کاملترین لیست انواع غذاهای ایتالیایی 40 غذا آموزش آشپزی آنلاین


این سوپ از نودل برنج یا رشته‌فرنگی، شیر نارگیل و گوشت مرغ، ماهی یا میگو، به‌همراه ادویه‌های تند و آتشین از جمله سس بسیار تند قرمزی به نام «سامبال» و تمبر هندی، تهیه می‌شود. برای مطالعه غذاهای ملل بیشتر می توانید از طرز تهیه انواع غذاهای ملل استفاده کنید. بیش از 100 نوع غذای ملل بینظیر و خوشمزه در انتظار یادگیری شما هستند.

طرز تهیه کباب گشنیز به شهر ماکو برمیگرده که این کباب محلی با ترکیب گوشت چرخ کرده، گشنیز، تخم مرغ، لپه، پیاز و آرد درست میشه و پروتئین خیلی زیادی داره. قطعا بعد از امتحان کردن این کباب مخصوص طعمش رو فراموش نمیکنید. یکی از غذاهای شناخته شده و قدیمی ایرانیه که در هر شهر این غذا رو به روش خودشون و با ترکیب مواد اولایه مختلف با گوشت چرخ کرده درست میکنن که خیلی، خوش طعم و مقویه و راحت و سریع درست میشه. اینها از بهترین پیتزا ها که همان از انواع غذاهای ایتالیایی هستند می باشند.

بورک از غذاهای مشترک در میان کشورهای منطقه بالکان یعنی یونان، رومانی، بوسنی و هرزگوین، صربستان، بخش اروپایی ترکیه، مونته‌نگرو، اسلوونی، کرواسی، بلغارستان و آلبانی به شمار می‌آید. بورک در کشور بوسنی و هرزگوین به‌شکل مارپیچ در سینی‌های بزرگ، تهیه می‌شود. مادرها همیشه خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا را درست می‌کنند و البته ایران یکی از خوشمزه‌ترین کشورها در زمینه غذاست، این را همه ما می‌دانیم. می‌دانید خوشمزه‌ترین کشورهای دنیا در بحث غذا کدام کشورها هستند؟ در مورد ۲۰ کشوری که به عنوان صاحب معروف ترین و خوشمزه‌ ترین غذاهای دنیا معروفند از سرویس آشپزی در مجله کوروش بخوانید. پلوی مرغ سنگاپور همیشه در لیست خوش‌ طعم‌ ترین غذاهای جهان قرار داره و یکی از بهترین غذاهای معروف دنیا است. در این غذا مرغ آغشته به روغن رو به‌ صورت کامل در ظرف قرار داده و می‌پزند، سپس اون رو قطعه قطعه کرده و همراه برنج می‌پزند.

  • البته این غذا نیز در برخی نواحی ایالات متحده محبوب است، ولی لااقل در این کشور، میگو را کمی می‌پزند.
  • همچنین یک غذای ارزان قیمت است که معمولاً روی نان تست آن را استفاده می کنند.
  • نقشه را حرکت داده تا آدرس محل تحویل غذا زیر نشانگر قرمز رنگ وسط نقشه قرار گیرد.
  • به تازگی، مطالعه‌ای در ژاپن دریافته است، این غذا در میان غذاهای سراسر جهان، متعفن‌ترین بو را از خود متصاعد می‌کند.

انواع غذاهایی که آمریکایی ها می خورند، از لحاظ مذهب، محل زندگی، طبقه اقتصادی _ اجتماعی و زمینه فرهنگی متفاوت است. یکی از ویژگی ‌های پخت غذاهای آمریکایی این است که راهبردهای مذهبی و اخلاقی را هم به طور کامل در استایل های جدید پخت غذا در نظر می‌ گیرند. فرهنگ غذای آمریکایی مانند بسیاری از کشورها در طول زمان دچار تغییر و تحولاتی شده است. با پیشرفت تکنولوژی، در دسترس بودن و مهاجرت افراد در سراسر کشور، این فرهنگ‌ ها دستخوش تغییراتی شده اند.

طرز تهیه موساکا یونانی

این غذا یک شاهکار تایلندی محسوب می شود که از قارچ ، میگو ، گوجه فرنگی ، لیمو ترش و … تهیه می شود. مزه ای تند دارد که معمولا آنرا به همراه سوپی دلچسب سرو می کنند. ششربت افرا از جمله نوشیدنی های خوشمزه کانادایی محسوب می شود که باید آنرا امتحان کنید . افرا را می توان به همراه پنکیک و انواع غذاهای دیگر میل نمود. این غذای لذیذ را با ادویه‌جات مختلفی مانند پودر سیر، پونه کوهی و ریحان مزه‌دار شده، همراه با پنیز موتزارلای آب‌شده روی آن سرو می‌کنند. معمولا پاستای پخته‌شده با دیگر مواد در یک ظرف، ریخته می‌شود و سپس در داخل فر قرار می‌گیرد.

طرز تهیه پای گوشت تابه ای؛ یه غذای متنوع و جدید

کیمچی نوعی چاشنی محبوب در کشور کره و مشابه ترشی است که از ترکیب طعم سبزیجات تخمیر شده مختلف و ادویه‌های متنوع به دست می‌آید. اما نباید کیمچی را با خوراک کیمچی در این دستور پخت، اشتباه بگیرید. کیمچی جیگه یا خوراک کیمچی، غذایی ساده است که می‌توان آن را با مواد اولیه تازه یا باقی‌مانده کیمچی در یخچال، درست کرد. این غذا از پیاز، سیر، پیازچه، رب فلفل قرمز و پروتئین دلخواهتان تهیه می‌شود. ایرانی ها عاشق طعم ترش و ملس اند، به طوری که زغال اخته و زرشک را در میان مواد اولیه غذاهای ایرانی خواهید دید. زرشک پلو، این غذای باستانی و محبوب، مملو از زرشک های قرمز است که پیش از پخت خشک شده اند.

۶- کاسررول نودل تن ماهی (Tuna Noodle Casserole )

بیف خامه‌ ای یک لایه نازک از بیف یا همان گوشت گاو است که در شیر غلیظ خوابانده شده است. همچنین یک غذای ارزان قیمت است که معمولاً روی نان تست آن را استفاده می کنند. آمریکا هم تاریخچه بسیار کهنی از استقبال از مهاجران در سراسر جهان دارد و غذاهای آن شامل مواد مختلف است که هر کدام بازتاب دهنده تعطیلات و فضای فرهنگ مربوط به غذا می باشد. این غذاها ممکن است اصالتا آمریکایی نباشند اما قطعاً اکنون بخش مهمی از آمریکا هستند.

بر هر کجای جهان که پای بگذارید می توانید در آن کشور بستنی های مختلف را مشاهده کنید. بستنی ها جز دسر ها محسوب می شود که طرفداران فوق العاده زیادی را در سراسر جهان دارند . نوع کاکائویی و وانیلی آن از جمله پر طرفدار ترین نوع بستنی ها محسوب می شوند.