معرفی 50 رستوران برتر ایران بهترین رستوران های کشور جاذبه ها


این شعبه همانطور که از نامش مشخصی است در میدان آرژانتین قرار دارد و برای دسترسی به رستوران کافیست به ضلع شمالی میدان آرژانتین و ابتدای خیابان الوند مراجعه کنید. یکی از جاذبه های ارزشمند و دیدنی دزفول، مجموعه رستورانی و گردشگری موزه آب دزفول است که یه مکان رویایی برای سرو غذا هم محسوب میشه. هروقت دلت یه غذای دریایی و خوشمزه خواست حتما به رستوران بالیق سری بزن و غیر از غذا از دکور و رعد و برق و صدای دریا و نورپردازی و آکواریومش لذت ببر و حس کن کنار دریا هستی!!

  • در خیابان اگر جای پارک پیدا شود می توانید پارک کنید اما از آنجایی که همیشه شلوغ است پیشنهاد می شود به پارکینگ مرکز خرید مراجعه کنید.
  • رستوران‌های مختلفی در پایتخت وجود دارند که هر کدام دارای امکانات ویژه‌ای جهت جذب مشتریان هستند.
  • میهمانان می توانند در این رستوران وعده های صبحانه، ناهار و شام را میل کنند؛ انواع پیش غذا، غذاهای پلویی، انواع پیتزا، غذاهای خوراک، رولت مرغ، سالادها و دسرها در این مکان سرو می گردد.
  • ولی پیشنهاد ما این است که اگر غذاهای خاورمیانه‌ای را دوست دارید حتماً شاورما و بورک را امتحان کنید.
  • یا رستوران رفتاری ، درسته که از رستورانهای بسیار قدیمی ، اما وقتی میری داخل ، به عمق فاجعه ، پی میبری و از غذا خوردن ، پشیمون میشی .
  • از جنوب میدان صنعت و اتوبان همت وارد اتوبان شیخ فضل الله به سمت جنوب شده و پس از طی کردن مسافتی، مسیر اختصاصی برج میلاد را مشاهده می کنید.

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. تهران پارک‌های جذاب زیادی هم دارد، حالا که به خطوط آخر مطلب رسیدیم، می‌توانید نگاهی هم به پارک های تهران بیندازید و یک جای دنج و خوب برای گردش پیدا کنید. میخوش از آن دست رستوران‌هایی است که می‌توانید به‌صورت خانوادگی به آن سر بزنید. در تمام طول روز نیز می توانید به این رستوران سر بزنید و دسر یا میان وعده سفارش بدهید. ضمن اینکه در تالارهای مختلف این مجموعه امکان برگزاری مراسم و مهمانی‌ها نیز وجود دارد و برخی از این تالارها امکان ارائه‌ی سرویس چای و قلیان را هم دارند.

بهترین فست فودهای تهران

رستورانی محبوب برای کسانی که دوست دارند غذای خود را در فضایی شیک و سنتی و با کیفیت عالی میل کنند. رستوران عالی قاپو ارائه‌دهنده انواع غذاهای ایرانی مثل کباب، زرشک‌پلو، شیرین‌پلو و همچنین دسرهای سنتی است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت رستوران عالی قاپو تهران، موسیقی زنده آن است که اجراهای عالی آن، لذت غذا خوردن در این رستوران را برای‌تان دوچندان می‌کنند. اگر تمایل داشتید برای صرف غذا و لذت‌بردن از موسیقی زنده رستوران عالی قاپو به اینجا بروید، فراموش نکنید حتما از قبل میز خود را رزرو کنید. بخصوص آخر هفته‌ها و ایام تعطیل که این رستوران بسیار شلوغ است.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس

رستوران ارکیده فضای دل‌نشینی دارد و برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است. همچنین باید بدانید که این رستوران، یک بخش دیگر هم دارد که مربوط به کافه است و می‌توانید از منوی جداگانه‌اش استفاده کنید. اگر به این رستوران رفتید، نگران جای پارک نباشید، چون مشتریان این رستوران، می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ آن پارک کنند. سنسو از بهترین رستوران های تهران است که در گروه رستوران‌های ایتالیایی قرار می‌گیرد و شهرت بسیار زیادی را بین رستوران های ایتالیایی تهران با مشتریان فراوانش دارد. اگر دنبال یک رستوران خوب در تهران هستید که تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی داشته باشد و پاستاهایش هم زبانزد باشد، قطعاًرستوران سنسو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب بیاید. غذاهای دیگر رستوران شاندیز جردن، همگی در سطح بالا و با کیفیتی مطلوب و عالی طبخ می‌شوند.

