کاسه ماهی سالمون 30 دقیقه ای فلفلی افرا



من سالها و سالها عاشق ماهی قزل آلا هستم. این بهترین غذای سالم و آسان است، درست است؟

من این دستور العمل منحصر به فرد و کاملاً خوشمزه ماهی قزل آلا را پس از دریافت زرق و برق دارترین تکه ماهی سالمون رودخانه مس پادشاه از W،le Foods در چند سال پیش ایجاد کردم. ظاهراً فقط 3 هفته از سال فصلی است و مستقیماً از آ،کا می آید. واقعا شگفت انگیز بود و من اینها را سریع و فوق العاده ساختم کاسه ماهی سالمون لیمو چیلی با آن.

من می گویم که قیمت هر پوند به نوعی خارج از کنترل بود، به همین دلیل است که من هنوز هم ماهی قزل آلا دیگری را که می فروشند انتخاب می کنم. ماهی سالمون کاملاً پخته شده در این دستور غذا با برنج ممنوعه مغزدار (برنج سیاه AKA)، ادامه لطیف و انبه آبدار جفت می شود. غرق.

به دنبال وعده های غذایی 30 دقیقه ای بیشتر هستید؟

برای دریافت ایمیل خود را در زیر وارد کنید کتاب الکترونیکی رایگان با بهترین شام های 30 دقیقه ای ما مستقیم به صندوق ورودی شما!

کاسه ماهی قزل آلا با لیمو چیلی با انبه و ادامه مخلوط با برنج ممنوعه

انتخاب ماهی سالمون

اگر تا به حال ماهی قزل آلا ،یداری کرده باشید، می د،د که انواع مختلفی دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام ،ید آن برای دستور العمل ها در نظر بگیرید:

  • وحشی در مقابل کشاورزی. شما می تو،د وحشی یا مزرعه را انتخاب کنید، این به شما بستگی دارد. ماهی قزل آلا پرورش‌یافته در مزرعه از نظر طعم ملایم‌تر و از نظر بافت چرب/کره‌ای‌تر است، در حالی که از سوی دیگر، ماهی آزاد وحشی می‌تواند کمی ،ج‌تر باشد، اما لاغرتر، صورتی‌تر و دارای مواد معدنی بیشتری مانند روی و آهن است. هر دو خوشمزه هستند!
  • پوست روشن در مقابل خاموش. ماهی قزل آلا را انتخاب کنید که پوست هنوز روی آن باشد. این کمک می کند تا ماهی سالمون طعم بیشتری داشته باشد، به علاوه کباب ، آن آسان تر است.
  • انواع مختلف ماهی قزل آلا. رایج ترین انواع ماهی سالمون که در خواربارفروشی پیدا می کنید عبارتند از King/Chinook که بزرگ با محتوای چربی بالا است، Sockeye که بیشتر رنگ قرمز/نارنجی دارد، ماهی سالمون Co،/Silver که دارای گوشت قرمز روشن است، و ماهی قزل آلا اقیانوس اطلس که همیشه پرورش داده می شود. یک دستور پخت با ماهی سالمون دودی خوشمزه هم گذاشتم!

مواد لازم در کاسه ماهی سالمون لیمو چیلی

لعاب سالمون مورد علاقه من است که از یک غذای گیاهی سابق الهام گرفته شده است. من اساساً از همان سس برای لعاب دادن به ماهی قزل آلا استفاده کردم و از پودر فلفل قرمز و سیر به طرز زیبایی شیرین، تند و با طعم خوب به دست آمد. YUM. برای درست ، این کاسه‌های ماهی سالمون آهک افرای چیلی، به مواد تازه و چند چاشنی خوشمزه نیاز دارید.

  • ماهی سالمون: من دوست دارم از فیله های کوچک (حدود 6 اونس) ماهی سالمون وحشی در این دستور غذا برای طراوت بهینه و اندازه سرو عالی برای هر فرد استفاده کنم.
  • شربت افرا خالص: کمی شربت افرا فقط کمی شیرینی به آن لعاب آهک چیلی روشن اضافه می کند.
  • آب لیمو: از یک لیموترش تازه فشرده برای مقدار من،ی از لعاب.
  • پودر فلفل قرمز: نهایی چاشنی و ،یب با آبلیمو
  • سیر: چه ،ی طعم کمی سیر را با غذاهای دریایی دوست ندارد؟ یام
  • روغن نارگیل: شما کمی اضافه کنید روغن نارگیل به برنج ممنوعه تا آن را با طعم نارگیل فوق العاده خوشمزه کند.
  • برنج ممنوع: این نیز نامیده می شود برنج سیاه و در ا،ر فروشگاه های مواد غذایی با غلات یا محصولات جه، یافت می شود.
  • انبه: برای یک شیرینی آبدار در هر لقمه که با لعاب آهک چیلی همراه شود.
  • ادامه: من عاشق بافت ادامام با برنج و ماهی قزل آلا در اینجا هستم، به علاوه مقداری پروتئین اضافی اضافه می کند!
  • گشنیز، پیاز سبز و آووکادو: برای تزیین و سرو این کاسه های زیبای سالمون لیمو چیلی.

