میله های هلو – با تاپینگ کرامبل کره ای!



هر زمان که هوس یک دسر سبک و خوشمزه تابست، دارید، این هلوهای خانگی کره ای را امتحان کنید. آنها دستور العمل من،ی برای مهم، ها و پیک نیک هستند!

میله هلو سالم

میله های کرامبل هلو

با پر ، هلو شیرین و رویه ،ده اشتروزل ترد، جای تعجب نیست که این هلوهای ک،یک در بین همه ،، که آنها را امتحان می کنند بسیار محبوب هستند.

اگر چندین درخواست برای دستور غذا دریافت کردید تعجب نکنید!

هلو یکی از دسرهای آسان مورد علاقه من است، زیرا به سرعت درست می شود و طعمی شبیه کرامبل هلو کره ای دارد، به شکل من، یک نوار.

این نان موز سالم را نیز حتما امتحان کنید

میله های کرامبل هلو

مواد تشکیل دهنده نوار هلو سالم

برای تهیه این دستور به آرد، بکینگ پودر، دارچین، نمک، شیرین کننده، کره یا روغن نارگیل، نشاسته ذرت یا پیکان و هلوهای ،د شده نیاز دارید.

میله ها با آرد سفید همه منظوره، آرد املا، برخی از مارک های آرد بدون گلوتن همه منظوره، یا آرد جو برای میله های بلغور جو دوسر هلو کار می کنند. من آرد سبوس دار یا آرد بادام را امتحان نکرده ام و در اینجا توصیه می کنم از آرد نارگیل جلوگیری کنید.

برای میله های هلو بدون شکر تصفیه شده، شکر نارگیل، شکر ،ما یا آب نیشکر تبخیر شده را انتخاب کنید. یا برای میله‌های بدون شکر، می‌تو،د از اریتریتول یا زایلیتول دانه‌بندی شده استفاده کنید.

به راحتی می تو،د از هر شیرین کننده گرانول یا مایع خنثی برای پر ، هلو استفاده کنید. گزینه ها عبارتند از شربت افرا خالص، عسل، آ،، شکر معمولی، شکر قهوه ای، یا مخلوط پخت استویا.

می تو،د از کره یا کره گیاهی، روغن نارگیل نرم شده یا کره بادام نرم شده در پوسته شیرینی و رویه پودر استفاده کنید. برای میله های پینه دوز هلو کم چرب، سه قاشق غذاخوری شیر دلخواه را به جای کره اضافی اضافه کنید.

برای درست ، هلوهای گیاهی، به سادگی از کره غیرلبنی یا گزینه روغن نارگیل و شیر بدون لبنیات اختیاری استفاده کنید. میله ها به طور طبیعی تخم مرغ یا خامه غلیظ ندارند.

استفاده از روغن نارگیل باعث می شود بافت کمی شکننده تر شود. و گزینه های کره بادام یا شیر کم چرب کمی لثه تر هستند. همه تغییرات به همان اندازه خوشمزه هستند.

بعدی در لیست پخت من این است که با افزودن پنیر خامه ای به مواد پرکننده برای تهیه میله های چیزکیک هلو آزمایش کنم.

از هلوهای باقی مانده برای سرو نان تست فرانسوی وگان استفاده کنید

ویدیوی دستور العمل نوار هلو را مرحله به مرحله – بالا تماشا کنید

هلو تازه

هلو منجمد، تازه یا کنسرو شده

یکی از بهترین چیزها در مورد دستور پخت دسر هلو خانگی ساده این است که می تو،د در تمام طول سال از آن لذت ببرید، نه فقط در فصل هلو.

هلو تازه ،د شده را در تابستان ب،ید یا هلوهای کنسرو شده یا منجمد را در زم، که میوه آن فصل نیست ب،ید. این کاملاً انتخاب شماست که از هلوهای زرد یا سفید استفاده کنید و پوست آنها را بگیرید یا میوه را بدون پوست بگذارید.

برای میله‌های هلو که با کنسرو هلو درست می‌شوند، با آبکش ، هلوهای برش‌شده شروع کنید. رطوبت اضافی را با دستمال کاغذی پاک کنید. سپس آنها آماده استفاده در دستور هستند.

اگر با میوه های یخ زده می روید، ابتدا برش ها را آب کنید. باقیمانده یخ را با دستمال کاغذی پاک کنید تا میله های هلو خیس نشوند.

همچنین می‌تو،د طعم این دسرهای تابست، را با جایگزین ، توت‌فرنگی تازه یا منجمد، گی،، انبه، تمشک یا تمشک برای برخی یا همه هلوها تغییر دهید. میله پای هلو بلوبری؟ بله لطفا!

