

این رستوران که در مرکز شهر تهران است برخلاف رستوران هاییی که بالاتر معرفی شد ارزان قیمت نیست. رستوران زیر زمین یک منوی متنوع و کامل برای هر سلیقه و هر رژیم غذایی دارد. یکی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران خورشت خلال کرمانشاهی آن است. این رستوران در نزدیکی کاخ نیاوران واقع شده و فضایی کاملا قدیمی و نوستالژیک دارد. غذاهای معروف این رستوران یا به اصطلاح قهوه خانه املت، دیزی و قیمه است. البته، منوی این رستوران تنوع بسیاری ندارد و تعداد غذاهای قابل سرو آن بسیار کمتر از رستوران‌های نایب، مسلم و شرف الاسلامی است.