کوکی های دانه خشخاش لیمو سرخپوشان



یادت میاد چند سال پیش اون کلوچه های لیمویی دوست داشتنی رو برات آوردم؟ اگر آنها را امتحان کردید، می د،د که چقدر خوب بودند.

بعد از اینکه اولین بار آن کوکی ها را منتشر کردم، می خواستم یک کلوچه دیگر برای شما درست کنم که تقریباً همه می توانند از آن لذت ببرند، بنابراین کوکی های لیمویی و شیرینی های شکری آرد بادام خود را در یک کلوچه شکری با طعم لیمویی با شکوه با دانه های خشخاش و روی آن یک شیرینی خوشمزه ،یب کردم. لعاب لیمو بچه ها، این دوستان سرخپوشان، کوکی لیمویی بدون گلوتن خیلی نرم و جویدنی هستند

چه چیزی بیشتر می تو،د بخواهید؟ منظورم این است که علاوه بر یک لیوان سرد شیر مورد علاقه خود را با آنها جفت کنید. یا شاید حتی یک لاته بعدازظهر؟

مممم الان داریم حرف میزنیم واضح است که میان وعده مورد علاقه من ساعت 3 بعدازظهر = کلوچه و قهوه.

راهنمای نهایی رایگان برای پخت کوکی

در زیر ثبت نام کنید و یک کتاب الکترونیکی قابل چاپ رایگان با بهترین نکات و ترفندهای من برای پختن کوکی های عالی هر بار دریافت کنید!

مواد لازم برای کوکی های دانه خشخاش لیموی سرخپوشان روی تخته خا،تری

آنچه برای تهیه بهترین کوکی های لیمویی بدون گلوتن نیاز دارید

این کوکی‌های لذیذ دانه‌ی خشخاش لیموی سرخ‌پوشان با ،یبی از آرد بادام و نارگیل درست می‌شوند و با طعم لیموی خوشمزه پر می‌شوند. آن لعاب روشن را فراموش نکنید! در اینجا همه چیزهایی که برای ساختن آنها نیاز دارید آمده است:

  • آرد بادام: این کوکی ها برای آرد بادام بلانچ شده. هیچ جایگزینی در این دستور غذا وجود ندارد.
  • آرد نارگیل: من دوست دارم استفاده کنم آرد نارگیل در دستور العمل های پالئوی من، اما اگر سرخپوش نیستید، آرد جو دوسر بدون گلوتن در بیشتر مواقع جایگزین خوبی است.
  • جوش شیرین: برای این دستور فقط به یک ،ج ، نیاز دارید.
  • روغن نارگیل: ترجیح میدم استفاده کنم روغن نارگیل بکر در این دستور غذا به این دلیل که طعم را اضافه می کند، اما کره ذوب شده یا کره گیاهی ذوب شده یک گزینه عالی است!
  • قند: دانه بندی شده یا قند نیشکر ارگ،ک در این دستور غذا بهترین است شما می تو،د استفاده کنید شکر نارگیلهمچنین، که دوستدار سرخپوشان است. توجه داشته باشید که رنگ کوکی ها را به رنگ قهوه ای طلایی تغییر می دهد و ممکن است طعم آن کمی تغییر کند، اما همچنان لذت بخش خواهد بود.
  • تخم مرغ: شما به یک تخم مرغ نیاز دارید و بهتر است تخم مرغ قبل از پخت با آن در دمای اتاق باشد. اگر می خواهید آنها را وگان کنید، این کوکی ها با تخم کتان بسیار خوب کار می کنند. نت های گیاهی بیشتر را می تو،د در بخش یادداشت دستور غذا پیدا کنید!
  • پوست و آب لیموی تازه: برای آن طعم واقعی و تازه لیمو.
  • عصاره بادام: اشاره ای از عصاره بادام (نه عصاره و،ل!) طعم باورن،ی را در این کوکی های دانه خشخاش لیمو به ارمغان می آورد. ازش نگذر
  • دانه خشخاش: شما نیازی به اضافه ، ندارید دانه خشخاش در این دستور پخت، اما من به طعم و بافتی که به کوکی ها می دهد معتاد هستم.

چگونه آنها را دوستدار سرخپوشان نگه داریم

اگر به دنبال کوکی‌های لیمویی واقعی هستید، از شکر نارگیل در دستور غذا و پودر قند پالئوی من در لعاب استفاده کنید. آسان!

