کراستینی ماهی قزل آلا دودی | آشپزخانه جاه طلب



ما این پیش غذای آسان و خوشمزه را به اشتراک گذاشتیم اینستاگرام به ،وان بخشی از #AKSnackSeries چند هفته پیش و خیلی خوب بود که در وبلاگ قرار ندهم.

با من ملاقات کن کراستینی سالمون دودی تهیه شده با 5 ماده اصلی و کمی پیازچه تازه + همه چیز به جز چاشنی باگل. آنها یک پیش غذا یا میان وعده خوشمزه را درست می کنند که تنها در 20 دقیقه با هم ،یب می شود. اگر عاشق یک نان شیرینی خوب و لو، هستید، این کراستینی های زیبا مورد علاقه جدید شما خواهند بود.

اگر به دنبال تهیه یک غذای کاملتر هستید، به سادگی مواد را به یک تکه ضخیم نان تست خمیر ترش اضافه کنید! در غیر این صورت، اینها را برای برانچ بعدی یا گردهمایی با دوستان و خانواده خود کنار هم بگذارید و ناپدید شدن آنها را تماشا کنید.

کراستینی سالمون دودی روی کاغذ روغنی

مواد لازم برای این کراستینی ماهی سالمون دودی

بهترین ،مت در مورد این کراستینی ماهی سالمون دودی؟ به سرعت با مواد بسیار ساده درست می‌شود، بنابراین می‌تو،د به جای جمع‌آوری یک پیش‌غذا سخت، روی معاشرت با افراد خود تمرکز کنید. در اینجا چیزی است که برای ساختن آن نیاز دارید:

  • باگت فرانسوی: البته پایه crostini! باگت خود را به ورقه های 1/2 اینچی برش می دهید تا پایه ای برای تاپینگ ها ایجاد کنید.
  • روغن زیتون: فراموش نکنید که برش های باگت خود را با کمی برس بکشید روغن زیتون بنابراین آنها خوب و طلایی می پزند.
  • پنیر خامه ای: من عاشق استفاده از پنیر خامه ای پیازچه فرم گرفته برای این دستور هستم زیرا بافت و طعم بسیار سبکی دارد. برای گزینه های بیشتر به زیر مراجعه کنید!
  • ماهی سالمون: من معمولا از سالمون Nova lox استفاده می کنم، اما شما می تو،د از مارک مورد علاقه ماهی آزاد دودی خود استفاده کنید.
  • پیاز قرمز: برای کمی ترد و طعم زیپ.
  • برای تزئین: کراستینی خود را با آن پر کنید همه چیز به جز چاشنی باگل و مقداری پیازچه یا پیازچه ،د شده برای لقمه نهایی.

crostini ماهی آزاد دودی آسان روی کاغذ روغنی

کراستینی خود را سفارشی کنید

این کراستینی ماهی قزل آلا دودی به راحتی می‌توان آن را مطابق با سلیقه‌های شما تنظیم کرد و از آنچه در دست دارید استفاده کرد:

  • پنیر خامه ای خود را انتخاب کنید. اگر پنیر خامه ای پیازچه را پیدا نکردید، به سادگی چند قاشق غذاخوری پیازچه ،د شده را با پنیر خامه ای نرم شده مخلوط کنید. شما همچنین می تو،د این را با پنیر خامه ای گیاهی درست کنید، یا برای یک ضربه تند، پنیر خامه ای jalapeño را امتحان کنید!
  • بدون لبنیات برو با خیال راحت از پنیر خامه ای بدون لبنیات مورد علاقه خود مانند می،وس استفاده کنید.
  • آن را فاقد گلوتن کنید. به راحتی یک باگت معمولی را با یک نان بدون گلوتن یا حتی کراکر بدون گلوتن تعویض کنید.

