کریسپی برنج سالم کره بادام زمینی



گاهی اوقات بهترین نوع شیرینی ها آنهایی هستند که در FOREVER درست نکرده اید. این شامل کریسپی برنجی بسیار معروف و ک،یک است که همیشه در جعبه های نهار و در خانه خاله شما در جشن های تولد خانوادگی وجود داشت. من این نسخه جدید را در سال 2018 ایجاد کردم و از آن زمان دیگر ساخت آنها را متوقف نکرده ام.

مرد، من آن میله‌های ،بناک کوچولوی شیرین مارشمالو را بیش از هر چیز دوست داشتم. یک بار آنقدر غذای انفرادی از آن لفاف‌های آبی روشن خوردم که دو روز متوالی دچار معده درد شدم. من همچنین به یاد دارم که غلات کریسپی برنج را مستقیماً از جعبه غلات خوردم. مشتی به مشت و بعداً یک معده درد دیگر، مطمئن بودم که با خوراکی‌های برنج کریسپی به خوبی تمام شده است.

سال‌ها بعد در خانه یکی از دوستانم، چیزی به نام بارهای «Special K» کشف کردم. این میله‌ها ،یبی از کره، کره بادام‌زمینی، کره و غلات K Special در یک نوار بود، سپس با شکلات نیمه‌شیرین + چیپس اسکاچ روی آن‌ها ریخته می‌شد. بدون مارشمالو کوچک درگیر! اینها نیز به یکی دیگر از خوراکی های مورد علاقه من تبدیل شدند که می توانستم بدون هیچ کنترلی بخورم. #اوه #وحشی

اکنون که به بزرگسالی کامل رسیده ام (و یک وبلاگ نویس مواد غذایی!) من دوست داشتم که غذاها و دسرهای مورد علاقه دوران کودکی خود را با تغییرات سالم تر و ساده تر برای شما بیاورم. این یک راه عالی برای لذت بردن از غذاهای مورد علاقه‌تان است، اما انتخاب‌های مغذی‌تری نیز داشته باشید.

خب این شکلات چیه غذای کریسپی برنج کره بادام زمینی دقیقا؟ ،یبی از خوراک کریسپی برنج و یک نوار مخصوص. هیچ شکر تصفیه شده یا گل ختمی در کار نیست و میله ها فقط با 6 ماده (یا 7 ماده اگر آنها را با کمی پودر پروتئین درست کنید!) درست می شوند.

برنج کریسپی کره بادام زمینی که روی آن نمک دریا است

مواد تشکیل دهنده در خوراک کریسپی برنج کره بادام زمینی سالم

شما فقط به یک مشت مواد ساده نیاز دارید تا این میله های کریسپی کره بادام زمینی سریع برنج را درست کنید. من متوجه شدم که درست ، آن‌ها راحت‌تر از خوراکی‌های ک،یک کریسپی برنج است، زیرا خیلی ،بناک نیستند. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • کره بادام زمینی: برای کمک به نگه داشتن این خوراکی های کریسپی برنج سالم بدون استفاده از گل ختمی. هر کره آجیلی باید خوب کار کند – از کره بادام هندی یا کره بادام استفاده کنید! از کد استفاده کنیدجاه طلبانه 15برای دریافت 15٪ تخفیف از مارک کره آجیل مورد علاقه من، دوستان وحشی.
  • روغن نارگیل: تصفیه نشده روغن نارگیل طعم نارگیلی کمی دارد که شیرینی لطیفی به این میله‌ها می‌افزاید و کمک می‌کند مواد پرکننده با هم بمانند. همچنین کافه ها را بدون لبنیات نگه می دارد! شما همچنین می تو،د کره ذوب شده یا کره گیاهی را زیر پا بگذارید.
  • شربت افرا: برای یک شیرینی کاملا طبیعی، ما کمی اضافه می کنیم شربت افرا خالص. می تو،د زیر شربت عسل یا برنج قهوه ای نیز قرار دهید.
  • عصاره و،ل: فوق العاده خوشمزه طعم و مزه! لازم نیست، اما همیشه خوشمزه است. طرز تهیه و،ل خود را در اینجا بیاموزید!
  • رایس کریسپیس: با خیال راحت از برنج کریسپی معمولی یا قهوه ای استفاده کنید. اگر نیاز دارید که اینها بدون گلوتن باشند، به یاد داشته باشید که بر،ب های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که غلات برنجی که استفاده می کنید فاقد گلوتن است.
  • اختیاری: برای تقویت پروتئین، می تو،د کمی اضافه کنید کلاژن (یا پودر پروتئین مورد علاقه شما). در مورد اینکه چرا من کلاژن را دوست دارم اینجا بیشتر بخو،د.
  • شکلات تخته ای تیره: شما می‌تو،د از طعم دلخواه، شکلات شیری ک،یک یا شکلات تیره معمولی استفاده کنید. من عاشق برندهای Divine، Theo، Hu، Evolved و Alter Eco هستم. برای وگان ، این میله‌ها، از شکلات تلخ وگان/لبنیاتی استفاده کنید. شکلات چیپسی نیز به خوبی کار خواهد کرد.