شیرینی لیمویی بدون گلوتن روی سینی فر در کنار یک دسته گل

طرز تهیه شیرینی لیمویی گیاهی

اگر می خواهید این کوکی های دانه خشخاش لیمو را گیاهی کنید، به سادگی از یک تخم کتان به جای تخم مرغ معمولی در دستور غذا استفاده کنید (1 قاشق غذاخوری کنجاله بذر کتان + 3 قاشق غذاخوری آب). من آنها را تست کردم و آنها کاملاً کار ،د!

آیا می توانم از آرد دیگری استفاده کنم؟

من توصیه نمی کنم آرد بادام را در این دستور جایگزین کنید زیرا بافت آن به شدت تغییر می کند. با این حال، در صورت تمایل می تو،د آرد نارگیل را جایگزین آرد جو دوسر بدون گلوتن کنید. طرز تهیه آرد جو دوسر را در اینجا بیاموزید!

آیا به دنبال استفاده از آرد معمولی و همه منظوره هستید؟ به جای آن این کوکی های لیمو را امتحان کنید!

کوکی های لیموی سالم با لعاب روی یک ورقه پخت

نکاتی برای بهترین شیرینی لیمویی بدون گلوتن

بهترین بخش در مورد این کوکی های لیموی سالم؟ درست ، آنها در یک کاسه آسان است! در اینجا چند نکته برای ساخت آنها وجود دارد:

  • از کاغذ پوستی غافل نشوید. برای اینکه مطمئن شوید کوکی ها به تابه ن،بند، استفاده کنید کاغذ پوستی روی ورقه پخت شما
  • آرد بادام خود را بسته بندی کنید. آرد بادام را حتماً مانند شکر قهوه ای بسته بندی کنید. آرد نارگیل را بسته بندی نکنید.
  • از تخم مرغ با دمای اتاق استفاده کنید. به سادگی تخم مرغ را قبل از استفاده در دستور غذا، یک دقیقه زیر آب گرم قرار دهید.
  • آب لیموی تازه بهترین است. حتما از آب لیموی تازه برای این دستور استفاده کنید. از کنسانتره لیمو استفاده نکنید، زیرا بسیار قوی و ترش است.
  • پوست لیمو را فراموش نکنید. پوست لیمو برای طعم دادن به این شیرینی های خشخاش بسیار مهم است. در اینجا زستر ارزان است من توصیه می کنم.
  • اجازه دهید کوکی ها خنک شوند. قبل از بستن یخ این کوکی ها، مطمئن شوید که آنها را روی توری خنک کننده کاملاً خنک کنید تا مایه کیک در شیرینی خیس نشود. اگر عجله دارید و می خواهید روند کار را تسریع کنید، می تو،د ورقه کوکی را به مدت 10 تا 15 دقیقه بعد از پخت در فریزر قرار دهید.

نکات نگهداری و انجماد

  1. برای ذخیره سازی: به سادگی این شیرینی های سالم دانه خشخاش لیمو را در یک ظرف نگهداری کنید ظرف بدون هوا در دمای اتاق تا 5 روز.
  2. خمیر را فریز کنید. به سادگی کوکی های لیموی بدون دانه خود را به صورت توپ های خمیری بغلت،د و آنها را روی یک ورقه کوکی که با کاغذ روغنی پوشانده شده است قرار دهید. خمیر را به مدت 30 دقیقه در فریزر قرار دهید. پس از سفت شدن گلوله های خمیر کوکی، آنها را به a منتقل کنید کیسه قابل استفاده مجدد در فریزر یا ظرف تا 3 ماه. وقتی آماده پخت هستید، به سادگی کلوچه ها را طبق دستور بپزید. احتمالاً فقط باید چند دقیقه زمان پخت اضافه کنید!
  3. کوکی های پخته شده را فریز کنید. صبر کنید تا کوکی ها کاملاً خنک شوند، سپس آنها را به یک کیسه یا ظرف قابل استفاده مجدد در فریزر که با کاغذ موم یا کاغذ روغنی پوشانده شده است منتقل کنید. من دوست دارم آنها را در یک لایه قرار دهم تا از ش،تن کوکی ها جلوگیری شود. کوکی ها تا 2 ماه خوب نگهداری می شوند. پس از آماده شدن برای خوردن، به سادگی در دمای اتاق ذوب شده، لعاب را اضافه کنید و لذت ببرید.

کوکی های لیموی بدون دانه با لعاب روی ورقه پخت

ابزارهای توصیه شده

غذاهای دوستدار سرخپوشان بیشتر

همه دسرهای شگفت انگیز و دوستدار سرخپوشان ما را از اینجا دریافت کنید!

امیدوارم که عاشق این شیرینی های ساده با دانه خشخاش لیموی سرخپوشان باشید! اگر آنها را درست کردید، حتما نظر خود را بنویسید و به دستور غذا در زیر امتیاز دهید. من دوست دارم از شما بشنوم و این به تشویق دیگران نیز برای تهیه این دستور غذا کمک می کند! متش، – xo!

