کوسکوس با کلم بروکلی چدار مرغ



معامله اینجاست. یک شب، حدود 5 سال پیش، حالا من و تونی به طرز هذی، گرسنه بودیم، اما نمی‌توانستیم تصمیم بگیریم که کجا برای غذا خوردن بیرون برویم. گاهی اوقات فهمیدن و توافق بر سر یک رستوران بسیار شبیه این است که بفهمیم قرار است در نتفلی، چه چیزی تماشا کنیم. ما فقط نمی تو،م تصمیم بگیریم.

بعد از حدود یک ساعت رفت و برگشت در رستور، که قرار بود بیرون برویم، در یخچال را باز کردم و تصمیم گرفتم که به سادگی چیزی درست کنم. سینه مرغ، کلم بروکلی و پنیر چدار را بیرون آوردم. چون چدار کلم بروکلی بهترین ،یب است. سلام پای قابلمه مرغ چدار کلم بروکلی. سپس به کمد نگاه کردم و آ،ین ،، مروارید مورد علاقه‌ام را پیدا کردم و می‌دانستم چه چیزی قرار است پایین بیاید.

حدود 30 دقیقه بعد، من و تونی یک غذای شگفت‌انگیز، سیرکننده، سبزیجات و پروتئینی می‌خوردیم. ،، مرغ چدار کلم بروکلی در حین تماشای مستندی عجیب در مورد گربه های وحشی اسکاتلندی در نتفلی،. ها روز بعد باقی مانده بود، بنابراین تصمیم گرفتم مقداری کدو حلوایی را که باید تمام می شد تفت دهم و به ظرف اضافه کنم. اوه خدای من، فوق العاده بود – شیرین، تند، شیرین، خوش طعم و خیلی خوب که می دانستم باید آن را برای وبلاگ دوباره بسازم.

من این ،، مرغ چدار کلم بروکلی کدو حلوایی باورن،ی را برای هوس غذای راحت شما در شب برمی گردانم. این بهترین راه برای استفاده از آ،ین کدو حلوایی زمست، نیز هست!

،، مرغ چدار کلم بروکلی در قابلمه در کنار قاشق

همه چیزهایی که برای تهیه این ،، مرغ چدار کلم بروکلی نیاز دارید

این دستور تهیه ،، مرغ خوشمزه پر از سبزیجات، پروتئین بدون چربی و طعم است! اساسا، این مانند یک نسخه سالم از ماک و پنیر با سبزیجات و پروتئین است. من خیلی به آن علاقه دارم. در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

  • کدو حلوایی: شما آن را با کمی روغن زیتون تفت می دهید، شربت افرا، پودر فلفل قرمز، پودر سیر، فلفل هندی، نمک و فلفل. خیلی خوب.
  • جوجه: به راحتی از سینه یا ران مرغ استفاده کنید. شما آن را با پودر سیر می پزید، فلفل قرمز، کاین ، نمک و فلفل.
  • کلم بروکلی: باید از افزایش سبزیجات در این وعده غذایی لذت ببرید.
  • دانه های ،،: من می گویم که ،، واقعا ظرف را به سطح بعدی می برد. کمی جویدنی و خمیری است که به آن طعم/بافتی شبیه پاستا می دهد. مهم این است که از اسرائیلی یا استفاده کنید ،، مروارید برای حفظ بافت ظرف (مثل مینی کوکوی بچه!)
  • پنیر: شما همچنین به مقداری پنیر چدار برای طعم شگفت‌انگیز مک و پنیر و برای کنار هم کشیدن ظرف نیاز دارید.

،، مرغ چدار کلم بروکلی در قابلمه

این ،، مرغ را سفارشی کنید

از آنجایی که این ،، مرغ چدار کلم بروکلی واقعاً یک غذای دور هم بود، سفارشی ، آن نیز آسان است. در اینجا چیزی است که من می توانم توصیه کنم:

  • سبزیجات خود را انتخاب کنید: من عاشق لقمه‌های ترد بروکلی هستم، اما می‌تو،د با کمی کلم برو،ل برشته، اسفناج یا حتی کلم پیچ مخلوط کنید تا سبزی بیشتر شود.
  • گیاهخوار شوید: به جای مرغ، از 1 قوطی نخود یا لوبیا سفید آبکش شده و آبکش شده استفاده کنید. به سادگی آنها را مستقیماً پس از پختن به ،، اضافه کنید.
  • یک ضربه گرما اضافه کنید: تونی می گوید که با کمی سس تند روی آن خوشمزه است، اگر این مورد شماست! پاشیدن تکه های فلفل قرمز نیز خوشمزه خواهد بود.
  • کدو را عوض کنید: شما همچنین می تو،د سیب زمینی شیرین را به همان روشی که کدو حلوایی را انجام می دهید، تفت دهید. آسان!
  • اضافه ، طعم معطر اضافی: من فکر می کنم مقداری بیکن پخته شده و ،د شده نیز در این دستور غذا خوشمزه خواهد بود.