چهار غذای کریسپی برنج سالم در یک پشته

تعویض مواد اختیاری

از چند ماده؟ این خوراکی های کریسپی برنج کره بادام زمینی به راحتی قابل سفارشی ، هستند! در اینجا چیزی است که من می توانم توصیه کنم:

  • برای کره بادام زمینی: همانطور که اشاره کردم، می تو،د از بادام هندی، بادام یا برای بدون مغز نگه داشتن آنها از کره آفتابگردان استفاده کنید. ممکن است لازم باشد 1/2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافی اضافه کنید.
  • برای روغن نارگیل: می تو،د از کره یا کره گیاهی استفاده کنید.
  • برای شربت افرا: با خیال راحت از عسل، شربت برنج قهوه ای یا شربت نارگیل استفاده کنید.

کره بادام زمینی برنج کریسپی را در یک پشته درمان می کند

طرز تهیه شیرینی کریسپی برنج کره بادام زمینی بدون گل ختمی

  1. مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید. یک قابلمه متوسط ​​را روی حرارت ملایم قرار دهید و کره بادام زمینی، روغن نارگیل، شربت افرا و عصاره و،ل را به آن اضافه کنید. حدود 1 دقیقه هم بزنید تا یکدست و خوب ،یب شوند.
  2. “خمیر” را درست کنید. سپس پودر پروتئین (اختیاری) و غلات برنج قهوه ای ترد را اضافه کنید. هم بزنید تا ،یب شوند و غلات کاملاً پوشانده شوند.
  3. تابه خود را آماده کنید. مخلوط را در یک بریزید ماهی تابه با کاغذ روغنی (من این را به اسپری پخت و پز ترجیح می دهم)، و از الف استفاده کنید کاردک تا ،مت بالایی آن صاف شود تا یکنواخت شود.
  4. شکلات را اضافه کنید. شکلات خود را در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو در فواصل 30 ث،ه ای یا روی اجاق گاز روی حرارت ملایم ذوب کنید تا یکدست و ، رنگ شود. شکلات ذوب شده را روی میله ها بریزید و تابه خود را کج کنید تا به طور یکنواخت پوشش داده شوند.
  5. در یخچال بگذارید و بخورید. ظرف را به مدت 30 دقیقه یا تا زم، که میله ها کاملا خنک شده و شکلات جامد شود، در یخچال قرار دهید. میله ها را با نمک دریایی فانتزی بپاشید سپس به 16 نوار برش دهید و لذت ببرید!

کریسپی برنج سالم را با یک لقمه بیرون آورده شده درمان کنید

ذخیره سازی خوراکی های کریسپی برنج خانگی

  1. داخل یخچال: این میله ها را تا 1 هفته در یخچال نگهداری کنید. وقتی آماده خوردن شدید، فقط اجازه دهید حدود 5 دقیقه به دمای محیط بروند تا کمی نرم شوند.
  2. در فریزر: بله، می تو،د این خوراکی های کریسپی برنج کره بادام زمینی شکلاتی را فریز کنید! آنها را تا 2 ماه در فریزر در ظرف دربسته قرار دهید. من توصیه می کنم میله ها را با کاغذ موم پوستی نیز جدا کنید. هنگامی که آماده خوردن آنها هستید، اجازه دهید میله ها در یخچال آب شوند و سپس آنها را همانطور که در بالا توضیح دادیم به دمای اتاق برس،د.

صادقانه بگویم، اینها یکی از غذاهای مورد علاقه من هستند که همیشه بدون پختن پخته می شوند. درست ، آن‌ها بسیار آسان است، در کمتر از 30 دقیقه آماده می‌شوند و طعمی شبیه ،یبی بین یک فنجان کره بادام‌زمینی و یک غذای کریسپی برنج دارند. بعد از اینکه اینها را ساختم، چند نفر را پشت سر گذاشتم و قبل از تمام شدن شب کاملاً از بین رفته بودند.

PS فراموش نکنید که آنها را با کمی نمک دریا برای یک خوراکی شیرین و شور بپاشید!

طرز تهیه شیرینی کریسپی برنج سالم را ببینید

بیشتر بدون پخت رفتار را امتحان کنید

تمام غذاهای بدون پخت من را اینجا دریافت کنید!

اگر این خوراکی‌های کریسپی برنج کره بادام‌زمینی را امتحان کردید، حتماً به آن امتیاز دهید و به من بگویید که چگونه آنها را دوست داشته‌اید. و البته فراموش نکنید که یک ع، بگیرید و #آشپزخانه جاه طلبانه را در اینستاگرام تگ کنید تا بتوانم خلاقیت های زیبای شما را ببینم. xo!

