اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape


اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

این را در نظر داشته باشید که شک‌های داخل بازی امکان آسیب زدن به روحیه افراد زیر این سن تایم اسکیپ روم را دارد. اگر در هر لحظه نسبت به وضعیت جسمی و روحی خود نگران هستید یا بیش از آنکه بخواهید تحمل کنید ترسیده‌اید، بازی را فوراً متوقف کنید. هیچ یک از موارد بالا هدف اتاق فرار نیست و شما مجبور نیستید با چیزی که نگران کننده است کلنجار بروید. یا بازی به اندازه کافی متعادل نیست، یا اتاق‌ فرارهای ترسناک سرگرمی مناسب شما نیستند. یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی های شانس فرار طبقاتی بودن و محیط بسیار بزرگ آن است که باعث میشود چالش های موجود در بازی بیشتر و جذاب تر شود. فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید.

  • برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه کنید.
  • مجمومه تونل اسکیپ با طراحی فوق‌العاده در محدوده پونک واقع شده است.
  • بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند.
  • شما در طول این مسابقه باید برای حفظ جان خود و به‌دست‌آوردن چیز باارزشی بجنگید.
  • آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد.

شما می‌توانید تجربه‌ای متفاوت و خاص را در این فضا به دست آورید و از نتیجه آن بسیار لذت ببرید. مجموعه اتاق فرار انیگما، یک مجموعه با چندین اتاق فرار مختلف است که ۶ اتاق آن در برج میلاد و ۱ اتاق فرار دیگر در ایران مال قرار دارد. البته اتاق فرار ایران مال هنوز فعال نیست و به‌زودی به جمع اتاق فرارهای تهران می‌پیوندد. مجموعه انیگما (به معنی معما) تابستان ۹۶ کار خودش را با ۳ اتاق فرار شروع کرد که یکی از آن‌ها یعنی کلبه وحشت،‌ اولین اتاق فرار ترسناک کشور است. انیگما علاوه بر تهران، در کرج هم شعبه دارد و این شعبه دارای ۲ اتاق فرار مجزا است. برایمعرفی بهترین اتاق فرارهای جنوب تهران، باید سری به شهرری بزنید.

اتاق فرار اسکیپ پلن

اتاق فرار طهران 1346 اگر بهترین اتاق فرار تهران در سبک خودش نباشد، یکی از بهترین‌های ایران در ژانر مخصوص به خودش محسوب می‌شود. معمولا پیدا کردن یک اتاق فرار جذاب در حوالی لواسانات، کار آسانی نیست. اما خوشبختانه مجموعه دالون، با دارا بودن یکی از ‌ترسناک ترین اتاق فرار تهران، توانایی جلب رضایت مشتریان خود را داشته است. اگر می‌خواهید چالش جذابی برای خودتان و دوستان‌تان ایجاد کنید که هم سرگرمی داشته باشید و هم ساعات خوشی بگذرانید، حتما سری به این اتاق فرار ترسناک بزنید و تجربه خودتان را برای ما بنویسید. اتاق فرار نکست اسکیپ روم، یکی از اتاق فرارهای تهران است که در بخش شمالی قرار دارد. این مجموعه دارای یک اتاق فرار تحت عنوان زار است که دارای تم ترسناک و دلهره است.

, شهرک غرب

ولی پشت این ترس و وحشت یه هیجان و لذت غیرقابل‌وصفی هست که باعث می‌شه انتخاب اول خیلی از افرادی باشه که می‌خوان اتاق فرار رو تجربه کنن. اتاق فرار خانه اشباح یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌ فرارهای تهران است که اگر دوست دارید ترشح آدرنالین را در بدن خود افزایش دهید، می‌توانید به آن مراجعه کنید. اولین نسخه از بازی‌های فرار از اتاق که به‌صورت مجازی طراحی شده بود، در ابتدای سال‌های ۲۰۰۰ میلادی به بازار وارد شد. در واقع این بازی‌ها، بازی‌های موبایلی بودند که بازیکن باید با حل معماهای مختلف از یک محل خارج می‌شد یا گره از راز بازی می‌گشود.

اتاق فرار میتواند در یک خانه متروکه، زندان و یا در یک موقعیت خاص باشد و با فضاسازی مرتبط خواهد بود. همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است. در حال حاضر تنها این مجموعه تنها یک سناریو فعال به نام نفس کش دارد که ژانر آن دلهره آور و هیجان انگیز می باشد.