آیا می توانم آن را بدون گلوتن درست کنم؟

یادآوری اینکه ،، مروارید فاقد گلوتن نیست زیرا اساساً مانند ماکارونی مینی است! می تو،د به جای ،، از برنج باسماتی سفید استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که مایعات و زمان پخت متفاوت است. اگر آن را امتحان کردید در نظرات به من اطلاع دهید!

،، مرغ چدار کلم بروکلی در کاسه سرامیکی با قاشق

گزینه های گیاهی آسان

اگر می خواهید این کلم بروکلی چدار ،، وگان یا لبنیات را بدون لبنیات درست کنید، سعی کنید از تکه های پنیر وگان، کیسو وگان مانند Siete استفاده کنید یا در این سس پنیر بادام هندی هم بزنید.

نکاتی برای تهیه کدو حلوایی

قبل از اینکه آن را برشته کنید، به یاد داشته باشید که تمام نکات و ترفندهای ما برای پوست کندن و ،د ، کدو حلوایی را در اینجا دریافت کنید! این مکعب ها را قبل از اضافه ، در ظرف با ادویه ها تفت می دهید.

طرز تهیه این ،، مرغ کدو حلوایی

  1. کدو حلوایی را تفت دهید. با اضافه ، مکعب های کدو حلوایی به یک شروع کنید ورقه پخت بزرگ اندود شده با کاغذ پوستی. روغن زیتون، شربت افرا و ادویه جات را اضافه کنید و کدوها را قبل از تفت دادن خوب بریزید. نکات بیشتری برای تفت دادن کدو حلوایی از اینجا دریافت کنید!
  2. مرغ را بپزید. در حالی که کدو حلوایی در حال برشته شدن است، مرغ مکعبی خود را در یک بپزید ماهیتابه با روغن زیتون، پودر سیر، پاپریکا، فلفل کاین، نمک و فلفل. پس از پخته شدن آن را به ظرفی منتقل کنید.
  3. ،، و کلم بروکلی را بپزید. گلچه های کلم بروکلی در واقع در قابلمه با ،، بخار می شوند، بنابراین شما می خواهید هر دو را به یک قابلمه بزرگ اضافه کنید یا فر هلندی با آب یا آبگوشت آنها را به جوش بیاورید، سپس روی آن را بپوش،د، حرارت را کم کنید و در کل فقط 8-10 دقیقه بپزید.
  4. مخلوط کنید و سرو کنید. وقتی ،، آب را به خود گرفت، آن را هم بزنید و سپس مرغ پخته شده و چدار رنده شده را داخل آن بریزید. در آ، کدو حلوایی سوخاری را با هم مخلوط کنید و چاشنی ها را بچشید و تنظیم کنید و لذت ببرید!

،، مرغ چدار کلم بروکلی در کاسه سرامیکی با قاشق

نکات ذخیره سازی

باقیمانده ،، مرغ چدار کلم بروکلی را در آن نگهداری کنید ظروف بدون هوا در یخچال تا 4-5 روز. به سادگی در مایکروویو گرم کنید!

دستور العمل های شام راحت تر

همه دستور العمل های شام خوشمزه ما را اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این ،، مرغ چدار کلم بروکلی را دوست داشته باشید! اگر آن را درست کردید، حتما نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

کلم بروکلی کدو تنبل بو داده ،، مرغ چدار

،، مرغ چدار کلم بروکلی در قابلمه سرامیکی

،، مرغ چدار کلم بروکلی دنج و خوشمزه با کدو حلوایی بو داده شیرین و تند. شما این دستور غذای آسان و راحت را برای هر شب هفته دوست خواهید داشت! بچه پسند و به راحتی گیاهخواری هم هست.

