معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور بام تهران-غذای هرمزگان


این رستوران برای مناسب‌های خاصی نظیر سالگرد ازدواج می‌تواند میز مخصوصی نیز با تم رمانتیک برای شما تدارک ببیند! در منوی این رستوران نیز انواع متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد. به طور کلی این روزها می‌توان غرب تهران را مرکز رستوران‌های تهران نامید!

  • با اینکه رستوران البرز، از قدیمی‌های تهران است، اما فضا و محیطش کاملاً به‌روز شده است.
  • محل رستوران، خانه‌ای قدیمی با دو اتاق بوده که بیشتر به عنوان یک آشپزخانه کوچک تاسیس شد.
  • منوی رستوران کاغذی نیست و روی هر میز، یک بارکد بوده و می بایست با گوشی آن را اسکن کنید تا منو برای شما نمایش داده شود لذا در صورتیکه با خود گوشی هوشمند نداشته باشید نمی توانید منوی رستوران را مشاهده کنید.
  • در آن زمان، رستوران مرشد یک آشپزخانه بود و فقط به صورت بیرون بر غذا سرو می کرد و بازار داغش هم ایام محرم و ماه رمضان بود چراکه در آن زمان، رستوران مرشد برای بسیاری از مناطق غذا ارسال می کرد.

دیزی در اینجا در ظروف سنگی و همراه با پیش غذای معمولی مانند ماست، ترشی، زیتون و … سرو می‌شود، اما کمی گران است. شما همانطور که در رستوران قدم برمی‌دارید، انواع غذاها را مشاهده می‌کنید. کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد و جزء بهترين رستوران هاي سلف سرويس تهران محسوب ميشود.

۲۵. رستوران سنتی و مدرن سیمرغ یزد

رستوران های زیادی برای سوپرایز کردن تولد وجود دارند که می توانید آن ها را انتخاب کنید. اما یکی از هیجان انگیز ترین انتخاب ها به طور قطع، رستوران گردان یا 360 برج میلاد می باشد. شعبه دوم رستوران کنزو هم در هتل پارسیان واقع شده که بالای شهرک آتی ساز قرار دارد.

کافه و رستوران گیلیار (لیگوریا)

همچنین از دیگر وسایلی که در دکوراسیون قدیمی ایرانی به وفور به چشم می خورد مانند سماورهای بزرگ، شیشه های رنگی و پنجره های چوبی نیز استفاده شده است. در چنین فضایی، صرف غذا به همراه موسیقی سنتی زنده حس خوب و آرام بخشی را القا می کند. از آنجایی که این کار بسیار زمان بر است ما کار شما را ساده کرده ایم در این مقاله ما قصد داریم لیست رستوران های تهران را معرفی کنیم تا شما بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین را انتخاب کنید. رفتن به بهترین رستوران های تهران یکی از تفریحات رایج میان مردم است و هر از گاهی رفتن به مکانی که دور از دغدغه های روزانه و گذراندن ساعاتی خوش با خانواده و یا دوستان از ضروریات زندگی های امروزی تلقی می شود. رستوران های سنتی یکی از لذت بخش ترین لحظات و تفریحات اکثر افراد می باشد.

در میان کافه رستوران‌های معروف تهران، کافه رستوران شمرون بام لند، شهرت زیادی دارد. این کافه رستوران به دلیل قرار گرفتن در مجاورت دریاچه، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی دارد. این جذابیت تا حدی است که آنقدر محو تماشای زیبایی محیط می‌شوید، که غذا و یا نوشیدنی‌تان را فراموش می‌کنید. رستوران گیلانهرستوران گیلانه یکی از رستوران ها بسیار عالی در تهران است. این رستوران دو شعبه دارد که یکی از آن‌ها در الهیه و دیگری در جردن واقع شده است. فضای داخل رستوران تداعی کننده‌ی معماری در گیلان است و حس فوق‌العاده‌‌ای ایجاد می‌کند.

با ورود به این رستوران و تماشای جلوه‌های باشکوه معماری و تزیینات آن متوجه می‌شوید که به یکی از رستوران های خاص تهران میهمان شده‌اید. در این کافه رستوران انواع سوپ، پیش‌غذا، سالاد، صبحانه، غذای اصلی، شیک و کیک و دسر و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. رستوران ایوان برج میلاد میزبان شما در جشن‌های تولد، خانوادگی و دوستانه است.