مواد تشکیل دهنده میله هلو

چگونه میله هلو درست کنیم

فر خود را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب فر مربعی هشت اینچی را با کاغذ روغنی بپوش،د یا آن را خیلی خوب چرب کنید. ماهیتابه را کنار بگذارید.

دارچین، آرد، نمک، شکر و بکینگ پودر را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. اگر از کره بدون نمک یا برای نسخه روغن نارگیل استفاده می کنید، یک چهارم قاشق چای خوری نمک اضافه کنید.

کره یا روغن و شیر اختیاری را با کاتر شیرینی پزی، همزن سیمی یا چنگال برش دهید. همچنین می‌تو،د برای انتخاب سریع و آسان، مواد را در یک غذاساز بریزید.

به ش،تن خمیر ادامه دهید تا خمیر کوچک و یکنواخت شکل بگیرد.

نیمی از خمیر شیرینی را خیلی محکم در ته ظرف آماده شده فشار دهید تا به شکل پوسته درآید و خمیر باقیمانده را نگه دارید.

هلوهای ،د شده را با نشاسته ذرت و دو قاشق غذاخوری شیرین کننده در یک کاسه جدید بریزید. این فیل پای هلو را روی پوسته در تابه پخت پخش کنید.

خمیر رزرو شده را به طور مساوی روی آن بپاشید. ،مت بالای streusel را محکم فشار دهید.

قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و به مدت پنجاه دقیقه بپزید. هلوها حباب دار و کاراملی می شوند.

اجازه دهید دستور پخت قبل از برش دادن به نوارها خنک شود، زیرا با سرد شدن سفت می شود.

میله های بلغور جو دو سر هلو

نکاتی برای استفاده از ترازو غذا

اگر دوست دارید محصولات پخته شده را به گرم به جای فنجان ها و قاشق های غذاخوری ذکر شده در جعبه دستور زیر اندازه گیری کنید، در اینجا اندازه گیری های گرم وجود دارد:

200 گرم آرد، 2 گرم دارچین، 130 گرم شکر، 150 گرم کره یا روغن نارگیل، 45 گرم شیر دلخواه یا منبع چربی اضافی، 360 گرم هلو ،د شده (پوست کنده یا بدون پوست)، 6 گرم آرش ذرت، 6 گرم و 30 گرم شیرین کننده

فراموش نکنید که نمک و بیکینگ پودر را اضافه کنید، که اندازه های آن برای اندازه گیری در مقیاس غذایی بسیار کوچک است.

طرز تهیه دسر هلو آسان

دستور غذا از میله های کرامبل اپل و این هلو ترد من اقتباس شده است.

  • 1 2/3 فنجان آرد اسپلت، سفید یا جو دوسر
  • 1 قاشق چایخوری دارچین
  • 3/4 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 2/3 فنجان شکر، در صورت تمایل تصفیه نشده
  • 3/4 فنجان کره، روغن نارگیل یا کره بادام
  • 3 قاشق غذاخوری شیر دلخواه یا کره اضافی
  • 2 1/2 فنجان هلو ،د شده (360 گرم)
  • 1 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت یا پیکان
  • 2 قاشق غذاخوری شربت افرا خالص یا شیرین کننده دلخواه
  • فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. پنج ماده اول را هم بزنید. کره را برش دهید یا روغن را هم بزنید. (اگر از روغن یا کره بدون نمک استفاده می کنید، 1/4 قاشق چایخوری نمک اضافه کنید.) حدود دو سوم خمیر را خیلی محکم در کف یک تابه 8 اینچی که با کاغذ روغنی پوشانده اید فشار دهید. هلوها را با نشاسته ذرت و شیرین کننده مایع بریزید. روی پوسته پخش کنید. خمیر باقی مانده را به طور مساوی روی آن بپاشید و محکم فشار دهید. 50 دقیقه بپزید. قبل از برش دادن به نوارها اجازه دهید خنک شود.نسخه روغن نارگیل شکننده تر خواهد بود، بنابراین توصیه می کنم برای برش های تمیزتر، هلو را قبل از برش سرد کنید.مشاهده حقایق تغذیه

دسرهای میوه ای سالم بیشتر

دستور شلاق ،

چگونه بهترین ترد بلوبری را درست کنیم

زغال اخته ترد

دستور تهیه میله لیمو کتو

میله های لیمو کتو

اسموتی موز کره بادام زمینی

اسموتی موز کره بادام زمینی

توت فرنگی با پوشش شکلاتی روز ولنتاین

توت فرنگی با رویه شکلاتی

اسموتی آووکادوی سالم سبز وگان کتو

پوره آووکادو

بهترین نان موز آرد بادام

آرد بادام نان موز

بهترین دستور آشپزی لیمو در لیموهای خالی شده

شربت لیمو

مافین سس سیب


منبع: https://c،colatecoveredkatie.com/peach-bars/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=peach-bars&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=peach-bars