کافه رستوران سالوینو

محبوب‌ترین غذای این رستوران، کباب‌ها و باقالی‌پلو با ماهیچه آن است که طرفداران زیادی دارد. رستوران بابا قدرت تهران شعبه‌ای از رستورانی معروف به همین نام در شهر مشهد است که به‌دلیل استقبال زیاد مخاطبان آن، شعبه‌ای در تهران نیز تاسیس کرده‌اند. این رستوران سفره‌خانه‌ای سنتی با متنوع‌ترین غذاهای ایرانی دارد و گواهینامه جهانی از کشور انگلستان برای استانداردهای بالای کیفی دریافت کرده است. یکی از دغدغه‌های زندگی امروز توانایی اقتصادی خانواده‌ها برای بهره بردن از تفریح‌های مختلف است که غذا خوردن در رستوران‌ها نیز بخشی از آن به شمار می‌رود. خاقان رستورانی مدیترانه‌ای با غذاهای بین‌المللی است که انواع پیش‌غذا، سالاد، غذاهای بین‌المللی و دسر را به مشتریان عرضه می‌کند. این رستوران فضایی باز با آب‌نماها و حوض‌های زیبا دارد و برای علاقه‌مندان به رستوران‌های لوکس پایتخت از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

سبک معماری رستوران سنتی ایرانی – اسلامی می باشد و طرفداران خاص خود را هم دارد. در نظر داشته باشید رستوران دارای محیط های اختصاصی VIP هم هست. رستوران بین المللی 133 تهرانپارس جزء لوکس ترین رستوران های شرق تهران به حساب می آید و شرق نشین ها به خوبی این رستوران را میشناسند.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود؛ اما بهتر است حتماً طعم کباب لقمه مخصوص و ماهی کبابی آن را بچشید؛ چراکه جای دیگری در میان بهترین رستوران های تهران چنان طعم بی‌نظیری را پیدا نمی‌کنید. در کنار رستوران نارنجستان، رستوران تهران بین را نیز باید یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران دانست که در محدوده سعادت آباد قرار دارد. این رستوران غذاهای خود را به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد و محیطی بسیار لوکس و زیبا دارد. از همه این مزایا که بگذریم، باید به ویوی بی‌نظیری اشاره کنیم که به مشتریان خود از طبقه نهم و پنت هاوس برج عرفان هدیه می‌دهد. در طول شب می‌توانید از مشاهده منظره پایتخت چراغانی‌شده لذت ببرید و یک شب فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

اولین شعبه رستوران کنزو که همان شعبه ونک می باشد، در خیابان خدامی قرار دارد. اگر مبدأ را میدان ونک در نظر بگیریم، مابین خیابان های ولیعصر و ملاصدرا، خیابان ونک را مشاهده می کنید. رستوران شایسته دو طبقه دارد و اگر قرار است چند روز یا حتی چند هفته قبل برنامه بچینید تا طعم لذیذ غذا های رستوران را بچشید، می توانید از قبل میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا نیازی نباشد منتظر بمانید. رستوران به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند اما بهتر از برای اینکه غذا ها سرد به دستتان نرسد، در صورتیکه نزدیک به رستوران هستید سفارش دهید.

رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، اوقات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند. همه تزییناتی که در جای‌جای این رستوران مشاهده می‌کنیم، سنتی هستند و تماشای آن‌ها بسیار لذت‌بخش است. با حضور در این رستوران، قطعاً حس و حالی از طهران قدیم به شما دست می‌دهد. فراموش نکنید که به‌دلیل مشتریان فراوان، ممکن است این رستوران آخر هفته‌ها شلوغ باشد و کمی بیرون رستوران معطل شوید. با این حال، کارکنان سنسو سعی‌شان را می‌کنند که زمان این انتظار را کوتاه کنند و با سرعت مشتریان را به داخل رستوران راهنمایی کنند.