کاسه ماهی سالمون چیلی لیمویی با انبه، مخلوط ادامام و برنج سیاه

برنج حرام چیست؟

برنج ممنوع برنج سیاه نیز نامیده می شود: این برنج جویدنی، کمی شیرین، مغزدار، پروتئین بالاتر و کربوهیدرات کمتری نسبت به برنج معمولی و سفید دارد. شما آن را به همان روشی که برنج معمولی می‌پزید، می‌پزید! من یک طرفدار بزرگ داشتن آن هستم محل مورد علاقه سوشی محلی من اینجا در شیکاگو

برنج سیاه روی errrthang لطفا. به علاوه نام برنج ممنوعه فقط جالب به نظر می رسد.

کاسه های ماهی قزل آلا لیمو چیلی خود را سفارشی کنید

این کاسه های زیبای ماهی قزل آلا را به راحتی می توان مطابق با سلیقه شما سفارشی کرد! در اینجا چند زیرمجموعه و تعویض وجود دارد که می توانم توصیه کنم:

  • غلات خود را انتخاب کنید: اگر برنج ممنوعه پیدا نکردید، از برنج سفید باسماتی، برنج یاسمن یا حتی برنج کینوا یا گل کلم استفاده کنید!
  • سبزیجات خود را انتخاب کنید: فکر می کنم به جای انبه، آناناس مکعبی خوشمزه خواهد بود، و می تو،د به جای ادام، نخود برفی یا نخود معمولی اضافه کنید.
  • یک پروتئین جدید را امتحان کنید: با خیال راحت از لعاب / ماریناد برای پختن میگو، مرغ یا حتی توفو استفاده کنید!

کاسه ماهی سالمون افرا چیلی با انبه، ادامام و برنج ممنوعه

طرز تهیه کاسه ماهی سالمون چیلی لیمویی

  1. برنجتو بپز با پختن برنج در یک قابلمه کوچک شروع کنید تا نرم و پفکی شود. پس از اتمام کار، انبه، روغن نارگیل، ادامام و نمک را با هم مخلوط کنید.
  2. ماهی قزل آلا خود را آماده کنید. در حالی که برنج پخته می شود، فیله های ماهی قزل آلا را به سمت پایین روی یک ورقه پخت با پوشش روغنی قرار دهید. همه مواد لعاب را با هم مخلوط کنید و لعاب را روی ماهی قزل آلا بریزید یا با قلم مو بریزید – به یاد داشته باشید که یک قاشق غذاخوری برای زم، که کار تمام شد، رزرو کنید و مطمئن شوید که دوبار آن را آغشته نکنید! سالمون را در دمای 400 درجه فارنهایت بپزید.
  3. کاسه ها را جمع کنید. مخلوط انبه و برنج را بین دو کاسه ت،یم کنید و ماهی قزل آلا را روی آن اضافه کنید. در صورت تمایل با پیاز سبز و گشنیز تزیین کنید و لذت ببرید!

نکته ای برای پخت ماهی قزل آلا

همیشه به جای پختن بیش از حد ماهی سالمون اشتباه کنید. برای هر اینچ ضخامت، باید آن را به مدت 15 دقیقه در دمای حدود 400 درجه فارنهایت یا تا زم، که ماهی قزل آلا مات شود و به راحتی با چنگال پوسته پوسته شود، بپزید. ماهی سالمون من معمولاً همیشه در 18 دقیقه کامل می شود.

کاسه ماهی سالمون چیلی لیمویی با انبه و ادامه مخلوط با برنج شیرین ممنوع

آیا می خواهید به جای آن ماهی سالمون خود را کبابی کنید؟

ایده عالی! تمام نکات و ترفندهای من برای کباب ، ماهی قزل آلا را در این پست دریافت کنید. این غذای تابست، عالی است!

غذاهای 30 دقیقه ای بیشتر که دوست خواهید داشت

به دنبال وعده های غذایی 30 دقیقه ای بیشتر هستید؟

برای دریافت ایمیل خود را در زیر وارد کنید کتاب الکترونیکی رایگان با بهترین شام های 30 دقیقه ای ما مستقیم به صندوق ورودی شما!

