معرفی 9 برند مشهور عینک آفتابی زنانه که محصولاتشان بسیار شیک است لنز و عینک لوناتو-اصیل بخرید


معرفی 9 برند مشهور عینک آفتابی زنانه که محصولاتشان بسیار شیک است لنز و عینک لوناتو-اصیل بخرید

عینک‌های این برند ایتالیایی ترکیبی از پیچیدگی اصیل بخرید و جذابیت هستند. جالب است که خط تولید عینک آفتابی ورساچه، در سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را اغاز کرد. اما خیلی زود توانست به رقیبی قدرتمند برای سایر برندهای عینک آفتابی در جهان تبدیل شود. بیشترین تمرکز پرادا روی مدل‌های گرد، بیضی یا پروانه‌ای است. قاب و عدسی این عینک‌ها، کیفیت بسیار خوبی دارند و به بهترین نحو از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند. فریم‌های عینک آفتابی این مارک هم همیشه از کیفیت‌های عالی، وزن سبک و دوام بالا برخودارند.

البته در برخی از مدل‌ها، قاب عینک بسیار شکننده است و باید با احتیاط زیاد از آنها استفاده کنید. قاب و شیشه این عینک‌ها، کیفیت بسیار خوبی دارند و به بهترین نحو از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند. شاید تنها ایرادی که بتوان به این برند گرفت، بالا بودن قیمت محصولاتش باشد. چشم یکی از حساس ترین اعضای بدن به شمار می رود که ممکن است مشکلات زیادی برای آن ها به وجود آید. برای محافظت از چشم حتما باید اقدام به خرید عینک آفتابی اصل کنید. عینک‌ آفتابی رنگی دیتیای با لنز پلی کربنات و دسته سبک کائوچو تولید شده و شکل فریم آن در زمره قاب‌های گربه‌ای قرار می‌گیرد.

اولین راهی که به ذهن اغلب افراد می‌رسد این است که با تست عینک روی صورت به راحتی می‌توان فرم مناسب را تشخیص داد. اما؛ تنها کافیست چند نکته را به خاطر داشته باشید تا بتوانید بدون تست عینک روی صورتتان، بهترین و شکیل‌ترین عینک آفتابی را خریداری کنید. برای انتخاب و خرید بهترین عینک آفتابی زنانه و مردانه، در این مقاله از مجله بونگ همراه ما باشید.

  • عینک آفتابی زنانه جی اف از چشم در مقابل اشعه UV محافظت می‌کند.
  • برای جلوگیری از آسیب های چشمی٬ حتما نکات بهداشتی را در خرید این کالا نسبت گران رعایت کنید.
  • در صورتی که صورتتان گرد است لازم است علاوه بر فرم صورت رنگ پوستتان را در انتخاب عینک آفتابی مناسب دخالت دهید.
  • برای آشنایی با بهترین مارک‌های عینک آفتابی زنانه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فریم‌های خلبانی، ویفرر، گرد، کلاب مستر، بیضی، گربه‌ای، چند ضلعی و همچنین پروانه‌ای برای افراد با صورت مستطیلی مناسب‌تر هستند. پرادا ارائه دهنده عینک های باکیفیت از جنس استات و فلزی است. این برند نیز همیشه با صنعت مد و فشن به خوبی پیش رفته و عینک های خاص، شیک و متفاوت ارائه داده است. عینک های برند پلیس بیانگر خاص بودن، ستایش خود و اعتماد به نفس بالاست. امروزه محصولات این کمپانی در بیشتر از 80 کشور دنیا عرضه می شوند و طرفداران زیادی دارند.

عینک اسپرت پلیس squer کد bob240

سلام دوست عزیز متاسفانه در این خصوص محدودیت قانونی داریم و ا… ندا علی‌خانی فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر است و علاقه‌ زیادی به تولید محتوا دارد و یک سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. بعنوان شرکت زیر مجموعه از گروه سوئیسی ریشمون فعالیت می‌نماید. زنانی که سبک زندگی فعالی دارند معمولا به سراغ این برند Oakley می‌روند زیرا هنگام فعالیت‌های شدید ورزشی روی صورت جابه‌جا نمی‌شوند. این کمپانی در سال ۱۹۸۰ توسط Bill Capps در لاهاینای هاوایی واقع در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.

برای تفریح در طبیعت و سپری کردن تعطیلات در جنگل یا کمپینگ پیشنهاد ما خرید عینک آفتابی خاکستری است که با استفاده از آن‌ها رنگ‌ها را طبیعی‌تر می‌بینید. عینک آفتابی مدل O32895 یکی از بهترین گزینه‌های بازار برای استفاده روزمره است. فریم این عینک استاندارد است اما چارچوب آن را برای صورت‌های ظریف پیشنهاد می‌کنیم. مهم‌ترین ویژگی این عینک آفتابی محافظت کامل آن در برابر اشعه مضر خورشید با وجود لنزهای یووی 400 آن است.

اما جذابیت طرح‌هایش در این است که همیشه سبک کلاسیک خود را حفظ می‌کند و محصولاتش را با پرستیژ بالا و بسیار شیک می‎سازد. برند پرادا همیشه برای طراحی‌های خلاقانه و مجموعه‌ای از عینک‌های بسیار شیک و جذاب شهرت دارد. آنها خیلی زود توانستند به یک برند مشهور آمریکایی تبدیل شوند. این مدل وزن بسیار سبکی دارد و اغلب با پل دو گانه یا سه گانه عرضه می‌شود. پدهای عینک هم انعطاف‌پذیر و نرم هستند و دسته‌های آن خیلی خوب روی گوش قرار می‌گیرد.

معمولا فلزاتی مانند آلومینیوم و تیتانیوم و موادی همچون پلاستیک و استات در تولید انواع عینک‌های آفتابی مردانه و زنانه به کار رفته‌اند. عینک‌هایی با قاب‌های پلاستیکی اغلب در بین عینک‌های اسپرت و ورزشی دیده می‌شوند. همچنین عینک‌هایی با قاب فلزی، استحکام بالایی داشته و ظاهر لوکس و جذابی دارند.

عینک آفتابی زنانه پلیس مدل SPL718-U28P-52

اگر با عینک آفتابی بنفش مواجه شدید آن را از دستور کار خارج کنید که کنتراست رنگ اجسام را از بین می برد و فقط به درد همراستایی با تیپ های بنفش رنگ برای مدت کوتاهی خواهد بود. مجموعه عینک این برند ایتالیایی در سال 2006 میلادی شروع به کار کرد. این مارک در طراحی عینک‌های خود از طبیعت، گل و ریشه‌ها الهام می‌گیرد. همین طراحی‌های عجیب، متفاوت و پرزرق‌و‌برق D&G باعث شده تا این برند عینک ایتالیایی در بین سلبریتی‌ها و عموم مردم محبوب باشد.

در سال ۱۹۵۶ این برند مد (پوشاک) توسط ویلهلم انگر در اتریش تأسیس شد. در ابتدا این برند عینک آفتابی به تولید عینک برای اسکی و موتور سواری پرداخت. از اوایل ۱۹۸۰ میلادی این برند به اسپارینگ مسابقات مختلفی از جمله فرمول ۱، مسابقات جهانی زمستانی و… پرداخته است. در گذشته تصور بر این بود که عینک آفتابی (عینک دودی) یک محصول لوکس و فقط برای افراد خاص می باشد.