پخت کره بادام زمینی و ژله جو دوسر



واقعا هیچ ،یبی بهتر از کره بادام زمینی و ژله وجود ندارد.

نان تست صبحانه ژله کره بادام زمینی با دانه های چیا ترد اضافی. کره بادام زمینی روی یک نان شیرینی کشمشی دارچینی (OMG). کره بادام زمینی و توت فرنگی تازه روی مافین های موزی پخش شده است. نان تست فرانسوی پر شده با کره بادام زمینی و ژله.

کره بادام زمینی و ژله برای همیشه و همیشه، آمین.

خنده دار است، اما PB&J به نظر من یک غذای نوستالژیک نیست. والدین من هرگز جعبه ناهار من را بیش از حد با آن بسته بندی ن،د، و آن ساندویچ های خمیری کوچک سفید و خمیری کوچک و منجمد PB&J را از Smucker’s ،یداری ن،د. بنابراین من در واقع هیچ دلیل یا دانش واقعی در مورد اینکه چرا طعم یک ضرورت در زندگی من بوده است، ندارم. با این حال، من نمی توانم کمک کنم اما هوس آن را دارم.

وقتی صحبت از PB&J شد، ،یب مورد علاقه شما چیست؟ من معمولا با کره بادام زمینی ترد و مربای تمشک همراه می شوم. انگور برای من خیلی شیرین است، اما می‌دانم که این چیزی است که خیلی‌ها در آن بزرگ شده‌اند و برای همیشه آن را می‌پرستند. هفته گذشته کنسرو زردآلو را روی نان تست کره بادام زمینی امتحان کردم که فوق العاده بود. تنوع زیاد، زمان کم.

امروز می خواستم دستور پختی را که برای همه شما دوستداران PB&J ایجاد کردم به اشتراک بگذارم: کره بادام زمینی و ژله بلغور جو دوسر پخته شده. پخته شده است و من به طور جدی با این ماهیتابه صبحانه زیبا لحظاتی را می گذرانم زیرا سرشار از طعم کره بادام زمینی، چربی های سالم است و بیش از 8 گرم پروتئین در هر وعده فراهم می کند.

کره بادام زمینی و ژله بلغور جو دوسر را در یک تابه بپزید

آنچه برای پخت این کره بادام زمینی و ژله بلغور جو دوسر نیاز دارید

این بلغور جو دوسر پخته شده PB&J نه تنها خوشمزه است، بلکه تهیه آن بسیار آسان است و از مواد بسیار ساده استفاده می کند. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • روغن نارگیل: برای اینکه به کیک جو دوسر رطوبت کاملی بدهید، کمی به آن نیاز دارید روغن نارگیل. به راحتی می تو،د از کره ذوب شده یا کره گیاهی نیز استفاده کنید.
  • کره بادام زمینی: باید آن طعم غنی کره بادام زمینی را داشته باشید! حتما از طبیعی استفاده کنید کره بادام زمینی چکه ای و با خیال راحت از خامه ای یا ترد استفاده کنید.
  • شربت افرا: ما به طور طبیعی این شیرینی بلغور جو دوسر را فقط با یک لمس خالص شیرین می کنیم شربت افرا خالص. می تو،د از عسل نیز استفاده کنید.
  • تخم مرغ: برای نگه داشتن بلغور جو دوسر در این دستور به یک تخم مرغ نیاز دارید. من با کتان تست نکردم اما اگر انجام دادید به من اطلاع دهید.
  • شیر: من در این دستور از شیر بادام شیرین نشده استفاده می کنم، اما از هر شیری که دوست دارید استفاده کنید.
  • جو دوسر: بخش اعظم این دستور پخت با غذاهای قدیمی تهیه می شود جو دوسر نورد شده. با خیال راحت از گلوتن استفاده نکنید!
  • منگنه های پخت: شما همچنین به مقداری بکینگ پودر، دارچین و نمک نیاز دارید.
  • مربا: از هر مربا یا ژله ای که دوست دارید استفاده کنید! من عاشق استفاده از توت فرنگی کم قند یا مربای تمشک.

