معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور بام تهران-غذای هرمزگان


کاخ رستوران لیدوما از جمله رستوران‌های لاکچری و بسیار شیک پایتخت است که می‌توانید آن را برای قرارهای مهم کاری، مهمانی‌های رسمی یا دیدارهای دو نفره انتخاب کنید. دکور رستوران بسیار شیک و زیباست و کارکنان رستوران به گرمی به استقبالتان می‌آیند. موسیقی زنده یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این رستوران است که تجربه نوش جان کردن غذا را برای شما بسیار خاص و منحصربه‌فرد می‌کند.

  • شعبه بام لند رستوران رفتاری هم که در انتهای اتوبان همت، بلوار خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج و سپس، مرکز خرید بام لند قرار دارد.
  • مجموعه رستوران‌های ایتالیایی جنارو، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده‌ی سرویس‌دهی هستند و هر سه وعده‌ی غذایی را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد.
  • هنگامی که برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم.
  • تقریباً همه جور رستورانی در اینجا پیدام می شود هرچند اکثر آن ها باغ رستوران ها و سفره خانه های کنار رودخانه در تهران محسوب می شوند.

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران که می‌توانید آن را به عنوان جذاب‌ترین مکان برای شکم‌گردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی انتخاب کنید، کاخ رستوران لیدوما است. این رستوران که در محدوده شهرک غرب تهران قرار دارد، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را در بالاترین کیفیت طبخ و سرو می‌کند و در آنجا می‌توانید طعم واقعی غذاها را تجربه کنید. مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جز یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران با بیش از ۶۴ سال سابقه است.

کافه رستوران گوزن

رستوران محبوب مرشد، غذاهای سنتی ایرانی را به بهترین نحو و بالاترین کیفیت طبخ و به مشتریان عرضه می‌کند. این رستوران به دلیل موقعیت مکانی خاصی که در آن قرار دارد و همچنین کیفیت خوب غذاها در کنار قیمت مناسب، یکی از بهترین رستوران های تهران به حساب می‌آید. رستوران بین‌المللی نارنجستان در بالاترین طبقاتِ برجِ سرو، در سعادت آباد تهران قرار دارد. رستوران ایرانی با غذاهای خوشمزه و متنوع ایرانی در طبقه‌ی دوازدهمِ برج و رستوران فرنگی در طبقه‌ی یازدهم واقع شده است. محیط رستوران بسیار شیک بوده و در کنار غذاهای خوش طعم، می‌توانید از فضای آرامش‌بخش و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی آن نیز بهره‌مند شوید. این رستوران یکی از بزرگترین و بهترین رستوران های تهران است که انواع غذاها، از کباب‎ها و غذاهای محلی گیلانی گرفته، تا پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌های آن یافت می‌شود.

تهیه غذای خانگی آشتی

اگر برای مراسم خاص یا جلسه کاری به دنبال فضایی چشمگیر هستید، بهترین گزینه برای شما رستوران دیوان خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی ارائه می‌شود و همه غذاهای این منو کیفیتی بی‌نظیر دارند. فضای داخلی رستوران دیوان به‌صورت مدرن طراحی شده است و در گوشه و ‌کنار آن، انواع تابلوهای هنری کوچک و بزرگ به چشم می‌خورد. چنان‌که متوجه شدید رستوران دیوان از هنری‌ترین رستوران های تهران است.

البته در این میان، گاهی مؤلفه قدمت، از زیبایی پیشی می‌گیرد و ارزش بیشتری پیدا می‌کند که این کاملاً بستگی به اهمیت دادن شما دارد. اگر شما هم دنبال بهترین رستوران تهران می‌گردید، این متن مجله لست سکند را ادامه دهید. ترشی‌های رستوران گردان برج میلاددر این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید. رستوران رویال استار یکی از رستوران های درخشان و درجه یک توی کیش است که هم برای ساکنین و هم برای گردشگران خاطره ی خوبی رو به ارمغان میاره. از جذابیت های رستوران رویال استار دیزاین داخلی سالن و کیفیت غذاهای بی نظیرشه که توی منوی این رستوران میتونی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای دریایی رو ببینی .

ویدیویی از رستوران کانکا

کافه‌ها خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند و شما می‌توانید قرارهای دو نفره، جشن‌های تولد و دوستانه خود را در این مکان‌های دنج و راحت اجرا کنید. پیشنهاد می شود بهترین رستوران شرق تهران و رستوران های خاص تهران را مطالعه نمایید. همچنین در بین پیش غذاهای آن پنج مزه سرد بسیار محبوب می باشد اما حمص، سالاد، فلافل، پلوی افغانی، سمبوسه نیز چند نوع دیگر از خوشمزه ترین پیش غذای این رستوران می باشد.