کوکی های دانه خشخاش لیمو سرخپوشان

کوکی‌های زیبای دانه خشخاش لیموی سرخ‌پوشان که با ،یبی از آرد نارگیل مغذی و آرد بادام درست شده‌اند، سپس با لعاب لیمویی آسان، شیرین و خوش طعم روی آن قرار می‌گیرند. این کوکی‌های لیموی بدون غلات و گلوتن، بهترین خوراکی سالم بهاری هستند که بدون لبنیات و به راحتی وگان هستند!

،اصر

  • برای مواد مرطوب:
  • 1/4
    فنجان
    روغن نارگیل ذوب شده و خنک شده (یا کره زیر ذوب شده یا کره گیاهی)
  • 1/3
    فنجان
    قند نیشکر ارگ،ک (یا شکر زیر نارگیل)
  • 1
    تخم مرغ، در دمای اتاق
  • 1/2
    قاشق سوپخوری
    آب لیموی تازه
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    عصاره بادام⠀
  • پوست 1 لیمو بزرگ (حدود 1 قاشق غذاخوری پوست لیمو)
  • برای مواد خشک:
  • 1
    فنجان
    آرد بادام سفید ریز بسته بندی شده
  • 2
    قاشق غذاخوری
    آرد نارگیل
  • 1
    قاشق سوپخوری
    دانه خشخاش
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    جوش شیرین⠀
  • 1/4
    قاشق چایخوری
    نمک
  • اختیاری برای چرخاندن کوکی ها:
  • 1/4
    فنجان
    شکر دانه ریز
  • برای لعاب لیمو:
  • 1/2
    فنجان
    پودر قند⠀
  • 1
    قاشق سوپخوری
    آب لیموی تازه، به علاوه در صورت ،وم مقدار بیشتری برای رقیق شدن
  • 1
    قاشق چایخوری
    پوست لیمو

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوش،د.

  2. در یک کاسه بزرگ، مواد مرطوب: روغن نارگیل ذوب شده و خنک شده، شکر، تخم مرغ، آب لیموی تازه، عصاره بادام و پوست لیمو را با هم مخلوط کنید. مخلوط کنید تا یکدست و ،یب شوند.

  3. آرد بادام، آرد نارگیل، دانه خشخاش، جوش شیرین و نمک را اضافه کنید. هم بزنید تا ،یب شوند. بگذارید خمیر به مدت 5 دقیقه بماند. به 12 توپ بغلت،د. در صورت تمایل می تو،د هر توپ را در کمی شکر بغلت،د. گلوله های خمیر کوکی را به فاصله 2 اینچ از هم روی ورقه پخت قرار دهید. به آرامی با دست کمی صاف کنید. به مدت 10-12 دقیقه بپزید. بگذارید کاملاً روی ورقه پخت خنک شود.

  4. لعاب را با مخلوط ، پودر قند، آبلیموی تازه و پوست لیموترش درست کنید تا یکدست شود. حدود 1/2 قاشق غذاخوری را روی هر شیرینی قرار دهید. لذت ببرید! 12 عدد کوکی درست می کند

یادداشت های دستور غذا

برای تهیه وگان: به سادگی از یک تخم کتان به جای یک تخم مرغ معمولی در دستور غذا استفاده کنید (1 قاشق غذاخوری دانه کتان + 3 قاشق غذاخوری آب).

برای حفظ رنگ سرخپوشان: می‌تو،د از شکر نارگیل استفاده کنید (که بیشتر دوستدار سرخپوشان است)، اما فقط بد،د که رنگ کوکی‌ها را به قهوه‌ای طلایی تغییر می‌دهد و ممکن است طعم آن کمی تغییر کند.

اگر می خواهید از فراستینگ صرف نظر کنید، می تو،د، اما فکر می کنم این شیرینی ها را شگفت انگیز و پر از طعم لیمو می کند.

برای نکات نگهداری و انجماد، پست کامل را ببینید.

تغذیه

خدمات: 12 عدد کوکی

اندازه سرو: 1 کوکی

کا،ی: 147 کیلو کا،ی

چربی: 10 گرم

چربی های اشباع شده: 4.4 گرم

کربوهیدرات ها: 13.6 گرم

فیبر: 1.6 گرم

قند: 10.8 گرم

پروتئین: 2.8 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی توسط: بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 17 آوریل 2019 منتشر شد، در 9 مارس 2021 مجدداً منتشر شد و در 23 آوریل 2023 بازنشر شد.


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/paleo-lemon-poppyseed-cookies/