کروستینی سالمون دودی سالم روی کاغذ روغنی

کراستینی ماهی سالمون دودی در 3 مرحله ساده

  1. نان خود را بپزید. با مسواک زدن باگت برش خورده با کمی روغن زیتون شروع کنید، سپس در دمای 350 درجه فارنهایت بپزید تا لبه ها کمی طلایی شوند.
  2. کراستینی ها را جمع کنید. اطمینان حاصل کنید که برش های باگت خنک شده اند، سپس به ترتیب با پنیر خامه ای، ماهی آزاد دودی، برش های پیاز، کمی همه چیز به جز چاشنی شیرینی شیرینی پزی و کمی پیازچه بپاشید.
  3. بشقاب و سرو کنید. کراستینی را به یک بشقاب زیبا اضافه کنید یا بشقاب بزرگ و خدمت کنید!

کروستینی ماهی قزل آلا دودی روی بشقاب

کراستینی خود را به یک وعده غذایی تبدیل کنید

به دنبال یک میان وعده دل،ب یا حتی یک صبحانه یا ناهار خوشمزه هستید؟ به راحتی می تو،د رویه ها را به یک تکه ضخیم نان تست یا یک نان شیرینی برشته اضافه کنید، درست مانند یک نان شیرینی معمولی و لو،!

کروستینی ماهی قزل آلا دودی در بشقاب

نکات ذخیره سازی

این کراستینی‌های ماهی آزاد دودی زم، بهترین هستند که از آن‌ها لذت ببرید، بنابراین اگر فقط به تعداد انگشت شماری غذا می‌دهید، توصیه می‌کنم آن‌هایی را که می‌خورند جمع آوری کنید.

کروستینی ماهی قزل آلا دودی در بشقاب

پیش غذای بیشتری که دوست خواهید داشت

تمام دستور العمل های پیش غذای من را از اینجا دریافت کنید!

امیدوارم عاشق این کراستینی های ماهی آزاد دودی شده باشید! اگر آنها را درست کردید، حتماً یک نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آنها را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

کراستینی ماهی آزاد دودی آسان در یک بشقاب

کراستینی ماهی سالمون دودی خوشمزه با مواد ساده برای پیش غذا یا میان وعده عالی درست شده است. شیرینی و لو، مورد علاقه خود را بردارید و آن را به یک پیش غذای مفرح و خوش طعم تبدیل کنید تا با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید! برای برانچ عالی است و فقط در 20 دقیقه آماده می شود.

،اصر

  • 1
    باگت فرانسوی، برش های 1/2 اینچی
  • 1
    قاشق سوپخوری
    روغن زیتون اضافی
  • 8
    اونس
    پنیر خامه ای پیازچه فرم گرفته
  • 4
    اونس
    سالمون نوا لو،
  • 1/4
    پیاز قرمز، خیلی نازک ورقه شده
  • 1
    قاشق سوپخوری
    همه چیز به جز چاشنی باگل
  • 1
    قاشق سوپخوری
    پیازچه یا پیازچه ریز ،د شده

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. برش های نان باگت را روی سینی فر بچینید و روغن زیتون ،ید. به مدت 8 تا 10 دقیقه یا تا زم، که لبه‌های آن کمی طلایی شود بپزید، سپس بگذارید کمی خنک شود.

  2. حدود یک قاشق غذاخوری پنیر خامه ای را روی هر کروستینی ،ید، سپس با ماهی سالمون دودی، چند تکه پیاز، یک تکان از چاشنی همه چیز به جز باگل، و کمی پیازچه یا پیازچه روی آن را اضافه کنید.

  3. بلافاصله در بشقاب، تخته برش یا بشقاب مورد علاقه خود سرو کنید و لذت ببرید! 15 می شود.

یادداشت های دستور غذا

اگر پنیر خامه‌ای پیازچه را پیدا نکردید، می‌تو،د چند قاشق غذاخوری پیازچه را ،د کرده و با پنیر خامه‌ای نرم شده مخلوط کنید. به جای آن می تو،د پیاز ،د شده را نیز ،د کنید!

تغذیه

خدمات: 15 وعده

اندازه سرو: 1 عدد کروستینی

کا،ی: 111 کیلو کا،ی

چربی: 6.5 گرم

چربی های اشباع شده: 3.4 گرم

کربوهیدرات ها: 9.4 گرم

فیبر: 0.5 گرم

قند: 0.8 گرم

پروتئین: 3.7 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // آشپزخانه جاه طلب | عکاسی توسط بخور عشق می خورد




منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/smoked-salmon-crostini/