کریسپی برنج سالم کره بادام زمینی

زمان آماده سازی 30 دقایق

زمان کل 30 دقایق

خدمت16 میله ها

خوراکی های سالم برنج کریسپی که با کره بادام زمینی، روغن نارگیل، شربت افرا و کریسپی برنج قهوه ای تهیه می شود. این خوراکی‌های کریسپی کره بادام‌زمینی وگان و بدون گلوتن با شکلات تلخ و نمک دریا آغشته شده‌اند تا طعمی دلپذیر را داشته باشند که طعمی شبیه به یک فنجان کره بادام‌زمینی ترد دارد. گزینه هایی برای اضافه ، کمی پودر پروتئین برای تبدیل شدن به یک غذای عالی بعد از تمرین!

،اصر

  • برای خوراکی ها:
  • 3/4 فنجان کره بادام زمینی خامه ای طبیعی
  • 1/3 فنجان شربت افرا خالص
  • 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل بکر
  • 1 قاشق چایخوری عصاره و،ل
  • ،ج ، نمک (اگر کره بادام زمینی شما از قبل نمک زده نشده باشد)
  • اختیاری: ½ فنجان پروتئین های حیاتی پپتیدهای کلاژن
  • 2 1/2-3 فنجان ها غلات برنج قهوه ای ترد (یا برنج کریسپیس)*
  • برای رویه شکلاتی:
  • 3.5 اونس 85% شکلات تیره، تکه تکه شده
  • برای تزئین:
  • نمک دریایی فانتزی، برای پاشیدن روی آن

دستورالعمل ها

  • یک تابه 8*8 اینچی را با کاغذ روغنی بپوش،د. کنار بگذارید.

  • یک قابلمه متوسط ​​را روی حرارت ملایم قرار دهید و کره بادام زمینی، روغن نارگیل، شربت افرا و عصاره و،ل را به آن اضافه کنید. حدود 1 دقیقه هم بزنید تا یکدست و خوب ،یب شوند.

  • سپس پودر پروتئین (اختیاری) و غلات برنج قهوه ای ترد را اضافه کنید. هم بزنید تا ،یب شوند و غلات کاملاً پوشانده شوند. در تابه آماده شده بریزید و با استفاده از کاردک روی آن را صاف کنید تا یکدست شود.

  • سپس رویه شکلاتی را با اضافه ، شکلات به یک کاسه ایمن مایکروویو درست کنید. مایکروویو را در فواصل 30 ث،ه ای با حرارت بالا قرار دهید و در این بین هم بزنید تا شکلات کاملا ذوب شود. در صورت تمایل می تو،د شکلات را در یک قابلمه کوچک روی حرارت بسیار کم آب کنید.

  • شکلات ذوب شده را روی میله ها بریزید و تابه خود را کج کنید تا شکلات به طور یکنواخت پخش شود.

  • ظرف را به مدت 30 دقیقه یا تا زم، که میله ها کاملا خنک شده و شکلات سفت شود در یخچال قرار دهید. میله ها را با نمک دریایی فانتزی بپاشید، سپس به 16 میله برش دهید. لذت ببرید!

  • میله ها باید در یخچال نگهداری شوند و تا 1 هفته خوب می مانند. میله ها را 5 دقیقه قبل از اینکه آماده سرو کنید بیرون بیاورید تا مطمئن شوید که خیلی ترد نیستند! آنها در دمای اتاق نرم می شوند.

یادداشت های دستور غذا

*توجه داشته باشید که غلات سنتی Rice Krispies فاقد گلوتن تایید شده است، بنابراین حتما جعبه خود را بررسی کنید و در صورت نیاز از یک جایگزین غلات برنج برنج قهوه ای استفاده کنید که فاقد گلوتن است. به جای کره بادام زمینی به راحتی از بادام هندی، تاهینی، بادام یا کره آفتابگردان استفاده کنید. ممکن است لازم باشد 1/2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل اضافی اضافه کنید. به جای روغن نارگیل، می تو،د از کره یا کره گیاهی استفاده کنید. به جای شربت افرا می تو،د از عسل، شربت برنج قهوه ای یا شربت نارگیل استفاده کنید.

تغذیه

خدمت: 1خوراک کریسپی برنجکا،ی: 176کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 13.9gپروتئین: 6gچربی: 11.2gچربی های اشباع شده: 4.5gفیبر: 1.9gقند: 5.9g

پست در اصل از ژوئن 2018، بازنشر مارس 2020، و بازنشر در 5 ژوئیه 2023.


[ad_2]
منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/healthy-peanut-،er-rice-krispie-treats/