کاشت مژه کاشت مژه دائم پیوند مژه علل ریزش مژه


بنابراین صرف نظر از زمان اکستنشن، ترجیحا هیچ‌گاه با آب داغ استحمام نکرده و صورت خود را با آب داغ نشورید. در صورت نیاز، تنها به‌آرامی و با فشار کم، پشت پلک خود را ماساژ دهید. افرادی که تجربه اکستنشن مژه ندارند، احتمالا تصوری از مراقبت‌های پس از اکستنشن نیز نداشته باشند. بنابراین اگر برای اولین بار قصد دارید که اکستنشن مژه را امتحان کنید، باید این نکات را نیز مد نظر قرار دهید. هر چند مراقبت روزانه از آن، میزان طول عمر مژه‌های جدید شما را افزایش می‌دهد. هنوز اطلاعات جامعی درخصوص تأثیر کاشت مکرر مژه روی سلامتی مژه‌های طبیعی (مثلا بلندی مژه، میزان رشد یا سلامتی درازمدت مژه‌ها) در دست نیست.

نوار پوست سر به یک تکنسین داده می‌شود که بافت مو را به پیوندهای فولیکولار تک مو جدا می‌کند. سپس پیوندها توسط نخ جراحی با کشیدن یک سوزن منحنی یک به یک در پلک فوقانی کاشته می‌شوند. در فرآیند اکستنشن، تارهای مصنوعی مژه در میان مژه‌های طبیعی شما چسبانده می‌شوند.

بسیاری از خانم‌های جوان به دلیل اینکه به مدت طولانی‌تری نسبت به ریمل زدن از مژه‌های پرتر و بلندتری برخوردار باشند، این روش را انتخاب می‌کنند. البته گروهی هم هستن که به کمک ریمل هم مژه‌های کوتاه و یا کم‌پشتی دارند. از آن‌جایی که چشم‌ها تاثیر زیادی در جذابیت چهره ایفا می‌کنند، ابزارها و روش‌های آرایشی در این حوزه اهمیت زیادی دارند. همین موضوع سبب شده که شاهد عرضه بسیاری از متدهای آرایشی جدید در این بخش باشیم. در این مقاله به بیان چند نکته اساسی در مورد اکستنشن مژه خواهیم پرداخت که بی‌شک دانستن آن‌ها لازم و ضروری خواهد بود.

اما پیش از آن، اجازه بدهید در مورد علل ریزش مژه و جلوگیری از آن صحبت کنیم چرا که پیشگیری بهتر از درمان است. از آنجایی که مدت‌هاست به یمن کوید ۱۹، افراد با ماسک در انظار عمومی ظاهر می‌شوند، قطع به یقین چشم‌ها بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند. پیرو این موضوع، تعجبی ندارد که تقاضای محصولات آرایشی چشم و سایر اقداماتی که در افزایش زیبایی چشم‌ها نقش دارند بالاتر رفته. وقتی بحث زیبایی مژه می‌شود، صنعت زیبایی راه و روش‌های مختلفی را در طول تاریخ به خود دیده است. یکی از مزیت‌های کاشت موقت مژه این است که شما می‌توانید ظاهر و شکل مژه‌های خود را به دلخواه تغییر دهید.

روش هایی مانند کاشت مژه و اکستنشن متدهای جدیدی هستند که به کمک آن می توان مژه های بلند و پرپشتی داشت. حال این سوال مطرح می‌شود که فرق کاشت مژه و اکستنشن چیست؟ با دانستن تفاوت کاشت مژه و اکستنشن می توانید انتخاب بهتر و مناسب تری را در این زمینه داشته باشید. در همین راستا در مجله آرایش و زیبایی میس و مستر قصد داریم تا امروز به بررسی تفاوت کاشت مژه  با اکستنشن دانستنی‌هایی درباره آن بپردازیم. هزینه کاشت مژه دائمی چقدر است؟ قیمت کاشت مژه بسته به میزان تارهای مژه، کلینیکی که کاشت در آنجا انجام می‌شود و میزان تخصص جراح متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از متخصصان پوست و موی دکترتو به‌صورت آنلاین مشاوره بگیرید.قیمت اکستنشن مژه هم به مدلی که انتخاب می‌کنید و تعداد تارهایی که چسبانده می‌شود بستگی دارد.

ناحیه‌ای که ریشه از آن گرفته می‌شود، به نوع کاشت مژه بستگی دارد. اگر کاشت مژه موفقیت‌آمیز باشد، مژه‌ها تا سال‌ها دوام خواهند داشت. در این مدل از نوارهای دو تا شش‌تایی مژه استفاده می‌شود و حالت دسته‌های جدا جدا از تارهای مژه را ایجاد می‌کنند. کاشت مژه گربه‌ای کلاسیک، رنگی و نچرال از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل کاشت مژه میان خانم‌ها محسوب می‌شوند. در ادامه به معرفی برخی از انواع کاشت مژه‌ای که در بالا به آنها اشاره کردیم، می‌پردازیم.

به گزارش فرارو به نقل از healthline، این روش به سادگی شامل انتقال مو از یک قسمت بدن و پیوند آن به ناحیه پلک است. بعد از هر بار اکستنشن مژه باید یک برس مژه تمیز فراهم کنید و هر روز آن را برس بکشید تا به هم ریخته نشود. آکادمی و آموزشگاه تخصصی آرایشگری و زیبایی تهران Beauty, cosmetic… اکستنشن والیوم نسبت به اکستنشن های دیگر حجم بیشتری دارد و ضخامت آن 5/0 است و معمولا بین هر دو الی سه مژه قرار میگیرد. استفاده از هریک از این مواد، بستگی به نظر مشتری و آرایشگر دارد. بعد از آماده سازی محل گیرنده، جراح همزمان 1 تا 2 فولیکول مو را در جهت‌های خاص کاشت می‌دهد.

اگر اکستنشن‌هایتان را هر ۲ تا ۴ هفته یک‌بار ترمیم نکنید، ممکن است ظاهر نامتقارن و غیر یکنواختی ایجاد شود. حتی اگر نزد بهترین آرایشگر اکستنشن را انجام دهید و به‌طور کامل مراقبت‌های بعد از اکستنشن را رعایت کنید، باز هم این احتمال وجود دارد که مژه‌های طبیعی‌تان آسیب ببینند. با رشد مژه‌های طبیعی، اکستنشن‌ها از ریشه‌ی مژه دورتر می‌شوند. این مژه‌ها همچنین می‌توانند خیلی سنگین باشند؛ بنابراین ممکن است مانع از رشد مژه‌های سالم می‌شوند. قانون کلی هنگام انتخاب اکستنشن مژه این است که طول اکستنشن باید ۳ تا ۵ میلی‌متر بلندتر از مژه‌های طبیعی‌تان باشد‌.