اگر این کاسه‌های ماهی سالمون با لیمو چیلی سالم را درست می‌کنید، در زیر کامنت بگذارید تا به من اطلاع دهید که چطور شد یا یک ع، بگیرید، آن را در اینستاگرام آپلود کنید و #Ambitiouskitchen را تگ کنید! xo

کاسه ماهی سالمون آهک چیلی افرا با برنج ممنوعه

کاسه ماهی سالمون با آووکادو و برنج سیاه

کاسه ماهی سالمون لیموی چیلی خوشمزه و آسان با برنج شیرین ممنوعه، انبه و ادامه. شما از افرا در این کاسه‌های ماهی سالمون سالم برای یک شام 30 دقیقه‌ای عالی برای دو نفر در شب لذت خواهید برد!

،اصر

  • 2
    (6 اونس) فیله ماهی قزل آلا وحشی
  • 1
    قاشق سوپخوری
    شربت افرا خالص
  • 1
    آهک کوچک، آب میوه
  • 1
    قاشق چایخوری
    پودر فلفل قرمز
  • 3
    میخک ها
    سیر
  • 1
    قاشق چایخوری
    روغن نارگیل بکر
  • 1/2
    فنجان
    برنج سیاه نپخته (همچنین به ،وان برنج ممنوعه شناخته می شود)
  • 1/2
    انبه، ،د شده
  • 1/2
    فنجان
    ادامه پوسته پخته شده
  • 1/8
    قاشق چایخوری
    نمک
  • برای تزئین: گشنیز و پیاز سبز
  • اختیاری: برش های آووکادو

دستورالعمل ها

  1. ابتدا برنج را بپزید: ۱ پیمانه آب را به همراه ۱/۲ پیمانه برنج حرام در قابلمه کوچکی اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید. بگذارید بجوشد، حرارت را کم کنید، روی آن را بپوش،د و به مدت 25 دقیقه بپزید. وقتی برنج تمام شد، انبه، روغن نارگیل، ادامام و نمک را با آن مخلوط کنید.

  2. در حین پختن برنج، فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوش،د تا از سوختن لعاب جلوگیری شود. فیله های ماهی قزل آلا را با فاصله 2 اینچ از هم روی کاغذ روغنی، کنار پوست قرار دهید.

  3. در یک کاسه کوچک، شربت افرا، آبلیمو، پودر چیلی و سیر را با هم مخلوط کنید. لعاب را روی ماهی قزل آلا بریزید یا با قلم مو سخاوتمندانه ،ید، پس از تمام شدن ماهی قزل آلا، 1 قاشق غذاخوری را برای لعاب دادن در نظر بگیرید. به مدت 15 تا 20 دقیقه یا تا زم، که ماهی قزل آلا تمام شود و با چنگال پوسته پوسته شود، بپزید.

  4. مخلوط انبه و برنج را بین دو کاسه ت،یم کنید و ماهی قزل آلا را روی آن اضافه کنید. در صورت تمایل با پیاز سبز و گشنیز تزیین کنید.

  5. اگر این زمان را درست زمان بندی کنید، این می تواند به راحتی یک شام 30 دقیقه ای از ابتدا تا انتها باشد.

یادداشت های دستور غذا

نکته ای برای پخت ماهی قزل آلا: همیشه به جای پختن بیش از حد ماهی سالمون اشتباه کنید. برای هر اینچ ضخامت، باید آن را به مدت 15 دقیقه در دمای حدود 400 درجه فارنهایت یا تا زم، که ماهی قزل آلا مات شود و به راحتی با چنگال پوسته پوسته شود، بپزید. ماهی سالمون من معمولاً همیشه در 18 دقیقه کامل می شود.

برای راهنمایی، ترفندها و راه‌های سفارشی ، کاسه ماهی قزل آلا، پست کامل را ببینید! نحوه گریل ، سالمون کامل را در اینجا بیاموزید.

تغذیه

خدمات: 2 وعده

اندازه سرو: 1 کاسه ماهی قزل آلا

کا،ی: 550 کیلو کا،ی

چربی: 19.5 گرم

چربی های اشباع شده: 4.2 گرم

کربوهیدرات ها: 57.8 گرم

فیبر: 5 گرم

قند: 16.9 گرم

پروتئین: 40.8 گرم

این پست در ابتدا در 6 جولای 2017 منتشر شد و در 9 می 2023 بازنشر شد.


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/30-minute-chili-maple-lime-salmon-bowls-with-forbidden-rice/