پخت بلغور جو دوسر خود را سفارشی کنید

  • کره آجیل را با هم مخلوط کنید. اگر به کره بادام زمینی علاقه ندارید یا حساسیت دارید، از کره بادام یا کره بادام هندی استفاده کنید.
  • مقداری میوه تازه اضافه کنید. من همچنین دریافتم که اضافه ، 1/2 فنجان توت فرنگی ،د شده به دستور غذا فوق العاده خوشمزه است. همچنین با موز ورقه شده/،د شده در بالا یا درست در پخته شده خوشمزه است.
  • دیوونه باش. این بلغور جو دوسر پخته شده PB&J با بادام زمینی ،د شده، گردو یا گردو که در خمیر هم زده شده یا روی آن پاشیده شده است، خوشمزه است.

کره بادام زمینی و ژله بلغور جو دوسر پخته شده در یک تابه

آیا می توانم این کره بادام زمینی و ژله جو دوسر را به صورت گیاهی درست کنم؟

آره! من فکر می کنم تخم کتان یا تخم چیا به خوبی در این دستور العمل کار می کند، اما برای اطمینان آن را آزمایش نکرده ام. اگر امتحان کردید به من اطلاع دهید.

آیا می توانم از جو دوسر استیل برش یا سریع استفاده کنم؟

من استفاده از جو دو سر استیل یا جو دوسر سریع را در این دستور پیشنهاد نمی کنم زیرا بافت آن ی،ان نخواهد بود.

با قاشق کره بادام زمینی و ژله بلغور جو دوسر را در یک تابه بپزید

طرز تهیه بلغور جو دوسر پخته شده با کره بادام زمینی و ژله

  1. تابه خود را آماده کنید. یک ماهیتابه بزرگ 9 اینچی یا تابه 8×8 اینچی را با اسپری پخت و پز یا روغن نارگیل چرب کنید و فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. خیس را مخلوط کنید. در یک کاسه بزرگ همه مواد مرطوب خود را با هم مخلوط کنید تا تکه های بزرگی از کره بادام زمینی باقی نماند.
  3. خیس را هم بزنید. تمام مواد خشک شده را داخل آن ریخته و خوب مخلوط کنید. مخلوط را در تابه خود بریزید.
  4. ژله را به شکل عروسکی بریزید. قاشق چایخوری مربا را روی آرد جو دوسر بریزید و به آرامی با چاقو بچرخ،د.
  5. پخت و سرو کنید. آن را بپزید تا قهوه ای طلایی شود، برش بزنید و سرو کنید!

آن را در فنجان های جو دوسر درست کنید

برای فنجان های بلغور جو دوسر پخته PB&J آسان و در حال حرکت: به سادگی مخلوط را در قالب آماده شده مافین بریزید (توصیه می کنم از آستر استفاده کنید و با اسپری پخت و پز اسپری کنید) و به مدت 20 تا 25 دقیقه در فر قرار دهید تا فنجان های بلغور جو دوسر جا بیفتند و به سختی قهوه ای طلایی شوند. شما احتمالا فقط 8 تا 10 فنجان بلغور جو دوسر پخته دریافت خواهید کرد.

این شیرینی جو دوسر را آماده کنید

این بلغور جو دوسر پخته شده با کره بادام زمینی و ژله را می توان به راحتی از قبل آماده کرد! من پیشنهاد می‌کنم آن را صبح یا شب قبل درست کنید، سپس آن را به وعده‌های جداگانه ت،یم کنید تا به راحتی در طول هفته گرم شود.

pb&j بلغور جو دوسر پخته شده در تابه با قاشق

نکات نگهداری و انجماد

  • داخل یخچال: مطمئن شوید که کیک کره بادام زمینی و ژله بلغور جو دوسر کاملا خنک شده باشد و سپس قبل از انتقال به یخچال روی ظرف را با فویل بپوش،د. به مدت 4 تا 5 روز در یخچال خوب می ماند. تک تک برش ها را دوباره به مدت 30-60 ث،ه در مایکروویو گرم کنید.
  • در فریزر: هنگامی که بلغور جو دوسر پخته شده کاملاً خنک شد، آن را به 6 مربع برش دهید و هر مربع را در پ،تیک و فویل بپیچید. همچنین می‌تو،د با بسته‌بندی خوب و قرار دادن آن در فریزر، کل کیک بلغور جو دوسر PB&J را برای بعد فریز کنید. هنگامی که آماده خوردن آن هستید، مربع یخ زده بلغور جو دوسر پخته شده را روی یک ظرف مخصوص مایکروویو قرار دهید و آن را با فواصل 30 ث،ه به مدت 1-2 دقیقه در مایکروویو قرار دهید. برای گرم ، مجدد کل بلغور جو دوسر پخته شده، کافی است آن را در فر به مدت 20 تا 25 دقیقه با دمای 350 درجه فارنهایت در حالی که با فویل پوشانده شده است گرم کنید.

