معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور جاذبه ها


حال و هوای این رستوران آنقد ناب و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی که از آنجا خارج شوید، متوجه گذر زمان نخواهید شد. رستوران مستوران یا مس توران(به معنای سرزمین مس)، در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد. فضای رستوران به سبک معماری دوران صفوی ساخته شده است، که با وارد شدن به فضای آن احساس می‌کنید به گذشته سفر کرده‌اید. در این رستوران همه‌چیز عطر اصالت و سنت دارد؛ از در ورودی چوبی و کف سیمانی با کاشی‌های اصیل ایرانی گرفته تا ظروف مسی به سبک قدیمی. اپلیکیشن و وبسایت فودیسم هم بزرگترین شبکه اجتماعی رستورانگردی، کافه گردی و سفارش غذا در ایران است. فراموش نکنید اپلیکیشن فودیسم را نصب کنید تا خودتان بهترین رستوران ها، کافه ها و سایر خوردنی فروشی های اطرافتان را کشف و نقد و بررسی کنید.

  • این رستوران غذاهای بسیار خوش‌مزه خود را در ظروف روحی سرو می‌کند که به سبب حس نستالژی خلاقانه‌ای که ایجاد می‌کند، یکی از پرطرفدارترین رستورانهای سنتی در تهران است.
  • این رستوران لوکس و خاص در غرب تهران قرار گرفته و شباهت زیادی به رستوران های اروپایی داردو یک رستوران لاکچری تهران است.
  • به خصوص ته‌چین مرغ یا ترکیب تهچین و ماهیچه این رستوران را امتحان کنید.
  • این رستوران دارای بخش کافه نیز هست که می‌توانید بعد از سرو غذا سری به آن بزنید و طعم دمنوش‌های عالی آنجا را بچشید.

آخرین ایستگاه بی‌آر‌تی ولیعصر در نزدیکی این قهوه‌خانه است و همچنین از متروی راه آهن تا آنجا فاصله‌ی زیادی نیست. اگر اهل رستوران رفتن هستید و دوست دارید انواع رستوران خوب در تهران را بشناسید باید به خوبی جستجو کنید. پیدا کردن بهترین رستوران های تهران این روزها کار سختی شده چون تعداد رستوران ها با ظاهر پر زرق و برق و منوهای اختصاصی زیاد شده است. اگر شرق تهران دنبال یه رستوران مجلل و درست حسابی بگردی بدون شک یکی از اون رستوران های درست حسابی #عمارت_شاهکار در خیابان پیروزی هستش. جالبه بدونید این رستوران به سبک عربی و تا حدی مراکشی دیزاین شده و طراحی شده و یه جورایی معماری اصیل ایرانی و عربی باهم تلفیق شده.

بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس

غذا خوردن در این ظرف های فلزی بسیار لذت بخش است و در این رستوران هنگام سرو غذاها، درب فلزی بر روی ظرف قرار داده می شود تا از سرد شدن غذا جلوگیری شود. به عنوان دسر بعد از غذا، رستوران روحی برای مشتریانش چای به همراه تافی و بیسکوئیت مادر سرو می کند که بسیار خاطره انگیز است. رستوران روحی انواع غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند. جوجه کباب و چلوکباب تنها بخشی از منوی غذایی رستوران هستند و غذاهای خانگی از جمله دمپختک، عدس پلو، قیمه، کوفته، چلوکباب تاوا، قیمه نثار و غیره هم در منوی رستوران مشاهده می شود.

غذا های اصلی هم با برنج هستند هم با خوراک.غذا های کبابی که در همه جا پیدا می شوند ولی در رستوران کوهپایه خوشمزه تر هستند و در جایی خاص سرو می شوند. اما غذا های جذابی هم در منوی رستوران کوهپایه هست مانند کباب شیش طاووق که نوعی غذای عربی است و از قضی، جزء معروف ترین آیتم ها در رستوران محسوب می شود. همیشه میگفتیم زمانی که وارد رستوران می شوید محی دکوراسیون زیبا و دلنشین رستوران می شوید اما در رستوران مرشد اول از همه، بوی نان داغ، کباب داغ و کره محلی حسابی شما را مست می کند و بعد از آن توجه شما به محیط سنتی رستوران جلب می شود. اینجا یک رستوران با محیطی سنتی به همراه تزئینات سنتی است و هم تخت های سنتی دارد و هم میز و صندلی های چوبی. غذا های رستوران مرشد که انواع غذا های ایرانی بخصوص انواع کباب ها در داخل ظروف مسی و سفالی سرو می شوند. کیفیت غذا ها بسیار بالا بوده و نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید مثال زدنی هستند.

آدرس رستوران مرشد تهران

این رستوران انواع غذاهای مراکشی و به طور کلی عربی را با کیفیت بالا سرو می کند. رستوران الحریرا انواع کباب های عربی از جمله کباب ریاش، کباب لبنانی، کباب مصری، جوجه تند مراکشی و بسیاری غذاهای دیگر را در منوی خود جای داده است. کافه رستوران سریاسکافه رستوران سریاس شاید برای کسانی که اطراف سیدخندان رفت و آمد دارند نام آشنایی باشد، فرض کنید رستورانی که علاوه بر سالن رستوران، روف گاردن جذاب و راحتی هم دارد که می‌تواند پاتوق قرارهای دو نفره باشد. درنتیجه به راحتی می‌توان این کافه رستوران دنج و راحت را جزو لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار داد.

آدرس شعبات تهران رستوران ارکیده

در پیش غذاهای سرد و گرم رستوران حس توران نیز تنوعی از غذاهای نقاط مختلف ایران دیده می‌شود. در منوی رستورن گردان برج میلاد تنوعی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی به چشم می‌خورد. بوفه سالاد بار نیز در این رستوران وجود دارد که تنوع بالایی در پیش غذاهای گرم و سرد، سالادها و دسرها در آن دیده می‌شود. با پرداخت مبلغ ورودی برای هر نفر می‌توانید بدون محدودیت از غذاهای این رستوران در بوفه که شامل بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی می‌شوند، میل کنید.

از دیگر ویژگی‌های این رستوران منظره‌ای زیبایی است که از شهر اهواز به نمایش میذاره. رستوران شرف الاسلامی نیز یکی دیگر از رستوران های معروف در بازار تهران است. این رستوران نیز به دلیل محبوبیت تهچین ها و زرشک پلوهایش در میان بهترین رستوران های تهران جا گرفته است. شرف الاسلامی در سال ۱۳۱۷ تاسیس شده و هنوز هم با همان کیفیت سر پاست. این رستوران نیز مثل رستوران مسلم در ساعات سرو نهار بسیار شلوغ است و ممکن اسست کمی در صف بمانید تا غذای خوشمزه تان آماده شود و روی میزتان قرار بگیرد. خیلی ها هنوز هم معتقدند که بهترین چلوکباب‌ تهران را رستوران نایب دارد.

این هتل رستوران‌هایی مختلف با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی دارد. رستوران کنزو یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی تهران محسوب می‌شود. فضای این رستوران بسیار شیک طراحی شده است و همین مسئله آن را به یک رستوران عالی برای برگزاری انواع مراسم تبدیل می‌کند. افرادی که به دنبال رستورانی خاص و منحصربه‌فرد و تجربه شبی به یادماندنی هستند، مراسم خود را در این رستوران برگزار می‌کنند. درباره منوی غذایی آن هم باید گفت که بسیار خاص است و مراسم شما را به یک اتفاق خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. تهران از گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است و تا جایی که چشم کار می‌کند، از هر طرف امتداد دارد!