معرفی رستوران های قدیمی تهران بلاگ تخفیفان


رستوران شمشیری، یکی از بهترین رستوران های تهران، متعلق به حاج محمدحسن شمشیری است. وی کمک های مالی بسیاری به دکتر مصدق کرد و در ملی شدن صنعت نفت نقشی مهم داشت. غذا خوردن در رستورانی مانند کمالی لواسان تجربه‌ای متفاوت و جذاب برای تمام سنین بوده که به خاطره‌ای زیبا برای سال‌ها تبدیل می‌شود و در ذهن باقی می‌ماند.

  • سلام رستوران گالریا شاندیز ولنجک هم بنظرم باید به این لیست اضافه شود.
  • بازار بزرگ به عنوان بزرگترین بازار سنتی در تهران شناخته می شود که قدمتی تاریخی دارد.
  • ارشد مهندسی برق خوندم و در کنار رشته‌م، عاشق هنر، فلسفه، کتاب خوندن و سفر کردن هستم.
  • رستوران ذبیحیرستوران ذبیحی یکی دیگر از رستورانهای قدیمی تهران است.
  • از طرفی نشستن روی میزهای مشترک کنار آدم‌های غریبه از آن‌ تجربه‌هایی است که حتماً یک بار هم که شده باید تیکش را بزنید.

رستوران لئون در محدوده خیابان ولیعصر و داخل مرکز خرید معروف سام سنتر قرار دارد. اگر به میل‌کردن یک صبحانه خوشمزه و متنوع علاقه دارید، حتماً باید سری به این رستوران بزنید. البته ناگفته نماند که منوی نهار و شام رستوران لئون نیز بسیار خوشمزه و با‌کیفیت است؛ اما در این بخش قصد معرفی بهترین رستوران های تهران برای صبحانه را داریم.

۵. رستوران سنتی ترمه (هتل فردوسی تهران)

از دلایلی که نائب یکی از رستوران های معروف تهران شده، فضای داخلی زیبای آن است. معماری چشم ‌نواز، چیدمان عالی و تمیزی رستوران نائب حتماً شما را ترغیب می کند که برای یک بار هم که شده با عزیزانتان به این رستوران ایرانی بروید. واقع شده و به همین دلیل چشم اندازی تماشایی را در اختیار مشتریان می گذارد. میل کردن غذاهای سنتی در پشت بام این رستوران، که دارای تخت های سنتی می باشد، خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

به دلیل استقبال زیاد مشتریان از غذاهای حس خوب(سنسومی)، صاحبان آن اقدام به تحویل غذا به صورت بیرون‌بر کرده‌اند. مشتریان می‌توانند در ساعات ناهار و شام به این رستوران بیایند و از سرویس‌دهی عالی آن استفاده نمایند. دکوراسیون و فضای زیبای رستوران ۱۳۳ در کنار طبخ غذاهای خوشمزه و صدای دلنواز نواختن پیانو، موجب شده که مردم آن را به عنوان یک رستوران خوب تهرانپارس بشناسند. رستوران سوشی خونه همان‌طور که از نامش مشخص است رستورانی برای دوست داران سوشی است.

رستوران های لاکچری تهران

رستوران کمالی را می‌توان در دسته رستوران‌های سنتی و البته بسیار لاکچری تهران قرار داد. بشقاب‌ها و میزهای این رستوران با نقاشی‌های زیبا به سبک ایرانی تزیین گشته‌اند. علاوه بر امکانات متعدد، فضای داخلی رستوران حس توران نیز بسیار هنرمندانه طراحی شده است.

این مجموعه انواع سوشی را در منوی خود جای داده و در پک های متفاوتی سرو می کند. سوشی خونه سه شعبه در پایتخت دارد که در منطقه های قیطریه، شهرک غرب و دولت قرار دارند. این رستوران همچنین انواع شربت های گیاهی را در طول روز آماده سازی می کند که می توانید در کنار غذای خود آن را سفارش دهید. نکتۀ مهم دیگر در مورد این رستوران آن است که اگر به این رستوران نزدیک هستید می توانید از آن به صورت آنلاین نیز سفارش ثبت کنید و در کمتر از یک ساعت درب منزل تحویل بگیرید.