دستور العمل های بیشتر بلغور جو دوسر که دوست خواهید داشت

تمام دستور العمل های ما با استفاده از جو را از اینجا دریافت کنید!

امیدوارم این پخت آسان و خوشمزه کره بادام زمینی و ژله بلغور جو دوسر را دوست داشته باشید! اگر آن را درست کردید، حتماً نظر و امتیاز بگذارید تا بدانم چگونه آن را دوست داشتید. لذت ببر، xo!

پخت کره بادام زمینی و ژله جو دوسر

کره بادام زمینی و ژله بلغور جو دوسر را در یک تابه بپزید

پخت کره بادام زمینی و ژله بلغور جو دوسر آسان است که به طور طبیعی با کمی شربت افرا خالص و عروسک های مربای مورد علاقه شما شیرین می شود. این کره بادام زمینی و بلغور جو دوسر پخته ژله ای حاوی پروتئین، بدون گلوتن، بدون لبنیات است و می توان آن را به صورت فنجان بلغور جو دوسر درست کرد! بهترین راه برای لذت بردن از صبحانه مورد علاقه دوران کودکی.

،اصر

  • 1 1/2
    قاشق غذاخوری
    روغن نارگیل ذوب شده و خنک شده (همچنین می تو،د زیر کره ذوب شده)
  • 1/2
    فنجان
    کره بادام زمینی چکه ای طبیعی (خامه ای یا درشت)
  • 1
    قاشق سوپخوری
    شربت افرا یا عسل خالص
  • 1
    تخم مرغ کمی زده شده
  • 1 1/2
    فنجان ها
    شیر بادام شیرین نشده
  • 1 1/2
    فنجان ها
    جو دوسر نورد قدیمی، در صورت تمایل بدون گلوتن
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    پودر خمیرمایه
  • 1/2
    قاشق چایخوری
    دارچین
  • 1/8
    قاشق چایخوری
    نمک
  • 1/4
    فنجان
    مربای توت فرنگی یا تمشک کم شکر

دستورالعمل ها

  1. فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ماهیتابه بزرگ یا ماهیتابه 8×8 اینچی را با روغن نارگیل چرب کنید یا با اسپری ن،ب آشپزی اسپری کنید.

  2. در یک کاسه بزرگ، روغن نارگیل ذوب شده و خنک شده، کره بادام زمینی، شربت افرا، تخم مرغ و شیر بادام را اضافه کنید. با همزن بزنید تا خوب ،یب شوند و هیچ تکه بزرگی از کره بادام زمینی باقی نماند.

  3. جو دوسر، بکینگ پودر، دارچین و نمک را اضافه کنید. در ماهیتابه/تابه آماده شده بریزید و مطمئن شوید که جو دوسر به طور یکنواخت پخش شده است.

  4. مربا را با قاشق چایخوری روی بلغور جو دوسر بریزید، سپس به آرامی با چاقو بچرخ،د.

  5. به مدت 30-35 دقیقه بپزید تا به سختی قهوه ای طلایی شود. به 6 وعده برش دهید و با شیر بادام میل کنید.

یادداشت های دستور غذا

باقیمانده غذا باید تا یک هفته در یخچال نگهداری شود. برای دستورالعمل های انجماد به پست مراجعه کنید.

برای یک صبحانه قابل حمل آسان می تو،د در قالب های جداگانه مافین بپزید. از مافین آستر استفاده کنید.

برای تهیه وگان: به جای تخم مرغ معمولی از تخم کتان یا چیا استفاده کنید. به جای عسل حتما از شربت افرا استفاده کنید.

تغذیه

خدمات: 6 وعده

اندازه سرو: 1 سروینگ

کا،ی: 279 کیلو کا،ی

چربی: 17.1 گرم

چربی های اشباع شده: 5.2 گرم

کربوهیدرات ها: 25.1 گرم

فیبر: 4.2 گرم

قند: 6.5 گرم

پروتئین: 8.9 گرم

دستور تهیه توسط: Monique Volz // عکاسی توسط: سارا رازیانه


منبع: https://www.ambitiouskitchen.com/peanut-،er-and-jelly-oatmeal-bake/