،اصر

  • برای کدو حلوایی:
  • 4
    فنجان ها
    کدو حلوایی مکعبی (از حدود 2 پوند کدو حلوایی)
  • 1
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون
  • ½
    قاشق سوپخوری
    شربت افرا خالص
  • ½
    قاشق چایخوری
    پودر فلفل قرمز
  • ½
    قاشق چایخوری
    پودر سیر
  • ¼
    قاشق چایخوری
    فلفل هندی
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده
  • برای مرغ:
  • 1
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون
  • 1
    پوند
    سینه مرغ بدون پوست بدون استخوان، به تکه های لقمه ای بریده شده (از ران مرغ بدون پوست نیز می تو،د استفاده کنید)
  • 1
    قاشق چایخوری
    پودر سیر
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    فلفل قرمز
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    فلفل هندی
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده
  • برای ،، چدار کلم بروکلی:
  • 1 3/4
    فنجان
    آب یا آب مرغ کم سدیم
  • 1
    فنجان
    ،، اسرائیلی (یا مروا،).
  • 1
    کلم بروکلی با سر متوسط، به صورت گلچه های کوچک بریده شده (حدود 3 ½ فنجان گل کلم بروکلی)
  • 1 1/2
    فنجان ها
    پنیر چدار رنده شده
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده، به مزه

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوش،د. مکعب های کدو حلوایی را روی سینی فر قرار دهید. با روغن زیتون و شربت افرا بپاشید. روی پودر چیلی، پودر سیر و فلفل کاین بپاشید. سخاوتمندانه با نمک و فلفل تازه آسیاب شده مزه دار کنید. از دستان خود استفاده کنید تا با هم مخلوط شوند تا کدوها به خوبی پوشش داده شوند.

  2. به مدت 20 تا 30 دقیقه در فر قرار دهید و تا نیمه برگرد،د تا کدوها نرم شوند. پس از اتمام، اجازه دهید تا روی ورقه پخت استراحت کند تا زم، که آماده شوید به بقیه ظرف اضافه کنید.

  3. در حالی که کدو حلوایی در حال پختن است، سینه مرغ خود را بپزید. ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون را به یک تابه بزرگ اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا قرار دهید. به مرغ اضافه کنید. بلافاصله پودر سیر، پاپریکا و فلفل کاین را بپاشید و نمک و فلفل را سخاوتمندانه مزه دار کنید. مرغ را به مدت 5-8 دقیقه بپزید تا دیگر صورتی نشود. از روی حرارت بردارید و ماهیتابه را کنار بگذارید یا به کاسه منتقل کنید.

  4. برای تهیه ،،: به این ترتیب مواد زیر را به یک قابلمه بزرگ یا فر هلندی اضافه کنید: آب، ،، و گل های کلم بروکلی. به جوش بیاورید، سپس روی آن را بپوش،د، حرارت را کم کنید و در مجموع 8-10 دقیقه بپزید. بعد از 5 دقیقه چک کنید و همه چیز را هم بزنید.

  5. درب را بگذارید و اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه دیگر بپزد تا آب جذب شود. دوباره هم بزنید و سپس مرغ پخته شده و چدار رنده شده را اضافه کنید. هم بزنید تا چدار آب شود.

  6. در آ، کدو حلوایی تفت داده شده را داخل آن بریزید. چاشنی ها را بچشید و در صورت ،وم تنظیم کنید. لذت بردن! خدمت 4.

یادداشت های دستور غذا

برای گیاهخواری: به جای مرغ، از 1 قوطی نخود یا لوبیا سفید آبکش شده و آبکش شده استفاده کنید. پس از پخت مستقیماً به ،، اضافه کنید.

برای تهیه بدون گلوتن: می تو،د به جای ،، از برنج باسماتی سفید استفاده کنید، اما لطفاً بد،د که مایعات و زمان پخت متفاوت است.

برای تهیه وگان: به جای استفاده از پنیر، سعی کنید از 1/2 Siete queso، یک کیزو وگان استفاده کنید. همچنین می تو،د یک سس پنیر بادام هندی خانگی درست کنید و مخلوط کنید.

تغذیه

خدمات: 4 وعده

اندازه سرو: 1 وعده

کا،ی: 543 کیلو کا،ی

چربی: 18.9 گرم

چربی های اشباع شده: 6.8 گرم

کربوهیدرات ها: 26.4 گرم

فیبر: 6.3 گرم

قند: 8 گرم

پروتئین: 42.4 گرم

دستور تهیه: Monique Volz // عکاسی آشپزخانه جاه طلبانه توسط: بخور عشق می خورد

این پست در ابتدا در 10 دسامبر 2018 منتشر شد، در 24 فوریه 2022 مجدداً منتشر شد و در 1 ژانویه 2023 مجدداً منتشر شد.


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/roasted-،ernut-squash-broccoli-cheddar-chicken-couscous/