معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور جاذبه ها


البته مقداری بالاتر هم شعبه دلیوری این رستوران است که نسبتاً خلوت تر می باشد. بهترین و پرطرفدارترین غذای پاتوق چیز برگر فرانسوی و سوخاری هایش است که جدیدا به منو اضافه شده است. شعبه اول این رستوران ستارخان بین فلکه اول و دوم روبه روی بانک آینده نبش پاساژ طلا و جواهر شب تاب می باشد و شعبه دوم آن ستارخان بین فلکه اول و دوم شهدای شمالی بالاتر از کوچه کسرایی قرار دارد. ارائه غذاهایی با قیمت مناسب در این رستوران‌ها در کنار پیش‌غذا و سالادهای متفاوت، ظاهری اشتها برانگیز برای مشتریان ایجاد می‌کند. با توجه به لزوم رعایت بهداشت به منظور جلوگیری از بیماری‌های متفاوت، کلیه رستوران های معرفی شده، دارای فضای تمیز و بهداشتی هستند.

فضای داخلی اینجا هم بسیار دلنشین و راحته و در کل می تونی از خوردن یه غذای ایرنی با کیفیت توی یه رستوران سنتی خوب در کنار موسیقی زنده، لذت ببری. پس اگه به این شهر سبز سفر کردی رستوران سنتی مهتاب رو از دست نده. همه کارکنان این رستوران لباس محلی می پوشن و محترمانه برخورد می کنن و محیطش فرهنگ قدیم و یادآوری می کنه. شبستان یکی دیگر از رستوران های سنتی شهر تهران است که ترکیبی از غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای دریایی در منو آن به چشم می‌خورد. رستوران شبستان دارای فضایی زیبا است که صرف غذا در آن را برای مشتریان خود تبدیل به خاطره‌ای خوش می‌کند. معماری رستوران شبستان الهام‌گرفته از معماری تیمچه‌های قدیمی ایرانی است و حال‌وهوایی بسیار نوستالژیک دارد.

  • سپس هنگامی که تقاطع اتوبان باقری رسیدید، ابتدا باید وارد باقری جنوب شده و مجدد وارد باقری شمال شوید تا به ادامه اتوبان شهید قاسم سلیمانی برسید.
  • ولی اگر جای کمی خصوصی‌تری می‌خواهید می‌توانید روی میز سرتاسری کنار پنجره بنشینید.
  • در مورد فضای آن باید بگویم که تمام جزئیات از سبک های معماری قدیمی ایران است و از حوض گرفته تا سبک میز و صندلی ها، سقف و حتی ظروف سرو غذا نیز سنتی می باشد.
  • می‌گن وقتی به کیش می‌آیی سر کیسه را باید شل کنی و چندان به قیمت فکر نکنی.

با توجه به مطالب ارائه شده، می‌توانید بهترین تصمیم‌گیری را برای انتخاب رستوران مناسب بگیرید و وعده غذایی دلخواهتان را در رستورانی میل کنید که از همه نظر با استانداردهای شما مطابقت دارد. در این لیست بهترین رستوران های تهران قرار گرفته‌اند؛ اما با وجود تعداد بی‌شمار رستوران های تهران، همچنان می‌توانیم به آن، رستوران‌هایی را اضافه کنیم. با این وجود، اگر شما هم پیشنهادی دارید و فکر می‌کنید رستورانی از قلم افتاده که شایسته قرار گرفتن در این متن است، آن را به ما معرفی کنید.

رستوران درخت ژینکو (شهرک غرب-صمیمی و دودی!)

این ساندویچی را در تهران با نام ساندویچی فری کثیف می‌شناسند که البته این نام هیچ ارتباطی به شیوه طبخ غذا در این مغازه ندارد. هنوز علت این نام‌گذاری برای کسی مشخص نیست و صاحب این مغازه، آقای فریدون مهربانی و پسران او از این نام راضی نیستند. رستوران خانه هنرمندان را می‌توان از نخستین رستوران‌های گیاهی در تهران دانست.

رستوران گردان برج میلاد ؛ ترکیبی از فرهنگ ایرانی و فرنگی.

به یاد داشته باشید که امکان استفاده از قلیان هم در کافه رستوران ایلدا وجود دارد؛ پس اگر با دود قلیان رابطه خوشی ندارید، بهتر است به فکر یک رستوران دیگر برای صرف نهار خود باشید. رستوران ایتالیایی جنارو در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و دارای چهار شعبه فعال در مرزداران، کوروش، زعفرانیه و پاسداران است. به نوعی می‌توان گفت جنارو یا همان ژوانی سابق از اولین رستوران های ایتالیایی در تهران به‌حساب می‌آید.

آدرس رستوران نایب

یک رستوران در واقع نوعی غذاخوری است که می توان بسته به اینکه بر اساس چه فرهنگی دیزاین شده یا غذاها براساس دستورهای یک منطقه‌ی جغرافیایی تهیه شده‌اند، ‌آن را دسته بندی کرد. سلام وقت به خیر، خانه کباب شمرون کیفیت خیلی پایینی داره، من یکبارازش خریدم هم قیمتش بالاستهم نسبت به قیمت کیفیت افتضاح، حتی جایی برای شستن دست نداره. شعبه اقدسیه فضایی کاملا لوکس دارد و کافی شاپی مجزا در بزرگراه ارتش مجتمع شمیران سنتر واقع شده است. منوی هات داگ مسعود شامل انواع ساندویچ‌های خوشمزه از جمله هات داگ، کراکف، کوکتل پنیری، سیب‌زمینی سوسیس و غیره است. رستوران صحرا دارای سه بخش داخلی و بیرونی و VIP است که آلاچیق‌ها و تخت‌های زیبایی دارد. رستوران کنزو سه محیط برای نشستن دارد که با توجه به تعداد نفرات تعیین می شود در کجا بنشینید.